loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 304 1394/04/13 نظرات (1)
رئال نیوز - در ترکیب 11 نفره رئال مادرید برای فصل 2015-2016، ممکن است فقط یک بازیکن اسپانیایی را شاهد باشیم.

وقتی فلورنتینو پرز سال 2009 بار دیگر به ریاست باشگاه رئال مادرید برگزیده شد، این قول را به هواداران این تیم داد که با جذب بازیکنان اسپانیایی، ترکیب این تیم را بومی تر از گذشته کند. او تا به امروز بازیکنان اسپانیایی ای چون آلبیول، آربلوا، ژابی آلونسو،پدرو لئون، گرانرو، کانالس، کایخون، کارواخال، دیگو لوپز، ایسکو و ایارامندی را خریداری کرده اما اکثریت این بازیکنان دیگر جایی در رئال ندارند.

اگر فرض را بر این بگیریم که کاسیاس و راموس، فصل بعد نیز در رئال مادرید باقی خواهند ماند، این تیم تنها 8 بازیکن اسپانیایی در اختیار خواهد داشت و در صورت جدایی این دو بازیکن باسابقه، تنها خسه، ایسکو، لوکاس واسکز، کارواخال، آربلوا و ایارامندی، بازیکنان اسپانیایی رئال برای فصل بعد خواهند بود. (آسنخیو به احتمال فراوان به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد.)

ترکیب 11 نفره اصلی آنچلوتی در فصل گذشته بدین شرح بود: کاسیاس، راموس، په په، مارسلو، کارواخال، مودریچ، خامس، کروس، رونالدو، بنزما و بیل. ترکیبی با سه بازیکن اسپانیایی.

رئال مادرید تا به امروز برای فصل بعد بازیکنانی چون دانیلو، کاسمیرو، لوکاس واسکز و آسنخیو را جذب کرده است. در این بین، شانس دانیلو بیش از سایرین برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی است. اگر راموس و کاسیاس از رئال جدا شوند و دخیا به رئال بیاید و نیز فرض را بر فیکس بودن دانیلو بگیریم، ترکیب 11 نفره رئال برای فصل بعد بدین شرح خواهد بود: دخیا، په په، واران، مارسلو، دانیلو، کروس، خامس، مودریچ، رونالدو، بیل، بنزما.
چنانچه مشاهده می شود تنها دخیا، بازیکن اسپانیایی رئال مادرید در ترکیب اصلی خواهد بود. جایگزین راموس نیز بدون شک اسپانیایی نیست و این معادله به هم نخواهد خورد.

احسان احمدزاده بازدید : 57 1394/04/13 نظرات (0)
رئال نیوز - رافا بنیتز هیچ عجله ای برای ورود به فصل نقل و انتقالات ندارد و ترجیح می دهد که ترکیب تیمش را ببیند و بعد تصمیم بگیرد.

ایارا ، لوکاس سیلوا ، اودگارد ، آسنسیو و دنیس چریشف بازیکنانی هستند که بنیتز ترجیح می دهد که با سعه صدر در موردشان تصمیم بگیرد.

احسان احمدزاده بازدید : 256 1394/04/02 نظرات (1)
رئال نیوز - در صورتی که جدایی کاسیاس و راموس قطعی شود و ده خیا خریده شود ، این دروازه بان تنها اسپانیایی ترکیب فصل بعد رئال خواهد بود.

در حقیقت کارواخال جای خود را به دانیلو می دهد و واران زوج په په در خط دفاعی خواهد بود. باقی ترکیب را هم مارسلو، کروس، مودریچ ، خامس ، بیل ، بنزما و رونالدو تشکیل می دهند!

احسان احمدزاده بازدید : 225 1394/03/26 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید یکی از جوان ترین و آینده دار ترین ترکیب های ممکن را در اختیار دارد. تیمی که میانگین سنی آن 25.6 سال است.

اگر ایکر و دانیلو را در ترکیب فعلی حساب کنیم ، میانگین سنی رئال 26.7 سال خواهد بود که اگر ده خیا جانشین کاسیا شود این عدد به 25.8 سال می رسد. یک تیم جوان و با انگیزه که به جز کاسیاس و رونالدو هیچ کدام از اعضای ترکیب اصلی آن بیش از سی سال سن ندارند. این در حالیست که به طور مثال میانگین سنی ترکیب اصلی بارسا 28.3 سال است

خریدهای اخیر ئرال باعث می شوند که این جواین به چشم بیاید. اودگارد ، آسنسیو ، دانیلو و لوکاس سیلوا در این فصل و کروس و خامس در فصل گذشته به نیروی جوانی تیم افزوده اند.

بازیکنانی مثل کریستیانو و بیل با کوله باری از تجربه سن چندان بالایی ندارند و کریستیانو ، مهمترین بازیکن تیم نیز در فوریه 31 ساله می شود.

احسان احمدزاده بازدید : 117 1394/03/24 نظرات (0)
رئال نیوز - فرناندو سانتوس چند بازیکن تیمش را برای دیدار مقابل ایتالیا از فهرست خارج کرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، رونالدو که روز شنبه موفق شده بود در جریان بازی مقدماتی یورو 2016 مقابل ارمنستان هت تریک کند از لیست بازیکنان پرتغال برای دیدار روز سه شنبه کنار گذاشته شد. سانتوس علاوه بر رونالدو به ویلیام کاروالیو، برناردو سیلوا و دنی هم استراحت داد.

دروازه بانان: آنتونی لوپز، بتو، روی پاتریشیو

مدافعین: برونو آلوز، سدریک سوارز، دانیل کاریچو، الیسیو، فابیو کونترائو، خوزه فونته، ریکاردو کاروالیو، ویرینیا

هافبک ها: آدریان سیلوا، آندره آندره، موتینیو، دانیلو، پیزی، تیاگو

مهاجمین: نانی، ریکاردو کوارشما، ادر، وارلا

احسان احمدزاده بازدید : 83 1394/03/24 نظرات (0)
رئال نیوز - ترکیب تیم ملی اسپانیا برای بازی با بلاروس مشخص شد.

اسپانیا از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2016، به مصاف بلاروس می رود.

ترکیب اسپانیا به صورت زیر است :

کاسیاس، خوانفران، پیکه، راموس، آلبا، بوسکتس، پدرو، فابرگاس، کازولا، سیلوا، موراتا

احسان احمدزاده بازدید : 167 1394/03/02 نظرات (0)

رئال نیوز - رئال مادرید امشب در دیدار پایانی خود در فصل 2014-2015 میزبان ختافه است .

ترکیب احتمالی رئال مادرید برای این دیدار بدین شرح است :

ایکر کاسیاس - دنی کارواخال - په په - واران - مارسلو - جیمز رودریگرز - ایسکو - کروس - چیچاریتو - گرت بیل - کریستیانو رونالدو

احسان احمدزاده بازدید : 90 1394/02/27 نظرات (0)

رئال نیوز - شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم فوتبال رئال مادرید برای زنده نگاه داشتن امید های خود برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا تا دقایقی دیگر به مصاف تیم فوتبال اسپانیول خواهند رفت.

احسان عابدی بازدید : 140 1394/02/26 نظرات (0)

رئال نیوز - بر خلاف انتظارات کروس در لیست رئال برای بازی مقابل اسپانیول قرار گرفت.

لیست رئال بدین شرح است : کاسیاس ، ناواس، پاچکو ، واران ، په په ، کوئنت رائو ، مارسلو ، کارواخال ، ناچو ، کروس، خامس ، بیل ، لوکاس ، ایسکو ، ایارا ، کریستیانو ، بنزما ، چیچاریتو و خسه.

احسان احمدزاده بازدید : 111 1394/02/23 نظرات (0)

رئال نیوز - ترکیب رئال مادرید و یوونتوس برای دیدار امشب اعلام شد .

در ترکیب رئال مادرید واران جای په په را گرفته است . از سوئی پس از نزدیک به یک ماه  مثلث هجومی بی بی سی در ترکیب قرار گرفت .

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است : ایکر کاسیاس - واران - راموس - کارواخال - مارسلو - کروس - ایسکو - جیمز رودریگز - رونالدو - بیل - بنزما  .

برای یوونتوس نیز پوگبا از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است : بوفون - لیشتاینر - بوچینی - کیه لینی - اورا - مارکیزیو - پیرلو - پوگبا - ویدال - توز - موراتا

احسان احمدزاده بازدید : 118 1394/02/22 نظرات (0)

رئال نیوز - کاسیاس پس از اتفاقات بازی مقابل والنسیا که از سوتهای هواداران تیم خودش خسته شده بود فردا به برنابئو بر می گردد.

احسان احمدزاده بازدید : 267 1394/02/17 نظرات (2)

رئال نیوز - کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اسامی یازده بازیکن منتخب خود را از دو دیدار این هفته بازی ها که از چارچوب دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت ها برگزار شد را اعلام کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 92 1394/02/12 نظرات (1)

رئال نیوز -  رئال مادرید امشب برای حفظ شانس قهرمانی خود در لالیگا نیاز مبرم به پیروزی در زمین سویا دارد. تیمی که مدتهاست در زمین خود از هیچ تیمی ...

احسان احمدزاده بازدید : 59 1394/02/07 نظرات (0)

رئال نیوز - کادنا سر، برنامه رادیویی در اسپانیا ادعا کرد که کیلور ناواس در بازی مقابل آلمریا به جای کاسیاس درون دروازه رئال مادرید خواهد ایستاد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,246
  • بازدید ماه : 5,490
  • بازدید سال : 54,871
  • بازدید کلی : 2,244,650