loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
کمیل چگینی بازدید : 25 1394/04/30 نظرات (0)
دروازه‌بان باسابقه تیم ملی اسپانیا با جدایی‌اش از رئال مادرید یکی از اصلی‌ترین اسپانسرهای خود را از دست می‌دهد.
 
رئال نیوز: روزنامه «رکورد» پرتغال اعلام کرد، ایکر کاسیاس، دروازه‌بان پیشین رئال مادرید که به تازگی با قراردادی دو ساله به پورتو پیوسته است، یکی از اصلی‌ترین اسپانسرهای خود را از دست خواهد داد. مدیران ارشد بانک «BBVA» که اسپانسر اصلی مسابقات لالیگای اسپانیاست، در گفت‌و‌گو با این روزنامه خبر دادند که این بانک تصمیم به فسخ قرارداد اسپانسری خود با دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا دارد.

براساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های اسپانیایی، اگر ایکر کاسیاس به تیم‌هایی همچون ریور پلاته و یا بوکاجونیورز می‌پیوست داستان متفاوت بود و اسپانسرش را از دست نمی‌داد، چون بانک «BBVA» اسپانسر این تیم‌هاست.
احسان احمدزاده بازدید : 196 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - دیدار اول دو تیم پر طرفدار رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد.

به گزارش AS، در حال حاضر قرعه کشی فصل آینده رقابت های لالیگا در اسپانیا در حال برگزاریست و تا به الان قرعه دور اول این رقابت های مشخص شده است. بر اساس این قرعه در مهم ترین بازی ها رئال مادرید میهمان اسپورتینگ، بارسلونا میهمان بیلبائو، والنسیا میهمان رایو و اتلتیکو میزبان لاس پالماس خواهند بود.

کماکان قرعه کشی هفته های بعدی این مسابقات در حال برگزاریست.

احسان عابدی بازدید : 91 1394/04/20 نظرات (0)
رئال نيوز - حق پخش رقابت های این فصل فوتبال اسپانیا فروخته شد.

به گزارش AS، پس از جلسه ای که امروز مدیران لالیگا و کمپانی Telefónicaبرگزار کردند اعلام شد که دو طرف برای فروختن حق پخش رقابت های این فصل لالیگا، آدلانته و رقابت های کوپا دل ری به توافق رسیده اند. بر اساس این توافق قرار شده است که این کمپانی مبلغ 600 میلیون برای خریداری این حق پخش بپردازد. همچنین سازمان لیگ اسپانیا در بیانیه ای اعلام کرد که مسئله فروش حق پخش 3 فصل آینده هم در جلسه ای که در ماه اکتبر یا نوامبر برگزار می شود، بررسی و مشخص خواهد شد.

* Telefónica یک شرکت مخابراتی اسپانیایی است، که خدماتی چون: اینترنت، پهنای باند، ارتباطات راه دور، خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه و دیجیتال را ارائه می‌نماید.

احسان احمدزاده بازدید : 129 1394/04/16 نظرات (1)
رئال نیوز - لالیگا یک هفته نسبت به زمان معین شده عقب افتاد و از روز دوم شهریور آغاز خواهد شد.

با فشار اتحادیه بازیکنان ، تاریخ لالیگا یک هفته عقب افتاد. حالا بین بازی مقابل والرنگای نروژ و بازی اول رئال در لالیگا دو هفته فاصله است. باید دید که پرز تن به برگزاری جام برنابئو می دهد یا نه. پرز می خواهد خود را بهترین مدیر تاریخ رئال جلوه بدهد و به همین خاطر در تلاش است تا تمامی آثار برنابئو را از باشگاه پاک کند ، از نام استادیوم که می خواهد به شرکت های عربی کرایه بدهد گرفته تا لغو جامی که به افتخار معمار رئال مادرید نوین برگزار می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 56 1394/04/13 نظرات (0)
رئال نیوز - انريکه سرمربي بارسلونا به همه نشان داد که فقط گوارديولا در قهرمان کردن اين تيم تبحر نداشته است

لوييز انريکه 45 ساله سرمربي فاتح سه گانه بارسلونا در فصل گذشته، برترين سرمربي حال حاضر لاليگا محسوب مي شود.

او فصل گذشته در مقابل آنجلوتي قدرتمند و با تجربه با استقامت ايستاد و او را بارها شکست داد و خودش را ثابت کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 54 1394/04/08 نظرات (0)
رئال نیوز - در حالی که به نظر می رسید که حکم سلطنتی که توسط دولت در مورد فروش متمرکز حق پخش تلویزیونی همه چیز را حل کرده باشد ، رئال مادرید با سازمان لیگ اسپاینا درگیر شد. سران رئال حاضر نیستند که مدیاپرو حق پخش بین المللی بازیهایشان را به عهده داشته باشد و این کار را به شرکت تلفونیکا سپرده اند. جنگ قبلی میان ” مدیاپرو” و “دیجیتال پلاس” بود اما جنگ جدید میان رئال مادرید و سازمان لیگ است.

لوئیز بلاسکو بوسکد ، یکی از سران باشگاه رئال مادرید از اعضای هیئت مدیره شرکت تلفونیکاست. پرز نمی خواهد که مدیاپرو حق پخش بین المللی بازیهای رئال را به عهده داشته باشد اما سازمان لیگ اعتقاد دارد که این شرکت مناسب ترین گزینه است. در این میان رئال تصمیم گرفته است که از سازمان لیگ شکایت کند. رئال ماردید می خواهد که تلفونیکا حق پخش تمامی بازیهایش را داشته باشد اما مشکل این جاست که 38 تا از 42 باشگاه از شرکت مدیاپرو حمایت کرده اند. در این میان سازمان لیگ هم قصد دارد که از رئال شکایت کند که تبلیغات نرم افزار جدیدش را به تلفونیکا سپرده است.

نقش آفرینی پرز در تغییر قوانین!
حکم سلطنتی در مورد مسئله حق پخش در روز 30 آوریل به ثبت رسید اما نکته جالب این جاست که یک روز قبل از تصویب این قانون، پرز به متن آن دسترسی پیدا کرد و خواستار تغییر جزئیات در مورد مصاحبه های قبل و بعد از بازی شد. جالب آن که آنخل ماریا ویار ، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نتوانسته بود که به متن این قانون دست پیدا کند اما پرز به لطف رابطه خوبش با خوزه ایگناسیو ورت ، وزیر سابق تربیت و ورزش به این قانون دست پیدا کرد.
پرز می خواست که حق پخش کلیه اخبار در مورد تیم اصلی در اختیار باشگاه باشد چرا که فقط بدین طریق می توانست با مایکروسافت قرارداد امضا کند.

تباس:” رئال می خواهد همه چیز را تحت کنترل داشته باشد”
خاویر تباس ، رئیس سازمان لیگ اسپانیا توضیح می دهد:”از چهل و دو باشگاه فقط یکی یعنی رئال مادرید مخالف است. رئال مادرید باشگاه بزرگی است اما می خواهد همه چیز را تحت کنترل داشته باشد . آنها قدرت و پول را در کنار هم می خواهند. بخش اعظمی از فوتبال اسپانیا موافق هستند تا هر چه زودتر حق پخش به صورت متمرکز فروخته شود اما رئال مادرید مخالف است. این عجیب است.”
وی افزود :” قراردادهایی که رئال با تلفونیکا و مایکروسافت بسته از نظر من عجیب است. این اتفاقات از نظر من عجیب است. می گویند به این علت رئال با تلفونیکا قرارداد بسته که چند ماه پیش بارسا با این شرکت توافق کرده بود. گویی که هر کاری بارسا انجام می دهد رئال هم باید انجام بدهد. در حال حاضر 38 باشگاه برای توافق با مدیاپرو موافقت نشان داده اند و فقط چهار باشگاه با تلفونیکا قرارداد بسته اند.”

احسان احمدزاده بازدید : 79 1394/04/07 نظرات (0)
رئال نیوز - هنوز لیگ آغاز نشده است اما باشگاه لاس پالماس که پس از مدتها به لالیگا برگشته است برای دو بازی مقابل رئال و بارسا نقشه های خاصی دارد.

در حقیقت برای هواداران متعصب و قدیمی لاس پالماس بلیط های بازی ارزان تر خواهد بود و شهر هم برای این دو بازی مسلما هیجان خاصی خواهد داشت.

احسان عابدی بازدید : 81 1394/04/06 نظرات (0)
رئال نيوز - رئال از سازمان لیگ فوتبال اسپانیا شکایت می کند. معرفی شرکت مدیاپرو به عنوان مسئول حق پخش بین المللی مسابقات لالیگا با خشم باشگاه همراه شده است. سران رئال معتقدند که تباس پشت پرده با مدیاپرو به توافق رسیده است.

بارسا ، اسپانیول ، سلتا و رئال سوسیه داد چهار باشگاهی هستند که پیش از این با تلفونیکا به توافق رسیده اند و حاضر نیستند که زیر بار حرف زور بروند. سازمان لیگ برای دریافت 400 میلیون یورو بابت مبلغ حق پخش بین المللی با مدیاپرو به توافق رسدیه است.

اگر این رقم به 450 میلیون برسد، 50 میلیون اضافی نصیب مدیا پرو می شود. اگر رقم بالای 450 میلیون باشد ، 75 درصد به باشگاه ها می رسد و 25 درصد به مدیاپرو. یعنی مدیاپرو با قراردادی پنج ساله حداقل 250 میلیون درآمد خواهد داشت. رئال توافق انجام شدهخ را غیرقانونی می داند و سران باشگاه قصد شکایت از سازمان لیگ به مراجع قانونی را دارند. در حال حاضر چهار باشگاه با تلفونیکا به توافق رسیده اند و حاضر نیستند که با مدیاپرو قرارداد امضا کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 100 1394/04/04 نظرات (0)
رئال نیوز - کریستیانو رونالدو و خامس فصل گذشته با زدن پنج گل از بیرون محوطه جریمه رکورد دار بودند.

در حقیقت این دو بازیکن در ثبت رکورد 16 گل زده با شوت از راه دور در لالیگا توسط رئال نقش مهمی داشتند. بارسا فقط 8 گل با شوت از راه دور زد.
مسی و پارخو هر کدام چهار گل با شوت از راه دور زدند.

احسان احمدزاده بازدید : 45 1394/04/04 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی سابق تیم های ویارئال، رئال مادرید و مالاگا، مانوئل پیگرینی معتقد است که تاکتیک های او مناسب تیم ملی اسپانیا بوده است.

پیگرینی که اکنون هدایت تیم منچستر سیتی را به عهده دارد، مصاحبه ای با نشریه شیلیایی El Mercurio انجام داده و از تأثیرات خود روی سبک فوتبال اسپانیا طی دوران حضورش در لالیگا سخن گفته است.

به گزارش Marca، این مربی گفت:

من با استفاده از هافبک های آزاد به جای بازیکنانی در پست های ثابت، نحوه بازی آنها در اسپانیا را عوض کردم. که توسط تیم ملی اسپانیا نیز مورد استفاده قرار گرفت. در لالیگا، قبل از اینکه من به ویارئال بروم، آنها از مهاجمان به عنوان وینگر استفاده می کردند، اما من هافبک های متحرک با فضای بیشتر را به عمل آوردم. کاری که من در ویارئال انجام دادم بزرگتر از فتح عناوین قهرمانی بود. در آنجا من به چیز هایی دست یافتم که هیچکس تاکنون به آن نرسیده و نخواهد رسید.

و من در مالاگا هم کار هایی انجام دادم که هیچکس تا آن زمان انجام نداده بود. سپس به مادرید رفتم و ما تا آن مقطع بهترین فصل را در تاریخ باشگاه داشتیم، اما عنوانی فتح نکردیم. من کار هایی انجام دادم که قبلاً هیچکس انجام نداده بود. آیا این تصادفی است؟

پیگرینی سپس بیشتر در مورد دوران حضورش در مادرید و مالاگا صحبت کرد و اظهار داشت که از ترک سانتیاگو برنابئو با دست های خالی پشیمان نیست چرا که در غیر اینصورت هرگز به لا روسالدا نمی رفت:

اگر من همراه با رئال مادرید به قهرمانی می رسیدم هرگز هدایت مالاگا را به عهده نمی گرفتم، و آن مهمترین تصمیم کارنامه حرفه ای ام بود. برای تشکیل یک باشگاه کاملاً جدید و رفتن به جایی که ما رسیدیم، برای من ارزش بسیار بیشتری نسبت به کسب عنوان قهرمانی با رئال مادرید دارد. من پیشنهادات زیادی داشتم، مالاگا را انتخاب کردم و این بهترین تصمیم دوران حرفه ای ام بود.

پس از صرف چند سال در لیگ برتر انگلستان، نظر پیگرینی را در مورد استاندارد های فوتبال در سراسر جهان جویا شدند که وی پاسخ داد:

بهترین فوتبال در اسپانیا بازی می شود اما بهترین لیگ، لیگ برتر است و تاکنون باشگاه ها قوی تر هستند، سطح تیم ها نزدیک تر است و مسابقات حکم مرگ و زندگی را دارد. در اینجا شدت کار بالاست، محیطی بهتر از اینجا وجود ندارد، ورزشگاه ها پر می شوند، اما بهترین فوتبال در اسپانیاست و شما فقط باید ببینید که چه تیم هایی در اروپا برنده می شوند. در اسپانیا بهترین بازیکنان و بهترین تیم های جهان حضور دارند. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، آندرس اینیستا، لوئیز سوارز، نیمار، سرخیو بوسکتس، سرخیو راموس،...

احسان عابدی بازدید : 106 1394/04/03 نظرات (0)
رئال نيوز - شروع فصل جدید ممکن است که مایه یک اختلاف جدید میان سازمان لیگ و اتحادیه بازیکنان باشد.

در ابتدا خاویر تباس زمان شروع لالیگای 16-15 را 25 مرداد اعلام کرده بود اما اتحادیه بازیکنان این زمان را بیش از حد زود می داند چرا که دمای هوا در آن زمان هنوز بالاست و فدراسیون هم طرف اتحادیه بازکینان است. بدین ترتیب احتمال دارد که شروع بازیها به اول شهریور موکول شود.

احسان احمدزاده بازدید : 187 1394/03/30 نظرات (0)
رئال نیوز - ساعت بازی های لالیگا در فصل آینده رسما قرار است که تغییر پیدا کند.

یکی از بازی های مهم هفته قرار است که در روزهای شنبه ساعت 20:45 برگزار شود. از سویی بازی های یکشنبه هم نیم ساعت عقب تر کشیده شده است و در ساعت های 19:00 ، 21:00 و 23:00 برگزار می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 104 1394/03/29 نظرات (2)
رئال نیوز - پل پوگبا همچنان مورد توجه باشگاه های ثروتمند دنیای فوتبال است. هافبک فرانسوی یکی از جواهرات فصل نقل و انتقالات است که به گفته مارکا دوست دارد در اسپانیا بازی کند. رئال و بارسا گزینه هایش هستند.

سران رئال مادرید مذاکرات با وکیل وی ، مینو رایولا و یوونتوس را تکذیب کرده اند اما نام وی روی میز است. کاندیداهای ریاست بارسا هم برای خرید وی با هم رقابت می کنند. او گزینه انتخاباتی بارتومئو برای فصل نقل و انتقالات زمستانی است. قیمت این بازیکن 90 میلیون یوروست و دستمزدش هم چیزی در حدود سالانه 12 میلیون یورو خواهد بود.
در حا حاضر نکته مهم این است که علیرغم پیشنهادات خوبی مثل پی اس جی و سیتی ، پوگبا ترجیح می دهد که فوتبالش را در لالیگا ادامه بدهد. هم سیتی و هم پی اس جی با سران عرب خودبه دنبال خرید پوگبا هستند. به هر صورت آینده پوگبا اکنون مبهم است و باید دید که چه در پیش خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 207 1394/03/25 نظرات (3)
رئال نیوز - کمیته برگزاری رقابت های لالیگا تیم منتخب این فصل بازی ها را که با قهرمانی شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا، آقای گلی کریستیانو رونالدو و جایزه زامورا برای کلودیوو براوو به پایان رسید را اعلام کرد.
حمیدرضا اقبالی بازدید : 209 1394/03/25 نظرات (1)

رئال نیوز - پل پوگبا در حال حاضر ترجیح می دهد که به لالیگا برود تا لیگ انگلیس.

هافبک فرانسوی پیشنهادی جدی از منچسترسیتی دریافت کرده است اما هدف اصلیش حضور در لالیگا و یکی از دو تیم رئال یا بارساست.

احسان عابدی بازدید : 126 1394/03/25 نظرات (0)
رئال نيوز - لالیگای 2014-2015 با قهرمانی بارسلونا و نایب قهرمانی رئال به اتمام رسید.

از سوی کمیته برگزاری این رقابت ها، اسامی 11 بازیکن به عنوان تیم منتخب فصل اعلام شدند.

لوئیس انریکه نیز به عنوان بهترین مربی فصل برگزیده شد. بارسلونا با داشتن 6 بازیکن در این زمینه پیشتاز است و نام دو رئالی نیز در تیم منتخب فصل به چشم می خورد.

انتخاب براوو و سه مدافع از بارسا در تیم منتخب طبیعی به نظر می رسد؛ چون این تیم در تمام فصل تنها 19 گل دریافت کرد :

دروازه بان : کلودیو براوو (بارسلونا)

مدافعان : دنی آلوس (بارسلونا)، اوتامندی (والنسیا)، پیکه (بارسلونا)، یوردی آلبا (بارسلونا)

هافبک ها : کریخوویاک (سویا)، راکیتیچ (بارسلونا)، خامس رودریگز (رئال مادرید)

مهاجمان : مسی (بارسلونا)، رونالدو (رئال مادرید) و گریژمان (اتلتیکو مادرید) مربی: لوئیس انریکه (بارسلونا)

عارف اصغری بازدید : 176 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - با انتصاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید، کورس قهرمانی لالیگا در فصل آینده عرصه نبرد دو مربی است که دانش تاکتیکی مهمترین سلاح‌شان برای کسب نتیجه است.

به گزارش مارکا، رئال مادرید با برکناری کارلو آنچلوتی و انتصاب رافائل بنیتس به عنوان جانشین او، نشان داد به لزوم تغییر موضعی بزرگ در ساختار هدایت این تیم برای فصل آینده پی برده است. برخلاف کارلتو که به فاکتور انگیزه و روحیه سرزنده به عنوان یک عنصر کلیدی برای کسب نتیجه توجه ویژه‌ای داشت (به خصوص پس از آشفته‌بازار متشنجی که ژوزه مورینیو در رختکن رئال مادرید به راه انداخته بود)، بنیتس مربی نیست که به خاطر داشتن رابطه صمیمانه و شخصیت محبوب در میان بازیکنانش معروف باشد.

برای بنیتس نکات فنی و تاکتیکی در درجه اول اهمیت قرار دارد و این خصلتی است که لوئیس انریکه نیز در یک فصل مربیگری‌اش در بارسلونا ثابت کرد. به این ترتیب اولین ال‌کلاسیکوی فصل آینده را می‌توان دوئل تاکتیسین‌هایی که نقاط مشترکی با یکدیگر دارند، دانست.

هم بنیتس و هم انریکه شاگردان یک مکتب هستند، ‌شاگردان مکتب فوتبال منظم، سازمان‌یافته، دقیق، نظام‌مند و هر دو طرفداران بزرگ تکنولوژی «تیغه برنده» به شمار می‌روند. در میان این دو اما کفه دانش فنی و تاکتیکی به سوی سرمربی جدید رئال مادرید سنگینی می‌کند، چرا که او 20 سال سابقه مربیگری دارد. بنیتس و انریکه دو تکنوکرات فوتبالی هستند که همواره در پی یافتن راه‌ حل‌های علمی برای مشکلات‌شان در داخل زمین بازی بوده‌اند.

تجربه نشان داده است که اگر نه در تمام مواقع، حداقل در بیشتر موارد تصمیمات این دو نفر بنیان و اساس علمی داشته است و بر پایه فلسفه فوتبالی‌شان نبوده است. استدلال‌های انریکه و رافا هم بر پایه مباحث منطق‌گرایانه و تفکرات انتقادی بوده است.

به طور خلاصه می‌توان گفت که مربیان بارسلونا و رئال مادرید هر دو طرفداران پروپاقرص فوتبال علمی هستند و همیشه سعی کرده‌اند این فاکتور را به دیگر شاخصه بازیکنان بااستعداد‌شان تزرق کنند. این دو ترجیح می‌دهند که به عنوان دو فرد وسواسی در نظم و سختگیر توصیف شوند تا اینکه در دام غیرمنتظره‌ها بیفتند.

اینکه بنیتس و انریکه به استفاده از سیستم چرخشی برای به کارگیری تمام بازیکنان‌شان تمایل دارند هم اتفاقی تصادفی نیست، چون هر دوی آنها کسانی هستند که باور دارند همه چیز درباره تمام توانایی تیم‌‌های‌شان به همان اندازه اهمیت دارد که دانستن تمام جزئیات مربوط به تیم‌های حریف

احسان احمدزاده بازدید : 77 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو در طول دوران فوتبالش سه دوره پی چی چی برده است که سه دوره تا تعداد آقای گلی های دی استفانو در رئال فاصله دارد.

رئال در تاریخش 27 بار بازیکنی را داشته که در لالیگا صاحب پی چی چی شده است. بارسا با 13 و بیلبائو با دوازده دوره آقای گلی در رده های بعدی هستند.

عارف اصغری بازدید : 108 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - قیمت پیش فروش بلیط های فصل بعد رئال مادرید مشخص شد.

هر کسی بلیط 19 بازی لالیگا را بخواهد باید رقمی بین 223 تا 1840 یورو را بسته به جایگاه محل تماشای بازی در برنابئو بپردازد.  قیمت تماشای کل بازیها شامل لالیگا ، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ هم بین 332 تا 2384 یورو خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 129 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - از 118 گلی که امسال رئال در لالیگا زد ، 89 تایش توسط بیل ، بنزما ، رونالدو و خامس به ثمر رسیدند.

آمار می گوید که رئال بدون گلهای لژیونرهایش به دسته دوم سقوط می کرد چرا که 104 تا از 118 گل رونالدو توسط بازیکنانی  به ثمر رسید که در خارج از اسپانیا متولد شده اند. ایسکو و راموس هر کدام چهار گل زده اند و گلزن ترین بومی های رئال بودند.
اگر خارجی ها از لالیگا حذف می شدند ، اتلتیک بیلبائو ، والنسیا و سویا رده های اول تا سوم لالیگا را از آن خود می کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 161 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - دیگو سیمئونه ، سرمربی آرژانتینی تیم همشهری را شانس اول قهرمانی در اسپانیا می داند.

به گزارش Goal بین الملل، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در مصاحبه ای با AS از فصل آینده لالیگا گفت:

"برای همه تیم ها به جز رئال مادرید رقابت پیچیده و خطرناکی وجود دارد و ممکن نیست این اتفاق بیفتد که در 7 سال اخیر رئال تنها یک بار قهرمان شده باشد. بنابراین متاسفانه من لالیگا فصل بعد را بیش از پیش برای مادریدی ها آماده می بینم."

سیمئونه فصل پیش به همرته تیمش قهرمان لالیگا شد اما در این فصل به رتبه ای بهتر از سوم دست نیافت.

احسان احمدزاده بازدید : 91 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - سیمئونه گفت که شرایط برای رئال مادرید در فصل آینده مهیاست.

وی اظهار داشت :” شرایط لالیگای فصل آینده به شکل خطرناکی برای رئال مادرید مهیا شده است. خیلی بعید است که رئال مادرید باز هم قهرمان نشود. عادی نیست. مسلما تورنمنت مشکلی در پیش خواهد بود. ”
حرفهای سیمئونه در نوع خود عجیب هستند چرا که گویی او می خواهد سلامت لالیگا را زیر سوال ببرد.

احسان احمدزاده بازدید : 94 1394/03/20 نظرات (0)

رئال نیوز - بر اساس آماری که منتشر شده است خامس رودریگز و گرت بیل با 13 گل زده گلزن ترین هافبک های لالیگا هستند و بالاتر از پارخوی 12 گله قرار دارند.

هر چند که هافبک دانستن بیل کمی ناصحیح است اما این بازیکن که در 31 بازی لالیگا 13 گل زده که شش تایش در برنابئو بوده در کنار خامس که این تعداد گل را در 29 بازی زده رکورد دار هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 138 1394/03/20 نظرات (0)

رئال نیوز - طبق جدول زیر، مشخص می شود که عمده مسئولیت تیمی مانند رئال مادرید در فصل جاری، بر عهده بازیکنان فرانسوی، پرتغالی و کلمبیایی این تیم بوده است.

در تحقیقی که تیم آنالیز سایت بی بی سی انجام داده است، مشخص می شود که در فصل 2014/15 که با دومی رئال مادرید به پایان رسید، 89 گل از 118 گل این تیم در لالیگا توسط کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، هامس رودریگز و گرث بیل به ثمر رسیده است. از نکات جالب این جدول این است که اگر گل های بازیکنان غیر اسپانیایی رئال مادرید را حساب نکنیم، این تیم به مشکل بزرگی بر می خورد و در رده هجدهم قرار می گیرد. با این حساب، وابستگی شدید این تیم به بازیکنان غیر اسپانیایی مشخص می شود. در رئال مادرید، ایسکو و سرخیو راموس دو بازیکن اسپانیایی بودند که به عنوان گلزن در تیم شناخته می شدند.

در طرف دیگر نیز، مشخص می شود بارسلونا هم علی‌رغم داشتن بازیکنان اسپانیایی از جمله ژاوی، اینیستا و بوسکتس، به شدت نیازمند به بازیکنان غیر اسپانیایی خود و به شکل مشخص، مثلث MSN است.  طبق این جدول، تیم اتلتیکو مادرید بهترین بهره را از بازیکنان اسپانیایی خود برده است و در صورتی که تنها بازیکنان اسپانیایی حق بازی و گل زدن داشتند، این تیم قهرمان می شد.

گفتنی است که آخرین بازی که یک بازیکن اسپانیایی در لا لیگا موفق به کسب عنوان آقای گلی شد، مربوط به هفت فصل پیش است، جایی که دنیل گیزا، مهاجم مایورکا موفق شد با زدن 27 گل، آقای گل اسپانیا شود. پس از او، دیگو فورلان (1 بار)، لیونل مسی (3) و کریستیانو رونالدو (3) آقای گل اسپانیا شده اند.

http://www.shiaupload.ir/images/27653513314998685257.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 95 1394/03/10 نظرات (0)

رئال نیوز - رونالدو دوازده گل با ضربه سر زد.ستاره پرتغالی در این فصل رکورد دار لالیگا از نظر گل با ضربه سر بود.

کریستیانو توانست که دوازده بار با ضربه سر گلزنی کند و آمار منحصربفردی را به ثبت برساند.

احسان احمدزاده بازدید : 290 1394/03/09 نظرات (0)

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو در رقابتهای لالیگا یک آمار اعجاب انگیز از خود به جای گذاشته و در مدت 6 سال تبدیل ششمین گلزن برتر تاریخ این مسابقات شده است .

رونالدو در ابتدای فصل پانزدهمین گلزن برتر تاریخ لالیگا به شمار می رفت اما حالا وی ششمین گلزن برتر تاریخ این مسابقات است . در تاریخ باشگاه نیز رونالدو با 225 گل و جلوتر از دی استفانو 216 گله و پائینتر از رائول 228 گله ، دومین گلزن برتر در لالیگا به شمار می رود .

رونالدو صاحب بهترین میانگین گلزنی در تاریخ لالیگا است و این یعنی مسی فقط به خاطر تعداد بازیهای بیشترش نسبت به رونالدو توانسته آقای گل تاریخ لالیگا شود .

احسان احمدزاده بازدید : 98 1394/03/09 نظرات (0)

رئال نیوز - لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا به فدراسیون این کشور پیشنهاد کرده که فصل جدید این رقابت ها باید از 15 و 16 آگوست آغاز شود - یک هفته زود تر از لیگ سال گذشته.

این تصمیمی بود که امروز در مجمعی در مادرید توسط باشگاه ها گرفته شد و فردا توسط هیئت RFEF تأیید خواهد شد. در پیشنهاد LFP، تاریخ سوپرکاپ اسپانیا و سوپرکاپ اروپا نیز در نظر گرفته شده است - رقابتی که 11 آگوست (20 مرداد) میان تیم سویا و برنده جدال یوونتوس و بارسلونا در تفلیس گرجستان برگزار خواهد شد.

تاریخ سوپرکاپ اسپانیا میان بارسلونا و اتلتیک بیلبائو هنوز نهایی نشده است، و در حالیکه هر دو باشگاه ترجیحات خود را ارائه کرده اند، بارسا باید صبر کند تا هفته آینده قهرمان چمپیونزلیگ مشخص شود؛ تا آن زمان، آنها قادر به تنظیم تاریخی مشخص نیستند.

احسان عابدی بازدید : 202 1394/03/08 نظرات (0)

رئال نیوز -  تیم ایده آل فصل از نظر کاربران سایت سازمان لیگ اسپاینا مشخص شد.

در این نظرسنجی در تیمی که با بیش از 18 هزار انتخاب مشخص شده است شامل چهار رئالی است. این تیم بدین شرح است : براوو ، آلبا ، گودین ، پیکه ، مارسلو ، راکیتیچ ، خامس رودریگز ، تونی کروس، نیمار ، رونالدو و مسی.

احسان احمدزاده بازدید : 66 1394/03/07 نظرات (0)

رئال نیوز - مارسلو با هفت پاس گل در میان مدافعان لالیگا در این فصل بهترین آمار را داشت .

دپورتیوو و الچه تیمهایی بودند که با دو پاس گل بیشترین زخم را از این مدافع خوردند .

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,308
  • بازدید ماه : 5,552
  • بازدید سال : 54,933
  • بازدید کلی : 2,244,712