loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
حمیدرضا اقبالی بازدید : 145 1394/04/06 نظرات (1)

رئال نیوز - نیکلاس هرنان گونزالس اوتامندی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال والنسیای اسپانیا از رئال مادرید پیشنهاد 35 میلیون یورویی دریافت کرده و البته والنسیا رقم 50 میلیون یورو برای فسخ قرارداد او را درخواست کرده است.

این مدافع توانمند قرار است جای خالی راموس را در رئال مادرید پر کند و از این که والنسیا با این عجله پیشنهاد رئال مادرید را قبول کرده و حاضر به فروش او شده بسیار دلخور است.

وی گفت: نمی دانم در فصل گذشته چه کوتاهی یا کم کاری از من سر زده که والنسیا برای فروش من تا این حد عجول است، این باشگاه در حال حاضر هیچ مشکل مالی ندارد و دلیلی نمی بینم اینگونه مخاطب بی احترامی های والنسیا قرار بگیر. شک ندارم که می خواهم این تیم را ترک کنم و اینجا دیگر خانه من نیست، خانه بعدی من رئال مادرید است.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 152 1394/04/06 نظرات (0)

رئال نیوز - کریستیانو رونالدو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در واکنش به خبر مربوط به جدایی راموس از رئال مادرید گفت: راموس باید در مادرید بماند، امسال به اتحاد بیشتری نیاز داریم و امیدوارم تیم ما ستاره بزرگی به نام راموس را از دست ندهد.

رونالدو ادامه داد: پیشنهاد منچستریونایتد آنقدر هم بالا نیست که راموس وسوسه شود بعلاوه اگر به جای او بودم کمی هم نگران آبرو و شهرت خود می شدم و به این راحتی مادرید را تنها نمی گذاشت.

رونالدو با اشاره به بی مهری برخی مربیان به بازیکنان بزرگ گفت: در همه جای دنیای فوتبال حرفه ای از این دست اتفاقات رخ می دهد، راموس نباید دلخور باشد، او بازیکن با تجربه و پخته ای است و باید تنها به رئال مادرید و قهرمانی این تیم بیندیشد.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 458 1394/04/04 نظرات (0)

رئال نیوز - دی ماریا اخیراً صحبت جالبی را انجام داده است.

دی ماریا ستاره آرژانتین در صحبت اخیرش، نکته جالبی را اعلام کرده است، او در مورد توان هجومی تیمش در خط حمله گفته است:

" زمانی که کرسپو و باتیستوتا در ترکیب تیم ملی بوند، با سانتر توپ، این امکان وجود داشت که توپ را به آنها برسانیم، ولی ما کوتاه قامت تر هستیم و بازی روی زمین، گاهی اوقات، شرایط را پیچیده می کند."

حمیدرضا اقبالی بازدید : 114 1394/04/04 نظرات (0)

رئال نیوز - کاندیدای ریاست بارسلونا از جوزپ بارتومئو انتقاد کرده است .

انتخابات ریاست بارسلونا روز ۲۷ تیر ماه برگزار می شود .

جوردی ماخو به Efe گفته است :" افرادی که باشگاه را قبل این انتخابات هدایت می کردند رابطه ای پر از نفرت بین اعضای باشگاه درست کرده بودند . صحبت های آن ها به بارسلونا ضرر می زند .

راسل و بارتومئو تحت تعقیب هستند در حالی که لاپورتا جاسوس هایی دارد که علیه باشگاه کار می کنند . این یک جنگ است . حتی اگر بارتومئو پیروز انتخابات شود این جنگ به اتمام نمی رسد . این در مورد لاپورتا هم صادق است .

بارتومئو باید مسئولیت کارهایش را قبول کند . شخصی که ممکن است به زندان برود نباید رئیس باشگاه بشود . "

حمیدرضا اقبالی بازدید : 82 1394/03/30 نظرات (0)

رئال نیوز - اتلتیکومادرید به دنبال مهاجم برای فصل آینده می گردد و نگاهشان به چیچاریتو جلب شده است.

مهاجم مکزیکی فصل گذشته رئال باعث حذف تیم سیمئونه از چمپیونزلیگ شد اما حالا اتلتیکویی ها رویای خرید او را دارند. رابطه شخصی چیچاریتو با لوسیانو ویالون ، مجری اسپانیایی باعث شده که بدش نیاید که در اسپانیا بماند.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 190 1394/03/30 نظرات (0)

رئال نیوز - رافائل بنیتز یک پاسخ دندان شکن برای درخواست شیطنت آمیز رابی فاولر در آستین داشت.

رافائل بنیتز اسپانیایی، سرمربی سابق والنسیا، لیورپول و ناپولی اخیرا به عنوان سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید برگزیده شد. 

به گزارش دیلی میل، رابی فاولر که به عنوان کاپیتان اسطوره های لیورپول در بازی هفته گذشته مقابل اسطوره های رئال مادرید به میدان رفت، اذعان کرد که در تبریک هدایت رئال  مادرید به بنیتز گفته است: "رافا، در زمین تمرین تو هستم و به تازگی تست پزشکی (medical) را پشت سر گذاشته ام!" بنیتز به این اسکاوزر با تجربه و محبوب گفت: "تو به تست پزشکی نیاز نداری رابی، تو به یک معجزه (miracle) نیاز داری!"

فاولر در ستون اختصاصی خود در خصوص رحیم استرلینگ نوشت: "او دیوانه است اگر در این مقطع از پیشرفتش باشگاه را ترک کند. او باید ببیند که مربی چه تاثیری در پیشرفت وی داشته است. و آیا امکان پیشرفت بیشتر وجود داشت؟ چیزی که بازیکنان جوان باید به آن دقت کنند رکورد مربیان در خصوص اعتماد به بازیکنان جوان است. راجرز این را ثابت کرده است، اما آیا سیتی نیز چنین سابقه ای دارد؟ گاهی قضاوت صحیح در مورد وضعیت دشوار است اما به رحیم پیشنهاد می کنم که طوری رفتار کند که سال های بعد وقتی به این دوره فکر کرد، احساس نکند اشتباه کرده است.  باید کاری که برای آینده ات مفید است را انجام دهی و فکر می کنم همه در فوتبال این را می دانند که بهترین کار برای او ماندن در باشگاه است."

حمیدرضا اقبالی بازدید : 257 1394/03/30 نظرات (1)

رئال نیوز - بارسایی ها در اقدامی عجیب در تلاش هستند تا جامهای بی ارزشی که بردند را تبدیل به جامی با ارزش کنند.

“کوپا فریاس” تورنمنتی وبد که 60 سال پیش در سطحی عجیب برگزار می شد و بارسایی ها در حال جمع آوری طومار برای تبدیل کردن آن به جام باشگاه های اروپا هستند.

بارسا علیرغم جامهایی که در سالهای اخیر کسب کرده همچنان نصف  رئال در اروپا قهرمان شده است و به همین دلیل می خواهند برخی جامهای بی ارزش خود را با ارزش کنند.

حقیقت این است که ” کوپا فریاس” تورنمنتی بود که در سطح استانی برگزار می شد نه باشگاهی . مثلا لندن، میلان و … هر کدام یک تیم در این مسابقات داشتند و تیم منطقه بارسلونا نیز در آن منطقه قهرمان شد. این مسابقات به جای یک سال بیش از دو سال به طول می انجامید. یوفا هرگز این مسابقات را به رسمیت نشناخت.

تا کنون هواداران بارسا 1600 امضا برای این موضوع جمع کرده اند. به نظر می رسد که آنها می خواهند کلاغ را رنگ بزنند و به جای قناری به عرضه بگذارند!

حمیدرضا اقبالی بازدید : 158 1394/03/30 نظرات (0)

رئال نیوز - دیاریو ناوارا گزارش داد که کارلوس سوارز، مدیر باشگاه وایادولید معتقد است که در پایان فصل 09-08 اوساسونا با رئال و بارسا غلبه کرده است تا با شکست دادن این دو تیم در لالیگا بماند.

کارلوس سوارز، مدیر وایادولید به اطرافیانش گفته است :” اولین تردید من زمانی پدید آمد که در یک سال در هفته آخر در لالیگا ماندیم. با بازیکنان رئال مادرید تماس گرفتیم و سعی کردیم به آنها بگوییم :” درست است که انگیزه ای برای این بازی ندارید اما به دنبال پیروزی باشید تا عدالت برقرار شود.” اما این طور که به ذهنم رسید پاچی ایزکو، مدیر اوساسونا دو میلیون به آنها داده بود.”

رئال در آن بازی با نتیجه 2-1 شکست خورد. خوانده راموس، مربی وقت رئال در آن بازی از بازیکنان گمنام آکادمی مثل مارکوس تبار در ترکیب اصلی استفاده کرد.

یک هفته قبلش اوساسونا در نیوکمپ مقابل بارسایی که قهرمانی خود را قطعی کرده بود امتیاز گرفت. سوارز در این باره هم گفته است:” در بارسلونا هم سه چهارم همین داستان رخ داده بود!”

حمیدرضا اقبالی بازدید : 267 1394/03/30 نظرات (0)

رئال نیوز - هیچ کدام از رئالی ها در مراسم ازدواج کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی که فردا برگزار می شود شرکت نمی کنند.

کیلور که به علت مصدومیت اردوی تیم ملی کاستاریکا را ترک کرده است روز شنبه ازدواج می کند که بر خلاف اعلام قبلی رونالدو هم در این مراسم حضور ندارد.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 279 1394/03/25 نظرات (0)
رئال نیوز - در حالی که ابهام در مورد آینده کاسیاس خیلی زیاد است ، حضور پوستر ایکر با پیراهن جدید در فروشگاه های باشگاه باعث می شود که حرف و حدیث ها در مورد آینده کاسیاس کمتر شوند. البته سال گذشته نیز ژابی آلونسو در حالی از رئال رفت که عکسش با پیراهن مشکی اژدها تقریبا در همه فروشگاه های باشگاه وجود داشت!
حمیدرضا اقبالی بازدید : 300 1394/03/25 نظرات (0)
اختصاصی رئال نیوز - گرت بیل ، ستاره ولزی رئال مادرید با منتشر کردن عکسی از خود در پیراهن جدید رئال مادرید در صفحه اینستاگرامش نوشت : این فصل سخت کار میکنیم تا نشان دهیم رئال مادرید کیست . پیراهن جدید رئال مادرید برای فصل 2015-16 .
حمیدرضا اقبالی بازدید : 235 1394/03/25 نظرات (4)

رئال نیوز - برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی عنوان گردید طبق قرارداد مدیران باشگاه بورسیا دورتموند با مدیران رئال مادرید در صورت جدایی رویس از زنبورها این باشگاه مادریدی خواهد بود که در الویت نخست خرید مارکو رویس ستاره فوتبال آلمان را خواهد بود.

شب گذشته در برنامه "شب فوتبال" در شبکه تله مادرید، بودو ایلگنر سنگربان آلمانی سابق باشگاه رئال مادرید برای اولین بار جزئیاتی درباره قرارداد مخفی سران دورتموند و رئال در مورد مارکو رویس را به صورت علنی و شفاف را بازگو نمود.

 بودو ایاگنر که تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را به عهده دارد در این باره افزود : "مدیران باشگاه بورسیا دورتموند و شخص واتسکه یک قول نهایی را به فلورنتینو پرز داده است و حتی یک قرارداد مخفی و نهایی نیز بین دو باشگاه بسته شده است که در صورتیکه که مارکو رویس بخواهد دورتموند را ترک نماید و یا باشگاه آلمانی بخواهد وی را بفروشد، باشگاه رئال مادرید باید حتما از این موضوع مطلع باشد و همینطور این باشگاه رئال خواهد بود که در الویت خرید وی قرار خواهد گرفت."

سنگربان سابق رئال اضافه کرد: "بنابراین باشگاه های دیگر مانند بایرن یا باشگاه های دیگر انگلیسی در صورتی می توانند رویس را به خدمت بگیرند که رئال مادرید وی را نخواهد. بنابراین بایرن یا دیگر باشگاه ها به هیچ عنوان نمیتوانند زودتر از رئال رویس را به خدمت بگیرند. فکر می کنم باشگاه بایرن مشابه چنین قراردادی را با شالکه مربوط به یک از بازیکنان مهم و تاثیر گذار باشگاه غرب آلمانی را داشته باشد."

منظور بودو ایلگنر جولیان دراکسلر هافبک-مهاجم تیم شالکه می باشد. از این رو اگر این قرارداد واقعا به امضا رسیده باشد و اطلاعات بودو ایلگنر در این مورد صحت داشته باشد کار باشگاه هایی مانند بایرن و یا بارسا وحتی باشگاه های شهر منچستر برای تصاحب مارکو رویس سختر از قبل خواهد بود. البته در ماه های قبل مدیر برنامه های این بازیکن نیز در دیدارهایی شخصی که با رئییس متمول باشگاه رئال مادرید داشته است به طور سر بسته وجود چنین قراردادی را تایید نموده است

حمیدرضا اقبالی بازدید : 209 1394/03/25 نظرات (1)

رئال نیوز - پل پوگبا در حال حاضر ترجیح می دهد که به لالیگا برود تا لیگ انگلیس.

هافبک فرانسوی پیشنهادی جدی از منچسترسیتی دریافت کرده است اما هدف اصلیش حضور در لالیگا و یکی از دو تیم رئال یا بارساست.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 346 1394/03/25 نظرات (2)

اختصاصی رئال نیوز - کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید ،  با منتشر کردن این عکس در صفحات اجتماعی خود نوشت :

" سلام به همه،افکار مثبت برای مردم نپال. پرتغال و نپال همیشه در کنار هم هستند. ”

حمیدرضا اقبالی بازدید : 81 1394/03/25 نظرات (0)

رئال نیوز - باشگاه چلسی به جذب هافبک انگلیسی لیورپول ابراز علاقه کرده است .

لیورپول هفته گذشته پیشنهاد 25 میلیون پوندی منچسترسیتی برای استرلینگ را رد کرد .

اسکای اسپورت انگلیس گزارش داده که باشگاه چلسی به جذب رحیم استرلینگ علاقه دارد ولی قصد ندارد 50 میلیون پوند درخواستی لورپول برای این بازیکن را پرداخت کند . طبق این گزارش باشگاه چلسی در حال حاضر قصد ارائه پیشنهاد برای استرلینگ را ندارد و تنها شرایط وی را زیر نظر گرفته است .

گفته می شود منچسترسیتی ، رئال مادرید ، آرسنال هم به دنبال جذب استرلینگ هستند .

حمیدرضا اقبالی بازدید : 59 1394/03/25 نظرات (0)

اختصاصی رئال نیوز - لوییس لوپز با تجربه در آستانه بر عهده گرفتن هدایت دروازه بانان تیم آکادمی رئال مادرید قرار گرفت .

به گزارش مارکا ، با توجه به سابقه لوپز می توان فهمید که این یک قرارداد زیرکانه است . در واقع این مربی سابقه بسیار درخشانی دارد و در صورتی که به آکادمی رئال و کادرفنی زیدان اضافه شود انتظار می رود که ایکر کاسیاس جدیدی را پیدا کند .

او چندی پیش در لوانته مربی کیلور ناواس بود که باعث شد او درخشش فوق العاده ای داشته باشد و در نهایت به رئال مادرید بپیوندد . ناواس خاطرات فوق العاده ای از لوپز دارد و بهتر از هر کسی می داند که این قرارداد چقدر برای رئال با ارزش است .

او سابقه حضور در آکادمی رئال مادرید را تا سال 2009 داشته و در آن سال به همراه خواکین به بیلبائو رفت و سپس به همراهش به لوانته و گرانادا عزیمت کرد .

حمیدرضا اقبالی بازدید : 80 1394/03/25 نظرات (0)

رئال نیوز - راموس در پیغامی از پیروزی اسپانیا مقابل بلاروس ابراز خرسندی کرد. وی به زودی برای یک سفر خیریه راهی کوبا می شود.

وی نوشت :” سه امتیاز کلیدی در راه صعود. حالا وقتش رسیده است تا به نیازمندان کمک کنم. سفر آغاز شد.”

حمیدرضا اقبالی بازدید : 547 1394/03/25 نظرات (1)

رئال نیوز - باشگاه رئال‌مادرید به شیوه عملی به شایعاتی که درباره خروج کاپیتان کهنه‌کارش در بازار نقل وانتقالات تابستانی وجود دارد، پاسخ داد.

باشگاه رئال‌‌مادرید در سایت رسمی خود از پیراهن‌های فصل آینده کهکشانی‌ها رونمایی کرد.

اگر چه در پیراهن‌ کهکشانی‌ها برای فصل 16-2015 تغییر قابل توجهی نسبت به پیراهن‌های فصل گذشته آنها دیده نمی‌شود اما نکته مهم حضور ایکر کاسیاس در این عکس آن هم در جلوترین قسمت است که به نوعی به نقش و جایگاه وی در رئال‌مادرید تأ‌کید شده و به صورت عملی به شایعاتی که درباره آینده این دروازه‌بان اسپانیایی وجود دارد، پاسخ داده شده است.

قرار گرفتن تصویر کاسیاس در این عکس در حالی است که از پایان فصل گذشته تاکنون شایعات ضد و نقیضی درباره جدایی‌اش رئالی‌ها شنیده می‌شود، به خصوص که او در چند هفته پایانی فصل از سوی هواداران رئال هو شد.

در این عکس همچنین کریم بنزما یکی دیگر از بازیکنانی که شایعاتی درباره جدایی احتمالی‌اش از رئال‌مادرید شنیده می‌شد، قرار دارد و به این ترتیب احتمال ماندن او نیز در جمع شاگردان رافائل بنیتس برای فصل آینده قوت گرفته است.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 196 1394/03/25 نظرات (3)

رئال نیوز - حضور رافا بنیتز در کاردیف نشان می دهد که مربی جدید رئال مادرید اهمیت بالای گرت بیل در رئال را درک کرده است. باشگاه از بنیتز خواسته است که بیل را تبدیل به ستاره پروژه جدید خود کند و به همین خاطرحضور رافا در کاردیف حاوی یک پیغام جدی بود. تصویر بیل در آغوش بنیتز در هتل منتشر شد و کمی بعد گرت یکی از بهترین بازیهای خود را در یکی از مهمترین بازیهای تاریخ ولز ارائه داد. بنیتز نه تنها می خواست شرایط بیل رااز نزدیک ببیند بلکه می خواست که ارزش این بازیکن را به او نشان بدهد. حقیقت این است که گرت بیل در تیم ملی کشورش که رهبر تیم است و آزادی کامل در حرکاتش دارد بهترین عملکردش را ارائه می دهد.

البته جدا از گرت بیل باید دید که بنیتز چطور می تواند باقی بازیکنانش را کنترل کند. می دانیم که با کاپیتان ها صحبت کرده است اما باید به طور ویژه مراقب شرایط رونالدو باشد ، مردی که فصلی پنجاه گل می زند و مقابل ارمنستان دوباره نشان داد که یک ستاره است. آمادگی بیل برای رئال خبر خوبی است اما نباید اهمیت رونالدو را فراموش کرد. بدون او بهشتی در کار نخواهد بود چرا که بهترین است.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 86 1394/03/24 نظرات (0)

رئال نیوز - شاگردان خوسه پکرمن که سال گذشته در جام جهانی نتایج بسیار خوبی کسب ‏کردند، امیدوارند در کوپا آمریکا دستاورد بهتری داشته باشند. ‏

کلمبیا: اوسپینا، زونیگا، زاپاتا، موریو، آندراده، کوادورادو، سانچز، والنسیا، خامس رودریگز ، باکا، فالکائو

ونزوئلا: باروخا، روسالس، ویسکاروندو، تونز، آموربیه تا، رینکون، سیخاس، وارگاس، گررا، آرانگو، ‏روندون

حمیدرضا اقبالی بازدید : 130 1394/03/24 نظرات (0)

رئال نیوز - سرمربی تیم ملی ولز با رافا بنیتز دیداری نیز داشته است.

به گزارش AS، پس از این که رافا بنیتز برای تماشای بازی گرت بیل به ولز سفر کرده بود، کریس کلمن سرمربی ولزی ها که موفق شدند با تک گل بیل بلژیک را شکست دهند، گفت:

"فکر می کنم که برای بنیتز این دیدار خوشامدگویی خوبی از طرف بیل بود. او گفته است که مادرید را بر اساس گرت خواهد ساخت و چرا این کار را نکند وقتی بیل ظرفیت بالایی دارد. البته باید برای او جانشین هم انتخاب کند چرا که وی چه با توپ و چه بدون توپ سخت کار می کند ."

این مربی 45 ساله در مورد پیروزی برابر بلژیک نیز گفت: "بیل در اواخر بازی به من گفت که خسته شده است و چیز دیگری نبود چون بدن او خالی کرده بودو چیزی نداشت که در زمین نشان دهد و برای همین فکر می کنم که او باید ادامه ماه ژوئن را به تعطیلات برود. در این بازی نیز نمایش خیلی خوبی نداشتیم ولی جنگیدیم و بااشتیاق با حریف مبارزه کردیم و اشتباهی مرتکب نشدیم و به پیروزی مهمی رسیدیم."

حمیدرضا اقبالی بازدید : 62 1394/03/24 نظرات (0)

رئال نیوز - استیو مک منمن در بازی امشب دو تیم اسطوره های رئال مادرید و لیورپول؛ در پیراهن هر دو تیم بازی خواهد کرد.

در شرایطی که یک ماه پیش خبر بازی اسطوره های دو تیم پرافتخار تاریخ لیگ قهرمانان تائید شد، این بازی راس ساعت 20:30 امروز به وقت تهران در سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد. این بازی برای استیو مک منمن، فرناندو مورینتس، یرزی دودک و مایکل اوون که تجربه بازی در هر دو تیم را دارند، تجربه ای ویژه خواهد بود. 

به گزارش لیورپول اکو، ماکا در خصوص این بازی گفت:

منتظر دوباره بازی کردن در آن استادیوم هستم. چند بار در این سال ها به آن جا بازگشته ام. دوستانی را که مدتها بود ندیده بودم دوباره خواهم دید. پیش تر با (تیم اسطوره های) رئال مادرید مقابل منچستر یونایتد و آث میلان بازی کرده ام. آن ها تیم خوبی دارند و آماده اند. وقتی به شرایط بازیکنان خودمان نگاه می کنم می بینم که ما هم وضعیت خوبی داریم. زین الدین زیدان، کلارنس سیدورف و روبرتو کارلوس خود را کاملا آماده نگاه داشته اند. اما فکر می کنم ما هم همینطور هستیم. فکر می کنم با حضور جیمی کرگر و بیون تور کوارم در دفاع اوضاع خوبی داشته باشیم.

 او در خصوص لحظه ای که پیراهنش را عوض می کند گفت:

فکر می کنم من و مایکل اوون و یرزی دودک دقایقی را برای رئال مادرید و فرناندو مورینتس دقایقی را برای لیورپول بازی کند. این اتفاق برای تیم های زیادی مقابل رئال مادرید رخ می دهد. در بازی مقابل یونایتد، رود فن نیستلروی دقایقی را برای ما بازی کرد.

او در خصوص احساسش در خصوص این دیدار گفت:

خوشحالم که دوباره پیراهن قرمز را بر تن می کنم و می دانم سایر بازیکنان نیز احساس مشابهی دارند. این ارزش زیادی برای ما دارد. برخی از بازیکنان از جاهای مخلتلف اروپا و جهان آمده اند. ساندر وسترولد از آفریقای جنوبی آمده است! خوشحالم و به این موضوع افتخار می کنم که این نفرات راه های بسیار بسیار طولانی را برای انجام تنها یک بازی و دیدن دوستانشان آمده اند. وقتی این پیراهن را بر تن می کنیم دیگر نمی خواهیم بازنده باشیم. 

گفتنی است تا شب گذشته 60 هزار بلیط از صندلی های سانتیاگو برنابئو به فروش رفته بود. پول بلیط فروشی این بازی برای 20 تا 25 هزار کودک خرج تحصیل را فراهم خواهد کرد. امروز رسانه های اسپانیایی از این دیدار به عنوان دیدار قهرمانان 15 باره لیگ قهرمانان یاد کردند.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 323 1394/03/24 نظرات (1)

اختصاصی رئال نیوز - یکی از هواداران رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به نام دیگو به رویای خود مبنی بر دیدن ستاره محبوبش ایسکو آلارکون در اطراف زمین لئون رسید .

این کودک پس از دیدار ستاره اسپانیایی رئال مادرید اشک شوق ریخت .

حمیدرضا اقبالی بازدید : 168 1394/03/24 نظرات (1)

رئال نیوز - سرجیو آگوئرو اصلی ترین گزینه رئال برای خرید در خط حمله و رقابت با بنزماست اما سیتی حاضر به مذاکره نیست.

در حال حاضر مذاکرات در مراحل خوبی نیست. رئال به دنبال مهاجم می گردد و گزینه پیشنهادی بنیتز هم ایکاردی است. مهاجم آرژانتینی که امسال 22 گل زد وآقای گل سری آ شد اخیرا قراردادش را با اینتر تمدید کرده است اما احتمال فروش او وجود دارد.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,413
  • بازدید ماه : 5,657
  • بازدید سال : 55,038
  • بازدید کلی : 2,244,817