loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
کمیل چگینی بازدید : 104 1394/05/24 نظرات (0)

زمانی که از یک مربی پرسیدند که بهترین ویژگی پیش فصل چیست گفت که بهترین ویژگی این است که زودتر تمام شود. در حقیقت مربیان بزرگ پس از آن که در بازیهایشان دنیا را می پیمایند و بازیهای پر سر و صدایی انجام می دهند که خبری از آماده سازی مناسب در آنها نیست چنین حسی دارند. از پیش فصل های فعلی اما می توان نکات مثبتی هم پیدا کرد ، یکی از آنها نکته رمانتیک در مورد برخی جامها مثل جام برنابئوست. رئال مادرید اگر به جای این بازی یک بازی دیگر در خارج از اسپانیا برگزار کند سود مالی بیشتری دریافت می کند. اما این بازی تجلیلی برای مردی است که تاریخ باشگاه را عوض کرد ، یک هدیه برای بخش مهمی از هواداران که نمی توانند در طول فصل به علت قیمت بالای بلیط ها بازیها را از نزدیک تماشا کنند.

واکنش خوب هواداران به بلیط فروشی نشان می دهد که فوتبال با وجود همه تغییراتش همچنان متعلق به هواداران است. هواداران در زمانی پر می شود که شهر خالی شده و مردم به مسافرت رفته اند. برای آنهایی که اکنون در مادرید هستند تماشای این بازی خیلی مهم است. این بازی باید به عنوان یک سنت باقی بماند.

احسان احمدزاده بازدید : 94 1394/04/10 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل از این که کاردیف میزبان فینال لیگ قهرمانان در فصل 17-16 شده است بر ابزاز خرسندی کرد.

وی در پاسخ به توئیتی از صفحه یوفا گفت :” افتخاری است که با رئال مادرید در آن بازی حاضر باشم.”

احسان عابدی بازدید : 104 1394/03/31 نظرات (0)
رئال نيوز - رت بیل می تواند یک چالش مهم برای خود تعیین کند : حضور در فینال لیگ قهرمانان سال 2017.

به احتمال فراوان فینال چمپیونزلیگ سال 2017 در استادیوم میلینیوم ولز برگزار می شود و بیل تمام تلاشش را خواهد کرد تا در این بازی حضور یابد. آخرین تورنمنت مهمی که ولز آن را میزبانی کرد سوپرجام اروپای سال گذشته بود که رئال و بیل در ان حضور داشتند.

احسان عابدی بازدید : 343 1394/03/23 نظرات (1)

رئال نیوز  - بازی به یادماندی کریستیانو رونالدو و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ که در پایان با نتیجه ۴ - ۰ رئال به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در انتها لادسیما را به ارمغان آورد / رونالدو در این بازی ۲ گل زد که گل دوم را در دقایق پایانی و به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه نویر کرد

دانلود کنید

عارف اصغری بازدید : 108 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - قیمت پیش فروش بلیط های فصل بعد رئال مادرید مشخص شد.

هر کسی بلیط 19 بازی لالیگا را بخواهد باید رقمی بین 223 تا 1840 یورو را بسته به جایگاه محل تماشای بازی در برنابئو بپردازد.  قیمت تماشای کل بازیها شامل لالیگا ، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ هم بین 332 تا 2384 یورو خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 150 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - بر اساس گزارش موسسه اطلاعاتی Nielsen، فینال لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم یوونتوس و بارسلونا که شنبه شب برگزار شد، دومین فینال پربازدید تاریخ لیگ قهرمانان بوده است.

بارسلونا شنبه شب موفق شد با برتری 3-1 مقابل یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. بر اساس گزارش موسسه Nielsen، این مسابقه از شبکه FOX اسپورت انگلیسی، 2.2 میلیون بیننده داشته است و با میانگین بینندگان این مسابقه از فاکس دیپورتس (اسپانیایی زبان) چیزی حدوداً 3.65 میلیون یورو از این دو شبکه فینال لیگ قهرمانان اروپا را دنبال کرده اند.

این آمار تنها در فینال سال 2011 لیگ قهرمانان اروپا و دیدار منچستریونایتد، بارسلونا در شبکه انگلیسی فاکس اسپورت، 2.6 میلیون بیننده بوده است که پس از این مسابقه، این فینال دومین بازی پرببینده تاریخ این رقابت‌ها بوده است.

بر اساس همین گزارش، به طور میانگین هر بازی از لیگ قهرمانان اروپا این فصل از شبکه فاکس اسپورت، 355 هزار بیننده داشته است، در حالی که فصل گذشته این آمار 253 هزار بیننده برای هر بازی بوده است.

بر اساس همین گزارش منتشره، این آمار نشان دهنده محبوبیت روز افزون فوتبال در قاره آمریکا نیز می باشد.

احسان عابدی بازدید : 134 1394/03/20 نظرات (0)

رئال نیوز - یوفا اسامی اولیه تیم برتر این فصل چمپیونزلیگ را اعلام کرد که در آن رونالدو و کروس از رئال حضور دارند.

در این لیست موراتا نیز در بین مهاجمان دیده می شود.

احسان عابدی بازدید : 262 1394/03/19 نظرات (0)

رئال نیوز - کارشناسان یوفا، بهترین گل های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را در دو بخش گل های در جریان بازی و گل های روی شروع مجدد انتخاب کردند و گل کریستیانو رونالدو به باشگاه لیورپول، بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد و در 10 گل برتر، بیشترین گل از تیم بارسلونا وجود دارد.

به گزارش یوفا، گل رونالدو، ابتدا با پاس های او به په په و کریم بنزما آغاز شد. سپس توپ به جیمز رودریگز رسید تا پاس عالی بازیکن کلمبیایی، با یک والی توسط کریستیانو رونالدو به درون دروازه لیورپول برود. همینطور در بخش گل هایی که از روی ضربات شروع مجدد به گل رسیده است، گل هاکان چالهان اوغلو انتخاب شد. این گل روی یک حرکت بسیار تمرین شده و تیمی بود که با پاس بلعربی و شوت چالهان اوغلو بعد از چند پاس بعد از یک ضربه آزاد، به ثمر رسید. در زیر، رده بندی بهترین گل ها در دو سطح را مشاهده می کنید:

1کریستیانو رونالدو لیورپول 0-3 رئال مادرید

2ایوان راکیتیچ یوونتوس 1-3 بارسلونا

3لیونل مسی بارسلونا 3-0 بایرن مونیخ

4لوئیز سوارز پی اس جی 1-3 بارسلونا

5ایوان راکتیچ بارسلونا 1-0 منچسترسیتی

6مارکو رویس گالاتاسرای 0-4 دورتموند

7کریم بنزما رئال مادرید 5-1 بازل

8لیونل مسی پی اس جی 3-2 بارسلونا

9رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ 6-1 پورتو

10وینسنت ابوبکر پورتو 4-0 بازل

احسان احمدزاده بازدید : 76 1394/03/19 نظرات (0)

رئال نیوز - دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید با اشاره به خاطره دردناک شکست مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، اعتراف کرد تماشای فینال برلین برایش دردناک بوده است.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، یکی از فینالیست های فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا، اعتراف کرد، تماشای فینال برلین برای او ناراحت کننده بوده است. شاگردان سیمئونه، در فینال 14-2013 و پیش از دریافت گل مساوی در دقایق پایانی ، تنها چند دقیقه با قهرمانی فاصله داشتند اما در نهایت، آن مسابقه را با نتیجه 4 بر یک به شاگردان کارلو آنچلوتی واگذار کردند: فینال سال گذشته همچنان در ذهن من است. زمانیکه بازی شنبه شب را تماشا می کردم  و فهمیدم که هردو تیم بارسا و یووه شانس قهرمانی دارند، خاطرات فینال سال پیش بیشتر من را عذاب می داد. یک سال پیش، ما هم دقیقا در شرایطی مشابه قرار داشتیم و شانس برابری برای قهرمانی داشتیم. اما اتفاقی که برای یووه در این مسابقه افتاد، پیش تر برای ما هم رخ داده بود.

ما تنها 3 دقیقه تا پیروزی مقابل تیمی که اکنون 10 عنوان قهرمانی در اروپا دارد، فاصله داشتیم. فوتبال سرشار از این لحظات شگفت انگیز و در عین حال دردآور است. یک روز شما از شرایط لذت می بری و روز دیگر از از آن عذاب می کشی. 

احسان احمدزاده بازدید : 267 1394/03/18 نظرات (0)

رئال نیوز - هر چند که برخی ادعا می کنند که رونالدو افت کرده و مسی اوج گرفته است اما همچنان آمار چیز دیگری را نشان می دهند.

رونالدو امسال هم مثل سال گذشته با ده گل زده آقای گل چمپیونزلیگ شد هر چند که این بار نیمار و مسی نیز او را همراهی کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 440 1394/03/17 نظرات (0)

رئال نیوز - از سوی وبسایت گل، 11 بازیکن برتر برای تیم منتخب لیگ قهرمانان فصل 2014-2015 برگزیده شدند.

بر این اساس مارک آندره تراشتگن، اینیستا، پیکه و مسی از بارسلونا، کروس و رونالدو از رئال مادرید، کیه لینی از یوونتوس، لوئیس آدریانو از شاختار، ژابی آلونسو از بایرن، عبدالنور از موناکو و یاسین براهیمی از پورتو، یازده بازیکن تیم منتخب تورنمنت را تشکیل می دهند.

تراشتگن : دروازه بان آلمانی بارسلونا، تا پیش از دریافت گل از موراتا در بازی فینال، 6 کلین شیت را به ثبت رسانده بود. او که در لیگ قهرمانان دروازه بان ثابت بارسا بود، با نمایش های خوب خود نقش مهمی در قهرمان شدن بارسا ایفا کرد.

پیکه : مدافع ارزشمند بارسا از نیمه های فصل اوج گرفت و به یک ستون مستحکم در خط دفاعی بارسا بدل شد. پیکه از دور یک هشتم تا فینال، تنها 10 بار روی بازیکنان حریف مرتکب خطا شد. او نقش مهمی در کلین شیت های تراشتگن و بارسا داشت.

کیه لینی : غیبت او در بازی فینال کاملا به ضرر یووه تمام شد. او کمک کرد تا یووه 6 بار در لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگاه دارد.

عبدالنور : این مدافع تونسی باشگاه موناکو، در 4 بازی اول گروهی غایب بود اما با بازگشتش به میادین یک گل به زنیت زد و کمک کرد تا موناکو بالاتر از لورکوزن، صدرنشین گروهش شود. او مقابل آرسنال هم نمایش درخشانی داشت.

براهیمی: بازیکن کناری الجزایری باشگاه پورتو که عملکردی درخشان در این فصل داشت. او در اولین بازی پورتو مقابل باته، هت تریک کرد و در ادامه رقابت ها دو گل دیگر نیز به ثمر رساند. او سه پاس گل نیز داد.

تیم منتخب لیگ قهرمانان 2014-2015


آلونسو : سلطان پاس در بایرن مونیخ. او اگرچه اشتباهاتی در امر دفاع داشت اما مثل همیشه نقش مهمی در راه اندازی حملات بایرن و سازماندهی خط میانی تیم مونیخی ایفا کرد.

کروس : یکی از بهترین خریدهای چند فصل اخیر رئال مادرید. رکورددار پاس صحیح در بین همه هافبک های اروپایی.کروس سه پاس گل نیز در این رقابت ها داد.

اینیستا : از نیمه های فصل یک بار دیگر به اوج آمادگی رسید. او 5 پاس گل در این تورنمنت داد از جمله پاس گلی که شب گذشته در بازی فینال، روی گل اول به راکیتیچ داد. اینیستا بهترین بازیکن فینال نیز برگزیده شد.

مسی : همچون همیشه بهترین بازیکن بارسلونا بود. 10 گل در این فصل لیگ قهرمانان به ثمر رساند. بخصوص دو گل او در بازی رفت به بایرن در برتری 3-0 بارسلونا، نقش مهمی در رسیدن بارسا به فینال داشتند.

رونالدو : کریستیانو نیز همچون مسی 10 گل به ثمر رساند و آقای گل رقابت ها شد. او بدشانس بود که با وجود دو بار گلزنی به یووه در نیمه نهایی، رئال نتوانست به فینال صعود کند.

لوئیز آدریانو : مهاجم برزیلی شاختار، مقابل باته بوریسوف موفق به زدن 5 گل شد. او در مجموع 9 گل به ثمر رساند و بدشانس بود که شاختار در یک هشتم به بایرن برخورد کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 94 1394/03/17 نظرات (0)

رئال نیوز - قهرمانی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا، جایگاه فوتبال باشگاهی اسپانیا را در جدول پرافتخارترین کشورها در تاریخ مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا، بهتر از قبل کرد.

تیم فوتبال بارسلونا با تحمیل شکست ۳ بر یک به یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا، پانزدهمین قهرمانی اسپانیا در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و پیش از آن جام باشگاه‌های اروپا را به ثبت رساند.

پنجمین قهرمانی کاتالان‌ها که اولین قهرمانی آنها از سال ۲۰۱۱ بود، به همراه ۱۰ قهرمانی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که آخرین آنها سال گذشته رقم خورد، رکورد اسپانیا را در قهرمانی در مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان ارتقا و فاصله این کشور را با نزدیک‌ترین تعقیب کنندگانش افزایش داد.

شکست یوونتوس در بازی شنبه شب ایتالیا را با ۱۲ قهرمانی در کنار انگلیس به عنوان دومین کشورهای پرافتخار در لیگ قهرمانان اروپا نگه داشت هرچند آمار جدال نمایندگان ایتالیا و اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا همچنان ۲۷-۲۵ به سود ایتالیایی‌هاست. در مجموع تیم‌های لالیگا و سری A در ۲۳ فصل گذشته ۱۲ فینالیست داشته‌اند که بیشترین تعداد در میان کشورهای اروپایی بوده است.

رده‌بندی کشورها از نظر قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا
۱- اسپانیا ۱۵ قهرمانی و ۱۰ نایب قهرمانی
۲- ایتالیا ۱۲ قهرمانی و ۱۵ نایب قهرمانی
۳- انگلیس ۱۲ قهرمانی و ۷ نایب قهرمانی
۴- آلمان ۷ قهرمانی و ۱۰ نایب قهرمانی
۵- هلند ۶ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی
۶- پرتغال ۴ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی
۷- فرانسه یک قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی
۸- اسکاتلند، رومانی و صربستان یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی

رده‌بندی کشورها از نظر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
۱- اسپانیا ۸ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی
۲- ایتالیا ۵ قهرمانی و ۷ نایب قهرمانی
۳- انگلیس ۴ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی
۴- آلمان ۳ قهرمانی و ۵ نایب قهرمانی
۵- هلند یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی
۶- فرانسه یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی
۷- پرتغال یک قهرمانی و بدون نایب قهرمانی

حمیدرضا اقبالی بازدید : 314 1394/03/17 نظرات (0)

رئال نیوز - شب گذشته ، لیگ قهرمانان این فصل با قهرمانی بارسلونا در مقابل یوونتوس به پایان رسید .

سایت "Whoscored" تیم منتخب این فصل لیگ قهرمانان را انتخاب کرد که بارسا و چلسی بیشترین نماینده ها را داشتند و کریستیانو رونالدو هم تنها نماینده رئال مادرید است . کاسیمیرو ( بازیکن قرضی رئال مادرید که امسال به رئال برمی گردد ) هم در این لیست حضور دارد .

تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بدین شرح است :

دروازه بان :  تیبو کورتوا ( چلسی )

خط دفاع : دنی آلوز ( بارسلونا ) ، Spahic ( بایر لورکوزن ) گودین ( اتلتیکو مادرید ) و الکس ساندرو ( پورتو )

خط میانی : لیونل مسی ( بارسلونا ) ، کاسمیرو ( پورتو ) ، اسکار ( چلسی ) و هازارد ( چلسی )

خط حمله : رونالدو ( رئال مادرید ) و سوارز ( بارسلونا )

حمیدرضا اقبالی بازدید : 130 1394/03/17 نظرات (0)

رئال نیوز - مسلما کلیدی ترین مسئولیت رافا بنیتز ، مربی اسپانیایی جدید رئال مادرید فتح یازدهمین قهرمانی اروپا خواهد بود ، ماموریتی که آسان نیست.

رئال پس از ده دوره قهرمانی در اروپا امسال تا یک قدمی فینال هم رفت اما حالا سخت به دنبال یازدهمی است.

البته بنیتز هم یکبار موفق به کسب این جام به همراه لیورپول شده و یک بار هم به همراه والنسیا در فینال مغلوب رئال مادرید شد .

احسان احمدزاده بازدید : 117 1394/03/17 نظرات (4)

رئال نیوز - تیم فوتبال بارسلونا با شکست یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق شد برای پنجمین بار فاتح این رقابتها شود.

آندرس اینیستا پاس گل اول این بازی که توسط راکیتیچ به ثمر رسید، داد و در اکثر دقایق بازی کنترل میانه زمین را در اختیار داشت و در قهرمانی بارسا در این دیدار نقش مهی را ایفا کرد و پس از اتمام این دیدار وی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

احسان احمدزاده بازدید : 159 1394/03/17 نظرات (1)

رئال نیوز - لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا با ارسال 6 پاس گل برای هم تیمی هایش به عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان اروپا در فصل 15-2014 انتخاب شد.

کریستیانو رونالدو نیز با 4 پاس گل ، در رتبه چهارم قرار دارد .

احسان احمدزاده بازدید : 168 1394/03/16 نظرات (0)

رئال نیوز - 22 باشگاهی که موفق به کسب قهرمانی در جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا شده اند، مورد تقدیر یوفا قرار گرفتند.

به مناسبت شصتمین سالگرد آغاز به کار مسابقات جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا، 22 فاتح این مسابقات مورد تقدیر یوفا قرار گرفتند.

میشل پلاتینی رییس یوفا لوح های یادبودی حاوی چند دست نوشته از این مسابقات را به نمایندگان 22 تیم قهرمان جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا اهدا نمود.

ژاک فران خبرنگار روزنامه فرانسوی L'Equipe، شخصی بود که در سال 1955 طرح اولیه برگزاری این مسابقات را مطرح نمود. تا کنون 22 باشگاه موفق به قهرمانی در این مسابقات شده اند که بدین شرح هستند: آث میلان، آیاکس آمستردام، استون ویلا، بارسلونا، بایرن مونیخ، بنفیکا، بروسیا دورتموند، سلتیک، چلسی، ستاره سرخ بلگراد، فاینورد، هامبورگ، اینتر میلان، یوونتوس، لیورپول، منچستر یونایتد، ناتینگهام فارست، المپیک مارسی، افث پورتو، پی اس وی آیندهوون، رئال مادرید و استوا بخارست.

میشل پلاتینی رییس یوفا گفت: "این فینال کمی خاص است، زیرا شصتمین سال برگزاری این مسابقات است. این یک سالگرد قابل احترام برای بزرگترین رقابت های باشگاهی جهان است."

پس از حرکت اولیه نشریه اکیپ و همراهی باشگاه های اروپایی، یوفا در تاریخ 21 ژوئن 1955 (که نکته جالب این است که مصادف با روز تولد میشل پلاتینی است) آغاز به کار این جام را اعلام نمود و در تاریخ 4 سپتامبر 1955 اولین بازی این مسابقات میان اسپورتینگ لیسبون پرتغال و پارتیزان بلگراد یوگوسلاوی در شهر لیسبون با تساوی 3-3 خاتمه یافت.

پلاتینی افزود: "من واقعا می خواهم به مناسبت این رویداد، به مقام گابریل هانو فرانسوی سردبیر روزنامه اکیپ ادای احترام کنم. هانو به همراه همراهش در روزنامه اکیپ ژاک فران پایه های این ماجراجویی را بنا نهادند تا امروز از این مسابقه لذت ببریم. اکنون لوحی که اولین قوانین مسابقات در سال 1955 بر روی آن نوشته شده بود، به نمایندگان 22 باشگاه قهرمان مسابقات اهدا می شود."

احسان احمدزاده بازدید : 71 1394/03/16 نظرات (0)

رئال نیوز - زیدان که برای دیدن فینال چمپیونزلیگ به برلین رفته است گفت :” موراتا سال بی نظیری داشته است. امیدوارم در فینال دست به کار بی نظیری بزند. ما را حذف کرد و حالا می تواند با یووه ، فینال چمپیونزلیگ را ببرد.”

وی افزود :” خوشحال شدم که پس از مدتها یووه را در فینال دیدم. پنج سال در این تیم بودم و حالا مهم این است که برگشته اند. از دیدن بازیکنانی مثل پیرلو ، پوگبا و ته وز خرسند هستم. در این فینال می توان بازیکنان بزرگ را دید.”

احسان احمدزاده بازدید : 49 1394/03/15 نظرات (0)

رئال نیوز - زین الدین زیدان به تحسین تیم سابقش در دنیای فوتبال پرداخت.

ستاره سابق باشگاه یوونتوس مطابق انتظار در فینال لیگ قهرمانان اروپا طرفدار بیانکونری است. او در مصاحبه با RMC SPORT گفت:

در تک بازی، هر اتفاقی می تواند رخ دهد، مخصوصا این که یک طرف میدان تیمی ایتالیایی باشد. فوتبال ایتالیا شاید مثل فوتبال اسپانیا فریبنده نباشند اما همیشه در بالا قرار دارد و ما باید همواره آنها را دنبال کنیم. من پنج سال در تورین بازی کرده ام و امیدوارم آنها در بازی فینال برنده باشند. یوونتوس در بازی نیمه نهایی در برابر رئال مادرید هم شایسته حضور در فینال بود.

پوگبا بازیکنی است که همه او را دوست دارند و طبیعتا دوست دارم که وی برای رئال مادرید بازی کند. او نمایش های فوق العاده ای برای تیم ملی فرانسه انجام داده و از شخصیت خوبی بهره می برد.

احسان احمدزاده بازدید : 262 1394/03/14 نظرات (0)

رئال نیوز - طرفداران فوتبال اروپا در نظرسنجی وبسایت "MasterDard" لیونل مسی را به عنوان برترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب کردند. روز شنبه همزمان با دیدار فینال لیگ قهرمانان در برلین، از لیونل مسی تجلیل خواهد شد.

در این نظرسنجی لیونل مسی با به دست آوردن 27 درصد آرا که بیش از دو برابر آرا نفر دوم یعنی زین الدین زیدان بود در جایگاه نخست ایستاد. زیدان فرانسوی با به دست آوردن 12 درصد آرا در جایگاه دوم ایستاد.کریستیانو رونالدوی پرتغالی با 11 درصد و رونالدوی برزیلی نیز با 7 درصد آرا در مکان های بعدی قرار گرفتند. دیوید بکام نیز با 4 درصد آرا در جایگاه پنجم ایستاد.

مسی 33 درصد آرا آرژانتینی ها را به خود اختصاص داد. بر اساس آمار این نظرسنجی، ستاره آژانتینی در کشورهای انگلیس، آلمان، اسپانیا، هلند،ایتالیا، روسیه، ترکیه و مجارستان در رده نخست ایستاد. رونالدو در پرتغال و زیدان در فرانسه اول شدند.

احسان احمدزاده بازدید : 50 1394/03/14 نظرات (0)

رئال نیوز - ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید که فینال ال‌ کلاسیکو، فینال مورد علاقه وی بوده است.

ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید:

از طرف یک اسپانیایی، دوست داشتم ال‌ کلاسیکو را در فینال ببینم. با این حال، یووه شایسته فینالیست شدن بود و اینکه هر دو تیم تلاش می‌‌کنند سه‌ گانه بگیرند با اینکه سبک متفاوتی دارند، فینال را بسیار بزرگ تر می‌‌کند. صادقانه بگویم که وقتی‌ رئال مادرید در برنابئو گل زد فکر می‌‌کردم که صعود می‌‌کنند. با این حال فوتبال من را باز هم شگفت زده کرد و یووه تمرکز خود را از دست نداد و پس از گل خود به خوبی‌ دفاع کرد.

وی در مورد بارسلونا هم می‌‌گوید:

روی کاغذ حداقل، بارسلونا پتانسیل حمله بالاتری دارد. حداقل اگر نفر به نفر نگاه کنیم. در فوتبالی که ما شاهد رونالدو و مسی هستیم این بازیکنان بزرگ هستند که در بازی‌ها نقش دارند. مسی نتیجه بازی را رقم می‌‌زند. به نظر می‌‌رسد خط‌ حمله بارسلونا بهتر باشد. امیدوار بودم که بارسلونا بازیکنان اسپانیایی بیشتری داشت. نه فقط بارسلونا که همه تیم‌های لالیگایی زیرا الان ۱۰ تیم لالیگا دروازه بان خارجی‌ دارند. بارسلونا دو تا دروازه بان خارجی‌ دارد و در مورد بقیه پست‌ها هم همینطور است.

احسان احمدزاده بازدید : 82 1394/03/12 نظرات (0)

رئال نیوز - آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، اعلام کرد به خاطر هواداران رئال، می خواهد مانع از قهرمانی بارسلونا ‏در چمپیونزلیگ شود.‏

موراتا که تابستان گذشته از رئال به یوونتوس پیوست، با دو گلی که در نیمه ‏نهایی چمپیونزلیگ، وارد دروازه رئال کرد، مانع از رسیدن این تیم به فینال چمپیونزلیگ شد. او اکنون ‏می خواهد با گلزنی مقابل بارسا در فینال بارسا، مانع از تکمیل شدن سه گانه آبی و اناری ها شود.‏

او که سال گذشته هم با رئال به فینال چمپیونزلیگ رسیده بود، به خبرنگاران گفت:" فینال چمپیونزلیگ قله ‏فوتبال است و این یک فرصت دیگر برای تاریخ سازی است.‏

واضح است که مقابل یکی از بهترین های دنیا قرار می گیریم اما می خواهیم نشان بدهیم که چقدر خوب ‏هستیم. ما رقابت های خوبی را پشت سر گذاشتیم و می دانیم که چه دیدار دشواری پیش رو داریم. ‏

اهمیت گلزنی مقابل بارسا؟ صحبت کردن در مورد این دشوار است؛ نه به این خاطر که حریف بارساست ‏بلکه به دلیل اینکه این دیدار فینال چمپیونزلیگ است. مطمئنا دیدار بسیار دشواری خواهد بود. می خواهم ‏به خاطر هواداران مان و البته هواداران رئال به پیروزی برسیم."‏

احسان احمدزاده بازدید : 28 1394/03/11 نظرات (0)

رئال نیوز - جیانلوئیجی بوفون ، دروازه بان یووه در مورد مقایسه رقابت بازی تیمش با رئال و تقابل با بارسا صحبت کرد.

وی گفت :” مقابل رئال می گفتند که شانس صعود ما 35 درصد است پس مسلما شانس غلبه ما بر بارسا کمتر هم هست. این را می دانیم و نمی توان انکارش کرد اما همان طور که برای بازی مقابل رئال گفتم ، از همه بعضاتمان استفاده می کنیم تا کار را برایشان مشکل کنیم.”

احسان عابدی بازدید : 167 1394/03/07 نظرات (0)

رئال نیوز - مطابق قوانین یوفا، تیم های برتر 12 کشوری که در سیدبندی یوفا در جایگاه بهتری قرار داشته باشند به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی خواهند شد و امسال قهرمان لیگ اروپا نیز به این تیم ها اضافه شد و 10 تیم دیگر از مرحله پلی آف راهی مرحله گروهی خواهند شد.

اسپانیا (4): بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، سویا

انگلیس (3): چلسی، منچستر سیتی، آرسنال

آلمان (3): بایرن مونیخ، ولفسبورگ، بروسیا مونشن گلادباخ

ایتالیا (2): یوونتوس، آاس رم

پرتغال (2): بنفیکا لیسبون، پورتو

فرانسه (2): پاریسن ژرمن، المپیک لیون

روسیه (1): زنیت سن پطرزبورگ

هلند (1): پی اس وی آیندهوون

اوکراین (1): دینامو کیف

بلژیک (1): خنت

ترکیه (1): گالاتاسارای

یونان (1): المپیاکوس

قهرمان لیگ اروپا: سویا

همچنین گفتنی است تیم های قهرمان هشت لیگ برتر اروپا یعنی بارسلونا، چلسی، بایرن مونیخ، یوونتوس، بنفیکا لیسبون، پاریسن ژرمن، زنیت سن پطرزبورگ و پی اس وی آیندهوون، سرگروه های گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

احسان احمدزاده بازدید : 45 1394/03/07 نظرات (0)

رئال نیوز - تیم سویا با قهرمانی در لیگ اروپا موفق شد، به عنوان پنجمین تیم اسپانیایی مجوز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرنانان اروپا را کسب نماید.

با تغییراتی که در سال 2013 انجام شد، قرار شد که تیم قهرمان لیگ اروپا در صورتی که موفق نشود از طریق رقابت های داخلی راهی لیگ قهرمانان اروپا شود، حداقل مجوز حضور در مرحله پلی آف لیگ اروپا را کسب کند.

تیم سویا نیز که موفق شد با پیروزی 3-2 از سد دنیپرو در فینال لیگ اروپا عبور کند، پس از چهار تیم بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و والنسیا به عنوان نماینده پنجم اسپانیا مجوز حضور در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

اکنون تیم های بارسلونا (قهرمان)، رئال مادرید (نایب قهرمان)، اتلتیکو مادرید (سوم) و سویا (قهرمان لیگ اروپا و به دلیل حضور هر دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی فصل آتی) به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد و والنسیا (چهارم) باید در پلی آف بازی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 89 1394/03/03 نظرات (1)

رئال نیوز - یک سال پیش و در چنین شبی شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا موفق شدند با درخشش سرخیو راموس و آنخل دی ماریا در وقت های اضافی با نتیجه 4-1 تیم فوتبال اتلتیکو مادرید را شکست داده تا علاوه بر پایان دادن به حسرت 12 ساله خود با برپا کردن جشن قهرمانی در لیسبون پرتغال به نخستین باشگاه فوتبال اروپا تبدیل شوند که تعداد قهرمانی های خود در معتبرترین رقابت باشگاهی جهان فوتبال را دو رقمی کرده اند.

احسان احمدزاده بازدید : 44 1394/03/03 نظرات (0)

رئال نیوز - اگر چهارشنبه هفته آینده تیم سویا موفق شود در فینال رقابت های لیگ اروپا از سد دنیپرو بگذرد، فصل آینده لیگ اسپانیا برای اولین بار در تاریخ رقابت های چمپیونزلیگ پنج نماینده خواهد داشت.

طـرفداری- لیگ انگلستان در فصل 2005/06 وقتی که یوفا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی یک سهمیه به لیورپول داد، پنج نماینده در این رقابت ها داشت، هرچند که این تیم از طریق لیگ داخلی موفق به کسب سهمیه نشده بود.

بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید فصل آینده قطعاً در مرحله گروهی حضور خواهند داشت. والنسیا در ماه آگوست بازی های مرحله پلی آف را برگزار خواهد کرد. سویا نیز اگر موفق به شکست دادن دنیپرو شود مستقیماً به مرحله گروهی صعود خواهد کرد. اگر آنها شکست بخورند در لیگ اروپا بازی خواهند کرد. ویارئال و اتلتیک بیلبائو نیز به لیگ اروپا راه یافتند.

احسان احمدزاده بازدید : 71 1394/02/30 نظرات (0)

رئال نیوز - هریستو استویچکوف، بازیکن بلغارستانی پیشین تیم فوتبال بارسلونا پیش‌بینی کرد که کاتالان‌ها، یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان فصل جاری شکست خواهند داد.

استویچکوف با ابراز اطمینان از پیروزی شاگردان لوئیس انریکه برابر یووه در این بازی اظهار داشت: بارسلونا با دو گل اختلاف یوونتوس را شکست خواهد داد، چون بازیکنان این تیم مستعد‌تر هستند.

استویچکوف که با شبکه اوندا سروی اسپانیا گفت‌و‌گو می‌کرد، در ادامه راجع به لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا که آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، گفت: آینده این مربی کاملاً مشخص است و او در بارسا می‌ماند، چون مربی خوبی است هرچند که استعفای آندونی سوبی‌سارتا (مدیرورزشی پیشین بارسا) روی وی تأثیر منفی گذاشت. لوئیس انریکه در مدیریت رختکن تیم عالی است. او به راحتی تسلیم نمی‌شود. او شخصیت دارد و به همین دلیل در دوران بازیگری‌اش هم موفق بود.

ستاره پیشین کاتالا‌ن‌ها درباره اتفاقات اخیر باشگاه رئال مادرید از جمله هو شدن ایکر کاسیاس و بحث برکناری کارلو آنچلوتی، تأکید کرد: ایکر کاسیاس سزاوار اتفاقاتی که دارد برایش رخ می‌دهد، نیست. کارلو آنچلوتی هم انسان و مربی خوبی است که به نظر من فصل آینده نیز در رئال مادرید خواهد ماند مگر اینکه اتفاقی غیرعادی برایش رخ دهد.

فینال لیگ قهرمانان اروپای این فصل، 16 خرداد در ورزشگاه المپیک برلین برگزار خواهد شد.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,266
  • بازدید ماه : 5,510
  • بازدید سال : 54,891
  • بازدید کلی : 2,244,670