loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 48 1395/06/10 نظرات (0)

رئال نیوز - رییس تیم قهرمان اروپا معتقد است نمی توان چنین ترکیب خوبی را تقویت کرد.
با وجود آنکه تنها خرید بزرگ رئال مادرید در این تابستان، آلوارو موراتا بوده است، فلورنتینو پرز معتقد ترکیب رئال مادرید در حال حاضر عالی است. به گزارش گل، پرز در کنفرانس خبری گفت:

کمیل چگینی بازدید : 29 1394/05/11 نظرات (0)

 بحث تمدید قرارداد راموس با رئال تقریبا نهایی شده است و در چنین شرایطی حرف و حدیث ها ادامه دارند.

هر چند که یونایتدی ها اعتقاد دارند که راموس به آنها خیانت کرده اما این مدافع و رئال بر این باورند که این یونایتد بوده که از آنها سوء استفاده کرده است.

رئالی ها اعتقاد دارند که یونایتد در ماجرای راموس موش دوانده تا جلوی انتقال ده خیا را بگیرد اما در نهایت شکست خوردند.

کمیل چگینی بازدید : 32 1394/05/11 نظرات (0)

باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه هم به دنبال خرید تونی کروس ، هافبک آلمانی رئال مادرید است.

در حقیقت پس از جدایی احتمالی تیاگو موتا آنها به دنبال یک هافبک می گردند که بازیکن رئال مادرید را زیر نظر گرفته اند.

کمیل چگینی بازدید : 20 1394/05/11 نظرات (0)

خسوس وایخو آخرین بازیکنی است که از ساراگوسا به رئال پیوست. آخرین نفر مورینتس در سال 1997 بود.
پیش از مورینیو ، ویارویا در اوایل دهه 90 رئالی شده بود. خورخه وادانو در دهه 80 و آتینزا در دهه 50 نفرات بعدی بودند. وایخو پنجمین ساراگوسایی رئال است.
مورد آربلوا نیز متفاوت است. وی هرگز در تیم اصلی ساراگوسا بازی نکرد اما از آکادمی این تیم به رئال آمد.

کمیل چگینی بازدید : 24 1394/05/11 نظرات (0)

اشمایکل در مورد شرایط ده خیا گفت :” نمی توان او را به خاطر خواسته اش در مورد بازگشت به مادرید مقصر دانست. این شرایط باید هر چه زودتر و پیش از شروع رسمی فصل به بهترین شکل حل شود.”
وی در ادامه گفت :” ده خیا در سالهای اخیر یکی از مهمترین بازیکنان یونایتد بوده و نقش مهمی در تیم داشته است.”

کمیل چگینی بازدید : 18 1394/05/11 نظرات (0)

داوید ده خیا نمی خواهد در منچستر یونایتد بماند. این دروازه بان ماه هاست که تصمیم گرفته به رئال ملحق شود. علت اصلی جدایی وی از شیاطین سرخ مشخص است : لوئیز فن خال. این دو هرگز رابطه خوبی با همدیگر نداشته اند.

شروع اختلاف ده خیا و مربی هلندی در تابستان گذشته بود ، زمانی که فن خال سرمربی شیاطین سرخ شد، یونایتد و دروازه بان اسپانیایی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بودند اما فن خال همه چیز را به هم ریخت. در آن زمان این مربی به صورت جدی به دنبال خرید کیلور ناواس بود و می خواست او را جانشین ده خیا کند. دروازه بان سابق اتلتیکو هرگز این رفتار را از سوی فن خال نبخشید و از همان زمان آماده جدایی از اولدترافورد شد.

رابطه بد میان فن خال و ده خیا به رسانه ها هم کشیده شد اما این دروازه بان در مصاحبه با تلویزیون منچستریونایتد این مسئله را رد کرد. ده خیا در این مدت روی انجام کار خود تمرکز کرد و تبدیل به بهترین بازیکن فصل یونایتد شد. عملکرد خوبش تحسین هواداران وسران یونایتد را برانگیخت. یونایتدی ها برای حفظ وی پیشنهاد دستمزد 11 میلیون یورویی را دادند اما ده خیا آن را رد کرد.

یونایتد در آن زمان به حدی مطمئن بود که ده خیا با پیشنهاد جدید تمدید می کند که این خبر در رسانه های نزدیک به این باشگاه هم اعلام شد اما دروازه بان اسپانیایی چنین پیشنهادی را اساسا رد کرد.

در حال حاضر فن خال از این ماجرای طولانی خسته شده است و ترجیح می دهد که هر چه زودتر ده خیا به رئال فروخته شود. مربی هلندی از سران باشگاهش خواسته است که ماجرا را حل کنند. اشتباهات ده خیا مقابل پی اس جی نشان می داد که این بازیکن تمایلی به ماندن در یونایتد ندارد و از نظر روحی به هم ریخته است.

تغییر موضع فن خال می تواند قبل ماجرا را باز کند. البته سران یونایتد نظری مشابه فن خال ندارند. اد وودوارد ، مدیر اجرایی یونایتد نمی خواهد که ماجرای رونالدو و بکام تکرار شود و ستاره ای دیگر از تیمش راه برنابئو را در پیش بگیرد.

البته رئال آرامش دارد.بنیتز از عملکرد کاسیا و ناواس راضی است و در صورتی که ده خیا امسال به رئال نیاید انتقالش در تابستان آینده نهایی است.

کمیل چگینی بازدید : 28 1394/05/11 نظرات (0)

 جدا از بحث تمدید قرارداد راموس ، رئال اعتماد ویژه ای به کاپیتان تیم زیر 19 سال اسپانیا کرد. اتفاق خوبی است که بهترین جوان های اسپانیا به رئال بیایند. البته مربی تیم نیز باید به آنها فرصت بدهد. جدا از بحث خرید یک مدافع آینده دار رئال مادرید صاحب یک بازیکن کاریزماتیک شده است که می تواند با فشارها هماهنگ شود و پس از کنار آمدن با توقعات هواداران بر می آید.

رئال مادرید کار درستی کرد و نپذیرفت که ساراگوسا بند بازگشت در فصل آینده به این تیم را در قرادراد وایخو بگذارد اما این بازیکن فصل آینده در تیم زادگاهش می ماند. البته قطعا بهتر بود که او در تیمی از لالیگا پیشرفت کند. دسته دوم هم به هر صورت فرصت بزرگی در اختیراش می گذارد تا به تیم شهرش کمک کند تا به لالیگا برسد.

در نقطه مقابل سرجیو آگوسا ، کاپیتان کاستیا راهی لیگ دسته دوم انگلیس شد تا ارزش بها دادن رئال به بازیکنان جوان مشخصشود. خرید بازیکنانی مثل وایخو خوب است اما رئال باید به بازیکنان جوان هم اهمیت بدهد.

کمیل چگینی بازدید : 22 1394/05/10 نظرات (0)

 کارلوس آباد ، پدیده دروازه بانی در تنه ریف با قراردادی قرضی به رئال مادرید کاستیا ملحق شد.

رئال مدتها بود که شرایط این دروازه بان ۱۹ ساله را دنبال می کرد. آباد که ۱۹۳ سانتی متر قد دارد به صورت قرضی به تیم آکادمی رئال ملحق شد.

کمیل چگینی بازدید : 29 1394/05/10 نظرات (0)

دنی سبایوس ، هافبک هجومی بتیس و تیم زیر 19 سال اسپانیا جدیدترین هدف رئال مادرید است.
رئال در یک سال اخیر به شدت روی خرید بازیکنان آینده دار زوم کرده است : از آسنسیو گرفته تا اودگارد و  حالا خسوس وایخو و دنی سبایوس.
وایخوی 19 ساله در یک قدمی توافق با رئال قرار دارد. مدافع جوان ساراگوسا به زودی به رئال می پیوندد و پس از او نوبت انتقال سبایوس خواهد بود.
هم سبایوس و هم وایخو قرار است که یک سال در باشگاه هایشان (ساراگوسا و بتیس ) بمانند و بعد از آن رئال در مورد آینده شان تصمیم می گیرد. قرار است که آسنسیو هم به عنوان بخشی از حق انتقال سبایوس به صورت قرضی به بتیس برود.

کمیل چگینی بازدید : 18 1394/05/09 نظرات (0)

رئال و ساراگوسا امروز کار انتقال خسوس وایخو را نهایی می کنند. این مدافع میانی با 5.5 تا 6 میلیون یورو به رئال می شود و به صورت قرضی یک فصل در ساراگوسا می ماند. اگر این تیم به لالیگا صعود کند می تواند با پرداخت 7 میلیون یورو وایخو را به تیم خود  برگرداند. در صورتی که وایخو برگردانده شود رئال همواره برای خرید وی در اولویت خواهد بود.
مذاکره برای خرید وایخو حاصل توافق فلورنتینو پرز و سزار آلیرتا ، مدیر شرکت تلفونیکا و یکی از حامیان اصلی بنیاد خیریه ساراگوساست. احتمالا بورخا گارسیا نیز از آکادمی رئال به ساراگوسا می رود.

کمیل چگینی بازدید : 22 1394/05/09 نظرات (0)

هم سران دورتموند و هم وکیل رویس شایعه پیوستن هافبک آلمانی به رئال مادرید را تکذیب کردند.
ساشا فلیگه ، مدیر ورزشی دورتموند اظهار داشت :” رویس در این تابستان ، بورسیا دورتموند را ترک نمی کند. صد در صد از این بابت مطمئن هستم.”
این در حالیست که وکیل رویس هم از پیشنهادات این بازیکن تشکر کرده و او را ماندنی دانسته است.

کمیل چگینی بازدید : 23 1394/05/09 نظرات (0)

 پیوستن رومرو به یونایتد پایان تغییرات فن خال در چارچوب دروازه نخواهد بود چرا که او کیلور ناواس را هم می خواهد.

در حقیقت به جز ده خیا امسال والدس هم از شیاطین سرخ جدا می شود که به نظر می رسد کیلور ناواس خرید بعدی یونایتد درون دروازه باشد.

رئال پس از خرید ده خیا تمایلی به حفظ ناواس نخواهد داشت.

کمیل چگینی بازدید : 34 1394/05/09 نظرات (0)

خوکین آپریبای ، مدیر سوسیه داد اعلام کرد که این باشگاه تمیالی به خرید ایارامندی ندارد.
وی اظهار داشت :” هیچ تماسی با رئال یا وکلای بازیکن نداشتیم. در حال حاضر هیچ مذاکره ای نداشته ایم. خریدهایمان را تا کنون انجام دادیم.”

کمیل چگینی بازدید : 26 1394/05/08 نظرات (0)

رئال مادرید در یک قدمی خرید خسوس وایخو ، مدافع وسط جوان ساراگوسا و کاپیتان تیم زیر 19 سال اسپانیا قرار گرفته است.

اوندا سرو گزارش داد که مذاکرات نهایی شده است و این بازیکن به زودی به رئال می پیوندد. پرز شخصا با سزار آلیرتا ، مدیر شرکت تلفونیکا  و یکی از اسپانسرهای اصلی ساراگوسا برای این انتقال صحبت کرده است.

رئال برای خرید وایخو 6 میلیون یورو هزینه می کند و او را برای یک یا دوفصل به ساراگوسا قرض می دهد. رئال ، بارسا ، والنسیا و ویارئال هم او را می خواهند.

کمیل چگینی بازدید : 18 1394/05/08 نظرات (0)

پرز پس از نزدیک شدن به تمدید قرارداد راموس حالا به صورت جدی شرایط خرید ده خیا را دنبال می کند.

باشگاه می خواهد هر چه زودتر دروازه بان اسپانیایی را به خدمت بگیرد. شیاطین سرخ می دانند که اصرار به حفظ ده خیا غیرممکن است اما سعی کردند که تا جایی که می توانند این ماجرا را سخت کنند.

در هفته های اخیر هر بار رئال نام ده خیا را مطرح می کرد شیاطین سرخ می گفتند که راموس را می خواهند اما ماندنی شدن مدافع کاماسی می تواند مشکلات را حل کند.

در حال حاضر یونایتد روی مبلغ 40 میلیون اصرار دارد. سران رئال ، ده خیا را تنها جایگزین مناسب برای کاسیاس می دانند. با خرید وی راه برای جدایی ناواس باز خواهد شد.

کمیل چگینی بازدید : 31 1394/05/07 نظرات (0)

راموس و برادرش رنه روز یکشنبه با پرز جلسه گذاشتند و اختلافات را حل کردند تاکاپیتان جدید رئال در برنابئو ماندگار شود.

در این جلسه پرز و راموس به همدیگر حسابی دل و قلوه داده اند. راموس گفته است :” می خواهم در رئال بمانم. ” و پرز جواب داده است :” البته که باید در این جا بازنشسته شوی!”

کمیل چگینی بازدید : 25 1394/05/07 نظرات (0)

آشتی پرز و راموس و پایان جنگ سرد با خوشحالی رختکن رئال همراه بوده است. ماندن کاپیتان خبر خوبی برای رختکن به شمار می رود.

بازیکنان رئال به خصوص اسپانیایی ها و همچنین رونالدو و په په اعتقاد دارند که راموس بهترین رهبر برای رختکن است و به همین خاطر شایعات پیرامون جدایی وی آنها را شدیدا دلخور کرده بود.

پس از هفته هایی مملو از تردید در مورد جدایی راموس به نظر می رسد که این بازیکن ماندنی شده باشد و همین قضیه کادرفنی و بازیکنان را خوشحال کرده است.

پرز در سفر به چین از مواضع خود عقب نشینی کرد تا قفل ماجرا باز شود و این بازیکن در رئال ماندنی شود.

کمیل چگینی بازدید : 20 1394/05/07 نظرات (0)

 سرمربی رئال مادرید نسبت به باقی ماندن کاپیتان تیمش در فصل بعد خوشبین است .

به گزارش وبسایت نود، بنیتز بعد از پیروزی ۳-۰ تیمش در بازی دوستانه مقابل اینترمیلان به خبرنگاران گفت :" من روز یکشنبه موقع نهار با رئیس باشگاه صحبت کردم و او گفت امیدوار است که به زودی با راموس صحبت کند . من امروز راجع به ملاقات شان با هر دو نفر صحبت کردم و آن ها خوشبین بنظر رسیدند . باید ببینیم چه پیش می آید .

تنها چیزی که درباره ده خیا می دانم این است که امروز سه گل زدیم و خیلی خوب بازی کردیم . امروز تغییرات زیادی در ترکیب دادیم ولی تیم با ریتم خوبی بازی کرد . مشخص است که از جنبه دفاعی در حال پیشرفت کردن هستیم . "

کمیل چگینی بازدید : 18 1394/05/07 نظرات (0)

 یکی از مسئولان باشگاه منچستریونایتد اعتقاد دارد که مدافع کهکشانی‌ها با رفتار غیرحرفه‌ای خود به این تیم انگلیسی خیانت کرده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، پیش از اینکه فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲۰۱۵ به‌صورت رسمی آغاز شود بحث پیوستن سرخیو راموس به منچستریونایتد مطرح بود و جذب مدافع ناراضی سفیدپوشان مادریدی یکی از اولویت‌های اصلی شیاطین سرخ در این تابستان به نظر می‌رسید. حالا اما با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد مدافع ۲۸ ساله کهکشانی‌ها در سانتیاگوبرنابئو ماندنی است، بازیکنی که پس از جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید کاپیتان اول این تیم می‌شود.

براساس اعلام نشریه «دیلی استار» انگلیس منچستریونایتد که بر این باور بود سرخیو راموس تمایل به پیوستن به شیاطین سرخ دارد، پیشنهادی ۲۸ میلیون پوندی را به رئال مادرید برای جذب راموس داد که این پیشنهاد رد شد. شیاطین سرخ در ادامه حتی به فکر افزایش رقم پیشنهادی خود به رئال بودند که خبر رسید راموس مذاکرات بر سر تمدید قراردادش را با سران باشگاه رئال مادرید آغاز کرده است.

یکی از مسئولان باشگاه منچستریونایتد که نامش فاش نشده است در این ارتباط به نشریه «دیلی استار» گفت: باشگاه منچستریونایتد بر این باور بود که راموس قصد پیوستن به این تیم و جدایی از رئال مادرید را دارد. سرخیو حتی احساساتش را علنی کرد تا به این انتقال سرعت ببخشد، اما حالا این‌طور به نظر می‌رسد که او در این مدت با ما بازی کرده است.

وی افزود: در نهایت هم مشخص شد که راموس همه این کارها را کرد تا باشگاه رئال مادرید پیشنهاد تمدید قراردادی جدیدی را به او بدهد و این‌طور به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی در حال رخ دادن است. این هم رفتاری نیست که ما از بازیکنی در جایگاه راموس، انتظار داشته باشیم. این درست مثل این است که سرخیو به منچستریونایتد خیانت کرده است.

فن‌خال حالا به دنبال گزینه دیگری برای خط دفاعی‌اش است و به جای سرخیو راموس قصد به خدمت گرفتن نیکولاس اوتامندی آرژانتینی از والنسیا را دارد. در سویی دیگر رئال مادرید هم خود را آماده پیشنهاد ۳۵ میلیون پوندی به منچستریونایتد برای جذب داوید دخه‌آ می‌کند که یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد.

کمیل چگینی بازدید : 28 1394/05/06 نظرات (0)

عداد زیادی از هواداران چینی رئال مادرید، در بازی تیمشان برابر اینتر، از کاپیتان ابدی تیمشان حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چینی‌ها برای نشان دادن علاقه خود به ایکر کاسیاس و اعتراض به فلورنتینو پرز، در دقیقه ۲۵ دیدار رئال مادرید با اینتر میلان، شروع به صدا زدن نام ایکر کاسیاس کردند. 

تقریبا در تمام نقاط دنیا، برای حمایت از کاسیاس کارهای این چنینی انجام داده اند. در استرالیا نیز کاسیاس با  وجود این که در تمرینات پورتو در هلند بود، از سوی رئالی ها تشویق شد.

یک هوادار در  بازی امروز با برعکس پوشیدن پیراهن کاسیاس توجه های زیادی را به سمت خود جلب کرد.

کمیل چگینی بازدید : 28 1394/05/06 نظرات (0)

 منچستریونایتد از سرجیو راموس ناراضی است. خبر توافق قریب الوقوع این بازیکن با رئال باعث خشم شیاطین سرخ شده است.

دیلی استار گزارش داد که یونایتدی ها اعتقاد دارند که راموس به آنها خیانت کرده است.تیم اولدترافوردی از راموس قو گرفته بود که فصل بعد به آنها ملحق شود اما حالا این بازیکن در مسیر پیوستن به رئال است.

رئال پیشنهاد 40 میلیونی برای راموس را رد کرده است و به نظر می رسد که تمدید قرارداد وی قریب الوقوع باشد. یکی از سران یونایتد به دیلی استار گفته که راموس آنها رابازی داده است.

کمیل چگینی بازدید : 24 1394/05/06 نظرات (0)

ماریو سوارز ، هافبک سابق اتلتیکو اکنون در فیورنتینا توپ می زند. خبرنگاران ایتالیایی مدعی هستند که رئال جویای شرایط وی بوده است.
سوارز راهی سری آ شد و فوتبالش را در فیورنتینا توپ می زند اما ایتالیایی ها مدعی هستند که رئال هم او را می خواسته است.

کمیل چگینی بازدید : 28 1394/05/06 نظرات (0)

 ناصر الخلیفی، مالک پی اس جی در گفتگو با مارکا خبر پیشنهاد ۱۲۰ میلیونی به رئال برای خرید کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.

به گفته این منبع، پی اس جی نمی خواهدوارد حریم بازیکنان رئال شود و البته اجازه مذاکره با رئال با بازیکنانش را هم نمی دهد.

کمیل چگینی بازدید : 23 1394/05/06 نظرات (0)

برای هواداران چینی رئال مادرید مسئلع جدایی کاسیاس اصلا قابل هصم نیست و آنها در تمرین امروز به حمایت از کاپیتان سابق رئال پرداختند.

هواداران چینی که به تمرین آمده بودند شعار ” ایکر کجاست؟ ایکر کجاست؟” سر دادند.

کمیل چگینی بازدید : 26 1394/05/06 نظرات (0)

 سایت یوفا پیش بینی کرد که مارکو اسنسیو ، پدیده مایورکایی رئال به صورت قرضی به بتیس ملحق شود.
تحلیلگر این سایت پس از درخشش آسنسیو در یوروی زیر 19 سال گفت که حالا زمان دیدن عملکرد وی در یک تیم سطح اول است که بتیس می تواند گزینه جذابی به شمار برود.

کمیل چگینی بازدید : 32 1394/05/06 نظرات (0)

لوئیز فن خال ، سرمربی یونایتد شایعات پیرامون تمایل این تیم به خرید کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.
وی اظهار داشت :” چلسی ف ویلیان و اسکار را دارد. سیتی ، آگوئرو را دارد. چلسی ، آزار را دارد که گل می زند یا همیشه حرکت منجر به گل انجام می دهد. بارسا هم مسی ، نیمار و سوار را دارد. ما هم به یک خرید کهکشانی نیاز داریم. رونی ، ماتا ، دیپای ، یونگ ، یانوزای ، ویلسون و هررا را داریم اما آنها را نمی توان با نیمار مقایسه کرد و ما باید چنین بازیکنی داشته باشیم. رونالدو ؟ شاید او را بخواهیم اما امکان پذیر نیست. چرا نه ؟ چون که در رئال بازی می کند و ما نمی توانیم هزینه اش را بپردازیم.”

کمیل چگینی بازدید : 28 1394/05/05 نظرات (0)

 لوئیز فن خال در مورد پیوستن سرجیو رومرو به تیمش اظهار نظر کرد.

وی اظهار داشت :” سرجیو را به خوبی می شناسم. چه ده خیا برود چه نرود ، همیشه این خطر وجود دارد که جدا شود. باید خیلی مراقب باشیم. باید آماده باشیم و خیالمان راحت باشند. به همین خطار خیلی خوب است که سرجیو در کنار ماست.”

مربی هلندی در ادامه بیان کرد:” رومرو بازیکن تیم ملی آرژانتین است. در آلکمار در زمانی که 19 سال داشت با او کار کردم و استعداد زیادی دارد. دلیل قهرمانی ما او بود. تیم خیلی جوانی داشتیم. دروازه بان خوبی است اما در کار با پا هم خوب است. بازیش برای ما خیلی مهم است. دروازه بان بلند قامتی است. از نظر بدنی خیلی نیرومند است و اعتماد به نفس بالایی دارد.”

تعداد صفحات : 42

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,385
  • بازدید ماه : 5,629
  • بازدید سال : 55,010
  • بازدید کلی : 2,244,789