loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
کمیل چگینی بازدید : 24 1394/05/02 نظرات (0)

رونالدو با بنیتز به مشکل برخورده است؟

به گزارش وبسایت نود، در تمرین اخیر رئال مادرید، اتفاقات جالبی رخ داده که باعث عصبانیت رونالدو شده است.

کریستیانو رونالدو در تمرین اخیر رئال مادرید ابتدا به مخالفت با بنیتز پرداخت و یک کلمه به  پرتغالی به زبان آورد که نشان از مخالفت او با سرمربی رئال داشت، سپس در واکنش به یکی از تصمیمات بنیتس، ستاره رئال گفت: " همه چیزت علیه پرتغالی ها هست"

با این حال سرمربی رئال به نظر میرسد از این صحبت خیلی ناراحت نشد چرا که با خنده پاسخ رونالدو را داد.

در ادامه نیز بنیتز از بازیکنان رئال خواست تیرک دروازه را هدف بگیرند که این تصمیم هم با واکنش منفی رونالدو روبرو شد و این بازیکن گفت :

" به جای گل کردن توپ باید آن را به تیر بزنیم ! مسخره است !"

احسان احمدزاده بازدید : 118 1394/04/17 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی اسپانیایی امروز به عنوان اولین نفر به تمرینات برگشت.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، رافائل بنیتز امروز به عنوان اولین نفر به والدبیباس رفت و پس از بررسی جزئیات برنامه پیش فصل رئال مادرید به همراه دستیارانش با بعضی از اعضای باشگاه دیدار کرد.

او همچنین از شرایط زمین تمرین دون آلفردو دیدن کرد. گفتنی است که فردا 5 شنبه اولین ملاقات کادر فنی جدید با بازیکنان تیم است و روز جمعه نیز تست های پزشکی باشگاه بر روی بازیکنان انجام خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 124 1394/04/04 نظرات (0)
رئال نیوز - خسه این روزها در لاس پالماس تمرین می کند تا به بهترین شکل به تمرینات برگردد. جالب آن که او با کارلوس هرادیا تمرین می کند ، بدنسازی که توسط باشگاه اخراج شده است.

خسه وقتی فهمید که اولمو حکم اخراج هرادیا را صدر کرده خیلی عصبی شد چرا که این پزشک نقش مهمی در دوران درمانش داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 91 1394/03/26 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید دو زمین چمن جدید را به مجموعه والدبباس اضافه کرد.

رئال به کارهای عمرانی خود ادامه می دهد. از سویی زمین تمرین جدید تیم بسکتبال رئال هم در ماه های آغازین سال 2016 افتتاح خواهد شد.

احسان احمدزاده بازدید : 108 1394/03/24 نظرات (0)
رئال نیوز - سرجیو راموس در تمرین امروز تیم ملی اسپانیا هم شرکت نکرد تا حضورش مقابل بلاروس در هاله ابهام قرار بگیرد.

راموس از زمان هفته های پایانی لالیگا در رئال مصدوم است و هنوز ریکاوری نکرده است. الیکس ویدال و پیکه در این تمرین حضور نداشتند.

احسان احمدزاده بازدید : 78 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - جرارد پیکه بخاطر اظهارنظر کنایه آمیز خود بر علیه رئال مادرید در شب جشن قهرمانی بارسا، به سوژه روز فوتبال اسپانیا تبدیل شده است.

دو روز پیش، پیکه در محل کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا در مادرید، به شدت مورد اعتراض و حتی توهین هواداران رئال مادرید قرار گرفت و روز گذشته این اتفاق در استادیوم رینو شهر لئون، محل برگزاری بازی دوستانه اسپانیا مقابل کاستاریکا تکرار شد.

تمرین روز گذشته اسپانیا با حضور هواداران برگزار شد و ۸ هزار هوادار حاضر در استادیوم، هر زمان که پیکه صاحب توپ می شد و یا به توپ ضربه می زد، به شدت او را هو کرده و بر علیه او سوت می زدند. اینگونه تصور می شد که پیکه همراه بارسلونا در ورزشگاه برنابئو مقابل رئال مادرید قرار گرفته است. در سوی دیگر ایکر کاسیاس بارها مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

احسان احمدزاده بازدید : 140 1394/03/10 نظرات (0)

رئال نیوز - سرجیو راموس بر خلاف اکثر بازیکنان شاغل در لیگ های اروپائی همچنان تمرین می کند و فعلا تعطلات برای او معنائی ندارد .

راموس که در دیدار مقابل یوونتوس مصدوم شده بود این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند تا با ریکاوری از مصدومیتش به بازیهای تیم ملی اسپانیا برسد .

بدین ترتیب راموس تعصب و تعهدش را نسبت به پیراهن تیم ملی اسپانیا نشان داد .

احسان احمدزاده بازدید : 64 1394/03/01 نظرات (0)

رئال نیوز - کارلو آنچلوتی و کادر فنیش امروز آخرین تمرین را برای فصل 15-2014 با 19 بازیکن پیگیری می کنند : 18 تا از تیم اصلی و اودگارد نروژی که فردا مقابل ختافه بازی می کند.

خدیرا ، کوئنت رائو ، راموس ، بنزما و مودریچ در سالن بدنسازی تمرین کردند. رئال آماده آخرین بازی رسمی فصل خودش می شود که تیم می خواهد فصل را با خاطره ای خوش تمام کند.

احسان عابدی بازدید : 109 1394/02/31 نظرات (0)

رئال نیوز - کریم بنزما که پس از یک دوری یک ماهه، 13 می گذشته در بازی مقابل اسپانیول به میادین بازگشته بود، بار دیگر مصدوم شد و در دقیقه 62، جای خود را به چیچاریتو داد. پس از بررسی های پزشکی مشخص شد که بنزما دچار پارگی همسترینگ پای راست شده و نمی تواند در آخرین بازی فصل رئال مقابل ختافه به میدان برود. بنزما امروز در کمپ تمرینی حضور نداشت. 

کریس رونالدو که پیش از بازی با اسپانیول نیز دچار مصدومیت مختصری شده بود، همچون روزهای قبل بصورت انفرادی و جدا از سایرین به تمرین پرداخت. طبق گفته منابع نزدیک به رئال مادرید، رونالدو با وجود مصدومیت مقابل ختافه به میدان خواهد رفت.

احسان احمدزاده بازدید : 99 1394/02/30 نظرات (0)

رئال نیوز - ترکیب رئال مادرید در غیاب راموس ، مودریچ و خدیرا تمریناتش را در ورزشگاه برنابئو پیگیری کرد.

با توجه به مراسم تبلیغاتی مایکروسافت ، رئالی ها ترجیح دادند که امروز تمرینشان را در برنابئو برگزار کنند. بازیکنان رئال یک روز و نیم استراحت کرده بودند که اودگارد نیز در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 53 1394/02/26 نظرات (0)

رئال نیوز - آخرین تمرین یش از بازی یکشنبه با اسپانیول پیگیری شد. راموس ، مودریچ و خدیرا در این جلسه تمرینی حضور نداشتند.

دیگو یورنته از آکادمی در تمرین حضور داشت و احتمالا در لیست حضور می یابد.

احسان عابدی بازدید : 67 1394/02/25 نظرات (0)

رئال نیوز - رئال مادرید دومین جلسه تمرینی خود را برای بازی مقابل اسپاینول پیگیری کرد که راموس و کروس در این جلسه تمرینی حضور نداشتند.

راموس و کروس در حال حاضر مصدوم هستند. در تمرین امروز ناواس ، ناچو ، خدیرا و خامس هم درون چمن تمرین نکردند. باقی بازیکنان به صورت گروهی تمرینات را پیگری کردند که دیگو یورنته  مارکوس یورنته ، الوین ، مایورال و اودگارد از آکادمی در تمرین شرکت کردند. مودریچ هم ریکاوری را ادامه داد.

احسان عابدی بازدید : 58 1394/02/24 نظرات (0)

رئال نیوز - سفید پوشان کهکشانی نخستین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی با اسپانیول اجرا کردند .کهکشانی های رئال روز یکشنبه به تمرینات خود بر می گردند تا خود را برای سفر دوری برای بازی با اسپانیول اماده کنند . کارلو انچلوتی با بازیکنانی چون ناواس/ په په/ اربلوا/ ایارامندی/ پاچکو / خسه و چیچاریتو در یک فضای باز مشغول تمرین خواهند بود

احسان احمدزاده بازدید : 115 1394/02/21 نظرات (0)

رئال نیوز - وقتی تونی کروس در بازی مقابل والنسیا به دلیل مصدومیت تعویض شد، نگرانی در اردوی رئال مادرید برای بازی برگشت مقابل یوونتوس قوت گرفت.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 90 1394/02/18 نظرات (0)

اختصاصی رئال نیوز / په په ، مدافع پرتغالی رئال مادرید ، ساعاتی پیش عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد .

احسان احمدزاده بازدید : 59 1394/02/17 نظرات (0)

رئال نیوز - رئال مادرید تمرین ماقبل آخر خود را برای بازی شنبه مقابل والنسیا در برنابئو پیگیری کرد . کریم بنزما در این تمرین حضور یافت و به نظر می رسد که مقابل والنسیا پس از سه هفته بازی می کند .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,350
  • بازدید ماه : 5,594
  • بازدید سال : 54,975
  • بازدید کلی : 2,244,754