loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 69 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - سرخیو گونزالس، مربی تیم اسپانیول، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در پیش فصل را برگزار کرد و در مورد مسائل مختلفی به گفتگو پراخت.

به گزارش AS، وی در مورد کیکو کاسیا، هدف تیم رئال مادرید گفت:

اسپانیول بسیار خوش شانس است که کاسیا را در اختیار دارد. او کاملاً حرفه ای است. او با شور و اشتیاق تمرین می کند، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است، و بسیار مراقب هم تیمی هایش است. داشتن بازیکنی مثل او خوش شانسی است. او نمی خواهد وضعیت را اجباری کند. به دنبال آن، من نمی توانم قیمتی روی بازیکنان قرار دهم. همیشه یک نفر در معرض این پیشنهادات قرار دارد. نمی توانم ارزش آنها را محاسبه کنم. ما به بازار بستگی داریم. او دروازه بان ماست و تا زمانی که معامله نهایی نشود برای ما خواهد بود.

وی در مورد کاسیا و رئال مادرید هم گفت:

به عنوان مربی شما متفاوت فکر می کنید. به عنوان بازیکن این فرصتی منحصر به فرد است، که نمی توانید به آن نه بگویید. شما باید با چشمانی بسته آن را قبول کنید. پیشنهاداتی وجود دارد که باید آنها را سبک سنگین کنید، اما وقتی پیشنهادی در این سطح دارید، بدیهی است که می خواهید به آنجا بروید. مکالمات خصوصی نیز به همین ترتیب باقی خواهند ماند. عقیده من به عنوان یک فوتبالیست سابق اینطور است. من هم به عنوان بازیکن چنین تجربه ای داشته ام.

احسان احمدزاده بازدید : 90 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک باشگاه اسپورتینگ لیسبون چند ماه از میادین به دور خواهد بود.

ویلیام کاروالیو هافبک 23 ساله اسپورتینگ لیسبون که ماه گذشته همراه تیم زیر 21 ساله های پرتغال نایب قهرمان اروپا شد نمی تواند برای 3 ماه به میدان برود. باشگاه پرتغالی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که کاروالیو از ناحیه استخوان ساق پا دچار شکستگی شده است.

این بازیکن آینده دار در هفته های گذشته به تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، رئال مادرید و آرسنال لینک شده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 26 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - سامی خدیرا، هافبک آلمانی یوونتوس که در نشست مطبوعاتی مراسم معارفه اش حضور پیدا کرد، می گوید این باشگاه در حد و اندازه های رئال مادرید است.

سامی خدیرا که به صورت بازیکن آزاد از رئال مادرید به یوونتوس ملحق شده است، در نشست مطبوعاتی گفت:

همانطور که می دانید، من از رئال مادرید به اینجا آمده ام، باشگاه های زیادی وجود ندارد که هم سطح با رئال مادرید باشند. البته که یوونتوس یکی از آن هاست، باشگاهی با تاریخچه ای بزرگ، با هوادارانی پرشور و ساختارسازمانی فوق العاده ی. همین که بدانید بازیکنانی چون دل پیرو، باجو، پیرلو، دشام، زیدان، ندود، پلاتینی، کولر دینوزوف در این تیم حضور داشته اند، شما را سرشار از غرور می کند. قطعاً نام های بیشتری می توانم اسم ببرم، امّا همین اسامی نشان می دهد که اینجا چه جای است. من تماماً متعهد می شوم که اینجا برای ادامه استمرار تاریخچه بزرگ این باشگاه تلاش  کنم. تا ابد  زنده باد یوونتوس- Forza Juventus,

خدیرا درباره مقایسه اش با آندره‌آ پیرلو گفت:

مایه افتخار است که با پیرلو مقایسه شوم، او بازیکنی فوق العاده است و عضوی کلیدی از یوونتوس و به طور کلی فوتبال ایتالیا برای مدتی طولانی است. من بازیکنی هستم که نیاز به کمی آزادی عمل در بازی دارم، بیشتر رو به حمله، امّا در کار دفاعی هم نقش خواهم داشت. با مکس آلگری سرمربی تیم صحبت کرده ام و هر جایی که او بخواهد بازی می کنم.

احسان عابدی بازدید : 186 1394/04/23 نظرات (2)
رئال نيوز - انریکه سرزو ، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید در خصوص جدائی کاسیاس و همچنین دربی های آینده صحبت کرد .

وی در خصوص ایکر گفت : " من یک پایم در تعطیلات و یک پایم سر کار است . هر باشگاه روش خودش را برای انجام کارهایش دارد . ما روش خودمان را داریم و آنها روش خودشان را دارند .

" وی در خصوص دربی های آینده نیز گفت : " مثل همیشه تلاش می کنیم که پیروز شویم اما رئال مادرید تیمی است که همیشه خوب تقویت می شود . "

احسان احمدزاده بازدید : 99 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - یوهان کرایوف در مصاحبه با Cadena Cope به اندیشه های خوان لاپورتا واکنش نشان داد.

نظرات عمده و اصلی کرایوف در مورد سیستم جوانان باشگاه بود. مرد هلندی در این رابطه گفت:

بارسا بازیکنان بزرگی چون ژاوی، مسی و اینیستا را تولید می کرد که هیچ هزینه ای برای باشگاه نداشتند، و این از بین رفته است.

کرایوف سپس در مورد برچسب 80 میلیون یورویی پل پوگبا نیز صحبت کرد و گفت:

این ارقام به نظر نامعقول می آیند. 80 میلیون یورو برای پوگبا مضحک است.

در نهایت، بازیکن و مربی سابق بارسلونا چند کلمه ای هم در مورد جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید صحبت کرد و گفت:

من از جدایی کاسیاس احساس ناراحتی کردم. بعد از این همه سال او باید با جشن و سرور جدا می شد. اما تصمیم گیری در مورد اینگونه مسائل به عهده کسانی است که در زمین حضور ندارند. این همیشه اشتباه است.

احسان عابدی بازدید : 83 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نيوز - ایکر کاسیاس پس از وداع با هواداران رئال مادرید دقایقی پیش وارد شهر پورتو شد .

ایکر امشب با رئیس باشگاه پورتو دیدار می کند و فردا به عنوان بازیکن جدید این تیم معارفه می شود . ایکر پس از مراسم معارفه اش راهی هلند می شود تا در اردوی پیش فصل تیم جدیدش شرکت کند .

احسان احمدزاده بازدید : 124 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک کناری بارسا می‌گوید به خاطر بازی نکردن در ترکیب این تیم شرایط سختی را تحمل می‌کند ولی برای رفتن به باشگاه چلسی با مورینیو صحبت نکرده است.

پدرو که فصل گذشته در اغلب بازی های بارسلونا در فصل گذشته نیمکت نشین بود از شرایط خود در این تیم راضی نیست. رسانه‌های اسپانیایی از جمله ال موندو و رسانه‌های انگلیسی از جمله دیلی‌میل و اکسپرس از چلسی به عنوان مشتری جدی داین بازیکن یاد کردند.

پدرو درباره شرایط خود در بارسلونا، گفت: با مورینیو برای رفتن به چلسی صحبت نکردم چون این بی احترامی به بارساست. بله! بند خرید در قرارداد من کاهش یافته و من پیشنهادهای مختلفی برای ترانسفر دریافت کرده‌ام. من در شرایط سختی قرار دارم. شما به عنوان بازیکن همیشه خواهان فرصت بیشتر و دقایق بیشتری هستید تا خود را ثابت کنید. بازی کردن برای بارسا مثل رویاست و من جام های مختلفی با این تیم به دست آورده‌ام، اما برای پیشرفت همیشه باید تلاش کرد و جاه طلب بود. من همیشه خواسته‌ام در بارسا به فوتبال خود ادامه دهم اما این جا شرایط واقعا سخت است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی می افتد.

او در پایان در مورد نحوه جدایی کاسیاس از رئالی ها، گفت: واقعا شرم آور است که بازیکنی مثل کاسیاس این گونه از رئال جدا می شود. ما می‌دانیم او چه تاریخچه‌ای در باشگاه رئال دارد و چه موفقیت هایی برای باشگاه کسب کرده است. امیدوارم او در باشگاه جدیدش موفق باشد. ما به زودی با هم صحبت خواهیم کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 80 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نیوز - فلورنتینو پرز در مراسم خداحافظی ایکر کاسیاس، گفت: "بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید از ما جدا شد. او جدا شد چون خودش این را می خواست. او پیشنهادی از پورتو داشت و از ما خواست تا به آن گوش کنیم."

به گزارش AS، فلورنتینو پرز در مراسم خداحافظی ایکر کاسیاس، گفت:

بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید از ما جدا شد. او جدا شد چون خودش این را می خواست. او پیشنهادی از پورتو داشت و از ما خواست تا به آن گوش کنیم. او دو سال پر فشار را پشت سر گذاشت و من تصمیم او را درک می کنم، هرچند دوست داشتم که اینجا بازنشسته شود. برخی از مردم رفتار شایسته ای با او نداشتند و امیدوارم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

 پرز همچنین اشاره کرد که طی مراسمی دیگر به ایکر کاسیاس ادای احترام خواهد شد، که احتمالاً در تاریخ 12 آگوست و در جام سانتیاگو برنابئو مقابل پورتو باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 58 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نیوز - خورخه نونو پینتو دا کوستا، رئیس باشگاه پورتو نیز امروز به طور شخصی به ایکر کاسیاس خوشآمد گویی کرد و مدعی شد که او یکی از بازیکنانی است که لیگ داخلی پرتغال به آن نیاز دارد.

پینتو دا کوستا با شبکه رسمی باشگاه پورتو صحبت می کرد و گفت:

ما خیلی خوشحال هستیم، نه به خاطر کیفیت فوق العاده ایکر به عنوان یک دروازه بان، بلکه به خاطر اینکه او یکی از نماد های فوتبال اسپانیا نیز هست. او برای بازی های اینجا فوق العاده خواهد بود و من تنها به پورتو اشاره نمی کنم. هرچند که او می خواست به اینجا بیاید و ما هم او را از لحظه نخست می خواستیم، اما این تقریباً کافی نبود و ما فقط باید صبر می کردیم تا وکلا معامله را حل و فصل کنند.

وقتی از وی در مورد کنفرانس مطبوعاتی صبح امروز کاسیاس در سانتیاگو برنابئو پرسیده شد، پاسخ داد:

کاسیاس فروتنی، روحیه جلو رفتن و تمایل به تکمیل وظیفه حرفه ای خود را نشان داد.

احسان احمدزاده بازدید : 132 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه پورتو به طور رسمی در وبسایت خود خرید ایکر کاسیاس، دروازه بان جدید تیم را اعلام کرد و با نوشتن "خوش آمدید آقای کاسیاس" به استقبال او رفت.

باشگاه پرتغالی امضای قراردادی دو ساله با اسطوره رئال مادرید را تأیید کرده و خبر از امکان تمدید قرارداد برای سال سوم داد. آنها همچنین افزودند که کاسیاس زینتی ترین بازیکن تاریخ این باشگاه است و اولین بازیکنی است که با سابقه قهرمانی در جام جهانی به پورتو می پیوندد.

پورتو در واکنش نشان دادن کُند تر از رئال مادرید بود، چرا که مادریدی ها ساعت 22 (CET) شنبه شب جدایی کاسیاس را تأیید کردند. پورتو 16 ساعت بعد این انتقال را اعلام کرد تا این دروازه بان صبح امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به شکلی احساسی با مادریدی ها خداحافظی کند.

احسان عابدی بازدید : 128 1394/04/20 نظرات (0)
رئال نيوز - پورتو با آغوش باز منتظر ایکر کاسیاس است. لیگ پرتغال عادت به از دست دادن ستارگان دارد و حالا خرید یک کهکشانی مثل کاسیاس می تواند خیلی هیجان انگیز باشد.

سران باشگاه پرتغالی مطمئن هستند که حضور ایکر حداقل از نظر تبلیغاتی خیلی به سود پورتو خواهد بود. آنها می دانند که ایکر چه از نظر رسانه ای و چه از نظر ورزشی همچنان یک مهره مهم در دنیای فوتبال به شمار می رود و با آغوش باز آماده استقبال از او هستند. کاسیاس احتمالا در ساعات آتی به تیم لوپتگی ملحق می شود. در حال حاضر همه جزئیات انتقال نهایی شده است. کاسیاس دوشنبه به اردوی پورتو در هلند ملحق می شود. پورتو در بازیهای دوستانه خود به مصاف فورتنا سیتارد ، دویسبورگ و والنسیا خواهد رفت.

احسان عابدی بازدید : 111 1394/04/20 نظرات (0)
رئال نيوز - مدیر اسپانیول به پیشنهاد رئال مادرید برای خرید کیکو کاسیا ، دروازه بان این تیم واکنش نشان داد.

خوان کویت اظهار داشت :” چهار میلیون یورو برای کیکو کاسیا رقم خیلی کمی است. اگر این رقم را افزایش ندهند پای میز مذاکره نمی نشینم.” گفته می شود که اسپانیول برای فروش کاسیا شش میلیون می خواهد.

احسان عابدی بازدید : 83 1394/04/20 نظرات (0)
رئال نيوز - الیکس ویدال ، بازیکن جدید بارسلونا در مورد مسئله کسایاس صحبت هایی انجام داد.

وی اظهار داشت :” مسئله کاسیاس مسئله ای نیست که بی خوابم کند. امیدوارم هر اتفاقی برایش می افتد خوشحال باشد. من فقط به بارسلونا فکر می کنم. در تیم ملی با او آشنا شده ام و از نظرم شخصیت بزرگی است. به من کمک کرد تا حس کنمم که تیم ملی مثل خانه من است. زندگی همین است. یک روز قهرمان می شوی و روز دیگر مخالفانت زیاد می شوند. امیدوارم که اگر قرار است برود به بهترین شکل از رئال برود.”

احسان عابدی بازدید : 116 1394/04/20 نظرات (0)
رئال نيوز - ممفیس دیپای به عنوان اولین خرید فصل یونایتد، ماه پیش با رقم 25 میلیون پوند به جمع شیاطین سرخ اضافه شد.

دیپای در 40 بازی برای آیندهوون در فصل گذشته موفق به زدن 28 گل شد و کمک کرد این تیم قهرمان هلند شود. بسیاری از هواداران یونایتد بر این امیدند که او بتواند خاطرات خوش دوران کریس رونالدو در این تیم را به نوعی تکرار کند. چندی پیش لوئیس فان خال سرمربی یونایتد در مورد دیپای گفته بود:" او یکی از معدود بازیکنان جوانی است که بیشترین استعداد و کیفیت ممکن برای پوشیده پیراهن تیمی چون یونایتد را دارد. او پر از اعتماد به نفس است و می توانم تصور کنم که در یونایتد درخشش زیادی خواهد داشت.

دیپای یک بازیکن کناری با قدرت گلزنی بالاست و از این جهت می توانم او را با مسی مقایسه کنم." ستاره هلندی جدید یونایتد در واکنش به این تمجیدها به وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" لظفا مرا با رونالدو و هیچ بازیکنی مقایسه نکنید. دوست ندارم بگویم که مانند فلان بازیکن در یونایتد خواهم شد ولی فکر کنم بتوانم هواداران را هیجان زده کنم."

احسان عابدی بازدید : 243 1394/04/19 نظرات (9)
رئال نيوز - خرید جدید باشگاه بارسلونا، آردا توران بر این باوراست که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

آردا توران ترک تبار که با قراردادی 41 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید راهی بارسلونا شده است، قرارداد پنج ساله اش را با این باشگاه کاتالان به امضا رسانده است. آردا توران به دلیل محرومیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات نمی تواند تا ژانویه در این تیم بازی کند.

آردا توران درواکنش به مقایسه مسی و رونالدو گفت:

کریستیانو بازیکن خاصی است، امّا هیچ وقت نمی تواند در سطح مسی باشد. فکر نمی کنم در طول تاریخ کسی به مانند مسی وجود داشته باشد یا در آینده به وجود بیاید. 

احسان احمدزاده بازدید : 127 1394/04/18 نظرات (0)
اختصاصی رئال نیوز - گزارش شده است که منچستر یونایتد می خواهد کیلور ناواس را جایگزین داوید ده خیا کند .

با توجه به مارکا روزنامه اسپانیایی ، لوییس فن خال ، سرمربی منچستر یونایتد است گفت : کیلور ناواس ، جایگزین خوبی برای ده خیا می تواند باشد .

همچنین آمده است که علاوه بر این ، باشگاه منچستر یونایتد تمایل دارد ، سرخیو راموس را به این مذاکرات ربط دهد .

احسان عابدی بازدید : 224 1394/04/18 نظرات (0)
رئال نيوز - هاشم مستور، بازیکن با استعداد و جوان میلان گفت که کریستیانو رونالدو یکی از الگوهایش است.

این بازیکن 17 ساله اظهار داشت :” رونالدو ، ایبرا ، مسی و نیمار برخی از الگوهای من هستند. سعی می کنم که نکات مثبت بازی هر کدام را پیدا کنم. بازی کردن کنار ایبرا را دوست دارم.”

احسان عابدی بازدید : 95 1394/04/18 نظرات (0)
رئال نيوز - مطبوعات و مردم پرتغال به شدت از خبر پیوستن ایکر کاسیاس به پورتو هیجان زده شده اند و شدیدا منتظر ورود این بازیکن و نهایی شدن قراردادش با پورتو هستند.

پروئنچا ، خبرنگار پرتغالی و دبیر بخش ورزشی رادیو رناینچا در مورد کاسیاس گفت : پورتو باشگاه بزرگی است که هوادارانش به بردن عادت دارند. آنها می خواهند پس از دو سال قهرمان لیگ شوند و با حضور کاسیاس می توانند قهرمان شوند. کاسیاس مهمترین خرید فوتبال پرتغال در این تابستان خواهد بود و تبدیل به شخصیت مهم فوتبال پرتغال و پورتو می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 56 1394/04/18 نظرات (0)
رئال نیوز - آرسنالی ها ادعا می کنند که در این تابستان تمایلی به خرید کاسیاس نداشته اند و اخبار مطرح شده کذب هستند.

به گفته منابع نزدیک به باشگاه آرسنال ، آنها هرگز نه در دوران اوج کاسیاس و نه حالا به دنبال خرید وی نبوده اند و به همین خاطر 15 میلیون برای خرید پیتر چک هزینه کردند.

احسان احمدزاده بازدید : 147 1394/04/17 نظرات (0)
رئال نیوز - مارکا امروز فاش ساخت که جوزپ بارتومئو، پیش از استعفا برای شرکت در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، با رویس و مدیر برنامه هایش در چند نوبت مذاکره کرده است.

رویس از سال گذشته موردتوجه بارسلونا قرار داشت اما مصدومیت شدید این بازیکن مانع از شروع جدی مذاکرات شد. بارتومئو که در دو سال گذشته ریاست بارسلونا را بر عهده داشت، پیش از اینکه برای کاندید شدن برای انتخابات ریاست باشگاه از سمت خود استعفا بدهد، چندین اقدام مهم را انجام داد: تمدید قرارداد با انریکه، آلوس و پدرو و نیز امضای پیش قرارداد با اتلتیکو برای انتقال آردا (انتقالی که دو روز پیش قطعی شد).

حال مارکا فاش ساخته است که بارتومئو برای جذب رویس نیز با این بازیکن و ایجنتش، چندین نوبت دیدار داشته اما در نهایت این مهاجم آلمانی به پیشنهاد او پاسخ منفی داده است. در این گزارش آمده است که مهاجم ارزشمند دورتموند، ترس از رقابت با مسی، نیمار و سوارز را مهمترین علت پاسخ منفی خود عنوان کرده است.
رویس در دورتموند یک مهره ثابت و یک ستاره بی جانشین محسوب می شود و بی شک در بارسلونا برای پیدا کردن یک جای ثابت، رقابت دشواری را با مهاجمان برجسته بارسا پیش رو می داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 68 1394/04/17 نظرات (0)
رئال نیوز - باشگاه اتلتیکومادرید رسما انتقال لوسیانو ویتو، مهاجم ویارئال به این تیم را اعلام کرد.

مهاجم آرژانتینی امروز انتقال خود به اتلتیکو را تکمیل کرد و به گفته سایت رسمی باشگاه اتلتیکو، از چهارشنبه با این تیم به تمرین خواهد پرداخت. گفتنی است که دو تیم به توافق رسیده اند و فقط کاغذبازی های معمول برای این انتقال باقی مانده است که در روز چهارشنبه تکمیل خواهد شد.

شایان ذکر است که ویتو در فصل گذشته در ویارئال 20 گل به ثمر رساند که شامل 12 گل در لیگ و 8 گل در لیگ اروپا بود.

احسان احمدزاده بازدید : 73 1394/04/16 نظرات (0)
رئال نیوز - روزنامه مارکا گزارش داد که فن خال ، مدیر اجرایی منچستریونایتد اجازه جدایی ده خیا را به این سادگی ها صادر نمی کنند.

در حقیقت یونایتد که منتظر است رئال مادرید حاضر به مذاکره برای راموس شود ، قیمت ده خیا را 40 میلیون تعیین کرده است.در چنین شرایطی به نظر می رسد که حضور دروازه بان اسپانیایی در اردوی رئال در استرالیا منتفی باشد و این بازیکن به زودی به همراه منچستر راهی آمریکا می شود

فن خال در صحبت با ده خیا علنا اعلام کرده است که تمایلی به فروش وی در این تابستان ندارد و این دروازه بان اسپانیایی بهتر است که روی ماندن در اولدترافورد تمرکز کند.

احسان احمدزاده بازدید : 152 1394/04/15 نظرات (0)
رئال نیوز - تلویزیون دولتی اسپانیایی RTVE ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه گزارش داد که کاپیتان رئال مادرید به احتمال 99% راهی تیم جولن لوپتگی در تیم پورتو خواهد شد.

Diario AS هم تأیید می کند که در واقع پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه پرتغالی ارائه شده است و خود بازیکن نیز برای انتقال به سوپرلیگ پرتغال تمایل دارد. با اینحال، پورتو می خواهد که باشگاه اسپانیایی به طور کامل دستمزد این بازیکن را پرداخت کند که این درخواست از سوی مدیران رئال مادرید رد شده است. مادرید پیشنهاد را از یک واسطه دریافت کرده و مدیر برنامه های بازیکن به طور مستقیم دخالت نداشته است.

در تاریخ 10 جولای، RTVE مدعی شد که کاسیاس در تابستان امسال از رئال مادرید جدا خواهد شد، در حالیکه باشگاه نیز پروسه انتقال داوید ده خیا از منچستر یونایتد را سرعت بخشید. با اینحال، فعلاً عملیات جذب دروازه بان شیاطین سرخ نیز با اصرار این باشگاه برای به خدمت گرفتن سرخیو راموس به بن بست خورده است. امروز RTVE اعلام کرد که دوران کاسیاس در مادرید به پایان رسیده است، اما افزود که پیشنهاد کنونی پورتو برای کاپیتان تیم ملی اسپانیا به طور قابل ملاحظه ای نامطلوب بوده است.

مادرید امیدوار است که هنگام جدایی کاسیاس، وی دستمزدی معادل با دریافتی خود در سانتیاگو برنابئو داشته باشد و به خود بازیکن نیز تضمین کرده است که اگر پیشنهاد دستمزدی کمتر از دستمزد کنونی دریافت کند، آنها اختلاف مبلغ را پرداخت خواهند کرد - اما تنها بخشی از دستمزد او را، نه 100% مبلغی که پورتو درخواست کرده است.

احسان احمدزاده بازدید : 69 1394/04/15 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم ۳۴ ساله فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد به تیم سابقش بازگردد.

مطابق با گزارش‌های فراوان منتشر شده، زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم 34 ساله تیم پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد به تیم سابق خود در ایتالیا بازگردد.

ایبراهیموویچ از تابستان 2010 تا تابستان 2012 به مدت دو فصل در آ.ث.میلان بازی می‌کرد.

از سویی ناصر الخلیفی مالک و رئیس باشگاه پاریسی می‌خواهد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد تا این بازیکن جایگزین ایبراهیموویچ باشد.

هفته پیش تحریم‌های سخت علیه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی که هر دو مدیریت واحدی دارند، از سوی یوفا برداشته شد و بدین ترتیب این دو باشگاه قادراند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند.

احسان عابدی بازدید : 64 1394/04/15 نظرات (0)
رئال نيوز - منچستر یونایتد امروز کلیپی از خود برای تور پیش فصل منتشر کرد که ده خیا نیز در این کلیپ حضور دارد.

شیاطین سرخ امروز کلیپ تبلیغاتی خود را برای تور تابستانی منتشر کردند که دروازه بان اسپانیایی هم در این کلیپ حضور دارد.

احسان احمدزاده بازدید : 163 1394/04/15 نظرات (1)
رئال نیوز - همانطور که روز گذشته در نسخه آنلاین France Football اعلام شد، فلورنتینو پرز روز شنبه در دوحه با خانواده سلطنتی قطر دیدار کرده است. تمین بن حمد آل ثانی مالک پاریسن ژرمن نیز محسوب می شود.

مشخص نیست که هدف پرز از این سفر به خاطر مسائل کاری شخصی مربوط به شرکت ACS (شرکت ساخت و ساز متعلق به فلورنتینو پرز که برای کار در کشور قطر قرارداد دارند) بوده یا پای مسائل ورزشی در میان است. نکته قابل توجه اینکه، زلاتان ایبراهیموویچ هم چند روز پیش همراه با مدیر برنامه های خود مینو رایولا از قطر دیدن کرد، تا راهی برای جدایی از باشگاه پیدا کنند. ناصر الخلایفی، رئیس باشگاه پی اس جی هم در جلسه با زلاتان حاضر بود اما مشخص نیست که پرز را هم ملاقات کرده باشد.

چند بازیکن جذاب در ترکیب هر دو تیم وجود دارند که امکان انتقال از این تیم به تیم دیگر وجود دارد. اگر فلورنتینو این سفر را ترتیب داده باشد، به این معنی است که وی به یکی از بازیکنان پاریسن ژرمن نظیر زلاتان ایبراهیموویچ، ادینسون کاوانی، مارکو وراتی و یا مارکینیوش علاقه مند است، کسی که می تواند یکی از گزینه های جانشینی سرخیو راموس باشد.

کریستیانو رونالدو:

رؤیای خانواده سلطنتی قطر به دست آوردن ستاره پرتغالی است، کسی که تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد دارد. قهرمان فرانسه همچنین نیم نگاهی به جذب کریم بنزما دارد. این باشگاه همواره علاقه داشته تا بهترین بازیکنان فرانسوی را ترکیب خود داشته باشد و با احتمال وجود یک خرید کهکشانی در ترکیب رئال مادرید برای تابستان امسال (آگوئرو یا زلاتان ایبراهیموویچ) ممکن است بنزما دقایق بیشتری را روی نیمکت سپری کند.

فلورنتینو همواره در روابط خود با پاریسن ژرمن جانب احتیاط را رعایت می کند، و از احتمال وسوسه شدن ستاره های خود توسط قدرت اقتصادی پاریسن ژرمن آگاه است. او چندین بار با ناصر الخلایفی ملاقات داشته است، که از جمله آن می توان به ویمبلدون سال گذشته اشاره کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ:

در فرانسه آنها اطمینان دارند که زلاتان در تابستان امسال جدا خواهد شد. او فصل گذشته در 37 مسابقه 30 گل به ثمر رساند اما برخی می گویند که در لحظات کلیدی ناپدید می شود. او قبلاً یکی از بازیکنان یاغی بارسلونا بود.

ادینسون کاوانی:

او آنطور که در ناپولی می درخشید، در پاریس متقاعد کننده ظاهر نشده است (53 گل در 95 مسابقه). او 64 میلیون یورو برای پاریسن ژرمن هزینه در بر داشت و سالانه دستمزد هنگفت 10 میلیون یورویی دریافت می کند که مسئولان این تیم را برای فروش ترغیب می کند.

مارکو وراتی:

آنچلوتی خرید او را درخواست کرده بود اما از دست رفت. برای کنته این بازیکن موتور خط میانی تیم ملی ایتالیا است و هنوز 22 سال دارد، و پی اس جی به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم روی او حساب می کند.

مارکینیوش:

او 21 ساله است و پاریسن ژرمن برای خریدش 31.5 میلیون یورو هزینه کرده است و علیرغم حضور تیاگو سیلوا و داوید لوئیز، تمایلی به صدور اجازه جدایی برای این مدافع برزیلی ندارد.

احسان عابدی بازدید : 48 1394/04/15 نظرات (0)
رئال نيوز - بازیکن سابق یونایتد در مورد انتقال احتمالی راموس و بیل به منچستر صحبت کرد.

وی گفت : پیوستن راموس به یونایتد یک جهش فنی بسیار مهم برای باشگاه ما خواهد بود. بازیکنانی که پیرامون یونایتد برای فصل بعد مطرح می شود همه بازیکنان بزرگی هستند. خرید رامو می تواند خبر مهمی برای یونایتد باشد. به یک مدافع باتجربه نیاز داریم ، بازیکنی که با مغزش بازیها را تعیین کند ، گل بزند و شخصیت داشته باشد. راموس چنین شرایطی دارد. پیوستن بیل به یونایتد : خوشحال می شوم که به یونایتد بپیوندد. بازیکن سریع و گلزنی است که با رونی یک زوج خط حمله بی نظیر را تشکیل خواهند داد. این زوجی است که باعث رویاپردازی هواداران خواهد شد.

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 5,595
  • بازدید سال : 54,976
  • بازدید کلی : 2,244,755