loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 141 1394/04/17 نظرات (0)
رئال نیوز - قرارداد سرجیو یول با تیم بسکتبال رئال مادرید به مدت شش فصل دیگر تمدید شد .

بر خلاف رشته فوتبال ، در تیم بسکتبال رئال مادرید خیلی زود قرارداد مهره های کلیدی و چهره های شاخص تیم تمدید می شود . سرجیو یول که به واسطه عملکرد استثنائئیش در فصل اخیر مورد توجه تیم های بزرگ آمریکائی قرار گرفته بود ، شش فصل دیگر قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد .

احسان عابدی بازدید : 38 1394/04/11 نظرات (0)
رئال نيوز - لاسو ، سرمربی موفق تیم بسکتبال رئال مادرید به عنوان بهترین مربی یورو لیگ در فصل اخیر انتخاب شد . گفتنی است تیم بسکتبال رئال مادرید با هدایت لاسو موفق شد تمامی جامهای ممکن را در این فصل فتح کند .
احسان احمدزاده بازدید : 52 1394/04/07 نظرات (0)
رئال نیوز - بسکتبالیست های رئال امسال نشان دادند که هیچ چیز برایشان غیرممکن نیست. فتح چهار جام در یک سال می تواند ثابت کند که این تیم دست به چه شاهکار بزرگی زده است.

بسکتبالیست ها در یک سال سوپرجام ، یورولیگ ، کوپا و لیگ را فتح کردند و حالا فوتبالی ها باید از آنها الگو بگیرند. رئال مادرید در تاریخش هرگز سه جام را در یک فصل نبرده است اما امسال می تواند سال رکوردشکنی باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 55 1394/04/06 نظرات (0)
رئال نیوز - بازیکن محبوب تیم سفید پوش شهر مادرید قراردادش را تمدید کرد.

به گزارش AS، باشگاه رئال مادرید در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که فیلیپه ریس کاپیتان تیم بسکتبال رئال به مدت 2 سال قرارداد خود را با این تیم پر افتخار تمدید کرد.

این بازیکن 35 ساله از سال 2004 در رئال مادرید حور داشته است و به همراه لوس بلانکوس و تیم ملی اسپانیا به افتخارات تیمی و فردی زیادی رسیده است و یکی از پرافتخار ترین بسکتبالیست های تاریخ اسپانیا می باشد. وی همچنین در این فصل به همراه رئال مادرید به یک 4گانه تاریخی رسید.

احسان احمدزاده بازدید : 112 1394/04/04 نظرات (0)
رئال نیوز - بسکتبالیست های رئال مادرید با غلبه بر بارسلونا قهرمان لیگ شدند و چهار گانه شان را تکمیل کردند.

راموس نوشت: چهار از چهار. موفقیت تاریخی. به شما و رده های پایه افتخار می کنیم. قهرمان همه چیز در عرصه بسکتبال . زنده باد رئال.

احسان احمدزاده بازدید : 81 1394/04/04 نظرات (0)
رئال نیوز - بسکتبالیست های رئال فصلی فراتر از رویایی را پشت سر گذاشتند.

یاران لاسو با پیروزی در سه بازی پیاپی مقابل بارسا قهرمان لیگ بسکتبال اسپانیا شدند تا پس از سوپرجام، کوپا و یورولیگ یک جام دیگر را هم بدست آورند.
بسکتبالیست های رئال برای سی و دومین بار در تاریخشان قهرمان لیگ شدند.

احسان احمدزاده بازدید : 220 1394/03/10 نظرات (0)

رئال نیوز - بسکتبال رئال مادرید با پیروزی در دیدار مقابل هربالایف موفق شد به نیمه نهائی لیگ بسکتبال اسپانیا برسد .

رئال مادرید این دیدار را با نتیجه 93-86 برد و به نیمه نهائی لیگ اسپانیا رسید . برنده دیدار دومنیون بیلبائو و والنسیا در نیمه نهائی حریف رئال خواهد بود .

گفتنی است رئال مادرید پیش از این قهرمان اروپا و جام حذفی شده است و امید زیادی به کسب سه گانه دارد .

احسان احمدزاده بازدید : 84 1394/03/01 نظرات (0)

رئال نیوز - هریستو استویچکوف، اسطوره باشگاه بارسلونا در مورد تنها یک عنوان قهرمانی رئال مادرید در لالیگا طی 7 سال گذشته با کنایه توصیه کرد که این باشگاه به رشته بسکتبال بچسبد!

 مهاجم سابق باشگاه بارسلونا در مصاحبه با Radio4G گفت:

در طول سال های اخیر آنها تنها یک بار قهرمان لیگ شده اند و این شرم آور است. فکر می کنم در طول 7 سال من همراه با تیم پیشکسوتان بیشتر از رئال مادرید قهرمان لیگ شده ام. امسال رئال مادرید باید اهمیت بیشتری به یورولیگ بسکتبال بدهد چون در فوتبال آنها تنها فینال چمپیونزلیگ را از پای تلویزیون تماشا کرده اند. ایکر کاسیاس سمبل دنیای فوتبال است. او همه چیز را فتح کرده است و نباید به خاطر اینکه 4،5 نفر احمق او را هو کرده اند، مجبور به ترک رئال مادرید شود.

زمانی که من با تیم ملی بلغارستان بازی می کردم همیشه دستبندی با پرچم کاتالان به دست داشتم. من همیشه از وقتی که یک نفر در سال 1992 در ومبلی از من خواست، حامی استقلال کاتالونیا بوده ام. چرا مردم کاتالان باید به کس دیگری وابسته باشند؟ هرچند، اسپانیا در جام جهانی 2010 به خاطر اسپانیا بودنش قهرمان شد، نه به خاطر کاتالونیا.

من احترام زیادی برای ویسنته دل بوسکه قائل هستم. من به هم تیمی های قدیمی خود در بارسا افتخار می کنم چون آنها هم پیراهن بارسلونا و هم پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کرده اند.

احسان احمدزاده بازدید : 59 1394/02/28 نظرات (0)

رئال نیوز - ایکر کاسیاس قهرمانی تیم های بسکتبال رئال در عرصه بزرگسالان و جوانان در سطح اروپا را تبریک گفت.

ایکر خطاب به تیم بزرگسالان نوشت :” شما بلندقامتان نهمین قهرمانی بسکتبال اروپا را در خانه بدست آوردید. تبریک.”

وی در مورد تیم جوانان هم نوشت :” جوانان بی نظیر امروز صبح قهرمان یورولیگ در رده خودشان شدند. تبریک بچه ها.”

احسان احمدزاده بازدید : 49 1394/02/28 نظرات (0)

رئال نیوز - در شبی که تیم فوتبال رئال مادرید، آخرین جامی که در آن شانس قهرمانی داشت را به تیم بارسلونا تقدیم کرد اما در سوی دیگر شهر مادرید، تیم بسکتبال کهکشانی ها توانستند به نهمین عنوان قهرمانی خود در رقابت های اروپایی دست یابند.

تیم بسکتبال رئال مادرید ساعاتی پیش توانست با شکست تیم المپیاکوس، پس از دو دوره ناکامی متوالی در فینال جام باشگاه های اروپا، پس از 20 سال فاتح این جام شود. شاگردان پابلو لاسو توانستند با نتیجه 78 بر 59 تیم یونانی را که یکی از قدرت های بسکتبال اروپا به شمار می رود را شکست دهند تا شاید این قهرمانی بتواند مرهمی بر زخم های باشگاه رئال مادرید در این فصل باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 64 1394/02/27 نظرات (0)

رئال نیوز - پابلو لاسو ، سرمربی تیم بسکتبال رئال مادرید در آستانه فینال یورو لیگ حساس فردا شب  صحبت هایی انجام داد. رئال به دنبال نهمین قهرمانی خود در اروپاست.

وی اظهار داشت :” افتخار می کنیم که به این جا رسیدیم. از تلاشی که انجام دادیم راضی هستیم. حالا مقابل حریفی قرار می گیریم که برایش احترام زیادی قائلیم. رئال – المپیاکوس ال کلاسیکوی بسکتبال اروپاست.”

لاسو با یادآوری فینال 2013 گفت :” این یک بازی متفاوت است. همه چیز فرق دارد. این بازی ربطی به آن بازی نخواهد داشت.باشگاه هر روز تلاش می کند. نسبت به فاینال فور سال گذشته شرایط بهتری داریم. در یک بازی بسکتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.”

سرمربی تیم بسکتبال رئال در ادامه گفت :” از ابتدا می دانستم که مربیگری در رئال چه مفهومی دارد. در سال 2012 پس از 19 سال قهرمان جام حذفی  شدیم و در این باره با مربی خیلی شوخی می کردیم. به همه فینال هایی که داشتیم افتخار می کنیم. ”

لاسو افزود :” امیدوارم که همچنان هواداران را بدعادت کنیم و در فنیال باشیم .به شکست فکر نمی کنم. فینال خیلی مهمی است.”

احسان احمدزاده بازدید : 47 1394/02/26 نظرات (0)

رئال نیوز - بسکتبالیست های رئال مادرید با غلبه بر فنرباغچه به فینال یورولیگ دست پیدا کردند.

بازیکنان رئال با نتیجه 96 بر 87 به فینال رسیدند و حالا یکشنبه این شانس را دارند تا نهمین قهرمانی اروپایی را بدست بیاورند. مرحله فاینال فور این دوره از مسابقات در مادرید برگزار می شود. فینال مقابل المپیاکوس یونان خواهد بود.

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,417
  • بازدید ماه : 5,661
  • بازدید سال : 55,042
  • بازدید کلی : 2,244,821