loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان عابدی بازدید : 27 1394/04/30 نظرات (0)

رئال نیوز : مهاجم فرانسوی رئال مادرید با توجه به اتفاقات روی داده ترجیح می دهد راهی تیمی دیگر همچون آرسنال شود.

در شرایطی که آرسن ونگر، سرمربی پرسابقه آرسنال انگلیس در اظهارنظرات خود منکر تماس با کریم بنزما شده، اما گلزن ۲۷ ساله و فرانسوی کهکشانی های مادریدی علاقمند به همکاری با توپچی های لندن است.

براساس گزارش سایت اسپانیایی کنفسیال، ونگر با توجه به کنار گذاشتن کارلو آنچلوتی از کادر مربیگری و به کار گماری رافا بنیتس به عنوان جانشین، تمایلی به ادامه حضور در جمع سفید پوشان ندارد و ترجیح می دهد به فوتبال در تیمی دیگر مثل آرسنال ادامه دهد.

احسان عابدی بازدید : 25 1394/04/30 نظرات (0)

رئال نیوز : رائول گونسالس ستاره سالهای نه چندان دور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی فوتبال این کشور در پی قهرمانی تیم زیر ۱۹ سال اسپانیا در اروپا این موفقیت بزرگ را تبریک گفت و آن را نشانه بیدار شدن دوباره فوتبال این کشور دانست.

رائول گونسالس ستاره سالهای نه چندان دور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی فوتبال این کشور در پی قهرمانی تیم زیر ۱۹ سال اسپانیا در اروپا این موفقیت بزرگ را تبریک گفت و آن را نشانه بیدار شدن دوباره فوتبال این کشور دانست.

در نامه رائول خطاب به مقامات فوتبال اسپانیا آمده است: بدون تردید اتفاقات اخیر در جام ملتهای اروپا و جام جهانی معیار خوبی برای فوتبال اسپانیا و ارزیابی آن نیست، این تیم بزرگ ناگهان دچار افت شد و تا به خود بیاید رقبا با سرعت از روی بدن نیمه جانش عبور کردند.

در ادامه این متن آمده است: این نسل تازه که قهرمانی فوتبال اروپا شده همان بازیکنانی هستند که قرار است در جام های جهانی بعدی بدرخشند و فوتبال اسپانیا به این جوانان دل بسته است. همه ما عضوی از خانواده فوتبال اسپانیا هستیم به خاطر این موفقیت بزرگ، خوشحالیم، در این فضای پیچیده نباید کینه و دلخوری وجود داشته باشد، از یاد نبریم که اتحاد ملی در اسپانیا مدیون فوتبال است و البته این یک رابطه دو طرفه است.

احسان عابدی بازدید : 28 1394/04/30 نظرات (0)

رئال نیوز : رئال مادرید با EA Sport برای سه فصل قرار امضا کرد . رابطه ی بین این دو نهاد منجر خواهد شد تا رئال مادرید و EA در بهبود گرافیکی و جشن ها و مراسم ها در برنابئو تاثیر گذار خواهد شد

براساس این قرار داد بازیکنانی چون واران / ناچو و دانیلو در نسخه ی آزمایشی فیفا ۱۶ حضور خواهند داشت

نماینده علامت جهانی (EA) نیز اعلام کرد که در سال گذشته بیشترین بازی انلاینی که انجام شد مربوط به رئال مادرید بود با تعداد ۳۸۷ میلیون بازی

احسان عابدی بازدید : 24 1394/04/29 نظرات (0)

اختصاصی رئال نیوز | کهکشانی ها ، نهمین جلسه تمرین خود را در شهر ملبورن انجام دادند .

کیکو کاسیا ، دروازه بان جدید رئال مادرید که به تیم ملحق شد ، در نهمین و البته آخرین تمرین رئالی ها در ملبورن حضور داشت . رئال مادرید برای آماده سازی برای فصل آینده ، به استرالیا سفر کرده . مادریدی ها روز جمعه باید به مصاف منچستر سیتی برود .

همنچین کیلور ناواس ، کاسیا ، پاچکو و روبن زیر نظر مربی دروازه بان ها ( ژاوی والرو ) تمرین های خاصی انجام داده اند .

احسان عابدی بازدید : 29 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : به گزارش روزنامه مارکا ، مذاکرات بین رئال مادرید و منچستر یونایتد برای انتقال ده خیا فعلا متوقف شده است .

توقف مذاکرات به معنی پایان آن نیست اما به نظر می رسد که قضیه انتقال ده خیا به رئال مادرید فعلا حل نمی شود . رئال مادرید در دو ماه گذشته موفق نشد که این دروازه بان را به خدمت بگیرد چرا که منچستر ۴۰ میلیون یورو برای این انتقال درخواست داده بود و تا وارد نشدن راموس به این معامله حاضر نیست که از خواسته هایش عقب نشینی کند .

به گفته مارکا در ماه بعدی میلادی مذاکرات رئال مادرید و منچستر برای انتقال ده خیا به سانتیاگو برنابئو دوباره آغاز می شود .

احسان عابدی بازدید : 36 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : رئال مادرید یک نمایش نا امید کننده در مقابل رم داشت با این حال بنیتز فقط به دستاورد های مثبت این دیدار می اندیشد .

بنیتز خطاب به بازیکنانش در خصوص دیدار مقابل رم گفته است : ” این کاملا طبیعی است ، ما تازه شروع کردیم . ما فقط پنج روز در کنار یکدیگر تمرین کردیم و این نمایش را داشتیم . رمی های به مدت طولانی در کنار یکدیگر بودند ، خیلی زود ریتممان را پیدا می کنیم و فرممان بهتر می شود . ”

بنیتز معتقد است که خستگی ناشی از تمرینات سنگین پیش فصل موجب شده بود که بازیکنان رئال مادرید نتوانند ایده هایش در تمرینات را در مقابل رم پیاده سازی کنند . بنیتز در حال حاضر به بازی مقابل منچستر سیتی فکر می کند . منچستر سیتی علاوه بر اینکه قدرتمند می باشد ، یازده روز بیشتر از رئال مادرید تمرین داشته است . بنیتز می داند که یک پیش فصل خوب باعث می شود در پایان فصل نتایج بهتری به دست بیاید و تلاش می کند تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کند .

از سوئی دیگر بازیکنان نیز می دانند که نتایج پیش فصل اهمیتی ندارند و به خاطر بازی مقابل رم نا امید نیستند . به عنوان مثال آنها به یاد دارند که سال گذشته رئال در دیدار های دوستانه آمریکا چه نتایج ضعیفی کسب کرد اما در آغاز فصل قهرمان سوپر کاپ اروپا شد و سپس ۲۲ برد پیاپی کسب کردند .

احسان عابدی بازدید : 24 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : الکونفیدنشال یکی از معتبر ترین روزنامه های اسپانیائی است که البته فقط مختص به ورزش نمی باشد . این روزنامه امروز شایعه عجیبی منتشر کرد .

به عنوان مثال این منبع یک هفته قبل از جدائی ژابی ، اعلام کرده بود که وی قصد جدائی دارد . در آن زمان کسی این خبر را باور نمی کرد اما یک هفته بعد در کمال تعجب به واقعیت تبدیل شد .

به گفته این منبع تغییر پست گرت بیل و استفاده از او به عنوان مهاجم نوک تبدیل به یک معضل شده و همچنین با ناراحتی کریم بنزما همراه شده است . کریم بنزما سبک بنیتز و پست جدیدش را نمی پسندد و به همین خاطر رئال به فروش او و خرید یک مهاجم جدید فکر می کند .

الکونفیدنشال در حالی این خبر را منتشر کرد که همه می دانند پرز چقدر بنزما را دوست دارد !

احسان عابدی بازدید : 36 1394/04/29 نظرات (0)

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مذاکرات یوونتوس و شالکه بر سر درکسلر ادامه دارد. پیشنهاد یوونتوس برای درکسلر انتقال قرضی و حق خرید بوده که شالکه 04 علاقه ای به این مسئله نشان نداده است. باشگاه آلمانی تنها در صورتی رضایت می دهد که بیانکونری برای خرید دائمی وارد عمل شود و مبلغ 25 میلیون یورو می تواند آنها را راضی کند.

♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با توجه به خروج نام ساویچ از میان اسامی دعوت شدگان فیورنتینا برای تور پیش فصل آمریکا، این بازیکن به زودی به اتلتیکو مادرید می پیوندد. این روزنامه مدعی شده که انتقال ساویچ به اتلتیکو مادرید تمام شده است.

♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات،لاتزیو به خاطر وضعیت بدنی فلار، از خرید وی منصرف شده است. صبح امروز این مدافع ملی پوش هلندی تایید کردبه دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، حداقل سه ماه نمی تواند در میادین فوتبال حاضر شود.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، با وجود بند بازخرید 50 میلیون یورویی در قرارداد الکس ساندرو، به دلیل اتمام قرارداد این بازیکن 24 ساله در سال آینده، سران یوونتوس از امضای قرارداد با وی تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالات اطمینان دارند.

♦ به گزارش Tuttosport، مذاکرات رئال مادرید برای جذب فرناندو یورنته آغاز شده است و رافائل بنیتز سرمربی لوس بلانکوس امیدوار است که سران این باشگاه موفق به جذب این مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا طی هفته جاری شوند.

♦ به گزارش گاتزتا، رم خواهان معاوضه رومانیولی با صلاح بازیکن چلسی است و این بازیکن را به چلسی پیشنهاد داده است اما چلسی با این معاوضه خیلی موافق نیست و به نوعی خواستار پول نقد شده است. اما این نشریه معتقد است میلان برای آخرین بار پیشنهادی خواهد داد که با پاداش ها به 30 میلیون درخواستی رم خواهد رسید.

♦ به گزارش آلفردو پدولا روزنامه نگار مشهور اسپورت ایتالیا، زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاریسن ژرمن، روز یکم آگوست بعد از بازی سوپر کاپ فرانسه، از طرف باشگاه پاریسی بازیکن آزاد اعلام خواهد شد و می تواند به باشگاه مورد علاقه خود یعنی میلان ملحق شود. روسونری برای این بازیکن پیشنهادی 3 ساله با دستمزد سالانه 7.5 میلیون یورو ارائه کرده که با موافقت خود بازیکن مواجه شده است و طبق آخرین اخبار توافق در حال نهایی شدن است.

♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان جانشین برای رومانیولی را مشخص کرده و در حال حاضر مذاکرات را برای انتقال ازکوئیل گارای از زنیت آغاز کرده است. این مدافع آرژانتینی که پاسپورت اسپانیایی دارد، هزینه ای 25 میلیونی برای میلان در بر خواهد داشت، اما روسونری مشکلی با قیمت این بازیکن ندارد و حاضر است در صورت ناکامی در جذب رومانیولی جوان کار انتقال این بازیکن را تمام کند.

♦ به گزارش کوریره دلو اسپرت، کیشنای بیست ساله، طی چند روز آینده راهی شهر رم خواهد شد، زیرا دو باشگاه آیاکس آمستردام و لاتزیو بر سر مبلغ 3 میلیون یورو با هم به توافق رسیده اند.
رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش Daily Mirror، دو باشگاه استون ویلا و تاتنهام هاتسپرز مذاکرات خود را برای انتقال امانوئل آدبایور آغاز نموده اند. آدبایور که تحت نظر شروود در تاتنهام طی 25 بازی 14 گل به ثمر رساند، احتمالا به مربی سابقش ملحق خواهد شد.

♦ به گزارش دیلی میل، جیمز ویلسون 19 ساله از یونایتد و پاتریک بمفورد 21 ساله از چلسی به عنوان گزینه های اصلی شروودبرای استون ویلا در بازار جذب بازیکنان قرضی مطرح شده اند. شروود نیم نگاهی هم به جذب کالوم ویلسون از برزموث و امانوئل آدبایور از تاتنهام دارد.

♦ به گزارش Sunday People، لوییس فن خال از مسئولین تیمش تقاضا کرده است که گرت بیل را به جمع یاران شیاطین سرخ اضافه نمایند و از وی به عنوان سورپرایزی که فن خال از آن صحبت کرده بود، یاد می شود.

♦ به گزارش Daily Star، تیم آرسنال قصد دارد برای جذب ادین ژکو مهاجم بوسنیایی تیم منچستر سیتی اقدام نماید. این مهاجم گلزن که بیشتر فصل گذشته را مصدوم بوده مشتریان دیگر از جمله آس رم دارد.

♦ به گزارش Sunday People، تیم تاتنهام هاتسپرز حاضر شده است برای به خدمت گرفتن سیدو براهینو مهاجم گلزن انگلیسی تیم وست برومویچ مبلغ 15 میلیون پوند را پیشنهاد بدهد.

♦ به گزارش Metro، تیم چلسی به خدمت گرفتن اکسل ویتسل بسیار نزدیک است و به زودی این هافبک مرکزی تیم زنیت سنت پترزبورگ را با 22.9 میلیون پوند به استمفورد بریج خواهد آورد.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش AS، ژوزه مورینیو در مورد آینده فیلیپه لوئیز به Chelsea TV گفته اگر اتلتیکو فیلیپه لوئیز را می خواهد، باید هزینه اش را بپردازد. رقم درخواستی چلسی برای این بازیکن برزیلی 15 میلیون یورو است.

♦ به گزارش الموندو و به نقل از tv3 طبق بررسی ها و نظر سنجی که در ایالت کاتالونیا به انجام رسید، 71% از طرفداران بارسلونا مخالف خریدن پل پوگبا ستاره جوان یوونتوس با مبلغ 80 میلیون یورو می باشند.

♦ به گزارش Marca، تیم منچستر یونایتد قصد دارد در هفته آِینده پیشنهادی بین 18 و 20 میلیون پوند برای پدرو رودریگز وینگر اسپانیای ملی پوش تیم بارسلونا ارائه نماید.

♦ به گزارش Radio MARCA Donostia، دیوید مویس سرمربی تیم رئال سوسیداد قصد دارد فابیو بورینی مهاجم ناموفق تیم لیورپول را به خدمت بگیرد تا خط هجومی تیمش را تقویت بخشد.
رسانه های آلمان:

♦ به گزارش خبر گزاری های آلمان، پپ گواردیولا در صحبت هایی اعلام کرده که اجازه خروج ماریو گوتزه از باشگاه را صادر نخواهد کرد ولی جدایی این بازیکن به باشگاه و ریاست آن بستگی خواهد داشت.

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش L’Equipe، تیم پاریس سن ژرمن با آنخل دی ماریا توافقات نهایی را یافته است ولی باید بر سر مبلغ این انتقال با باشگاه منچستر یونایتد نیز به رقم موافقت شده دست یابد.

احسان عابدی بازدید : 26 1394/04/29 نظرات (0)
رئال نیوز : مهاجم رئال مادرید قهرمانی تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی را تبریک گفت.

رونالدو ضمن انتشار عکس فوق در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: “به قهرمانان تیم فوتبال ساحلی تبریک می گویم.شما افتخار بزرگی برای پرتغال هستید.”

احسان عابدی بازدید : 29 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : گتوزو ، اسطوره ایتالیا و میلان از توانایی های آنچلوتی تمجید کرد.

وی اظهار داشت :” در ارزشمندی های بنیتز تردیدی نیست. او مربی ایست که سالها با تیمهای  بزرگ کار کرده و همیشه خوب بوده است. من علاقه خاصی به آنچلوتی دارم. او رئال را پس از سالها قهرمان اروپا کرد ، آن هم در حالی که پرز سالها هزینه کرده بود تا قهرمان شود. کارلو موفق بود و در رئال مورد تحسین قرار گرفت. حالا پرز با اخراجش قطعا مسئولیت بزرگی دارد.”

پیشکسوت فوتبال ایتالیا در مورد جدایی کاسیاس گفت :” هر بازیکنی ممکن است در مقطعی چنین تصمیمی بگیرد. برای من نیز همین اتفاق رخ داد. برای بازیکنان دیگری کهخ سالها در یک باشگاه بوده اند هم ممکن است این اتفاق بیافتد و تیمشان را ترک کنند. مهم این است که این جدایی خوب باشد اما در مورد کاسیاس این طور نبود و ناراحت شدم.”

احسان عابدی بازدید : 29 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : مطبوعات بین المللی از عملکرد رئال در بازی مقابل رم انتقاد کردند.

گاردین انگلیس:” زندگی بنیتز در رئال مادرید با شکست در ضربات پنالتی مقال رم آغاز شده است. بنیتز در حملات خوش درخشید و چند موقعیت ایجاد کرد که نتیجه نداشت.”

دیلی میل انگلیس:” اولین بازی بنیتز در رئال مادرید یک بازی نا امید کننده بود. با حضور اودگارد کنار بیل و رونالدو ، رئال مادرید به سختی موقعیت ایجاد کرد.”

کوریره دلوا اسپورت ایتالیا :” نکات مثبت از رم در استرالیا. رم به خوبی با رئال مادرید که رونالدو و یاران را داشت رقابت کرد. گارسیا می تواند راضی باشد چرا که تیمش مقابل تیم بنیتز کم نیاورد.”

اکیپ فرانسه :” اولین دستپخت رئال مادرید بنیتز . در این بازی ایتالیایی ها برتر بودند. رئال فاقد ریتم دقیق بود. اودگارد فیکس شد و راموس با رفتن کاسیاس بازوبند را بسته بود.”

اوله آرژانتین :” اولین بازی بنیتز در رئال اثر چندانی نگذاشت. موقعیت زیادی ندیدیم. مربی جدید رئال از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد که خسه  در خط حمله بود و رونالدو در سمت چپ.”

گلوب اسپورت برزیل:” دوران جدید. اودگارد نروژی در ترکیب اصلی بود و رئال در ضربات پنالتی باخت. حضور اودگارد 16 ساله در ترکیب نکته جالب بازی بود.  بنیتز که مربی نوآوری است در حال ساخت تیمی پرتوان است.”

ال پایس اسپانیا :” بنیتز فهمید که بیل ، هافبک هجومی نیست. اولین تست رئال مادرید در پیش فصل با  تساوی بدون گل و شکست در ضربات پنالتی تمام شد. مسلما بنیتز باید تیمش را بهتر کند و به 1-3-2-4 وفق بدهد. بیل در تیم بنیتز در پست هافبک هجومی بازی می کند. بازیکن ولزی بازی ضعیفی مقابل رم داشت .”

اسپورت اسپانیا :” بنیتز به دنبال تست بود و تیمش بازی نکرد. بازی خسته کننده مقابل رم در ضربات پنالتی تعیین شد.”

موندو دپورتیوو اسپانیا :” رئال با یک تساوی و تردیدهای بسیار شروع کرد. در هوای سرد ، بازیکنان رئال هم سرمارا به هواداران بیشتر منتقل کردند. رئال بنیتز تردیدهای زیادی به خصوص در خط دفاع ایجاد کرد.  مربی اسپانیایی باید در فاز دفاعی بهتر شود. بیل در حمله تلاش زیادی کرد اما ناکام بود.”

احسان عابدی بازدید : 29 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز :بازیکنان آکادمی رئال مادرید بار دیگر ارزش های خود را به رخ کشیدند تا نشان دهند که مدرسه فوتبال لاماستیا جرقه ای بیش نبوده است.

تیم زیر نوزده ساله های اسپانیا با درخشش مایورال و آسنسیو توانستند 2-0 روسیه را شکست دهند و قهرمان رقابت های یورو شوند.

صحنه های گل : در دقیقه ’39 اسپانیا به گل رسید؛ شوت مارکو آسنسیو پس از واکنش دروازه بان به تیر دروازه برخورد کرد تا در برگشت بورخا مایورال (بازیکن تیم رئال مادرید) سومین گل خود در این رقابت ها را به ثمر رسانده و به تنهایی آقای گل شود.

در دقیقه ’78 ناهوئل موفق شد گل دوم تیم ملی اسپانیا را به ثمر رساند و تیمش را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک کند. باز هم یک پاس تماشایی از آسنسیو از میانه میدان، ناهوئل (بازیکن تیم ویارئال) را در موقعیت تک به تک قرار داد تا وی کار را تمام کند.

احسان عابدی بازدید : 29 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : فلورنتینو خیلی راحت ماکلله و اتوئو را فروخت چون از رنگ پوست آن‌ها خوشش نمی‌آمد. رفتار او با ماکلله توهین‌آمیز بود. پرس نژادپرست نبوده و نیست اما رنگ سیاه چهره‌ها را دوست ندارد! اتوئو بیشتر از فیگو یک کهکشانی بود، با این حال چون سیاه بود، باید می‌رفت.

سانتوس مارکز، مدیربرنامه‌های ایکرکاسیاس، دروازه‌بان پورتو، فلورنتینوپرس، رئیس این باشگاه را به ظاهرپرستی و دشمنی با سیاه‌پوست‌های سابق تیمش متهم کرد.

او سراغ اصل مطلب رفت و گفت: فلورنتینو خیلی راحت ماکلله و اتوئو را فروخت چون از رنگ پوست آن‌ها خوشش نمی‌آمد. رفتار او با ماکلله توهین‌آمیز بود. پرس نژادپرست نبوده و نیست اما رنگ سیاه چهره‌ها را دوست ندارد!اتوئو بیشتر از فیگو یک کهکشانی بود، با این حال چون سیاه بود، باید می‌رفت.

مدیربرنامه‌های کاسیاس در ادامه اتهامات، پرس را به اعمال نفوذ در کارسرمربی متهم کرد وافزود: او به زور قصد دارد بازیکنان محبوبش مانند بیل و رونالدو را در ترکیب اصلی قرار دهد؛ حتی اگر سرمربی چنین نظری نداشته باشد.بازیکنان می‌دانند چه کسانی محبوب پرس هستند؛ درست مانند سرمربی! رئیس باشگاه نمی‌داند رونالدو دقیقا باید کجا بازی کند و از طرفی اصرار دارد بیل در همان نقطه‌ای که او می‌گوید به میدان برود.

او در ادامه صحبت‌هایش سراغ سرمربی فعلی تیم‌ملی ایران هم رفت و در این باره اظهار داشت: کریم بنزما فقط به دلایل سطحی و ظاهری به هیگواین، دی‌ماریا و ستارگان دیگر تیم ترجیح داده شد. دل‌بوسکه جام‌های زیادی به دست آورد اما چون خوش‌تیپ نبود، اخراج شد. در سوی مقابل کی‌روش به خاطر تیپ وظاهرمناسبش سرمربی تیم نام گرفت و رئال‌مادرید را نابود کرد.

سانتوس مارکز از احتمال جدایی کریس رونالدو از رئال هم حرف زد: فروش امتیاز چهره و تبلیغات به مالک والنسیا گواه روشنی از نارضایتی رونالدو از حضور در رئال است. به نظرمی‌رسد او به زودی برنابئو را ترک خواهد کرد.

احسان عابدی بازدید : 24 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : انچه از بازی رئال و رم باقی ماند عدم همکاری صحیح بین بازیکنان رئال و رم بود . نگهای داریم بر برخی از مشکلات مشهود رئال در بازی مقابل رم

ضربات ایستگاهی : مربی رئال عوض شده است اما .تیم هنوز در ضربات ایستگاهی مشکل دارد. روی اولین کرنر رم نزدیک بود ده روسی گل بزند

دفاع منسجم : بنیتز در استرالیا روی پرس کار کرده است. وقتی تیم توپ را از دست می دهد با سیستم 2-4-4 بازی می کرد که خسه و بیل به حریف فشار می آوردند.

بال کناری های سریع : در نیمه دوم دو هافبک کناری در سمت پای تخصصی شان تست شدند. دنیس در سمت  بازی کرد و لوکاس در سمت راست. مربی می خواهد این ویژگی در تیم شکوفا شود.

اودگارد خنثی : بازیکن نروژی در سمت راست بازی کرد که هیچ خلاقیتی نداشت. فقط دو سانتر داشت و شوتی نزد.

جداسازی کروس و مودریچ: بنیتز هنوز از زوج طلایی فصل گذشته در ترکیب استفاده نکرده و آن ها را با هم محک نزده است..

ایارامندی ناکام : زوج مودریچ بود و باز هم عملکرد ضعیفی داشت. سه خطا انجام داد که یکی از آنها نزدیک بود که پنالتی ژروینیو اعلام شود. کیلور نگذاشت گل به خودی بزند.

احسان عابدی بازدید : 191 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نيوز - مارکو روئیز ، خبرنگار روزنامه آس ادعا کرد که پل پوگبا ، هافبک فرانسوی یوونتوس شدیدا رئالی است اما شانسی برای پیوستن به این تیم ندارد.

به گفته این منبع ، تنها دلیلی که رئال به سراغ پوگبا نمی رود اختلاف شدید پرز با وکیل وی ، مینو رایولاست و به همین دلیل بر خلاف خواست این بازیکن ، او باید از بین گزینه های دیگر مثل بارسلونا و پی اس جی تیم آینده اش را برگزیند.

احسان عابدی بازدید : 113 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نيوز - در خیابان المپیک ملبورن افراد زیادی منتظر هستند تا اسطوره هایشان در باشگاه کالینگود ، یکی از باشگاه های تاریخی لیگ فوتبال استرالیا را ببینند.

علیرغم سرما و دمای شش درجه سانتی گراد ، آنها می خواهند خرید آمریکایی جدید تیمشان را ببینند. اما درست در نزدیکی این خیابان ، در ورزشگاه AAMI PARK ، ستارگان بزرگ فوتبال جهان حضور دارند و بازیکنان رئال مادرید در حال تمرین هستند. روزنامه هرالد سان نوشه است :” رئال مادرید ثروتمندترین باشگاهی است که به ورزشگاه ملبورن کریکت گراند آمده است.” در شهری مثل ملبورن که سطح زندگی در آن چندان هم ارزان نیست ، رئال مادرید متعلق به دنیایی دیگر است. روزنامه هرالد سان ، در مقاله ای با تیتر ” ثروت خالص ” به توصیف رئال مادرید پرداخته است و رئالی ها را مولتی میلیارد دانسته است. یک تیم لیگ استرالیا حداکثر سالانه هشت میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه می کند و کلا 800 بازیکن در این لیگ هستند.

در حقیقت حداکثر هزینه در لیگ این کشور 160 میلیون یوروست. کریستیانو رونالدو سه برابر بیشتر از جمع دستمزد بازیکنان یک تیم در لیگ استرالیا در آمد دارد. سقف دستمزد هزینه یک تیم در استرالیا 6.8 میلیون یوروست و رونالدو 21 میلیون یورو در سال دستمزد می گیرد یعنی سه برابر بیشتر!

احسان عابدی بازدید : 186 1394/04/23 نظرات (2)
رئال نيوز - انریکه سرزو ، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در خصوص جدائی کاسیاس و همچنین دربی های آینده صحبت کرد .

وی در خصوص ایکر گفت : " من یک پایم در تعطیلات و یک پایم سر کار است . هر باشگاه روش خودش را برای انجام کارهایش دارد . ما روش خودمان را داریم و آنها روش خودشان را دارند .

" وی در خصوص دربی های آینده نیز گفت : " مثل همیشه تلاش می کنیم که پیروز شویم اما رئال مادرید تیمی است که همیشه خوب تقویت می شود . "

احسان عابدی بازدید : 78 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - کاسیاس در روز اول حضورش در پورتو گفت :” می خواهم به موفقیت در سطح باشگاهی و ملی ادامه بدهم.”

وی افزود :” اعتماد مدیر ، مدیر ورزشی و مربی از روز اول برایم خیلی مهم بود ج چرا که این باعث میش ود که هر بازیکنی بهترین عملکردش را داشته باشد.”

احسان عابدی بازدید : 79 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - انریکه در کنفرانس مطبوعاتی به جدایی کاسیاس از رئال مادرید واکنش نشان داد.

وی گفت :” این سوال را نباید از من بپرسید. همیشه روزی قراردادها تمام می شوند و بازیکنان می روند. مسلما او در پرتغالی از کارش راضی می شود. زندگی برای او با جدایی از رئال تمام نمی شود.”

احسان عابدی بازدید : 162 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - روزنامه اسپورت که یکی از حامیان بارسلونا است ، از پیشنهاد داده شدن اسطوره سابق این تیم به رئال مادرید خبر دادند .

به گفته این منبع وکلای والدس به رئال مادرید پیشنهاد داده اند که این دروازه بان را به خدمت بگیرد . والدس منچستر را در اردوی پیش فصل آمریکا همراهی نمی کند .

احسان عابدی بازدید : 83 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - ایکر کاسیاس پس از وداع با هواداران رئال مادرید دقایقی پیش وارد شهر پورتو شد .

ایکر امشب با رئیس باشگاه پورتو دیدار می کند و فردا به عنوان بازیکن جدید این تیم معارفه می شود . ایکر پس از مراسم معارفه اش راهی هلند می شود تا در اردوی پیش فصل تیم جدیدش شرکت کند .

احسان عابدی بازدید : 117 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - بارتمئو ، رئیس باشگاه بارسلونا و یکی از نامزد های ریاست این تیم در خصوص جدائی کاسیاس صحبت کرد .

وی گفت : " بدون وارد شدن به جنجالها ، کاسیاس دروازه بان فوق العاده ای بود . او نماد و سمبل کودکان به عنوان یک دروازه بان بود . جدائی او با ژاوی تفاوت داشت . کاسیاس برای سالهای زیاد دروازه بان تیم رقیب بود ، بابت خدماتش به فوتبال تشکر می کنم . "

احسان عابدی بازدید : 111 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - کاسیاس در پورتو شماره 12 را می پوشد چرا که در حال حاضر شماره 1 متعلق به بازیکن دیگری است. کاسیاس پس از سالها در یک تیم شماره 1 را نخواهد پوشید. او فردا تست پزشکی پورتو را پشت سر می گذارد.
احسان عابدی بازدید : 142 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - با جدایی کاسیاس از رئال مادرید عملا آخرین بازیکن رئال کهکشانی هم از باشگاه جدا شد.

از آن تیم که در سال 2003 با خرید بکام تکمیل شده بود حالا هیچ کس نمانده است. اول از همه فیگو در سال 2005 به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه رفت. یک سال بعد نوبت زیدان بود که بازنشسته شود. رونالدو نازاریو به علت اختلاف با کاپلو از رئال رفت و راهی میلان شد. در پایان آن فصل هم روبرتو کارلوس و بکام از رئال رفتند. رائول در تابستان 2010 از رئال مادرید جدا شد و به شالکه پیوست و حالا کاسیاس آخرین کهکشانی بود که از رئال مادرید رفت.

تعداد صفحات : 58

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,307
  • بازدید ماه : 5,551
  • بازدید سال : 54,932
  • بازدید کلی : 2,244,711