loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 70 1394/04/18 نظرات (0)
رئال نیوز - کلمبیایی ها از این که خامس رودریگز نمی تواند در تیم ملی کلمبیا زیاد صحبت کند و قدرت رهبری داشته باشد شاکی هستند.

ماتوارانا با انتقاد از خامس گفته که باید بیشتر صحبت کند و والدراما توضیح می دهد :” خامس باید صحبت کند اما اگر صحبت نمی کند باید در بازی تیم اثرگذار باشد. در کوپا آمه ریکا این را ندیدیم. نیازی نیست که خامس فریاد بزند اما باید به بازی تیم کمک کند چرا که بازی کردن را بلد است. او یک رهبر متفاوت برای تیم است اما باید با سبک بازیش به تیم کمک کند. “

احسان احمدزاده بازدید : 136 1394/04/17 نظرات (0)
رئال نیوز - وقتی پای آلبی سلسته در میان باشد، رنگ باشگاه ها چندان اهمیتی پیدا نمی کند.

آندرس نوسیونی که فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت های بسکتبال رئال مادرید ایفا کرد به دفاع از هموطن خود لیونل مسی پرداخته است، کسی که به شدت در زادگاه خود مورد انتقاد قرار می گیرد.

مسی در بهترین و موفق ترین دوران تاریخ بارسلونا یک سردسته بوده و نقش عمده ای داشته است، و به این ترتیب نوسیونی از طریق توییتر خود پیامی آشکار و روشن به وی فرستاد:

برخی از مردم از مسی انتقاد می کنند!!! لئو، دوباره برای تیم ملی بازی نکن! ما لیاقت تو را نداریم!

احسان عابدی بازدید : 76 1394/04/15 نظرات (1)
رئال نيوز - کارلوس والدراما ، اسطوره فوتبال کلمبیا در مورد خامس رودریگز اظهار نظر کرد.

وی گفت :” خامس باید رهبر ذاتی تیم ملی کلمبیا باشد. کلمبیا در کوپا آمه ریکا بد بازی کرد و باید این را بپذیرد. آنها اجازه دادند که حریفان راحت بازی کنند.”

احسان احمدزاده بازدید : 83 1394/04/15 نظرات (0)
رئال نیوز - رنکینگ جدید فیفا می توان با سوپرایزهای جالبی برای شما همراه باشد.

انتظار می رود رنکینگ جدید فیفا طی چند روز آینده اعلام شود. به گزارش ESPN، در رنکینگ جدید، آرژانتین به خاطر عملکرد درخشان در تورنمنت کوپا آمریکا، به رتبه اول بهترین تیم جهان صعود می کند و آلمان به رده دوم می رود. آخرین باری که آرژانتین صدرنشین رنکینگ فیفا شد به سال 2008 بر می گردد.

البته این رده بندی، سورپرایزهای دیگری هم دارد. تیم های ملی رومانی و ولز به خاطر وضعیت درخشان در مرحله مقدماتی یورو 2016، به ترتیب در رتبه های هشتم و دهم رده بندی و بالاتر از تیم هایی همچون اسپانیا(11)، شیلی(12)، ایتالیا(17)، و فرانسه(20)، قرار می گیرند.

احسان احمدزاده بازدید : 293 1394/04/14 نظرات (2)
رئال نیوز - شب گذشته لئو مسی برای سومین بار در یک فینال ملی شکست خورد و موفق نشد تا به یک قهرمانی بزرگ با تیم ملی اش برسد.

11 سال پیش در چنین روزی، برای کریس رونالدو هم اتفاقی مشابه افتاد. او به همراه تیم ملی پرتغال به فینال جام ملت‌های اروپا رسیده بود. شماره 17 آن روزهای سلسائو، در فینالی ناکام ماند که شاید تا آخر عمرش دیگر به آن نرسد. او به همراه فوتبالیست‌های با تجربه‌ای مانند فیگو، دکو، نونو گومز و سایر خوب های پرتغال، در کشور خودش به فینال رسید و برابر یونان به زانو درآمدند. اتفاقی که با نسل فعلی پرتغال بعید به نظر می‌رسد و شاید نسل آینده -که اکنون قهرمان یورو زیر 21 سال شدند - آن‌ها بتوانند کاری کنند. دورانی بعد از کریس رونالدو.

تاریخ برای مسی به گونه‌ای دیگر تکرار شد. او به فینال کوپا آمه‌ریکا رسید. دقیقا در همان روز 4 جولای. مسی هم دیشب برابر تیم میزبان به زانو درآمد. مسی البته با هم تیمی‌های خوبی که دارد، برخلاف رونالدو این شانس را دارد تا در رقابت‌های ملی، به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند.

احسان احمدزاده بازدید : 61 1394/04/11 نظرات (0)
رئال نیوز - خاویر هرناندز مهاجم منچستر یونایتد پس از آسیب دیدگی از ناحیه استخوان ترقوه ممکن است مسابقات کونکاکاف را از دست بدهد.

چیچاریتو مهاجم 27 ساله تیم ملی مکزیک در جریان دیدار دوستانه در مقابل هندوراس به دلیل مصدومیت در دقیقه 41 از زمین بازی خارج شد.

به گزارش Soccerway، در اواخر نیمه اول دیدار مکزیک در مقابل هندوراس، هرناندز که قصد فرار از سد مدافعین حریف را داشت توسط برایان بکلس متوقف شد و بر روی شانه راست خود بر زمین فرود آمد. چیچاریتو پس از این اتفاق سریعا شانه خود را گرفت و پس از پایان نیمه اول توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

فدراسیون فوتبال مکزیک در اکانت توییترش نوشت: "در بیمارستان اعلام شد که خطر شکستگی برای خاویر هرناندز وجود ندارد."

بدین ترتیب احتمال دارد خاویر هرناندز که با به ثمر رساندن 40 گل در 74 بازی ملی دومین رکورددار گلزنی در تیم ملی مکزیک است، مسابقات کونکاکاف را از دست بدهد.

احسان احمدزاده بازدید : 106 1394/04/09 نظرات (0)
رئال نیوز - این امکان وجود دارد که مسابقات فوتبال المپیک آینده هیجان زیادی داشته باشد.

به گزارش AS، پس از این که مشخص شد که تیم ملی پرتغال به همراه سوئد، آلمان و دانمارک نمایندگان اروپا در مسابقات فوتبال المپیک سال آینده هستند، امروز خبر رسید که امکان دارد این مسابقات به دلیل حضور ستاره های این رشته وزرشی با حساسیت بیشتری نسبت به دوره قبل پیگیری شود.

طبق گفته AS بر همین اساس فدراسیون فوتبال پرتغال در نظر دارد تا در صورت امکان نام کریستیانو رونالدو را در لیست بازیکنان تیم سال آینده قرار دهد و یکی از سهمیه هایش را به فوق ستاره دنیای فوتبال اختصاص دهد. در همین رابطه فرناندو گومز رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال می گوید:

"این امکان وجود دارد. ما می توانیم 3 بازیکن بیشتر از 23 سال با خود ببریم و کریستیانو یکی از گزینه های ماست. البته هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم و در حال بحث در مورد آن هستیم."

پیش از این صعود تیم های آرژانتین و برزیل نیز به المپیک آینده قطعی شده است و احتمال دارد دو ستاره بزرگ آن ها یعنی لیونل مسی و نیمار نیز  تیم های کشورشان را در این مسابقات همراهی کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 79 1394/04/08 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس رودریگز و کاسمیرو ، دو بازیکن رئال پس از حذف از کوپا آمه ریکا از روز گذشته تعطیلاتشان را شروع کردند.

دو بازیکن کلمبیایی و برزیلی این فرصت را دارند تا اوایل مرداد و پس از آغاز اردوی رئال در چین استراحت کنند. این دو از حضور در تور استرالیا معاف هستند.

آسنسیو تنها بازیکن رئال است که هنوز تعطیلاتش را شروع نکرده چرا که به یوروی زیر 19 سال رفته است. در حال حاضر مارسلو ، دانیلو و ناواس در حال ریکاوری از مصدومیت هایشان هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 302 1394/04/07 نظرات (0)
رئال نیوز - راموس در مصاحبه با ” انرخیا لاروخا ” با اشاره به پنالتی چیپش مقابل پرتغال در سومین سالگرد آن بازی اظهار داشت :” تنها بازیکنانی که می دانستند آن گونه پنالتی می زنم ناواس و آلبیول بودند. به آلبیول گفتم که می خواهم چیپ بزنم. گفت که “دیوانه شدی ، سرت را به فنا می دهی!”

وی در ادامه بیان کرد:”دوست نداشتم که قبلش زیاد در موردش صحبت کنم. سالها می خواستم چنین کاری را انجام بدهم و به نظرم زمانش رسیده بود. خوشبخانه گل شد چرا که در غیر این صورت نمی توانستم به اسپانیا برگردم!”

احسان احمدزاده بازدید : 94 1394/04/06 نظرات (0)
رئال نیوز - پیر منس، خبرنگار فرانسوی در ستون خود در مورد بنزما پیغام هایی نوشت.

وی نوشت :” وقتی تیمی بازیکنی  را در سطح جهانی دارد شرایط هجومی عوض می شود اما در فرانسه چنین وضعی  نیست. کریم همچنان منتظر است تا زودی رهبر خط حمله شود. او می تواند تقریبا در همه بازیها گل بزند.”

احسان احمدزاده بازدید : 112 1394/04/05 نظرات (0)
رئال نیوز - امشب در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا یکی از میان لیونل مسی و خامس رودریگز به نیمه نهایی می رسد.

یاران خامس از ساعت 4 بامداد رو در روی آرژانتین قرار می گیرند. نه مسی و نه خامس تا به این جای مسابقات عملکرد چشمگیری نداشته اند.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 458 1394/04/04 نظرات (0)

رئال نیوز - دی ماریا اخیراً صحبت جالبی را انجام داده است.

دی ماریا ستاره آرژانتین در صحبت اخیرش، نکته جالبی را اعلام کرده است، او در مورد توان هجومی تیمش در خط حمله گفته است:

" زمانی که کرسپو و باتیستوتا در ترکیب تیم ملی بوند، با سانتر توپ، این امکان وجود داشت که توپ را به آنها برسانیم، ولی ما کوتاه قامت تر هستیم و بازی روی زمین، گاهی اوقات، شرایط را پیچیده می کند."

احسان احمدزاده بازدید : 162 1394/04/01 نظرات (2)
رئال نیوز - تیم ملی کلمبیا که به عنوان تیم سوم گروه به مرحله بعدی کوپا آمه ریکا رفت حالا به مصاف یاران مسی و تیم ملی آرژانتین می رود.

خامس پیش از این به همراه کلمبیا مچ نیمار و برزیل را خوابانده بود. برزیل بدون کاسمیرو بر ونزوئلا غلبه کرد. ستاره کلمبیایی رئال در این بازیها به علت عدم آمادگی بدنی نتوانسته که بدرخشد.

خامس همچنین بهترین بازیکن بازی پرو و کلمبیا شده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 56 1394/04/01 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس رودریگز در بازی میان پرو و کلمبیا علیرغم مصدومیت جزئی که داشت 90 دقیقه بازی کرد.

در حال حاضر صعود یا عدم صعود یاران خامس در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر نتیجه بازی برزیل و ونزوئلا بمانند.

احسان احمدزاده بازدید : 143 1394/03/30 نظرات (0)
رئال نیوز - غیبت خامس رودریگز در تمرین روز گذشته کلمبیا باعث نگرانی شدید در میان هواداران این تیم شد.

در حقیقت خامس روز گذشته به علت مصدومیتی جزئی تمرین نکرد هر چند که انتظار می رود که بتواند در مقابل پرو بازی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 100 1394/03/30 نظرات (0)
رئال نیوز - مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید بزرگترین افتخاری که تاکنون کسب کرده فتح لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید بوده اما قهرمانی با پیراهن تیم ملی مزه دیگری دارد.

آنخل دی‌ماریا که هم اکنون همراه «آلبی‌سلسته» (تیم ملی آرژانتین) در کشور شیلی و مسابقات کوپا آمریکا حاضر است، برای کسب مقام قهرمانی ملت‌های آمریکای جنوبی بسیار از خود شور و اشتیاق نشان می دهد.

مهاجم تکنیکی در گفت‌وگویی اظهار داشت تاکنون به افتخارات مهمی رسیده که فتح لیگ قهرمانان اروپا، مهم‌ترین آن بوده است.

وی افزود: صادقانه بگویم حاضرم مقام نخست لیگ قهرمانان و همه افتخاراتم را بدهم و با تیم ملی آرژانتین صاحب افتخار شوم. البته نمی‌توان در کل این دو مقوله را با هم مقایسه کرد. به هرحال کسب هر مقام قهرمانی برای خودش افتخاری خاص است. کسب مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا بهترین اتفاقی است که در سطح باشگاهی برای من رخ داده و حتما بهترین اتفاق زندگی‌ام تاکنون نیز است. اما گمان نکنم هیچ چیزی با کسب مقام قهرمانی تیم ملی قابل مقایسه باشد.

وی همچنین در مورد باخت یک بر صفر از آلمان در فینال جام جهانی سال گذشته در کشور برزیل و بسنده کردن به مقام نایب قهرمانی نیز گفت:یک گام از آلمان‌‌ها دور بودیم.فکر می‌کردیم جام مال ما است.به هرحال کسب مقام در سطح ملی با باشگاهی فرق می‌کند. هر زمان که به میدان می رویم، می‌دانیم 40 میلیون آرژانتینی حامی ما هستند. میلیون‌ها شهروند آرژانتینی به خاطر حمایت ما،‌در جام جهانی برزیل حاضر شدند در خیابان ها بخوابند. ما همه این شور و هیجان را درک می‌کنیم.

احسان احمدزاده بازدید : 128 1394/03/30 نظرات (1)
رئال نیوز - برگزيده شدن كريس رونالدو و ليونل مسى به عنوان برترين بازيكن فوتبال جهان در هفت سال اخير جاى شگفتى نداشته و هر دو بى ترديد سزاوار كسب چنين عناوينى بوده اند، اما مى توان چنين ادعا نمود كه بدون درخشش در سطح ملى، رونالدو و يا حتى ليونل مسى هرگز در بين بزرگان فوتبال جايى نخواهند داشت؟

كريستيانو رونالدو در سال 2014 به عنوان برترين بازيكن فوتبال برگزيده شد و بى ترديد شايسته دريافت توپ طلا براى سومين مرتبه بوده است، حال اين ابر ستاره پرتغالى فوتبال به گروه پنج نفره اى تعلق دارد كه حداقل سه مرتبه موفق به دريافت چنين جايزه اى شده اند، اما آيا بدون درخشش و كسب عنوانى در سطح ملى مى توان براى رونالدو و حتى ليونل مسى رقيب هميشگى او جايى در جمع بزرگان تاريخ دنياى فوتبال در نظر گرفت؟ آيا مى توان رونالدو و مسى را بدون فتح عنوانى در جام جهانى و حتى رقابت هاى يورو يا كوپا آمريكا در رديف بزرگانى نظير پله، ديگو مارادونا، فرانتس بكن باوئر و زين الدين زيدان قرار داد؟

آمار فوق العاده و غير قابل باور كريس رونالدو در سال 2014 بيشتر تحت تاثير شكستن ركورد گل زنى توسط او در يك فصل از رقابت هاى ليگ قهرمانان، پشت سر گذاشتن مرز دويست گل زده در لاليگا و ثبت ركوردى جديد در گل زنى براى تيم ملى پرتغال با پنجاه و دو گل زده بوده و به همين دليل برگزيده شدن او به عنوان برترين بازيكن سال هيچ جاى شگفتى نداشته است. البته بعيد به نظر مى رسد كه كريس رونالدو بتواند به چنين عنوانى در سال 2015 نيز دست يابد و به ركورد ليونل مسى در اين زمينه برسد، با وجود اينكه وى از لحاظ فردى فرم ايده آل خود را حفظ كرده و گل هاى زيادى را براى رئال مادريد به ثمر رسانده است. بر خلاف رونالدو اما ليونل مسى از موقعيت بسيار مناسبى براى كسب عنوان برترين بازيكن سال فوتبال براى پنجمين بار برخوردار است، چون وى با بارسلونا فاتح يك سه گانه تاريخى شده و نقش كاملا مهم و پررنگى در اين موفقيت بى نظير داشته است.

فوتبال دوستان امروزى از تماشاى بازى ليونل مسى و كريستيانو ورنالدو لذت مى برند و اين دو ابر ستاره به اسطوره هاى آنها بدل گرديده اند، اما از ديد نسل هاى آينده نيز رونالدو و مسى پرافتخارترين بازيكنان تاريخ فوتبال خواهند بود، در حالى كه هيچ يك از آنها با تيم هاى ملى كشور خود نتوانسته اند به موفقيتى دست يابند؟ هر دوى اين ابر ستاره هاى دنياى فوتبال كه بازوبند كاپيتانى تيم هاى ملى كشور خود را نيز در اختيار دارند، تا كنون به جزء جوايز انفرادى، افتخار ماندگارى را براى مردم كشور خود به ارمغان نياورده اند. اگر حضور ابر ستاره اى نظير رونالدو، براى پرتغال مزيتى در كسب عنوانى در تورنمنت هايى در سطح ملى نباشد، براى دوستداران فوتبال كه در آينده از موزه و همچنين مجسمه او در شهر مادريا بازديد خواهند نمود، اين پرسش مطرح نخواهد شد كه او براى كشورش چه افتخارى كسب كرده است؟ چنين پرسشى براى ليونل مسى نيز مطرح خواهد بود، آيا تنها كاتالان ها بايد به درخشش ليونل مسى در بارسلونا افتخار كنند، آيا آرژانتينى ها نبايد شاهد افتخار آفرينى اين پسر اهل روزاريو در پيراهن آلبى سلسته باشند؟

در فوتبال مدرن امروزى به نظر بر روى رقابت فردى بين رونالدو و مسى توجه و تمركز زيادى به ويژه از سوى رسانه ها شده است و اغلب به اين موضوع فكر نمى شود كه آنها در تيم هاى ملى خود چه عملكردى داشته اند، آيا هواداران فوتبال نيز فراموش كرده اند كه چه مسئله اى در دنياى فوتبال با اهميت تر است و در تاريخ جاودانگى بيشترى به همراه خواهد داشت؟ تبديل شدن رقابت بر سر دريافت توپ طلا به دوئلى هفت و احتمالا هشت ساله بين رونالدو و مسى نيز شاهدى ديگر بر اهميت زياد رقابت بين اين دو ابر ستاره و بازيكن استثنايى فوتبال است، در حالى كه در تورنمنت هاى بزرگ از اين دو بازيكن تا كنون درخشش و يا تاثيرگذارى خاصى ديده نشده است. در سال 2014 نيز در حالى بار ديگر از اين دو بازيكن به عنوان برترين هاى سال فوتبال تقدير به عمل آمد كه در جام جهانى برزيل مشخص شد، آنها هنوز به نقطه اوج فوتبال نرسيده اند، كريس رونالدو در اين رقابت ها سايه اى از خود بود و ليونل مسى هم با اينكه شروعى خوب در اين تورنمنت داشت، اما با نزديك شدن به ديدارهاى پايانى و هنگامى كه آرژانتين به وى نياز بيشترى داشت، مسى نيز تا حدود زيادى محو شد.

در هفت سال اخير عملكرد فردى بازيكنان تيم ملى اسپانيا و آلمان فاتحان جام جهانى و رقابت هاى يورو با ارزش ترين عناوين جهان فوتبال در پروسه انتخاب برترين بازيكن ملاك تعيين كننده اى براى راى دهندگان نبوده است. اما چه زمانى جام جهانى فوتبال و درخشش در اين رقابت ها تا اين حد بى اهميت بوده است؟ چگونه مى توان يك ماه پر هيجان در برزيل يا آفريقاى جنوبى و قهرمانى در جام جهانى را با تعدادى هت تريك در لاليگا مقايسه كرد و جام جهانى را از اين طريق به فراموشى سپرد؟

روى هاجسون سرمربى تيم ملى انگليس در خصوص انتخاب خود براى بهترين بازيكن سال 2014 انتقادات و كنايه هاى زيادى را متحمل شده ، چون از نظر او خاوير ماسكرانو، فيليپ لام و مانوئل نوير بهترين بازيكنان سال بوده اند. تصميم هاجسون براى انتخاب ماسكرانو به عنوان برترين بازيكن سال با توجه به عملكرد او خارج از جام جهانى جاى پرسش دارد، به ويژه اينكه وى نيز همانند مسى موفق به فتح اين رقابت ها نشده است. اما انتخاب هاجسون بر اساس عملكرد بازيكن در مهم ترين و معتبرترين تورنمنت فوتبال استوار بوده است و مى توان با چنين انتخابى يادآورى نمود كه بازيكنان بزرگ مى بايست خود را در بزرگترين صحنه ها و رويدادهاى فوتبال نشان دهند.

پله، مارادونا، بكن باوئر و زيدان به خاطر پيروزى هاى تاريخى در تيم هاى ملى كشورشان در جام جهانى و رقابت هاى يورو و تاثيرى كه در اين موفقيت ها داشته اند، جاودانه شده اند، آلفردو دى استفانو با وجود اينكه اسطوره باشگاه رئال مادريد محسوب مى شود، چون در سطح ملى به عنوانى دست نيافته، هرگز از بزرگان تاريخ فوتبال محسوب نشده است. هواداران آرژانيتنى نيز در تورنمنت هاى ملى در سرودها و شعارهاى خود مارادونا و نه دى استفانو را مورد تمجيد قرار مى دادند، چون مارادونا به تنهايى آرژانتين را به قهرمانى در جام جهانى 1986 رسانده است.

چنين مسئله اى مى تواند براى رونالدو و حتى مسى نيز در آينده قابل تصور باشد، چون بدون كسب عنوانى با پرتغال، ارثيه و جايگاه رونالدو از اهميت زيادى برخوردار نخواهد بود. كريس رونالدو نه تنها در جام جهانى، بلكه در رقابت هاى يورو نيز تا كنون ناكام بوده است و چنين موضوعى براى مسى و ناكامى او در جام جهانى و رقابت هاى كوپا آمريكا نيز برقرار است.

كريس رونالدو بعد از دريافت جايزه توپ طلا گفته است:"من مى خواهم به پرتغالى ها بگويم كه هرگز فكر نمى كردم كه بتوانم سه مرتبه چنين عنوانى را كسب نمايم، البته بارها تاكيد كرده ام كه مى خواهم به يكى از بزرگان تاريخ فوتبال تبديل شوم." رونالدو همچنان از اين فرصت برخوردار است كه به هدف خود برسد، اما هنگامى كه وى بتواند پرتغال را به عنوانى در سطح ملى برساند. البته پرتغال چه در گذشته و چه در حال حاضر از بازيكنان با كيفيتى تشكيل شده است كه با باشگاه هاى خود به عناوين بسيارى رسيده اند و رونالدو از اين منظر در قياس با جورج بست بزرگ كه مجبور به درخشش در تيم ضعيف ايرلند شمالى بوده، وظيفه بسيار آسان ترى بر عهده دارد.

از اين ابر ستاره هاى دنياى فوتبال به درستى انتظار مى رود كه حداقل يك مرتبه در رقابت هاى بزرگ ملى دوران فوتبالى خود خوش بدرخشند. براى كريس رونالدو و حتى ليونل مسى جهت تبديل شدن به اسطوره هايى بزرگ، چنين انتظارى آخرين مانع به نظر مى رسد و آنها براى قرار گرفتن در رديف بزرگانى همچون پله و مارادونا زمان زيادى در اختيار ندارند.

احسان احمدزاده بازدید : 100 1394/03/28 نظرات (2)
رئال نیوز - فرناندو سانتوس ، سرمربی تیم ملی پرتغال در مورد شرایط کریستیانو رونالدو صحبت هایی انجام داد.

وی گفت :” هر تیمی که رونالدو را داشته باشد به او واسته خواهد بود. او نیاز به استراحت داشت و به همین خاطر مقابل ایتالیا بازی نکرد.”

احسان احمدزاده بازدید : 187 1394/03/28 نظرات (3)
رئال نیوز - تیم ملی کلمبیا انتقام شکست از برزیل در جام جهانی قبلی را گرفت.

یاران خامس رودریگز در این بازی پیروزی ارزشمندی در مقابل برزیل کسب کردند و حالا برزیل و کلمبیا هر دو سه امتیازی هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 162 1394/03/27 نظرات (0)
رئال نیوز - سیدبندی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه اروپا مشخص شد.

هفته آینده قرعه کشی مرحله مقدماتی برای راه یابی به جام جهانی 2018 در اروپا انجام خواهد شد. سیدبندی این رقابت های بدین شرح خواهد بود.

سید اول آلمان، بلژیک، هلند، رومانی، انگلیس، ولز، پرتغال، اسپانیا، کرواسی
سید دوم ایتالیا، اسلواکی، اتریش، سوئیس، جمهوری چک، فرانسه، ایسلند، دانمارک، بوسنی 
سید سوم لهستان، اوکراین، اسکاتلند، مجارستان، سوئد، آلبانی، ایرلند شمالی، صربستان، یونان
سید چهارم ترکیه، اسلوونی، رژیم صهیونیستی، ایرلند، نروژ، بلغارستان، جزایر فارو، مونته نگرو، استونی
سید پنجم قبرس، لتونی، ارمنستان، فنلاند، بلاروس، مقدونیه، آذربایجان، مولداوی
سید ششم قزاقستان، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین، گرجستان، مالت، سان مارینو، آندورا
احسان احمدزاده بازدید : 40 1394/03/27 نظرات (0)
رئال نیوز - هال رابسون کانو ، بازیکن تیم ملی ولز به ستایش از گرت بیل پرداخت.

وی اظهار داشت :” واقعا خوش شانس هستیم که گرت بیل در تیم ماست  بیل یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر است. او هدف مشخصی دارد و این را می توان درون زمین هم نشان داد.اگر به این جا رسیده حتما دلیلی داشته است”

احسان احمدزاده بازدید : 114 1394/03/26 نظرات (0)
رئال نیوز - فرناندو سانتوس ، سرمربی پرتغال اعلام کرد که علت خط زدن رونالدو از بازی امشب این تیم مقابل ایتالیا خستگی بوده است.

وی اظهار داشت :” پس از بازی مقابل ارمنستان شرایط مختلف را در رابطه با بازیکنان از نظر خستگی بدنی و ذهنی بررسی کردیم تصمیم گرفتیم که به برخی استراحت بدهیم.”

احسان احمدزاده بازدید : 275 1394/03/26 نظرات (0)
رئال نیوز - بر خلاف عادت معمول ، کاسیاس پیراهنش را پس از یک بازی ملی با قربانف ، دروازه بان بلاروس دعوت نکرد.کاپیتان در این باره می گوید :” او از من درخواستی نکرد.

معمولا دروازه بان های رقیب از من پیراهنم را می خواهند اما این بار قربانف چنین درخواستی نداشت. در پایان بازی با هم دست دادیم اما مشکلی وجود نداشت.”

ایکر کاسیاس یکشنبه بازی ملی شماره 162 خود را داشت که تقریبا در همه بازیهایش پس از بازی پیراهنش را با حریف عوض کرده است. او سابقه تعویض پیراهنش با پیرلو یا بوفون را دارد اما قربانف از چنین فرصتی استفاده نکرد.

کاسیاس می خواهد حداقل تا یورو 2016 در تیم ملی اسپانیا بماند.جالب آن که کیلور ناواس هم در بازی قبلی کاستاریکا پیراهنش را به ده خیا نداده بود و گفته بود که قول آن را به پدرش داده است!

احسان احمدزاده بازدید : 89 1394/03/26 نظرات (0)
رئال نیوز - فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال می گوید که کریستیانو رونالدو همیشه به تیم فکر می کند، هرچند که وی در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا غایب خواهد بود.

به گزارش Fourfourtwo، سرمربی سابق تیم ملی یونان گفت:

رئال مادرید یکی از بهترین تیم های اروپاست و 50 درصد از گل های آنها توسط کریستیانو رونالدو به ثمر می رسد.نام های بزرگ اینگونه بازی می کنند، آنها برای تیم خود اساسی هستند و گاهی اوقات تیم به آنها وابسته می شوند و باشگاه ها نیز این را قبول می کنند. این طبیعی است و در مورد رونالدو و سایر بازیکنان بزرگ نیز اتفاق می افتد. من نیز در باشگاه هایی که کار کرده ام چنین چیزی را شاهد بودم، به خصوص با مهاجمان.

با اینحال، رونالدو همیشه تلاش می کند تا نشان دهد که چگونه تمام اعضای تیم برای ما مهم هستند و این قابل توجه است. در جریان جلسات تمرینی و در مکالمات ما او همیشه به اهمیت سایر بازیکنان تأکید می کند و با کار تیمی وی می تواند بهترین عملکرد خود را ارائه کند.

ایتالیا در 9 بازی اخیر خود شکست ناپذیر بوده اما در پنج دیدار اخیر خود نیز تنها یک پیروزی کسب کرده اند، و فشار برای کسب پیروزی روی آنتونیو کنته است. سانتوس افزود:

آنتونیو کنته در یوونتوس عادت داشت که از سه مدافع استفاده کند اما آنها حالا با روش متفاوتی بازی می کنند و اخیراً با سیستم 3-3-4، مثل دیدار با کرواسی به میدان می روند. آنها به نحوی خوب، بسیار تهاجمی هستند. آنها سعی می کنند برای گرفتن توپ فشار بیاورند و در خط دفاعی نیز بسیار مستحکم هستند.

در حالیکه پرتغال برای این مسابقه، کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد، ایتالیا نیز به بازیکنانی چون جیانلوئیجی بوفون و دنیله ده روسی اجازه داده تا اردوی تیم را ترک کنند.

احسان احمدزاده بازدید : 63 1394/03/25 نظرات (0)
رئال نیوز - به دنبال پیروزی 1-0 تیم ملی اسپانیا مقابل بلاروس در مقدماتی یورو 2016، داوید سیلوا مدعی شد که ایکر کاسیاس هنوز هم بهترین دروازه بان دنیاست.

دروازه بان اسطوره ای باشگاه رئال مادرید در دیدار ورزشگاه بوریسف آرنا بار دیگر جایگاه اصلی خود را از داوید ده خیا پس گرفته بود، و موفق شد تا یک کلین شیت دیگر نیز ثبت کند.

به گزارش Football-espana، زننده تک گل این دیدار گفت:

ایکر دروازه بان بزرگی است و برای ما بهترین است. حرف بیشتری برای گفتن وجود ندارد. مربی با ما کار های بزرگ زیادی انجام داده است، و من مطمئنم که دستاورد های خیلی بیشتری همراه با او خواهیم داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 56 1394/03/25 نظرات (0)
رئال نیوز - ونزوئلا موفق شد در اولین دیدار گروه C رقابت های کوپا آمریکا، با تک گل سالمون راندون کلمیبا را شکست دهد.

در ادامه رقابت های کوپا آمریکا، از ساعت 23:45 به وقت ایران، تیم های کلمبیا و ونزوئلا اولین دیدار گروه C را برگزار کردند. در این دیدار، نیمه اول بازی به شکل متعادلی پیش رفت و هر دو تیم، موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند، اما هیچکدام موفق به باز کردن دروازه دیگری نشدند. در این بین، اسپینا، دروازه بان کلمبیا، موفق شد ضربه رونالد وارگاس، مهاجم ونزوئلا را مهار کند. 

در نیمه دوم دیدار نیز، هرچند بازی سرد و کسل کننده دنبال می شد، اما این سالمون روندون، مهاجم تیم ملی ونزوئلا و زنیت سن پترزبورگ بود که موفق شد تک گل ونزوئلا در این بازی را به ثمر برساند تا شاگردان سانویچنته موفق شوند در اولین گام، بر خلاف انتظارات شاگردان پکرمن را شکست دهند. 

در این دیدار، رادامل فالکائو و هامس رودریگز، ستارگان کلمبیا در سطح انتظار ظاهر نشدند و موفق نشدند به تیم خود کمک کنند.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,226
  • بازدید ماه : 5,470
  • بازدید سال : 54,851
  • بازدید کلی : 2,244,630