loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 56 1394/04/01 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس رودریگز در بازی میان پرو و کلمبیا علیرغم مصدومیت جزئی که داشت 90 دقیقه بازی کرد.

در حال حاضر صعود یا عدم صعود یاران خامس در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر نتیجه بازی برزیل و ونزوئلا بمانند.

احسان احمدزاده بازدید : 187 1394/03/28 نظرات (3)
رئال نیوز - تیم ملی کلمبیا انتقام شکست از برزیل در جام جهانی قبلی را گرفت.

یاران خامس رودریگز در این بازی پیروزی ارزشمندی در مقابل برزیل کسب کردند و حالا برزیل و کلمبیا هر دو سه امتیازی هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 56 1394/03/25 نظرات (0)
رئال نیوز - ونزوئلا موفق شد در اولین دیدار گروه C رقابت های کوپا آمریکا، با تک گل سالمون راندون کلمیبا را شکست دهد.

در ادامه رقابت های کوپا آمریکا، از ساعت 23:45 به وقت ایران، تیم های کلمبیا و ونزوئلا اولین دیدار گروه C را برگزار کردند. در این دیدار، نیمه اول بازی به شکل متعادلی پیش رفت و هر دو تیم، موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند، اما هیچکدام موفق به باز کردن دروازه دیگری نشدند. در این بین، اسپینا، دروازه بان کلمبیا، موفق شد ضربه رونالد وارگاس، مهاجم ونزوئلا را مهار کند. 

در نیمه دوم دیدار نیز، هرچند بازی سرد و کسل کننده دنبال می شد، اما این سالمون روندون، مهاجم تیم ملی ونزوئلا و زنیت سن پترزبورگ بود که موفق شد تک گل ونزوئلا در این بازی را به ثمر برساند تا شاگردان سانویچنته موفق شوند در اولین گام، بر خلاف انتظارات شاگردان پکرمن را شکست دهند. 

در این دیدار، رادامل فالکائو و هامس رودریگز، ستارگان کلمبیا در سطح انتظار ظاهر نشدند و موفق نشدند به تیم خود کمک کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 42 1394/03/25 نظرات (1)
رئال نیوز - دو تیم اسپانیا و بلاروس از مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2016 در ورزشگاه بوریسف آرنا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان ویسنته دل بوسکه با کسب پیروزی شمار امتیازات خود را به 15 رساندند و در رده دوم باقی ماندند.

تیم های دوم و چهارم گروه C رقابت ها با قضاوت آقای روبرت شورگن هافر در ششمین دیدار خود به مصاف هم رفتند. در حالیکه دیدار رفت دو تیم با پیروزی 3-0 لاروخا به پایان رسیده بود، در این مسابقه نیز شاگردان دل بوسکه کار را هجومی آغاز کردند و پس از خلق چند موقعیت بازی رفته رفته حالت سکون به خود گرفت و طبق معمول اسپانیایی ها با پاس های متعدد و حفظ مالکیت توپ ریتم بازی را در اختیار گرفتند. اصرار لاروخا بر ارسال از کناره ها با توجه به میانگین قدی بالای تیم میزبان راه به جایی نمی برد تا اینکه در دقیقه '45 بالاخره روی یکی از ارسال ها و با استفاده از اشتباه دفاع و دروازه بان بلاروس، داوید سیلوا موفق شد دروازه حریف را باز کرده و نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم با عقب کشیدن اسپانیا، بلاروس جرأت بیشتری برای جلو آمدن پیدا کرد که حاصل آن فرصتی بود که در دقیقه '49 روی پاس هلب، کورنیلنکو به دست آورد اما کاسیاس در موقعیت تک به تک با پای خود توپ را برگشت داد. در ادامه میهمان به خود آمد و فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی خلق کرد اما موراتا و سیلوا در این میان توپ های خیلی خوبی را از دست دادند و در لحظات پایانی با ورود ایسکو خط حمله اسپانیا جان تازه تری به خود گرفت که باز هم نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با همان یک گل به سود تیم دل بوسکه به پایان برسد.

شـرح گل

دقیقه '45 (داوید سیلوا)(0-1): ارسال ضربه ایستگاهی توسط فابرگاس از سمت چپ، در حالیکه مدافع و دروازه بان بلاروس روی سر راموس بلند شده بودند، توپ پشت آنها روی سینه سیلوا فرود آمد تا وی با یک ضربه روی پای محکم سومین گل خود در این مسابقات را به ثمر برساند.

احسان احمدزاده بازدید : 182 1394/03/24 نظرات (0)
رئال نیوز - دیدار اسطوره های رئال مادرید و لیورپول در دیدار کوروزون به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه 4-2 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تیم های اسطوره های رئال مادرید و لیورپول در سانتیاگو برنابئو با هم دیدار کردند که در پایان این رئال مادرید بود که توانست حریفش را شکست دهد.

ترکیب ابتدایی رئال مادرید: بویو؛ سالگادو، کارلوس، سانچیز، زیدان، مورینتس، سیدروف، کارمبئو، سانز، سولاری، ماکه له له

ترکیب اولیه لیورپول: دودک؛ مک آتیر، کرگر، کاوارم، هارکنز، مک منمن، گارسیا، برگر، کیول، فاولر، اوون

در این بازی این ابتدای لیورپول بود که در همان دقایق ابتدایی موفق به زدن 2 گل  شد. هری کیول و مایکل اوون موفق شدند دروازه رئال مادرید را تا دقیقه 22 دو بار باز کنند.

دقیقه 42 روی خطای هند کرگر کارلوس موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. در آغاز نیمه دوم کارلوس موفق شد دوباره گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند. دقیقه 66 آماویسکا گل سوم رئال را به ثمر رساند. دقیقه 83 ایوان پرز موفق شد آخرین گل بازی را به نام خود ثبت کند و بازی با نتیجه 4-2 خاتمه یابد.

احسان احمدزاده بازدید : 48 1394/03/24 نظرات (0)
رئال نیوز - تیم ملی فرانسه با نتیجه 1-0 در بازی دوستانه مقابل آلبانی شکست خورد که واران 90 دقیقه بازی کرد.

دشان در این بازی تقریبا از بهترین ترکیبش استفاده کرد اما فرانسه با روزهای اوجش در جام جهانی فاصله گرفته است.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 218 1394/03/23 نظرات (2)

رئال نیوز - از پنجمین دیدار مرحله گروهی رقابت های مقدماتی یورو 2016 دو تیم پرتغال و ارمنستان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فرناندوس سانتوس با هت‌تریک کاپیتان خود موفق شدند 12مین امتیاز در این گروه را کسب کرده و حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول به وجود آورند.

جدال صدرنشین و قعرنشین گروه I  به میزبانی ارمنستان از ساعت 20:30 آغاز شد، و در دقیقه '14 پیزلی با یک ضربه آزاد تماشایی از فاصله دور توپ را به زیر طاق دروازه دروازه پاتریسیو فرستاد. در دقیقه '28 موتینیو داخل محوطه ارمنستان با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای مطمئن به سمت راست خلاف جهت حرکت دروازه بان حساب کار را 1-1 کرد.در آخرین لحظه نیمه نخست، کوئنترائو پشت محوطه ارمنستان صاحب توپ شد اما ضربه پای چپ این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان برگشت داده شد.با آغاز نیمه دوم، ارمنستان بازی را هجومی آغاز کرد اما در دقیقه '54 روی اشتباه و تعلل دروازه بان و مدافع تیم ارمنستان، رونالدو تا آخرین لحظه به دنبال توپ دوید و در نهایت با ضربه ای چیپ توپ را از بالای سر دروازه بان به گل تبدیل کرده و در 120مین بازی ملی خود 54مین گل را به ثمر رساند.در دقیقه '58 کریستیانو رونالدو به زیبایی هر چه تمام تر هت‌تریک خود را کامل کرد؛ او پشت محوطه پس از کنترلی زیبا، با شلیکی محکم توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد و حساب کار را 3-1 کرد و در چهارمین بازی خود پنجمین گل را به ثمر رساند. رونالدو تنها بازیکن تاریخ پرتغال است که در رقابت های مقدماتی یورو و جام جهانی هت‌تریک می کند.در دقیقه '61 تیاگو مندس با خطای خود کارت زرد دوم را دریافت کرده و از بازی اخراج شد تا شاگردان فرناندو سانتوس 10 نفره شوند. در دقیقه '64 ویلیام کاروالیو به جای دنی به بازی آمد. در دقیقه '72 بالاخره ارمنستان از مزیت یک یار بیشتر خود استفاده کرده و توسط مگویان دروازه پرتغال را باز کرد و اختلاف را کاهش داد. بعد از آن بازی به تعادل نسبی رسید و تلاش های میزبان برای رسیدن به گل حاصلی نداشت تا بالاخره پرتغالی ها با 3 امتیاز از این ورزشگاه خارج شوند.

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 5,538
  • بازدید سال : 54,919
  • بازدید کلی : 2,244,698