loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 66 1395/06/11 نظرات (3)

رئال نیوز - در این مطلب، تابستان و نقل و انتقالات باشگاه چلسی را مرور خواهیم کرد.
همانطور که در طرفداری خواندید، پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شب گذشته بسته شده است. تیم چلسی، تحت هدایت آنتونیو کونته، ساعات پایانی نقل و انتقالات، بسیار بازار شلوغی را سپری کرده است. از حرکت فابرگاس به سمت میلان تا انتقال سیسوکو به لندن. در این مطلب قصد داریم مروری بر هر آنچه در تابستان تیم چلسی رخ داده است داشته باشیم.
تیم چلسی، پس از گذشت فصل کابوس وار 16-2015، پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا را به عنوان سکاندار این باشگاه معرفی نمود. قرار بر این شد، تا آنتونیو کونته، کار ناتمام خود در تیم ملی ایتالیا را به سرانجام برساند و پس از آن به جمع آبی های غرب لندن اضافه شود.
تیم چلسی در فصل گذشته در تمامی نقاط میدان، دچار ضعف قابل توجهی بوده است. دفاع کند و پر اشتباه، خط میانی بی رمق و خط حمله بی زهر! مصدومیت بلند مدت زوما، اندک سرزندگی خط دفاع تیم چلسی را هم گرفت. ماتیچ بازیکن سابق نبود و فابرگاس قادر نبود در فاز تهاجمی و دفاعی، موثر واقع شود. ادن هازارد با مصدومیت خود، کاملا به یک ستاره بی فروغ تبدیل شده بود و دیگو کوستا، دیگر شم گلزنی سابق را نداشت. شاید مروارید درخشنده تیم چلسی در تاریکی های فصل گذشته، ویلیان و سزار آزپیلیکوئتا بوده اند.

احسان احمدزاده بازدید : 80 1395/06/11 نظرات (0)

رئال نیوز -  پرواز یک خوک قابل باور تر از اتفاقات این تابستان در رئال مادرید است: انها بیشتر از انچه خرج کنند، بازیکن فروختند.
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید دست به کاری عجیب در این تابستان زد. او تنها موراتا را با ۳۰ میلیون یورو برگرداند و از خروجی های باشگاه ۳۷.۵ میلیون یورو کسب کرد. اخرین بار در فصل ۲۰۱۲/۲۰۱۳ بود که خرج ها و درامد ها با هم برابر بودند. امسال رئال مادرید خسه را با ۲۵ میلیون یورو به پاریس، چریشف را با ۷ میلیون یورو به ویارئال، مدران را با ۱.۵ میلیون یورو به والنسیا، ماسکارل را با ۱ میلیون به فرانکفورت و مایورال را به شکل قرضی با ۳ میلیون یورو به وولفسبورگ داد.
زیدان پیام مهمی را به رئیس باشگاه داده است: دیگر هیچ خرید بی اهمیتی انجام نمی شود.
پس از انکه باشگاه پل پوگبا را نخرید سرمربی باشگاه کاملا شفاف اعلام کرد که هیچ خرید دیگری نمی خواهد و می خواهد به جوانان باشگاه اعتماد کند. جوانانی مانند مارکو آسنسیو.
ایسکو و هامس تنها احتمالات خروج باشگاه بودند که زیدان از هیچکدام از آنها نخواست که جدا شوند. هر دو آنها هم تصمیم به ماندن گرفتند.

احسان احمدزاده بازدید : 62 1395/06/11 نظرات (0)

رئال نیوز - دو تیم مادریدی تابستان کم خرجی را سپری کردند.
رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دو غول اسپانیایی که سال گذشته دو فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بوده اند، خرج زیادی را در بازار تابستان انجام ندادند. رئال مادرید قهرمان اروپا در فصل گذشته، تنها به بازگرداندن آلوارو موراتا اکتفا کرد و اتلتیکو، با وجود آنکه بازیکنان جوان زیادی را جذب کرد اما اکثر آنها  گامیرو، گایتان و ورسالیکو،گمنام و ارزان بودند.
از سوی دیگر، دو تیم چمپیونشیپ انگلستان یعنی استون ویلا و نیوکاسل، مخارج زیادی انجام دادند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دو تیم استون ویلا و نیوکاسل از سال گذشته به چمپیونشیپ سقوط کردند، در مجموع 104.21 میلیون پوند و دو تیم مادریدی در مجموع 94.35 میلیون پوند در تابستان خرج کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 58 1395/06/11 نظرات (0)

رئال نیوز - بعد از نشر اخباری مبنی بر جدایی ایسکو از جمع رئال مادرید در روز آخر نقل و انتقالات، او در جمع مادریدی ها باقی ماند.کاپیتان رئال مادرید، سرخیو راموس از این که هم تیمی خود تصمیم گرفته است تا در رئال مادرید بماند، بسیار خوشحال است. این بازیکن24 ساله بارها به تاتنهام و مالاگا لینک شد اما در آخر در جمع کهکشانی ها باقی ماند.

احسان احمدزاده بازدید : 54 1395/06/10 نظرات (0)

ستاره مادریدی ها جدا نخواهد شد.
روز پایانی نقل و انتقالات برای رئال مادرید از یک لحاظ بسیار حساس بوده است و آن هم احتمال انتقال ایسکو به یکی از تیم های مالاگا با تاتنهام بود، خبری که ساعاتی پیش توسط اسکای تکذیب شد.
در همین راستا خبر نگار AS به سراغ وی رفته است و از او در مورد آینده اش سوال پرسیده است و پاسخ ایسکو نیز اینگونه بوده است:
در رئال مادرید می مانم!

احسان احمدزاده بازدید : 51 1395/06/10 نظرات (0)

رئال نیوز - چلسی بیش از هر زمان دیگری به بازگشت داوید لوییز نزدیک شده است.
از انگلیس خبر می رسد که چلسی نتوانسته وست هم را متقاعد کند که انجلو اوگبونا، مدافع ایتالیایی اش را به فروش برساند. اوگبونا در لیست کونته قرار داشت. به گزارش فابریتزیو رومانو، با توجه به این اتفاق، چلسی سعی خواهد کرد انتقال داوید لوییز را نهایی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 53 1395/06/10 نظرات (0)

رئال نیوز - به نظر می رسد تیم های میلان و رم باید امیدی به جذب ویلشر نداشته باشند.
ویلشر که به دنبال خروج از آرسنال برای یافتن زمان بازی بیشتری است، با پیشنهاد هایی از رم و میلان رو به رو شده بود.
به گزارش اسکای اسپورت، ویلشر می خواهد در انگلیس بماند و به پیشنهادهای خارج از انگلیس توجه نخواهد کرد. گفتنی است باشگاه بورنموث، در رقابت برای جذب وی پیشتاز است. به نظر می رسد تیم های میلان و رم باید امیدی به جذب ویلشر نداشته باشند.
ویلشر که به دنبال خروج از آرسنال برای یافتن زمان بازی بیشتری است، با پیشنهاد هایی از رم و میلان رو به رو شده بود.
به گزارش اسکای اسپورت، ویلشر می خواهد در انگلیس بماند و به پیشنهادهای خارج از انگلیس توجه نخواهد کرد. گفتنی است باشگاه بورنموث، در رقابت برای جذب وی پیشتاز است.

احسان احمدزاده بازدید : 48 1395/06/10 نظرات (0)

رئال نیوز - رییس تیم قهرمان اروپا معتقد است نمی توان چنین ترکیب خوبی را تقویت کرد.
با وجود آنکه تنها خرید بزرگ رئال مادرید در این تابستان، آلوارو موراتا بوده است، فلورنتینو پرز معتقد ترکیب رئال مادرید در حال حاضر عالی است. به گزارش گل، پرز در کنفرانس خبری گفت:

احسان احمدزاده بازدید : 59 1395/06/10 نظرات (0)

سنگربان اسپانیایی تیم میلان، پس از دو سال در آستانه انتقال به تیم اسپانیول قرار گرفته است.
به گزارش وب سایت SkySports، دیگو لوپز، سنگربان 35 ساله تیم میلان، برای ادامه دوران حرفه ای خود به دنبال آشیانه جدیدی است.
دیگو لوپز، ساعاتی پیش کمپ تمرینی تیم میلان را ترک کرده است. از تیم اسپانیول، به عنوان مقصد این دروازه بان با تجربه نام برده شده است. عصر روز گذشته شایعات، خبر از ملاقات مدیر اجرائی تیم دیناموکیف با گالیانی در کاسا میلان داده بودند که این شایعه رد شد و اعلام شد، این ملاقات تنها دوستانه بوده و ربطی به نقل و انتقالات نخواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 30 1395/06/10 نظرات (0)

به نظر می رسد این بازیکن قصد نیمکت نشینی در چلسی را ندارد.
مارسلو بروزوویچ هافبک باشگاه اینتر میلان قصد رفتن به چلسی را ندارد.
مدیر برنامه های این بازیکن می گوید با وجود پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی چلسی به این بازیکن، مارسلو قصد رفتن به لندن را ندارد. چلسی با اینتر برای این هافبک به توافق رسیده بود اما خود بازیکن علاقه ای به رفتن نداشته است.
هر ماه 5 جایزه 200 میلیون تومانی همراه اول

احسان احمدزاده بازدید : 29 1395/06/10 نظرات (0)

مدافع راست سابق رئال مادرید می تواند آینده فوتبالی اش را در لندن سپری کند.
آلوارو آربلوا، مدافع راست سابق رئال مادرید که در همین تابستان به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد، می تواند به وست هم بپیوندد.
به گزارش اسکای اسپورت، مذاکرات بین مدیر برنامه این بازیکن و چکش ها ادامه دارد و طبیعتا این انتقال آزاد و مجانی خواهد بود. وی سابقه بازی در لیگ برتر را به همراه لیورپول، در کارنامه دارد.
آسیا خودرو ارائه دهنده رسمی محصولات ام وی ام و ایران خودرو با شرایط ویژه

احسان احمدزاده بازدید : 27 1395/05/17 نظرات (0)

لوکاس سیلوا در یک سال و نیم گذشته در جهنم زندگی‌ کرده است.

لوکاس سیلوا هافبک باشگاه رئال مادرید که از او به عنوان یکی‌ از هافبک‌های آینده دار برزیل نام برده می‌‌شد، به معنی واقعی‌ کلمه در یک سال و نیم گذشته از عرش به فرش رسیده است.

به گزارش AS, این بازیکن ابتدا از رئال مادرید به مارسی رفت. در آنجا جز بد‌ترین بازیکنان لیگ فرانسه شناخته شد. رئال مادرید تصمیم گرفت در بازگشتش به مادرید او را به یک تیم دیگر بفروشد. او سپس برای آزمایش‌های پزشکی‌ به اسپورتینگ لیسبون رفت و در آن امتحان رد شد. سپس شایعاتی در مورد بازنشتگی او وجود داشت و حالا او حتی در المپیک هم حضور ندارد.

حالا این هافبک برزیلی در مادرید حضور دارد اما با رئال مادرید تمرین نمی‌‌کند. پزشکان هنوز روی وی آزمایش‌های مختلفی انجام می‌‌دهند تا از مشکل قلبی او مطمئن شوند. یکی‌ از دوستان لوکاس سیلوا گفته است او شدیدا به هم ریخته است. در حالیکه نیمار و گابیگل در حال بازی در ریو برای تیم ملی‌ هستند، لوکاس حتی در مادرید نمی‌‌تواند با تیمش تمرین کند.

در حال حاضر آزمایش‌های پزشکی‌ نکته منفی‌ در قلب او نشان نمی‌‌دهند اما رئال مادرید می‌‌خواهد از این مساله مطمئن شود و سپس در مورد او تصمیم بگیرد. اسپورتینگ لیسبون دو بار از این بازیکن آزمایش گرفت و وی در هر دو امتحان رد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 33 1394/06/29 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید: بنیتز به شاگردانش روز یکشنبه را استراحت داد تا با خیالی راحت آماده بازی برابر بیلبائو شوند.
رئال چهارشنبه به دنبال ادامه کسب امتیازات در لالیگا در سن مامس خواهد بود و از دوشنبه تمریناتش را آغاز می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 32 1394/06/29 نظرات (0)

رئال نیوز : بنزما در هر چهار بازی خود در این فصل گل زده تا بتواند برچسب مهاجم گل نزن را از روی خود بردارد.
این بازیکن امسال می خواهد برچسب گل نزن بودن را از روی خود پاک کند.

احسان احمدزاده بازدید : 28 1394/04/29 نظرات (0)

رئال نیوز : باشگاه آرسنال به دنبال خرید خسه رودریگز ، بازیکن با استعداد و هجومی رئال مادرید است.

خسه با آمدن بنیتز به ماندن در رئال امیدوار شده است اما خرید چند بازیکن در فاز هجومی می تواند جا را برایش تنگ کند.

احسان احمدزاده بازدید : 72 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - رافا بنتیز، سرمربی تیم رئال مادرید پس از رسیدن به استرالیا، اولین مصاحبه خود را با وبسایت رسمی باشگاه انجام داد.

به گزارش AS، صحبت های سرمربی اسپانیایی لوس بلانکوس را می خوانیم:

- ایکر کاسیاس بعد از سال ها حضور در رئال مادرید، باشگاه را ترک کرد...

ایکر در رئال مادرید یک افسانه زنده است و بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه محسوب می شود. همه ما می دانیم که او چقدر مهم بوده است. او تصمیم گرفت که جدا شود و به باشگاه دیگری برود. به عنوان مربی، من باید به آن تصمیم احترام بگذارم و برای او بهترین ها را آرزو کنم. من معتقدم که او در قلب همه مادریدستا ها خواهد ماند و از این لحظه برای او موفقیت آرزو می کنم، و امیدوارم که همه چیز برای او خیلی خوب پیش برود و او از بودن در باشگاه بزرگ و شهری فوق العاده لذت ببرد. چیزی خیلی زیادی برای گفتن وجود ندارد، به جز اینکه من برای او احترام قائل هستم و تحسینش می کنم.

- در مورد تیم، کریستیانو حالا به گروه ملحق شده است. چطور به نظر می رسد؟

او برای ما یک بازیکن اساسی است. حضور او در اینجا و در کنار سایر اعضای تیم فوق العاده است. با ملاقات او و شروع به تبادل افکار با یکدیگر، قادر خواهیم بود تا در زمینه پویایی گروه پیشرفت کنیم و همدیگر را بهتر بشناسیم، بنابراین می توانیم بهترین عملکرد را از او ببینیم و تیم می تواند بیشترین استفاده را از توانایی های او داشته باشد.

- تمرینات در ملبورن در جریان است. این اولین باری است که رئال مادرید به استرالیا می آید. برداشت شما چیست؟

آنها واقعاً مثبت هستند. علیرغم آب و هوا، اینجا مکانی دیدنی و جذاب است. هرچند با تجربه مربیگری در انگلستان، من زمین های لغزنده را برای بازی سریع دوست دارم. یک فرهنگ حول ورزش و سخت کار کردن وجود دارد. در این لحظه از زمان، برای ما خوب است که بتوانیم لحظات بیشتری را در کنار هم و در زمین مسابقه سپری کنیم. با جدیت و نگرشی که بازیکنان در نحوه کار خود نشان می دهند، در حال حاضر ما در موقعیتی هستیم که بهترین بهره را از خودمان بگیریم.

- این روز ها بیش از همه در مورد کار سخت و فشار آوردن به ترکیب صحبت می شود...

پیش فصل برای کار کردن است، برای اینکه همدیگر را بشناسیم، و شرایط ما خوب است. حقیقت این است که اینجا به اندازه سایر مناطق گرم نیست و این یعنی می توانید واقعاً سخت کار کنید و این برای به گردش در آوردن توپ و نوع کار هایی که ما می خواهیم انجام دهیم، کمک بزرگی است.

- اهداف پیش فصل چیست؟

می خواهیم بازیکنان را بشناسیم و بازیکنان هم ما را بشناسند، و تلاش می کنیم تا به رئال مادرید ایده ای از بازی بیاوریم که با رئال مادرید همخوانی داشته باشد. این زمان در کنار هم واقعاً در این زمینه کمک می کند.

- هنگامی که دوره پیش فصل تمام شد، چه انتظاری از تیم خواهید داشت؟

من می خواهم رئال مادرید، رئال مادرید باشد. می خواهم تیمی باشیم که در هر مسابقه برای پیروزی وارد میدان می شود، این نیازمند ابتکار عمل، قاطعیت، حملاتی به مانند سال های اخیر و کمی عملکرد بهتر در خط دفاعی می باشد تا به آن تعادلی برسیم که باعث پیروزی های بیشتر برای ما شود و شانس بیشتری برای فتح عناوین قهرمانی داشته باشیم.

احسان احمدزاده بازدید : 74 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - مارک بوسنیچ، دروازه بان سرشناس استرالیایی که خود سابقه حضور در یونایتد را دارد، بر این باور است که شیاطین سرخ توان حفظ دخیا را نخواهند داشت.

باشگاه رئال مادرید هفته هاست که بر سر جذب دخیا با مدیران منچستریونایتد در حال مذاکره است اما هنوز این مذاکرات نتیجه روشنی در بر نداشته اند. اصرار لوئیس فان خال، سرمربی یونایتد به حفظ دخیا موجب شده است تا روند مذاکرات به کندی پیش برود اما پس از جدایی کاسیاس از رئال و پیوستنش به پورتو، بسیاری بر این گمانند که دخیا سرانجام راهی رئال خواهد شد.

مارک بوسنیچ که 12 سال در لیگ برتر انگلیس و در تیم هایی چون استون ویلا، منچستریونایتد و چلسی سابقه دروازه بانی دارد، در مورد دخیا به "Talk sport" گفت:" شک ندارم که دخیا بالاخره یونایتد را ترک کرده و به رئال خواهد رفت. حالا که کاسیاس هم از این تیم جدا شده، راه برای آمدن دخیا هموارتر شده است. رئال پس از کاسیاس به دنیال یک دروازه بان در سطح او و در کلاس بالای جهانی است و چه دروازه بانی بهتر از دخیا؟ فکر می کنم منچستریونایتد نمی تواند دخیا را حفظ کند و به جدایی او رضایت خواهد داد."

احسان احمدزاده بازدید : 69 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - سرخیو گونزالس، مربی تیم اسپانیول، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در پیش فصل را برگزار کرد و در مورد مسائل مختلفی به گفتگو پراخت.

به گزارش AS، وی در مورد کیکو کاسیا، هدف تیم رئال مادرید گفت:

اسپانیول بسیار خوش شانس است که کاسیا را در اختیار دارد. او کاملاً حرفه ای است. او با شور و اشتیاق تمرین می کند، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است، و بسیار مراقب هم تیمی هایش است. داشتن بازیکنی مثل او خوش شانسی است. او نمی خواهد وضعیت را اجباری کند. به دنبال آن، من نمی توانم قیمتی روی بازیکنان قرار دهم. همیشه یک نفر در معرض این پیشنهادات قرار دارد. نمی توانم ارزش آنها را محاسبه کنم. ما به بازار بستگی داریم. او دروازه بان ماست و تا زمانی که معامله نهایی نشود برای ما خواهد بود.

وی در مورد کاسیا و رئال مادرید هم گفت:

به عنوان مربی شما متفاوت فکر می کنید. به عنوان بازیکن این فرصتی منحصر به فرد است، که نمی توانید به آن نه بگویید. شما باید با چشمانی بسته آن را قبول کنید. پیشنهاداتی وجود دارد که باید آنها را سبک سنگین کنید، اما وقتی پیشنهادی در این سطح دارید، بدیهی است که می خواهید به آنجا بروید. مکالمات خصوصی نیز به همین ترتیب باقی خواهند ماند. عقیده من به عنوان یک فوتبالیست سابق اینطور است. من هم به عنوان بازیکن چنین تجربه ای داشته ام.

احسان احمدزاده بازدید : 83 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - بنا به گزارش ها، منچستر یونایتد پیشنهاد دیگری برای سرخیو راموس، مدافع میانی رئال مادرید آماده کرده که ارزشی 45 میلیون یورویی دارد.

شیاطین سرخ تاکنون یک پیشنهاد برای راموس داشتند که از سوی مدیران سانتیاگو برنابئو رد شد، اما بنا به گزارش AS، آنها اکنون با پیشنهاد جدیدی بازگشته اند. با اینحال، طبق گزارش ها، رئال مادرید قصد قصد ندارد به پیشنهادات زیر 90 میلیون یورو گوش دهد، و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی نیز اخیراً اعلام کرد که سرخیو راموس فروشی نیست.

با توجه به علاقه رئال مادرید به داوید ده خیا، مسئله این معامله پیچیده تر هم شده است. بنا به گزارش ها، منچستر یونایتد در صورتی که راموس را به دست نیاورد، اجازه خروج دروازه بان خود را نخواهد داد.

احسان احمدزاده بازدید : 111 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - خواننده دورگه موزیک لاتین از ورزشگاه کهکشانی ها دیدار کرد.

به گزارش مارکا، مارک آنتونی خواننده آمریکایی-پورتوریکویی موزیک لاتین که از مشهورترین  و محبوب ترین خوانندگان دنیا در این سبک است، با انتشار عکسی در اینستاگرام شخصی اش از سفر خود به پایتخت اسپانیا و حضور در ورزشگاه برنابئو گفت. وی در توضیح عکسش که در آن بر روی نیمکت های ورزشگاه نشسته است، نوشت:

"یک استراحت کوتاه درتور اروپایی من، منظورم این است چطور می توان از مادرید دیدن کرد و برای تماشای ورزشگاه رئال مادرید توقف نکرد !؟ آن جا را دوست داشتم!"

گفتنی است آنتونی 45 ساله همسر سابق جنیفرلوپز خواننده مشهور آمریکایی است که او هم از طرفداران پر و پا قرص رئال مادرید می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 90 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک باشگاه اسپورتینگ لیسبون چند ماه از میادین به دور خواهد بود.

ویلیام کاروالیو هافبک 23 ساله اسپورتینگ لیسبون که ماه گذشته همراه تیم زیر 21 ساله های پرتغال نایب قهرمان اروپا شد نمی تواند برای 3 ماه به میدان برود. باشگاه پرتغالی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که کاروالیو از ناحیه استخوان ساق پا دچار شکستگی شده است.

این بازیکن آینده دار در هفته های گذشته به تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، رئال مادرید و آرسنال لینک شده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 62 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - داوید ده خیا هم‌چنان آینده نامشخصی دارد.

به گزارش وب‌سایت روزنامه آاس، این دروازه‌بان هم‌چنان نمی‌داند که آینده‌اش چگونه رقم خواهد خورد. ده خیا در شرایطی که هیچ حرکت تازه‌ای در مورد انتقال او صورت نگرفته، تنها کاری که می‌تواند بکند این است که به همراه شیاطین در سیاتل به تمرین بپردازد. البته لوئیس فن خال از این رفتار حرفه‌ای ده خیا ستایش کرده است.

یونایتدی‌ها پس از رسیدن به هتل محل اقامت‌شان، به سمت مرکز ورزشی ویرجینیا میسون، که خانه باشگاه سیاتل سی‌هاوکس از لیگ NFL به شمار می‌رود، رفتند. تیم پس از سفر دراز مدت‌اش، تمرینی سبک انجام داد. بازیکنان پیش از تمرین فرصت پیدا کردند تا از امکانات یکی از مهم‌ترین تیم‌های کنونی تاریخ NFL بازدید کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 124 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - زیزو الیزیدی کاریکاتورست وبسایت ESPN به پروژه و قیمت زیاد انتقال استرلینگ از لیورپول به سیتی پرداخته است. او که قیمتی مشابه به قیمت انتقال زیدان از یوونتوس به رئال مادرید دارد، در این کارتون یه یک توپ بازی و زیدان به یک توپ طلا تشبیه شده است.
احسان احمدزاده بازدید : 90 1394/04/24 نظرات (1)
رئال نیوز - ژاوی هرناندز یک نامه سرگشاده و احساسی برای دوست و هم تیمی سابقش در تیم ملی اسپانیا، یعنی ایکر کاسیاس نوشته است.

ژاوی این نامه را با الهام گرفتن از وضعیت پیچیده ای که باعث خروج این دروازه بان از رئال مادرید شد، نوشته است. بازیکن سابق بارسلونا نگاهی به گذشته ای انداخته است که با هم سپری کرده اند.

نامه ای از ژاوی در 14 جولای 2015 در La Vanguardia منتشر شد:

من برای اولین بار در سال 1997 و در جام جهانی زیر 17 ساله های مصر، ایکر کاسیاس را ملاقات کردم و فوراً با هم رفیق شدیم. ما فقط بچه بودیم اما شباهت بسیاری داشتیم. ما عادت کرده بودیم که از اذیت کردن یکدیگر لذت ببریم و هر دو افراد تیزهوش را دوست داشتیم. ایکر در طول این سال ها عوض نشده است و وقتی مردم از من می پرسند که او چطور است، همیشه همان حرف را تکرار می کنم که "او یکی از پسران خوب است".

به همین خاطر است که حالا وقتی می بینم چه اتفاقاتی برای او رخ می دهد، اذیت می شوم. در سال‌های اخیر دیده‌ام که به مانند گذشته از بازی کردن لذت نمی‌برد. او حتی خشمگین و مملو از نفرت به نظر می‌رسد و فکر می کنم باید این وضعیت را منعکس کنیم. درست نیست که ورزشکاران مرد و زن اسپانیایی، نتوانند بدون بی احترامی سایرین به تلاش های خود برای ورزش این کشور، به مسیرشان ادامه دهند. بعضی‌ها به نظر از یافتن نقاط ضعف این ورزشکاران لذت می‌برند و گاهی این کارها را با نیات شومی انجام می دهند. من شاهد رخ دادن این اتفاق برای رافائل نادال بودم، کسی که احتمالاً یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ اسپانیا است.

من به بوفون 37 ساله در یوونتوس نگاه می کنم و می بینم که چطور هنوز هم از دروازه بانی لذت می برد. به ایکر نگاه می کنم و احساس می کنم که اخیراً تحت فشار بازی می کند، مثل اینکه باید در هر مسابقه ثابت کند چه دروازه بان بزرگی است، و بدون لذتی که همیشه داشت. حالا او به پورتو می رود و مطمئنم که به عنوان یک قهرمان از او استقبال خواهد شد. باور نکردنی است که خارج از اینجا بیشتر قدردان او هستند و درک می کنند. بعد از فصل گذشته ام در بارسا، خود را یک استثنای خوش شانس در نظر می گیرم، اما ایکر شایسته همان رفتاری بود که همیشه با دیگران داشت.

چطور کسی می تواند قدردان ایکر نباشد؟ از نظر من او تعیین کننده ترین دروازه بان تاریخ است. چه شوت گیری، هرگز در دوران بازی خود دورازه بانی با شم ذاتی بیشتر از او ندیده ام. او در جریان ضربات پنالتی یورو 2008 مقابل ایتالیا مسیر تاریخ این کشور را عوض کرد. من به آراگونس گفتم: "آرام باش لوئیس، ایکر اینجاست، او جادویی است". او جادویی بود، او خاص بود. توپ هایی که در فینال جام جهانی از روبن گرفت، واکنشی که در جریان دیدار مقابل سویا و در مقابل ضربه پروتی داشت، که به نظر می رسید گرفتن آن غیر ممکن باشد... از این دست واکنش ها، خیلی زیاد است.

چیزی که بیش از همه مرا راضی می کند این است که ما رابطه دوستانه مان را فراتر از رقابت میان دو باشگاه حفظ کردیم. ایکر همیشه با مادرید بوده است و من با بارسا، اما موفق شدیم که درست مثل یک ازدواج از افزایش مشکلات جلوگیری کنیم. برای مثال، وقتی مشکلات میان بارسلونا و رئال مادرید بالا می گرفت، و ما متوجه می شدیم که ممکن است تشدید شود، او با من تماس گرفت و گفت، "باید این را درست کنیم".

به نظر من، نحوه خروج او از رئال مادرید ناامید کننده مدیریت شد، و این واقعاً جای افسوس دارد و حیف است. او نیازی به من ندارد که بگویم بهترین است و من احترام زیادی برای او قائل هستم و برایت در بخش جدید زندگی در پورتو، بهترین ها را آرزو می کنم دوست من.

احسان احمدزاده بازدید : 54 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - شبکه تلویزیونی «کواترو»، فلورنتینو پرز را نشان داده که در حین مکالمه با یک گروه، گفت: «من با ایکر صحبت کرده‌ام و می‌دانم که می‌خواست برود؛ زیرا کاملاً از شرایط موجود خسته شده بود.

به گزارش وب‌سایت روزنامه آاس، این سخنان در حالی از زبان رئیس باشگاه رئال مادرید گفته شدند که در حال صحبت با «اِفیجینیو آلبادالخو»، رئیس گروه هواداری «رامون مندوزا»، بود. وی این صحبت‌ها را دیروز، دقایقی پیش از مراسم خداحافظی کاسیاس در سانتیاگو برنابئو به زبان آورد.

تصاویر تلویزیونی این شبکه نشان می‌دهند که فلورنتینو پرز صحبت با آلبادالخو را آغاز کرد و سپس آلبادالخو گفت: «باید یکم به اینجا نظم ببخشید؟» پرز سپس پاسخ می‌دهد: «نه، نه.» او بعداً در مورد شرایط کاسیاس آن سخنان را گفته و در ادامه می‌گوید: «از شر کسانی هم که باعث اذیت او می‌شدند، خلاص شده‌ایم.»

احسان احمدزاده بازدید : 26 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس که در نشست مطبوعاتی مراسم معارفه اش حضور پیدا کرد، می گوید این باشگاه در حد و اندازه های رئال مادرید است.

سامی خدیرا که به صورت بازیکن آزاد از رئال مادرید به یوونتوس ملحق شده است، در نشست مطبوعاتی گفت:

همانطور که می دانید، من از رئال مادرید به اینجا آمده ام، باشگاه های زیادی وجود ندارد که هم سطح با رئال مادرید باشند. البته که یوونتوس یکی از آن هاست، باشگاهی با تاریخچه ای بزرگ، با هوادارانی پرشور و ساختارسازمانی فوق العاده ی. همین که بدانید بازیکنانی چون دل پیرو، باجو، پیرلو، دشام، زیدان، ندود، پلاتینی، کولر دینوزوف در این تیم حضور داشته اند، شما را سرشار از غرور می کند. قطعاً نام های بیشتری می توانم اسم ببرم، امّا همین اسامی نشان می دهد که اینجا چه جای است. من تماماً متعهد می شوم که اینجا برای ادامه استمرار تاریخچه بزرگ این باشگاه تلاش  کنم. تا ابد  زنده باد یوونتوس- Forza Juventus,

خدیرا درباره مقایسه اش با آندره‌آ پیرلو گفت:

مایه افتخار است که با پیرلو مقایسه شوم، او بازیکنی فوق العاده است و عضوی کلیدی از یوونتوس و به طور کلی فوتبال ایتالیا برای مدتی طولانی است. من بازیکنی هستم که نیاز به کمی آزادی عمل در بازی دارم، بیشتر رو به حمله، امّا در کار دفاعی هم نقش خواهم داشت. با مکس آلگری سرمربی تیم صحبت کرده ام و هر جایی که او بخواهد بازی می کنم.

احسان احمدزاده بازدید : 62 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - خوان کویت، رئیس باشگاه اسپانیول می گوید که هیچگونه پیشرفتی در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال کیکو کاسیا صورت نگرفته است.

به گزارش AS، کویت روز سه شنبه در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اسپانیا به گفتگو پراخت.

ما در 4 میلیون یورو ایستاده ایم. برای آنچه که او ارائه می کند و ارزشی که این بازیکن دارد، ما هیچ درخواستی نداشته ایم چون لازم نیست که او را بفروشیم. طی ارتباطی که با رئال مادرید داشتیم، به آنها گفتیم که ارزش کیکو بیشتر از 4 میلیون یورو است. نمی دانم آنها پیشنهاد دیگری خواهند داشت یا نه، اما ما چند روزی است که صحبت نکرده ایم. در حال حاضر ما در مبلغ 4 میلیون یورو توقف کرده ایم و نمی توانیم آن را قبول کنیم.

کویت اذعان کرد که خود بازیکن در مورد شرایط موجود عصبی است.

من روز شنبه در ویه لا با کیکو صحبت کردم و او نگران آینده اش بود. او یک حرفه ای بسیار خوب است اما موقعیت باشگاه تغییر کرده است. من آرام هستم و امیدوارم باشگاه هم همینطور باشد. او موقعیت اسپانیول را درک می کند. من نگران کاری که دیگران انجام می دهند نیستم.

احسان احمدزاده بازدید : 99 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - یوهان کرایوف در مصاحبه با Cadena Cope به اندیشه های خوان لاپورتا واکنش نشان داد.

نظرات عمده و اصلی کرایوف در مورد سیستم جوانان باشگاه بود. مرد هلندی در این رابطه گفت:

بارسا بازیکنان بزرگی چون ژاوی، مسی و اینیستا را تولید می کرد که هیچ هزینه ای برای باشگاه نداشتند، و این از بین رفته است.

کرایوف سپس در مورد برچسب 80 میلیون یورویی پل پوگبا نیز صحبت کرد و گفت:

این ارقام به نظر نامعقول می آیند. 80 میلیون یورو برای پوگبا مضحک است.

در نهایت، بازیکن و مربی سابق بارسلونا چند کلمه ای هم در مورد جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید صحبت کرد و گفت:

من از جدایی کاسیاس احساس ناراحتی کردم. بعد از این همه سال او باید با جشن و سرور جدا می شد. اما تصمیم گیری در مورد اینگونه مسائل به عهده کسانی است که در زمین حضور ندارند. این همیشه اشتباه است.

احسان احمدزاده بازدید : 220 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - تاریخ برگزاری حساس ترین دیدارهای فصل اسپانیا اعلام شد.

به گزارش Goal، امروز پس از قرعه کشی برنامه رقابت های لالیگا در فصل آینده زمان برگزاری دو دیدار حساس بین رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد. طبق این برنامه این دو تیم در هفته های 12 و 31 با هم دیدار خواهند کرد.

در دور رفت کهکشانی ها در روز 17 آبان میزبان بلوگرانا در مادرید هستند و در دور برگشت نیز بارسلونا در روز 15 فروردین سال آتی میزبان شاکردان رافا بنیتز می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 196 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - دیدار اول دو تیم پر طرفدار رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد.

به گزارش AS، در حال حاضر قرعه کشی فصل آینده رقابت های لالیگا در اسپانیا در حال برگزاریست و تا به الان قرعه دور اول این رقابت های مشخص شده است. بر اساس این قرعه در مهم ترین بازی ها رئال مادرید میهمان اسپورتینگ، بارسلونا میهمان بیلبائو، والنسیا میهمان رایو و اتلتیکو میزبان لاس پالماس خواهند بود.

کماکان قرعه کشی هفته های بعدی این مسابقات در حال برگزاریست.

تعداد صفحات : 123

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,398
  • بازدید ماه : 5,642
  • بازدید سال : 55,023
  • بازدید کلی : 2,244,802