loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 174 1394/04/22 نظرات (1)
اختصاصی رئال نیوز - ایکر کاسیاس ، اسطوره ی باشگاه رئال مادرید ، 16 سال در تیم اصلی رئال بازی کرد که توانست 19 عنوان فتح کند .

در 725 بازی درکل 16 سال در تیم اول ، کاسیاس به یک دروازه بان افسانه ای در تاریخ رئال تبدیل شد . او از 9 سالگی عضو باشگاه رئال مادرید بوده و 25 سال برای رئال ، دروازه بانی کرده است.

افتخارات ایکر کاسیاس در رئال مادرید :

3 بار قهرمانی اروپا در سالهای 2000 ، 2002 ، 2014

2 بار قهرمانی سوپر کاپ اروپا در سالهای 2002 ، 2014

قهرمانی جام بین قاره ای در سال 2002

قهرمانی جام باشگاه های جهان در سال 2014

5 قهرمانی لالیگا در سالهای 2001 ، 2003 ، 2007 ، 2008 ، 2012

2 قهرمانی کوپادلری در سالهای 2011 و 2014

4 قهرمانی سوپر کاپ اسپانیا در سالهای 2001 ، 2003 ، 2008 ، 2012

6 بار حضور در تیم منتخب سال یوفا در سالهای :
2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012

جایزه زامورا در سال 2008

5 بار حضور در تیم منتخب سال فیفا در سالهای :
2008, 2009, 2010, 2011, 2012

2 بار انتخاب شدن به عنوان بهترین دروازه بان لالیگا در سالهای 2009 ، 2012

دستکش طلایی جام جهانی 2010

حضور در تیم منتخب جام جهانی 2010

بهترین دروازه بان اروپا در سال 2010 حضور در تیم منتخب جام ملتهای اروپا در سال های 2008 ، 2012

5 بار عنوان بهترین دروازه بان جهان در سالهای :
2008, 2009, 2010, 2011, 2012

احسان عابدی بازدید : 517 1394/04/20 نظرات (0)
رئال نيوز - هر روز شایعه ای جدید درباره راموس و کاسیاس منتشر می شود، در حالی که عکس ها چیز دیگری نشان می دهند.

از مدتی پیش تا به حال همه هواداران رئال داستان احتمال جدایی راموس از رئال را شنیده اند. موضوعی که با یک وعده انتخاباتی یکی از کاندیداهای مدیریت بارسا شروع شد. او گفت راموس را به بارسا می آورد و راموس هم عصبانی شد که چرا باشگاه مادرید دربرابر این ادعا حمایت لازم را از او نکرده است. راموس رابطه اش با پرس تیره و تار شد و کم کم تیم ها هوشیار شدند که وقتش رسیده او را به تور بیندازند. اول از همه منچستریونایتد بود. این تیم انگلیسی حتی پیشنهادی رسمی برای جذب راموس هم ارائه داد که رئال آن را رد کرد. اما هواداران رئال هنوز هم نمی دانند که تکلیف کاپیتان دوم تیمشان چیست. بعضی رسانه ها می نویسند که راموئس قطعا جدا می شود و بعضی دیگر از ماندنش می گویند. برای هر دو فرضیه هم دلایلی وجود دارد. درباره اولی گفته می شود که راموس خودش با سران باشگاه صحبت کرده و گفته که می خواهد جدا شود. از طرفی قرارداد او به دو سال آخر رسیده است. این اتفاق به ندرت می افتد و رئال معمولا قرارداد بازیکنان ترکیب اصلی تیمش را زودتر تمدید می کند. از طرفی گفته می شود پرس درخواست راموس برای افزایش دستمزد را رد کرده است. اما برای فرضیه دوم که ماندن او در مادرید است یک تصویری از ملاقات روز پنج شنبه راموس با فلورنتینو پرس وجود دارد که گویای همه چیز است. این عکس نشان می دهد که بعید است رابطه راموس و پرس تیره و تار باشد. البته شاید این عکس فقط ماسکی باشد که مقابل دوربین رسانه ها به صورت این دو زده شده است.

و نفر بعدی؛ ایکر کاسیاس. کاپیتان اول مادریدی ها و اسطوره این تیم در درون دروازه. او هم حالا نزدیک به در خروجی  سانتیاگوبرنابئو است. البته وضعیتش مشابه راموس است. هم صحبت از ماندنش به میان است و هم رفتنش. افت کاسیاس هم از نظر عملکرد در بازی ها و هم از نظر محبوبیتش بین هواداران از زمان مربی گری مورینیو در رئال شروع شد. جایی که مورینیو در اقدامی عجیب اسطوره مادرید را نیمکت نشین کرد! از آن زمان به بعد کاسیاس اوضاع خوبی در مادرید نداشت و حتی در روزهای اخیر  بازی های فصل گذشته در خانه خودی، توسط هواداران خودی هو شد. منچستر  که این روزها با پیشنهادات دردسرهای زیادی برای رئال درست کرده، موافقت نمی کند دروازه بان جوانش، داوید دخئا را به مادرید بدهد و می خواهد هر طور شده از علاقه رئال برای جذب این بازیکن استفاده کند و یکی از بازیکنان رئال، ترجیحا راموس را به خدمت گیرد. اما شایعه تمایل رئال برای جذب دخئا  بیش  از پیش پایه های حکومت کاسیاس در دروازه رئال را لرزاند. شایعه جدایی او از رئال هم کم کم پررنگ و پررنگ تر شد. در این اوضاع او احوال فقط یک پیشنهاد خوب کم بود که به لطف پورتو آن هم رسید. کاسیاس هم یکی از کسانی است که آینده ای مبهم در مادرید دارد و در همان روزی که راموس با پرس ملاقات داشت، او هم درباره آینده اش گفت.

 عکس آخر نشان می دهد که  رافا بنیتس هم بعد از ملاقات این دو بازیکن با پرس با مدیر رئال صحبت هایی داشته است. صحبت هایی که شاید در تصمیم گیری پرس برای نگه داشتن این دو بازیکن یا خلاف آن کمکش کند. شاید این طور باشد که پرس برای تصمیمش نیاز به هم فکری  داشته باشد و بهترین کسی که می تواند هم فکری بدهد سرمربی تیم است. مخصوصا که مدیر باشگاه می داند که اگر با هر دردسری مثلا کاسیاس را نگه دارد و مربی به او بازی ندهد، تیمش بیش از این هم در حاشیه خواهد رفت. به نظر باید به زودی نتیجه این ملاقات ها مشخص شود.

احسان احمدزاده بازدید : 127 1394/04/18 نظرات (0)
اختصاصی رئال نیوز - گزارش شده است که منچستر یونایتد می خواهد کیلور ناواس را جایگزین داوید ده خیا کند .

با توجه به مارکا روزنامه اسپانیایی ، لوییس فن خال ، سرمربی منچستر یونایتد است گفت : کیلور ناواس ، جایگزین خوبی برای ده خیا می تواند باشد .

همچنین آمده است که علاوه بر این ، باشگاه منچستر یونایتد تمایل دارد ، سرخیو راموس را به این مذاکرات ربط دهد .

احسان عابدی بازدید : 149 1394/04/16 نظرات (0)
رئال نيوز - کریستیانو رونالدو برای انجام تبلیغاتی جدید به توکیو ژاپن سفر کرده است

هشدار : تمامی کلیپ ها اختصاصی بوده و از کانال اپارات اختصاصی سایت گرفته شده است

احسان عابدی بازدید : 35 1394/04/15 نظرات (0)
رئال نيوز - کیلور ناواس در فرودگاه باراخاس مادرید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

چه حسی داری؟

خوب هستم. به لطف خدا بهتر شده ام. احساس می کنم که روند درمانم خوب پیش رفته است و حس خوبی دارم.

آماده پیش فصل هستی؟

بله ، خرسند هستم. امیدوارم که هر چه زودتر به تمرینات اضافه شوم. امید و انگیزه زیادی دارم اما باید منتظر ماند و دید که پزشکان چه می گویند.

در گلدکاپ با تیم ملی کاستاریکا حضور نیافتی اما به تمرینات پیش فص ررئال می رسی.

حضور در تیم ملی همیشه افتخار بزرگی است. زمانی که در تیم ملی بازی می کنم همیشه انگیزه بالایی دارم. متاسفانه این بار غایب بودم و گلدکاپ را از دست دادم. حالا می خواهم به صد در صد توانم برسم و وقتی آماده شوم در خدمت رئال خواهم بود. باید از فرصت هایم استفاده کنم.

با رافا بنیتز صحبت کرده ای؟

بله با هم صحبت کردیم.

چه گفت؟

این که حالم چطور است. فقط همین.

از حضورش خوشحالی؟

خوشحال هستم که در رئال حضور دارم. با تمام تواضع موجود در دنیا کارم را انجام می دهم و انگیزه بالایی دارم تا به اهدافم برسم.

دلت برای آنچلوتی تنگ شده است؟

باید به حال فکر کرد و شرایط حال متفاوت است. باید با جدیت عمل کرد. گذشته متفاوتی با آنچلوتی داشتیم و حالا باید به آینده نگاه کنیم.

ده خیا را چطور می بینی؟

دروازه بان خوب و فوق العاده ایست. در منچستر خوب کار کرده است و لایق احترام است.

رقابت برای کیلور با حضور او بیشتر می شود؟

من آرام هستم. همیشه به رقابت می اندیشم. من از جایگاهم دفاع می کنم. از خودم دفاع می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا فیکس باشم و جایگاهی که منتظرش بوده ام را بدست بیاورم. برای رویاهایم خواهم جنگید.

تو مصدوم هستی ، خرید ده خیا متوقف شده است … به نظر می رسد که دوباره کاسیاس دروازه بان فیکس باشد.

من روی کار خودم تمرکز دارم. برای این که صد در صد شوم هنوز وقت باقی است. امیدم را حفظ کرده ام و می خواهم فیکس باشم. به تلاش ادامه می دهم و ببینیم چه می شود.

کیلور ناواس از این فصل چه توقعی دارد؟

فصل مهمی است. مثل تمامی فصل های دوران فوتبالم خواهم بود. ذهنیتم را حفظ می کنم و انگیزه بالایی دارم تا جامها را بدست بیاورم. بیشترین تلاشم را انجام می دهم تا به تیم کمک کنم.

یوپیس ، مربی دروازه بان های سابق لوانته که تو را می شناسد به رئال ملحق شده است. این یک برتری برای توست؟

نه فکر می کنم که رئال در این زمینه سود می برد چرا که او مربی بزرگی است

از هم تیمیت سرجیو راموس صحبت کنیم. با او تماسی داشته ای؟

نه ، صحبتی نداشتیم اما برای ما سرجیو بازیکن مهمی است و امیدوارم که بماند. اما باید دید که چه می شود.

او دوست دارد در رئال بماند؟

من نمی توانم جواب این سوال را بدهم. از خودش بپرسید. من می توانم به عنوان یک هم تیمی از او صحبت کنم. بعضی شرایط خیلی شخصی هستند و نمی توان در موردشان نظری داد

احسان عابدی بازدید : 77 1394/04/13 نظرات (0)
رئال نيوز - مادریدیسموهایی که حافظه تاریخی خوبی دارند (که خوشبختانه تعدادشان زیاد است) ناراحت هستند که باشگاه بدن هیچ دلیل قابل توجیهی برگزاری جام برنابئو را لغو کرده است. برای دومین سال پیاپی جامی که به افتخار بهترین مدیر تاریخ فوتبال برگزار می شد لغو می شود و سران باشگاه توجیه مسخره برنامه را برای لغو آن بیان می کنند ( بازی در نروژ مهمتر از جام برنابئوست؟) همچنین می گویند که لالیگا 25 مرداد آغاز می شود و وقت کم است.

اما اخبار رسیده نشان می دهند که لالیگا در روزهای دوم یا سوم شهریور آغاز می شود. به همین خاطر از زمان بازی در اسلو تا آغاز لالیگا دو هفته فرصت است تا یک بازی به افتخار دون سانتیاگو برگزار شود. برای این بازی باشگاه بر اساس برنامه ریزی قبلی چمن را تازه کرده است و مشکلی برای جشنی که برای آغاز کار تیم بنیتز گرفته می شود وجود نخواهد داشت. اگر توجیه چمن توسط باشگاه بیان شود ، باز هم توجیه قابل درکی نخواهد بود چرا که هنوز دو ماه تا آن بازی فرصت وجود دارد و می توان چمن را عوض کرد. سه شنبه آینده اولین سالگرد فوت آلفردو دی استفانوی بزرگ است. چه روشی بهتر از آن که جام برنابئو برگزار شود و در کنارش از لاسائتا تجلیل شود. منتظر چه هستید؟

توماس رونکرو

احسان عابدی بازدید : 150 1394/04/13 نظرات (2)
رئال نيوز - فلورنتینو پرز قصد دارد چهره راموس را با تهمت هائی مثل پولکی بودن خراب کند .

سرجیو راموس ، اسطوره من ، برخی ها می خواهند با دروغ محبوبیت تو را از بین ببرند ، می خواهند بگویند تو " برای پول بازی " می کنی اما همه دیدند تو برای قلبت و برای عشق به رئال مادرید بازی کردی .سرجیو راموس ، اسطوره من ، از وقتی پای برخی ها به این باشگاه باز شد ، هیچ چیز مثل قبل نشد . یک تاجر رئیس باشگاه است و یکی پس از دیگری از ردوندو تا گوتی و رائول و حالا ایکر کاسیاس بدترین رفتار را با اسطوره ها می کند اما کسی دیگر حرفهایش را باور نمی کند .

سرجیو راموس ، اسطوره من ، ای کاش به خاطر استخدام یک جاسوس به جای پزشک تیم انتقاد نمی کردی ، ای کاش از اخراج آنچلوتی انتقاد نمی کردی ، ای کاش از نحوه رفتار آقای تاجر با کاسیاس ناراحت نمی شدی تا حالا این همه تهمت به تو نمی زدند .سرجیو راموس ، اسطوره من ، تو خوانیتو نسل ما هستی ، تو عاشق ترین عاشق رئال مادرید هستی ، تو خود غیرت و تعصب هستی و هیچکس با هیچ تهمتی این تصور ما را خراب نمی کند .

احسان عابدی بازدید : 74 1394/04/13 نظرات (0)
رئال نيوز - این کلیپ قصه های شب برای بچه های خوب نیست . این خود واقعیته پس اگه به مذاقمون خوش نیومد لطفا فقط با یک لبخند از کنارش رد بشیم... مارتونیس 17 ساله به اسپورتینگ لیسبون پیوست ....

مارتونیس شش ساله را در منطقه آچه سه هفته پس از تمام شدن سونامی سال ۲۰۰۴ که منجر به کشته شدن ۲۳۰ هزار نفر در ۱۴ کشور شد در حالی یافته بودند که پیراهن رونالدو در یورو ۲۰۰۴ را بر تن داشت. مادر و دو برادر او در آن فاجعه کشته شدند. در سال ۲۰۰۵ فدراسیون فوتبال پرتغال هزینه فرستادن این بازیکن را به خاک پرتغال داد تا وی با رونالدو دیدار کند.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,329
  • بازدید ماه : 5,573
  • بازدید سال : 54,954
  • بازدید کلی : 2,244,733