loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان عابدی بازدید : 101 1394/02/31 نظرات (0)

رئال نیوز - دروازه بان های اسبق رئال به دو سوال جواب دادند : 1- چه بر سر کاسیاس آمده است؟ 2- آیا او باید تا پایان قراردادش تا 2017 در رئال بماند؟

دودک:” اگر انگیزه دارد، بماند”

1- هیچ. ایکر دروازه بان بزرگی است. یک اسطوره با تاریخچه ای بی نظیر است که همه چیز را برده است. فکر نمی کنم که نیازی به نیمکت نشین کردنش باشد.

2- بستگی به خودش دارد. اگر انگیزه کافی را دارد تا برای نشان دادن سطحش در رئال رقابت کند می تواند تا پایان قراردادش بماند چرا که هنوز می تواند به تیم کمک کند اما اگر 100 درصد انگیزه ندارد باید به دنبال چالیش دیگر باشد.

 

ایلگنر (01-1996):” نا امنی آزارش می دهد …”

1- نا امنی آزارش می دهد. این جو را مورینیو ایجاد کرد. در آن زمان شگفت زده شدم. عدم اطمینان نا امنی ایجاد می کند. آنچلوتی او را به چالش کشید و آرامش یک شمار هیک را نداشت. نا امنی برای یک دروازه بان مهلک است.

2- در سن بی نظیری است اما اگر این جو ادامه داشته باشد بهتر است که دوران فوتبالش را در جایی خوشایند تر ادامه بدهد و از بازی کردن لذت ببرد.

 

کانیزارس:” افت نکردن خیلی مشکل است”

1- کاسیاس امسال بهترین سطحش را نداشته است و این مشکل بزرگی است. خیلی مشکل است که افت نکند و هر سال در بهترین سطحش بماند.

2- مسائل شخصی و مالی اثرگذار هستند … در مورد مسائل شخصی فقط خودش می تواند نظر بدهد. در مورد مسائل شخصی هم قابل درک نیست که برخی به خاطر این که کسی حقش را طلب کند از او انتقاد کنند.

 

خارو :” شرایط عادلانه نیست و عوض نمی شود”

1- “وقتی مکانی را ترک کنی مشکل است که برگردی . اما او همان دروازه بان قبلی است. از نظر من یکی از ویژگی هایش نیروی ذهنی اوست و می تواند در مقابل بی عدالتی ها آرامش داشته باشد.”

2- به خودش مربوط است اما این بحث فقط به مسائل ورزشی ارتباط ندارد.

 

بویو:” نباید این وضعیت ادامه داشته باشد.”

1- کاسیاس بهترین بوده است اما حالا افت کرده است. باید بیشتر تمرین کند و این شرایط را عوض کند.

2- نمی توان بیش از این شرایط را تحمل کرد. باشگاه باید مسئله را حل کند.

 

ماته :” باید فوتبالش را در جایی تمام کند که آن را شروع کرد”

1- مشخص است که فشار بسیار زیادی وجود دارد. باید فشار غیرمعمولی را تحمل کند. این برای اعتماد به نفس و خودباوری او مهم است.

2- چنین بازیکنانی باید دوران فوتبالشان را همان جایی تمام کنند که آغاز کرده اند.

 

گارسیا رمون:” این وضعیت میراث مورینیوست”

1- هیچ اتفاقی نیافتاده است. شرایط راحیت ندارد اما سطح خوبی داشته است. همیشه بازیکنانی بوده اند که با سوتها مورد فشار قرار گرفته اند اما این وضعیت با ایکر قابل مقایسه نیست. این شرایط میراث جنجال های مورینیوست.

2- باید بماند. دروازه بانی در سطح جهانی است. خیلی مشکل است که بتوان دروازه بانی شبیه به او را پیدا کرد.

 

آگوستین :” فوتبالش را در رئال تمام نخواهد کرد”

1- شاید مثل قبل نباشد اما از بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال اسپانیا صحبت می کنیم.

2- فوتبالش را در رئال تمام نخواهد کرد. قرارداد دارد اما ماندنش بعید است.

 

میگل آنخل:” اگر بخواهد می تواند بماند”

1- این جنجال را دوست ندارم. هواداران رفتاری عادی با او مقابل یووه داشتند. طبیعی این است که همه متحد باشند.

2- قرارداد دارد و اگر بخواهد می تواند در این جا بماند. جدا شدنش بحثی دیگر است.

 

خونکرا:” در برنابئو بیش از خانه حریفان سوت زده می شود.”

1- هیچ. مشکل این است که در برنابئو بیش از خانه حریفان برای بازیکنان سوت زده می شود.

2- این یک مسئله شخصی است. من در زمان خودم تصمیم گرفتم که به علت اختلافات با میلیانیچ از باشگاه رفتم. ایکر می داند که اگر یک روز بد داشته باشد مقصر همه چیز شناخته می شود. در زندگی گزینه های دیگری هم وجود دارند.

 

آراکیستین :” باید از صفر شروع کند”

1- تمرکز ندارد. هواداران استرس زیادی به او وارد می کنند. این پسر نیاز به آرامش دارد و باید از صفر شروع کند. فشارها زیاد است. البته من همیشه به کاسیاس انتقاد داشته ام و او را بهترین نمی دانم. در محوطه جریمه مشکل دارد. باید خیلی کامل تر باشد.”

2- بستگی دارد که چه نقشی را بپذیرد. باید با باشگاه صحبت کند و تصمیم بگیرد. در حال حاضر شرایط بدی دارد. اگر مورد اعتماد نباشد خطرناک است.

 

ویسنته :”اگر من جای او بودم می رفتم.”

1- این مشکل از زمان مورینیو آغاز شد. وقتی مورد اعتماد نیستی شرایط عوض می شود. ایکر قبلا یک فرشته داشت و حالا آن را ندارد. ناامنی را حس می کند. گلهایی را می خورد که قبلا مهارشان می کرد.

2- اگر دروازه بانی بودم که رئال مرا می خواست تا زمانی که ایکر نمی رفت راهی این تیم نمی شدم. در مورد کیلور ناواس این شرایط مشخص است. اگر من جای ایکر بودم به تیمی دیگر می رفتم. به نظرم کار برای او تمام شده است.

 

پازوس:” این شرایط عادلانه نیست.”

1- ممکن است که در برخی لحظات اشتباهاتی داشته باشی. همه کارهایی که در دوران فوتبالش کرده فراموش شده و حالا همه نگاه ها روی اوست. عادلانه نیست. من در 17 بازی در رئال فیکس بودم. در وایادولید خوب نبودم و با یک باخت 3-4 مرا اخراج کردند ….”

2- بسته به تصمیم خودش دارد. او در مقابل هواداران دستش را بالا برد چرا که نمی توان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,390
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 62,234
  • بازدید کلی : 2,252,013