loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 220 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - تاریخ برگزاری حساس ترین دیدارهای فصل اسپانیا اعلام شد.

به گزارش Goal، امروز پس از قرعه کشی برنامه رقابت های لالیگا در فصل آینده زمان برگزاری دو دیدار حساس بین رئال مادرید و بارسلونا اعلام شد. طبق این برنامه این دو تیم در هفته های 12 و 31 با هم دیدار خواهند کرد.

در دور رفت کهکشانی ها در روز 17 آبان میزبان بلوگرانا در مادرید هستند و در دور برگشت نیز بارسلونا در روز 15 فروردین سال آتی میزبان شاکردان رافا بنیتز می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 60 1394/04/11 نظرات (0)
رئال نیوز - دانیلو تا به این جا، جدی ترین خرید رئال مادرید برای فصل آینده محسوب می شود.

خریدی که سه ماه پیش نهایی شد و این مدافع راست برزیلی، با رقم ۳۱٫۵ میلیون یورو از پورتو به رئال مادرید پیوست تا رقیبی کاملا جدی برای کارواخال باشد.
دانیلو که کوپا آمریکا را به دلیل مصدومیت مچ پا از دست داد در مصاحبه ای اختصاصی با مارکا، از علاقه اش برای ماندن راموس و کاسیاس در رئال سحن گفت: واقعیت این است که دوست دارم راموس و کاسیاس در رئال بمانند. آنها بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار تیم هستند که در مقاطع دشوار فصل و بازی های حساس بسیار به کمک تیم می آیند.

دانیلو در مورد رقبای خود در رئال گفت: صادقانه بگویم که از حالا خودم را بازیکن ثابت رئال نمی دانم. کارواخال و آربلوا، تاریخچه خود را در رئال دارند و من باید تلاش کنم تا ردپایی از خودم در این تیم بگذارم. می خواهم از فرصت هایی که به من داده خواهد شد، نهایت استفاده را ببرم اما در حال حاضر سومین بازیکن رئال در منظقه راست دفاعی هستم.

دانیلو که با خامس در پورتو همبازی بود، اظهار امیدواری کرد که زوج موفقی با این بازیکن در منطقه راست رئال بسازند. او در مورد ال کلاسیکو نیز گفت: بی صبرانه منتظر اولین ال کلاسیکوی خودم هستم. با نیمار در این مورد شوخی زیاد کرده ایم. مهار او کار دشواری است اما اگر در ترکیب باشم، تمام سعیم را برای متوقف کردن او خواهم کرد.

احسان عابدی بازدید : 44 1394/04/11 نظرات (0)
رئال نيوز - دانیلو تا بدینجا، جدی ترین خرید رئال مادرید برای فصل آینده محسوب می شود.

خریدی که سه ماه پیش نهایی شد و این مدافع راست برزیلی، با رقم 31.5 میلیون یورو از پورتو به رئال مادرید پیوست تا رقیبی کاملا جدی برای کارواخال باشد. دانیلو که کوپا آمریکا را به دلیل مصدومیت مچ پا از دست داد در مصاحبه ای اختصاصی با مارکا، از علاقه اش برای ماندن راموس و کاسیاس در رئال سحن گفت:" واقعیت این است که دوست دارم راموس و کاسیاس در رئال بمانند. آنها بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار تیم هستند که در مقاطع دشوار فصل و بازی های حساس بسیار به کمک تیم می آیند.

" دانیلو در مورد رقبای خود در رئال گفت:" صادقانه بگویم که از حالا خودم را بازیکن ثابت رئال نمی دانم. کارواخال و آربلوا، تاریخچه خود را در رئال دارند و من باید تلاش کنم تا ردپایی از خودم در این تیم بگذارم. می خواهم از فرصت هایی که به من داده خواهد شد، نهایت استفاده را ببرم اما در حال حاضر سومین بازیکن رئال در منظقه راست دفاعی هستم." دانیلو که با خامس در پورتو همبازی بود، اظهار امیدواری کرد که زوج موفقی با این بازیکن در منطقه راست رئال بسازند.

او در مورد ال کلاسیکو نیز گفت:" بی صبرانه منتظر اولین ال کلاسیکوی خودم هستم. با نیمار در این مورد شوخی زیاد کرده ایم. مهار او کار دشواری است اما اگر در ترکیب باشم، تمام سعیم را برای متوقف کردن او خواهم کرد."

عارف اصغری بازدید : 176 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - با انتصاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید، کورس قهرمانی لالیگا در فصل آینده عرصه نبرد دو مربی است که دانش تاکتیکی مهمترین سلاح‌شان برای کسب نتیجه است.

به گزارش مارکا، رئال مادرید با برکناری کارلو آنچلوتی و انتصاب رافائل بنیتس به عنوان جانشین او، نشان داد به لزوم تغییر موضعی بزرگ در ساختار هدایت این تیم برای فصل آینده پی برده است. برخلاف کارلتو که به فاکتور انگیزه و روحیه سرزنده به عنوان یک عنصر کلیدی برای کسب نتیجه توجه ویژه‌ای داشت (به خصوص پس از آشفته‌بازار متشنجی که ژوزه مورینیو در رختکن رئال مادرید به راه انداخته بود)، بنیتس مربی نیست که به خاطر داشتن رابطه صمیمانه و شخصیت محبوب در میان بازیکنانش معروف باشد.

برای بنیتس نکات فنی و تاکتیکی در درجه اول اهمیت قرار دارد و این خصلتی است که لوئیس انریکه نیز در یک فصل مربیگری‌اش در بارسلونا ثابت کرد. به این ترتیب اولین ال‌کلاسیکوی فصل آینده را می‌توان دوئل تاکتیسین‌هایی که نقاط مشترکی با یکدیگر دارند، دانست.

هم بنیتس و هم انریکه شاگردان یک مکتب هستند، ‌شاگردان مکتب فوتبال منظم، سازمان‌یافته، دقیق، نظام‌مند و هر دو طرفداران بزرگ تکنولوژی «تیغه برنده» به شمار می‌روند. در میان این دو اما کفه دانش فنی و تاکتیکی به سوی سرمربی جدید رئال مادرید سنگینی می‌کند، چرا که او 20 سال سابقه مربیگری دارد. بنیتس و انریکه دو تکنوکرات فوتبالی هستند که همواره در پی یافتن راه‌ حل‌های علمی برای مشکلات‌شان در داخل زمین بازی بوده‌اند.

تجربه نشان داده است که اگر نه در تمام مواقع، حداقل در بیشتر موارد تصمیمات این دو نفر بنیان و اساس علمی داشته است و بر پایه فلسفه فوتبالی‌شان نبوده است. استدلال‌های انریکه و رافا هم بر پایه مباحث منطق‌گرایانه و تفکرات انتقادی بوده است.

به طور خلاصه می‌توان گفت که مربیان بارسلونا و رئال مادرید هر دو طرفداران پروپاقرص فوتبال علمی هستند و همیشه سعی کرده‌اند این فاکتور را به دیگر شاخصه بازیکنان بااستعداد‌شان تزرق کنند. این دو ترجیح می‌دهند که به عنوان دو فرد وسواسی در نظم و سختگیر توصیف شوند تا اینکه در دام غیرمنتظره‌ها بیفتند.

اینکه بنیتس و انریکه به استفاده از سیستم چرخشی برای به کارگیری تمام بازیکنان‌شان تمایل دارند هم اتفاقی تصادفی نیست، چون هر دوی آنها کسانی هستند که باور دارند همه چیز درباره تمام توانایی تیم‌‌های‌شان به همان اندازه اهمیت دارد که دانستن تمام جزئیات مربوط به تیم‌های حریف

احسان احمدزاده بازدید : 50 1394/03/14 نظرات (0)

رئال نیوز - ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید که فینال ال‌ کلاسیکو، فینال مورد علاقه وی بوده است.

ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید:

از طرف یک اسپانیایی، دوست داشتم ال‌ کلاسیکو را در فینال ببینم. با این حال، یووه شایسته فینالیست شدن بود و اینکه هر دو تیم تلاش می‌‌کنند سه‌ گانه بگیرند با اینکه سبک متفاوتی دارند، فینال را بسیار بزرگ تر می‌‌کند. صادقانه بگویم که وقتی‌ رئال مادرید در برنابئو گل زد فکر می‌‌کردم که صعود می‌‌کنند. با این حال فوتبال من را باز هم شگفت زده کرد و یووه تمرکز خود را از دست نداد و پس از گل خود به خوبی‌ دفاع کرد.

وی در مورد بارسلونا هم می‌‌گوید:

روی کاغذ حداقل، بارسلونا پتانسیل حمله بالاتری دارد. حداقل اگر نفر به نفر نگاه کنیم. در فوتبالی که ما شاهد رونالدو و مسی هستیم این بازیکنان بزرگ هستند که در بازی‌ها نقش دارند. مسی نتیجه بازی را رقم می‌‌زند. به نظر می‌‌رسد خط‌ حمله بارسلونا بهتر باشد. امیدوار بودم که بارسلونا بازیکنان اسپانیایی بیشتری داشت. نه فقط بارسلونا که همه تیم‌های لالیگایی زیرا الان ۱۰ تیم لالیگا دروازه بان خارجی‌ دارند. بارسلونا دو تا دروازه بان خارجی‌ دارد و در مورد بقیه پست‌ها هم همینطور است.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 49 1394/02/23 نظرات (0)

رئال نیوز - مدافع بارسلونا از رویارویی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان استقبال می کند .

در صورت صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان برای نخستین بار این دو تیم در فینال رقابت های اروپایی به مصاف هم خواهند رفت .

روزنامه آس به نقل از جرارد پیکه نوشته است :" حضور در نخستین ال کلاسیکو در تاریخ فینال های لیگ قهرمانان هیجان انگیز خواهد بود . بازی تاریخی خواهد شد .

فتح سه گانه چیز زیبایی خواهد بود ولی می دانیم که همه چیز در یک لحظه ممکن است تغییر کند . فعلا باید صبر کنیم و ببینیم تکلیف بازی با اتلتیکو مادرید چه می شود . تا به اینجا عملکرد خوبی داشتیم و حالا باید قدم های آخر را هم برداریم . "

احسان احمدزاده بازدید : 77 1394/02/17 نظرات (0)

رئال نیوز - بازی های رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ و نتایجشان موجب شده است که بنگاه های شرط بندی ال کلاسیکو را در فینال پیشبینی کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 106 1394/02/14 نظرات (1)

رئال نیوز - ژاوی در گفت‌و‌گو با نشریه مارکای اسپانیا اظهار داشت: مسابقه‌ای که برایم از همه خاطره‌انگیزه‌تر است، همان بازی بود که رئال‌مادرید را 5 بر صفر شکست دادیم.

احسان احمدزاده بازدید : 264 1394/02/12 نظرات (1)

رئال نیوز - کاروان های دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید که برای دیدار های خارج از خانه برابر تیم های کوردوبا و سویا به این شهر سفر کرده اند در اتفاقی جالب تا دقایقی پیش به صورت همزمان به فرودگاه سویا رسیدند!

احسان احمدزاده بازدید : 216 1394/01/15 نظرات (0)

رئال نیوز - ال كلاسيكوى اخير نشان داد كه تا چه حد نحوه فوتبال دو تيم رئال مادريد و بارسلونا تغيير نموده است، شيوه بازى مادريدى ها در اين رويارويى هيجان انگيز بر مالكيت توپ و شيوه بازى كاتالان ها بر حملات سريع و قابليت هاى فردى بنا شده بود.

ehsanrealnews بازدید : 150 1394/01/07 نظرات (1)
خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا به انتقاد از خوشحالی بعد از گل کریستیانو رونالدو در ورزشگاه نوکمپ مقابل بارسلونا پرداخت اما به نظر میرسد که این چیزها فقط برای رئال محرومیت دارد.
 هنگامی رونالدو بازی را 1-1 کرد و  هوادران بارسلونا را به سکوت (calma calma) ("آرام، آرام") دعوت کرده است.
ehsanrealnews بازدید : 190 1394/01/06 نظرات (0)

سفیدهای رئال مادرید در دیداری که عملکردش شباهت زیادی به نمایش ضعیف هفته های گذشته نداشت برابر بارسلونا شکست خورد تا رسیدن به لیگا سخت تر شود در ادامه نگاهی بی طرفانه و فنی به ال کلاسیکو خواهیم داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 112 1394/01/05 نظرات (0)

شاید جالب به نظر برسد اما در ال کلاسیکوهای سالهای اخیر همیشه بخت با بارسا یار بوده است . در واقع از 15 تیرک قبلی که در ال کلاسیکوها به دروازه رئال یا بارسا اصابت کرده است ، 11 تا توسط بازیکنان رئال زده شده اند و چهار تا توسط بارسا !

احسان احمدزاده بازدید : 122 1394/01/05 نظرات (0)

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به خاطر شکست روز یکشنبه این تیم در دیدار ال کلاسیکو مقابل بارسلونا، کاسیاس را سرزنش کرده است.پیپی استرادا روزنامه نگار، در گفتگو با برنامه El Chiringuito فاش کرد که پرز احساس می کند اگر به خاطر عملکرد کاسیاس نبود نتیجه می توانست متفاوت باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 70 1394/01/05 نظرات (0)

آمار نشان می دهند که در ال کلاسیکوی یکشنبه ، توپ بیشتر در محوطه جریمه بارسا بوده است تا رئال.در حقیقت 21 دقیقه یعنی در 23.3 درصد بازی ، توپ درون یک سوم دفاعی بارسا بوده است.این در حالیست که فقط 19.8 درصد بازی در یک سوم دفاعی رئال بوده است و 56.9 درصد هم در یک سوم میانی بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 203 1394/01/04 نظرات (0)

لیونل مسی در ال‌کلاسیکو یک شنبه شب نقش کلیدی در پیروزی 2 بر 1 بارسلونا مقابل رئال مادرید ایفا کرد، اما پس از همین مسابقه بود که مسی برای پیوستن به اردوی تیم ملی آرژانتین راهی آمریکا شد تا در کنار شاگردان تاتا مارتینو باشد.

رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی امروز خبر دادند که مسی در تمرین از ناحیه پنجه پا مصدوم شد و به همین دلیل نتوانست به تمرین در اردوی تیم ملی ادامه دهد.

بنا بر اخبار منتشره وی امروز به جای تمرین کردن، هتل محل اقامت آرژانتینی ها را ترک کرد و به کلینک پزشکی رفت تا تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد.

  برخی منابع آگاه خبر دادند که به احتمال زیاد مسی به مدت سه یا چهار هفته از میادین به دور خواهد بود و گفته می شود این بازیکن در دیدارهای ملی مقابل السالوادور و اکوادور نمی تواند تیم ملی آرژانتین را همراهی کند و به بارسلونا بازخواهد گشت.

این خبر بد دامن بارسلونا را خواهد گرفت چرا که این بازیکن در صورت تایید خانه نشینی چهار هفته‌اش در دیدارهای حساس این تیم در مرحله یک چهار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن نیز غایب خواهد بود.

احسان احمدزاده بازدید : 137 1394/01/04 نظرات (0)

رئال مادريد با وجود ارائه يک بازي خوب در نيمه اول مقابل بارسلونا و خلق موقعيت هاي گل فراوان، در نيمه دوم پس از به ثمر رسيدن گل سوارز نتوانست واکنش مثبتي نشان دهد و اين بارسا بود که کنترل بازي را در دست گرفت . رئال مادرید در یک ربع پایانی ال کلاسیکو، به وضوح خسته تر از بارسا به نظر می رسید و…

احسان احمدزاده بازدید : 148 1394/01/04 نظرات (1)

بارسلونا با پیروزی 2-1 یکشنبه شب در ال کلاسیکو برگشت لالیگا، با چهار امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در رتبه نخست جدول لالیگا قرار گرفت. در زیر آمار و ارقامی از این دیدار حساس را مشاهده می کنید.

rezamcoki بازدید : 90 1394/01/04 نظرات (0)

لوکا مودریچ و عملکردش یکی از بهترین اخبار برای رئال در ال کلاسیکو بود. این بازیکن کوتاه قامت اما بزرگ در نیوکمپ در 60 دقیقه آغازین حریف را تحت سیطره خود قرار داده بود. او که توسط هم تیمی های نزدیکش لوکیتا خوانده می شود تا جایی که توان داشت درخشید.

rezamcoki بازدید : 86 1394/01/04 نظرات (0)

رئال مادرید در نیمه اول ال کلاسیکو خوب کار کرد اما در نیمه دوم به علت خستگی بدنی وا داد. آمار نشان می دهند که ترکیب اصلی رئال در نیوکمپ 2962 دقیقه بیش از ترکیب اصلی بارسا بازی کرده بود.

rezamcoki بازدید : 100 1394/01/04 نظرات (0)

دو هوادار افراطي رئال که از باخت تيمشان در ال کلاسيکو به شدت عصباني بودند، جلوي اتومبيل بازيکنان را در هنگام خروج از کمپ والدبباس گرفته و به آنها با الفاظي تند توهين کردند.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,235
  • بازدید ماه : 5,479
  • بازدید سال : 54,860
  • بازدید کلی : 2,244,639