loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 875 1394/01/11 نظرات (6)

رئال نیوز - نمایش ضعیف گرت بیل در رئال مادرید احتمال بازگشت او به لیگ برتر انگلیس را زیاد کرده است. در صورت جدایی بیل رئال مادرید چه بازیکنانی می توانند جانشینی شایسته برای او باشند؟ سایت یورو اسپورت در گزارشی از 5 بازیکن که می تواند جای خالی بیل را در رئال مادرید پر کنند سخن به میان آورد که به آنها می پردازیم

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، رئال مادرید در فصل قبل بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشت و توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بعد از بیش از یک دهه برسد. کهکشانیها که کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده بودند بسیار آماده نشان دادند و با درخشش بازیکنانی چون آنخل دی ماریا، ژابی آلونسو،کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را به دست آوردند.

رئال مادرید سال 2014 را بسیار خوب به پایان رساند. رئال آنچلوتی در 2014 آماده ترین تیم اروپا بود و تنها تیمی که می توانست برابر آنها به پیروزی برسد اتلتیکو مادرید که به گربه سیاه رئال تبدیل شده بود. رئال در سال 2014 در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگا قرار داشت و در لیگ قهرمانان اروپا نیز شانس نخست کسب عنوان قهرمانی بود اما در سال 2015 همه چیز تغییر کرد و رئال به کلی افت کرد و الان این تیم در شرایط خوبی به سر نمی برد.

شکست برابر شالکه در لیگ قهرمانان اروپا، شکست برابر بیلبائو و بارسلونا و تساوی برابر ویارئال در رقابت های لیگا باعث شد تا رئال صدر جدول رده بندی را از دست دهد و همه از وجود بحران در کهکشانیها سخن به میان آورند. رئال مادرید الان با کارلو آنچلوتی روزهای خوبی را سپری نمی کند و خبری از آن رئال آماده فصل قبل نیست.

یکی از بدترین بازیکنان رئال مادرید در فصل جاری گرت بیل بوده است که به احتمال زیاد آخرین فصل حضور خود در رئال را پشت سر می گذارد. بیل دومین فصل حضور خود درکهکشانیها را پشت سر می گذارد. او با رقم بسیار بالایی به رئال پیوست و بسیاری او را گرانترین بازیکن جهان می دانند. این بازیکن ولزی فصل قبل تا حدودی نمایش خوبی در رئال داشت و توانست گل های حساسی را برای این تیم به ثمر رساند اما در فصل جاری بسیار بد ظاهر شده است و حتی صدای اعتراض هواداران رئال را نیز برانگیخته است.

هواداران رئال مادرید از نمایش بد ستاره ولزی خود عصبانی هستند و سران این باشگاه را سرزنش می کنند که چرا ستاره ای چون دی ماریا را به راحتی از دست دادند. نمایش ضعیف بیل در فصل جاری باعث شده تا خبرهای درباره جدایی او از رئال به گوش رسد. صدای اعتراض علیه این ستاره ولزی به گوش می رسد. منچستر یونایتد علاقه زیادی به جذب بیل داد و با توجه به نیل رئال مادرید به داوید دی خیا و رادامل فالکائو این احتمال زیاد است که بیل در پایان فصل به لیگ برتر انگلیس برگردد و پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند.

بیل در رئال مادرید تجربه بسیار خوبی را پشت سرگذاشت. او توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا و سوپر جام اروپا را به دست آورد. البته او در این فصل نیز فرصت دارد تا به افتخارات خود اضافه کند. به هر حال این بازیکن ولزی با دو فصل حضور در رئال مادرید افتخارات زیادی را به دست آورده که هیچگاه در زمان حضورش در لیگ جزیره به آنها نرسیده است چرا که او برای تاتنهام بازی می کرد و تیمش شانسی برای رقابت با بزرگان نداشت.

نمایش ضعیف گرت بیل در رئال مادرید احتمال بازگشت او به لیگ برتر انگلیس را زیاد کرده است. در صورت جدایی بیل رئال مادرید به ریاست فلورنتینو پرس بیکار نخواهد نشست و تلاش خواهد کرد تا بازیکنان بزرگی را جایگزین ستاره ولزی خود کند چرا که بیل نیاز به جایگزین شایسته ای دارد و دیگر آنخل دی ماریا نیست تا جای او را پر کند.

سایت یورو اسپورت در گزارشی از 5 بازیکن که می تواند جای خالی بیل را در رئال مادرید پر کنند سخن به میان آورد که به آنها می پردازیم:

1- ادن هازارد:

جواهر بلژیکی چلسی که بدون شک یکی از بهترین بازیکنان کنونی لیگ برتر انگلیس به شمار می آید. او بعد از درخشش د رلیل بود که به چلسی پیوست و الان در این تیم به بازیکن بزرگی تبدیل شده است. هازارد در چلسی پیشرفت زیادی کرده است. رئال مادرید از باشگاه های است که به جذب این ستاره بلژیک علاقمند است. مورینیو ستاره خود را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه می کند و به نظر می رسد که حق هم با او است.

هازارد در فصل جاری نیز عملکرد خوبی با چلسی داشته است و اگر به درخشش خود ادامه دهد این شانس را دارد تا جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلا باشد. هر چند هازارد قرارداد خود را با باشگاه چلسی تمدید کرد اما احتمال پیوستن او به رئال مادرید زیاد است چرا که این باشگاه اسپانیایی ترسی از پرداخت ارقام نجومی ندارد و می تواند رقم فسخ قرارداد هازارد را هم پرداخت کند. او از بازیکنانی است که شایستگی جانشینی گرت بیل را دارد و می تواند به مراتب بهتر از او هم ظاهر شود.

2- پل پوگبا:

یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد در فصل جابجایی تابستانی به رئال مادرید خواهد پیوست. پوگبا در منچستر یونایتد با بی توجهی فرگوس همراه شد و چاره ای جز جدایی از شیاطین سرخ نداشت. پوگبا زیر نظر آنتونیو کونته به بازیکن بزرگی تبدیل شد. او یک هافبک دفاعی با توان بسیار بالا در کارهای هجومی است. پوگبا یکی از بهترین بازیکنان یوونتوس در چند سال اخیر بوده است.

چند باشگاه سرشناس اروپایی از جمله رئال مادرید و منچستر یونایتد به جذب این بازیکن جوان فرانسوی علاقه دارند. باشگاه یوونتوس با فروش پوگبا مواقت کرده است. بعید است که او به منچستر یونایتد برگردد چرا که خاطرات بسیار تلخی با این تیم دارد. به همین خاطر به احتمال زیاد راهی رئال مادرید می شود و بدون شک می تواند تجربه بهتری با این تیم داشته باشد چرا که توانایی های او به مراتب بالاتر از گرت بیل است.

3- آنخل دی ماریا:

فروش او اقدامی بسیار عجیب بود. دی ماریا فصل درخشانی را با رئال مادرید پشت سرگذاشت. او در فصل قبل بازیهای بسیار خوبی را برای تیمش به نمایش گذاشت و یکی از دلایل اصلی قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا بود. کارلو آنچلوتی هم علاقه زیادی به دی ماریا داشت و حتی در یک نشست خبری مخالفت خود با فروش دی ماریا را اعلام کرد اما فلورنتینو پرس تصمیم خود را گرفته بود و در نهایت هم آن را عملی کرد.

دی ماریا با وجود مخالفت هواداران رئال مادرید و سرمربی و حتی بازیکنان این تیم از رئال جدا شد و به فوتبال جزیره رفت تا پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کند. او در این تیم انگلیسی نتوانسته نمایش خوبی از خود نشان دهد. دی ماریا گرانترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره است اما خوب کار نکرده است و اعتراض هواداران یونایتد را برانگیخته است. رسانه های انگلیسی و اسپانیایی از احتمال بازگشت دی ماریا به سانتیاگو برنابئو و معاوضه او با گرت بیل سخن به میان می آوردند. به نظر می رسد که این معاوضه به سود هر دو باشگاه باشد.

4- الکسیس سانچز:

این بازیکن شیلیایی به خوبی با فوتبال اسپانیا آشنا است چرا که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را دارد. او در آبی-اناریها با بی مهری مواجه شد. سانچس در فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود اما این تیم اسپانیایی در فصل جابجایی تابستانی با لوئیس سوارز قرارداد امضا کرد و همین باعث شد تا سانپچس از آبی-اناریها جدا شود و به فوتبال جزیره برود. او در آرسنال عملکرد خوبی داشته است و با به ثمر رساندن 13 گل بهترین گلزن این تیم است.

سانچس هم یکی از گزینه های است که می تواند جای خالی گرت بیل در رئال مادرید را پر کند. او به توجه به توانایی های که دارد به رئال کمک زیادی خواهد کرد اما بعید به نظر می رسد که آرسنال این ستاره خود را بفروشد.

5- سرخیو آگوئرو:

حتی قبل از پیوستن این ستاره آرژانتینی به منچستر سیتی خبرهای درباره پیوستن او به رئال مادرید به گوش می رسید. او در اتلتیکو مادرید بود که به اوج دوران خود رسید. رئال دوست داشت تا این مهاجم آرژانتینی را جذب کند اما اتلتیکو مادرید رقیب دیرنه رئال بود و دوست نداشت ستاره خود را با این تیم ببیند.

آگوئرو به منچستر سیتی رفت و در این تیم بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشت. او دو قهرمانی را با سیتی در لیگ برتر انگلیس به دست آورده است و همواره جزو بهترین بازیکنان بوده است. آگرو در فصل جاری نیز هر چند با آسیب دیدگی مواجه شد اما 17 گل به ثم رسانده است  و این نشان می دهد که چقدر آماده است. او هم  از بازیکنانی است که شایستگی پوشیدن پیراهن رئال مادرید را دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamidking در تاریخ 1394/03/02 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

به نظر من بهترین گزینه برای جانشینی گرت بیل در رئال جیمز رودریگز هستش چون در این فصل یکی دو بازی بجای اون انجام داده و گل هم زده
دلیل دیگش هم اینه که جیمز شم گلزنی بالایی داره .با وجود اینکه هافبکه اما اندازه بیل تو لالیگا گل زده .
من جیمز رودریگز رو بیشتر میپسندم
اگه جانشین بیل شد اونوقت پوگبا می تونه بجای اون بازی کنه

این نظر توسط shasha در تاریخ 1394/02/01 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

Real faghat ye marco reus ro kam dare

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/01/12 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا بیل عالیه چقد زود فراموشتون شده بیل گل قهرمانی کوپا رو به بارسا زد یا بیل گل قهرمانی رو به اتلتیکو زد انصافا یکم فکر کنییییید شکلکشکلک

این نظر توسط mamsi007 در تاریخ 1394/01/11 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

به نظر من رئال مارکو رویس و ادن ازار رو بگیره رونالدو و بیل رو بفروشه یا حداقل بیل رو بفروشه

این نظر توسط حسن آزادی در تاریخ 1394/01/11 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

بابا به این بدبخت چیکار دارین.به این خوبی بازی میکنه.یدونه الکلاسیکو رو خراب کرد.دیگه چرا از تیم بیرونش میکنینشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/01/11 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

ادن هازارد بهتری گزینس


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 5,506
  • بازدید سال : 54,887
  • بازدید کلی : 2,244,666