loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 90 1394/04/24 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک باشگاه اسپورتینگ لیسبون چند ماه از میادین به دور خواهد بود.

ویلیام کاروالیو هافبک 23 ساله اسپورتینگ لیسبون که ماه گذشته همراه تیم زیر 21 ساله های پرتغال نایب قهرمان اروپا شد نمی تواند برای 3 ماه به میدان برود. باشگاه پرتغالی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که کاروالیو از ناحیه استخوان ساق پا دچار شکستگی شده است.

این بازیکن آینده دار در هفته های گذشته به تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، رئال مادرید و آرسنال لینک شده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 61 1394/04/11 نظرات (0)
رئال نیوز - خاویر هرناندز مهاجم منچستر یونایتد پس از آسیب دیدگی از ناحیه استخوان ترقوه ممکن است مسابقات کونکاکاف را از دست بدهد.

چیچاریتو مهاجم 27 ساله تیم ملی مکزیک در جریان دیدار دوستانه در مقابل هندوراس به دلیل مصدومیت در دقیقه 41 از زمین بازی خارج شد.

به گزارش Soccerway، در اواخر نیمه اول دیدار مکزیک در مقابل هندوراس، هرناندز که قصد فرار از سد مدافعین حریف را داشت توسط برایان بکلس متوقف شد و بر روی شانه راست خود بر زمین فرود آمد. چیچاریتو پس از این اتفاق سریعا شانه خود را گرفت و پس از پایان نیمه اول توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

فدراسیون فوتبال مکزیک در اکانت توییترش نوشت: "در بیمارستان اعلام شد که خطر شکستگی برای خاویر هرناندز وجود ندارد."

بدین ترتیب احتمال دارد خاویر هرناندز که با به ثمر رساندن 40 گل در 74 بازی ملی دومین رکورددار گلزنی در تیم ملی مکزیک است، مسابقات کونکاکاف را از دست بدهد.

احسان احمدزاده بازدید : 87 1394/04/08 نظرات (0)
رئال نیوز - مارسلو ، مدافع برزیلی رئال مادرید یکی از بدشانس های رئال در طول تعطیلات بود. وی پیش از کوپا آمه ریکا به علت مصدومیت از لیست دونگا خط خورد.

این روزها مارسلو با جدیت تمرین می کند تا برای دو هفته دیگر که پیش فصل آغاز می شود آماده و سرحال باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 72 1394/03/31 نظرات (0)
رئال نیوز - مصدومیت کیلور ناواس اگر جدی باشد عملا نقشه دروازه بانی در رئال در فصل آینده را تعیین می کند.

با پیوستن احتمالی ده خیا به رئال تردید در این باره که چه کسی از میان ناواس و کاسیاس از رئال جدا می شود زیاد است که اگر مصدومیت ناواس طولانی باشد احتمال این که کاسیاس بماند قوت می گیرد.

احسان احمدزاده بازدید : 143 1394/03/30 نظرات (0)
رئال نیوز - غیبت خامس رودریگز در تمرین روز گذشته کلمبیا باعث نگرانی شدید در میان هواداران این تیم شد.

در حقیقت خامس روز گذشته به علت مصدومیتی جزئی تمرین نکرد هر چند که انتظار می رود که بتواند در مقابل پرو بازی کند.

احسان احمدزاده بازدید : 138 1394/03/29 نظرات (0)
رئال نیوز - در حالی که هنوز فصل شروه نشده است مشکل مصدومیت ها به صورت جدی ادامه دارد. ناواس و کوئنت رائو اخیرا به جمع پنج مصدوم دیگر یعنی بنزما ، په په ، دانیلو ، مارسلو و مودریچ ملحق شده اند.

هنوز سه هفته تا آغاز تمرینات مانده است و زمان کافی برای ریکاوری مانده است. کاسمیرو و خامس تنها بازیکنانی خواهند بود که به علت حضور در کوپا آمه ریکا از ابتدا در تمرینات حضور نمی یابند اما بقیه آماده هستند.

در حال حاضر مورد مودریچ از بقیه ناراحت کننده است. این بازیکن در 7 ماه اخیر فقط سه بازی انجام داده و مشکلش حاد است. مارسلو و دانیلو در اردوی تیم ملی برزیل مصدوم شدند ، ناواس در اردوی کاستاریکا و کوئنت رائو در اردوی پرتغال. بنزما و په په نیز از پایان فصل قبل مصدوم هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 49 1394/03/27 نظرات (0)
رئال نیوز - مصدومیت مرموز کیلور ناواس می تواند به سودش تمام شود. در حقیقت این بازیکن که احتمالا به زودی اردوی تیم ملی کاستاریکا را ترک می کند به موقع به تمرینات پیش فصل رئال می رسد.

مصدومیت ناواس تا حد زیادی مشکوک و مرموز است چرا که او هفته گذشته بدون مشکل مقابل اسپانیا بازی کرد و حالا به گفته پزشکان کاستاریکا او به دلیل مصدومیتی که مربوط به یک سال پیش است مسابقات گلد کاپ (جام ملت های منطقه کونکاکاف یعنی امریکای شمالی ، مرکزی و کارائیب) را از دست می دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که کیلور در گلدکاپ بهب میدان می رود یا نه اما به نظر می رسد که در صورت ترک اردوی کاستاریکا مشکلی برای آغاز تمرینات پیش فصل رئال نداشته باشد.

بسیاری معتقدند که علت اصلی اعلام خبر مصدومیت ناواس این بوده که این بازیکن بتواند از ابتدا در تمرینات پیش فصل رئال حاضر باشد و این خبر تا حد زیادی ساختگی و صوری بوده است. اگر کاستاریکا تا فینال گلدکاپ می رفت ، کیلور اردوی استرالیا و چین را از دست می داد و عملا فروختنش توسط رئال قطعی بود اما حالا شرایط برای بنیتز تا حد زیادی بغرنج خواهد بود چرا که احتمالا ده خیا و کاسیاس هم در آغاز تمرینات پیش فصل تحت اختیار او خواهند بود.

احسان احمدزاده بازدید : 61 1394/03/26 نظرات (0)
رئال نیوز - کیلور ناواس ، دروازه بان کاستاریکایی رئال شاید به علت مصدومیت مسابقات جام ملت های آمریکای مرکزی و شمالی موسوم به گلدکاپ را از دست بدهد.

فدراسیون فوتبال کاستاریکا مصدومیت وی را تائید کرده اما اعلام کرده که هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست.

احسان احمدزاده بازدید : 132 1394/03/23 نظرات (0)
رئال نیوز - پنج بازیکن از ترکیب فصل بعد رئال در حال سپری کردن دوران نقاهتشان هستند.

مارسلو ، دانیلو ، بنزما ، په په و مودریچ پنج بازیکنی هستند که باید تلاش کنند که با آمادگی کامل به بازیهای پیش فصل برسند. هر پنج نفر به علت مصدومیت بازیهای ملی را از دست دادند.

احسان احمدزاده بازدید : 79 1394/03/23 نظرات (0)

رئال نیوز - گرت بیل که با یک استپ سینه تماشایی گل سه امتیازی را مقابل بلژیک به ثمر رساند با مصدومیت زمین را ترک کرد.

هنوز شرایط دقیق مصدومیت وی مشخص نیست اما  احتمالا مشکلی برای تمرینات پیش فصل رئال نخواهد داشت.

احسان احمدزاده بازدید : 72 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - مصدومیت مچ پای دنیلو باعث شد تا دنی آلوز ستاره خبرساز باشگاه بارسلونا پس از مدت ها بار دیگر به تیم ملی برزیل فرا خوانده شود

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل فدراسیون فوتبال برزیل پس  از پیروزی ساعاتنی پیش این تیم در مسابقه ای دوستانه برابر هندوراس با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که دنیلو مدافع راست آماده باشگاه پورتو که از فصل آینده به رئال مادرید خواهد پیوست به علت مصدومیت مچ پای خود  نمی تواند در رقابت های کوپا آمریکا حاضر شود.

بر اساس این گزارش خبری کارلوس دونگا سرمربی تیم ملی برزیل دنی آلوز را که از دیدار یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برابر کلمبیا دیگر برای سلسائو به میدان نرفته برای جانشینی دنیلو به تیم ملی دعوت کرده است.

گفتنی است آلوز در این هفته ابتدا به همراه بارسلونا فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد، سپس قرارداد خود را با این تیم پس از کش و قوس های فراوان تمدید کرد و حالا برای اولین بار از زمان حضور دوباره دونگا در تیم ملی برزیل به اردوی سلسائو دعوت شده است.

احسان احمدزاده بازدید : 77 1394/03/10 نظرات (0)

رئال نیوز - مارسلو که به دلیل آسیب دیدگی از لیست تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا خط خورده بود ، امروز در کلینیک پزشکی سانیتاس تست پزشکی داد .

مارسلو به کلینیک پزشکی سانیتاس رفت تا زیر نظر پزشکان باشگاه مورد معاینه قرار بگیرد . طبق گفته پزشکان مارسلو از ناحیه سیاتیک دچار مصدومیت شده است . گفته می شود مارسلو باید 3 هفته تحت درمان باشد .

احسان احمدزاده بازدید : 110 1394/03/09 نظرات (0)

رئال نیوز - طبق گفته دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل، مارسلو، مدافع چپ تیم رئال مادرید به کوپا آمریکا دعوت نخواهد شد و جفرسون جوان جایگزین وی خواهد شد.

رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل گفت که باشگاه رئال مادرید دو روز پیش با فدراسیون فوتبال برزیل تماس گرفته تا بگوید که این بازیکن دچار مصدومیت است:

از جانب پزشکان باشگاه رئال مادرید به ما گفته شد که در یک جلسه تمرینی او قصد پریدن داشته و از آن لحظه به بعد درد شدیدی در ناحیه کمر خود احساس می کند. ما برخی آزمایشات انجام دادیم و او نمی تواند از روز دوشنبه تمرینات خود با ما را آغاز کند. او برای اینکه دوباره بتواند تمرین کند، کم و بیش به سه هفته زمان نیاز دارد. امروز او مشکلات جدی دارد و نمی تواند راه برود. هیچ راه حل دیگری وجود ندارد.

جفرسون 21 ساله در حال حاضر برای تیم اینترناسیونال بازی می کند. برزیل اولین بازی خود در رقابت های کوپا آمریکا را در گروه C مقابل پرو در تاریخ 14 ژوئن برگزار خواهد کرد، گروهی که در آن ونزوئلا و کلمبیا نیز حضور دارند.

احسان احمدزاده بازدید : 74 1394/03/06 نظرات (0)

رئال نیوز - کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید که این روزها با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کند ، برای ادامه ریکاوی خود به ایتالیا می رود .

بنزما برای ادامه دوران ریکاوری خود از مصدومیتی که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید نصیبش شد به ایتالیا می رود . زیدان مشاور بنزما برای گرفتن این تصمیم بوده است .

همچنین ، بنزما به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی فرانسه نیز خط خورد .

احسان احمدزاده بازدید : 47 1394/03/03 نظرات (0)

رئال نیوز - رئال مادرید فصل مشکلی را به خصوص از نظر مصدومیت ها داشت که په په آخرین مصدوم تیم بود . بازیکن پرتغالی در نیمه اول بازی رئال و ختافه پس از یک تکل تماشایی مصدوم شد و جای خود را به واران داد .

احسان احمدزاده بازدید : 74 1394/02/28 نظرات (0)

رئال نیوز - مهاجم فرانسوی رئال مادرید، در بازی برابر اسپانیول برای بار دیگر در فصل جاری مصدوم شد.

کریم بنزما در روز چهارشنبه بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود که کشیدگی لیگامنت کناری زانو بود، به میادین بازگشت. اما او در بازی یکشنبه تیمش بخاطر فشار روی ران پای راستش باز هم مصدوم شد و در دقیقه 62 تعویض شد. در چند ساعت آینده برای اطلاعات تکمیلی، این بازیکن فرانسوی آزمایشاتی انجام می دهد اما به نظر می رسد ه فصل برای او تمام شده و او بازی برابر ختافه را در روز شنبه از دست خواهد داد.

دیگر بازیکنی که فصل را در جلوی روی خود تمام شده دید، دنی کارواخال بود که یک مشکل ماهیچه ای برای وی ایجاد شده و در دقیقه 81 بازی با اسپانیول تعویض شد. این بازیکن اسپانیایی نیز همانند بنزما امروز تحت آزمایشات پزشکی قرار می گیرد. با نبود این دو بازیکن، رئال در هفته آخر بدون 6 بازیکن به مصاف ختافه خواهد رفت و آربلوا، مودریچ، راموس و خدیرا را به علاوه این دو بازیکن به همراه نخواهد داشت. به نظر می رسد در هفته آخر آنچلوتی از خاویر هرناندز و ناچو برای جایگزینی بازیکن فرانسوی خود و در پست دفاع راست استفاده کند.

احسان احمدزاده بازدید : 133 1394/02/26 نظرات (0)

رئال نیوز - آنچلوتی می گوید که بدشاسنی یکی از عوامل ناکامی رئال مادرید در این فصل بوده است. سران رئال این توجیه را دوست ندارند اما حقیقت این که شمار بالای مصدومیت ها را نمی توان انکار کرد.

از آغاز فصل تا کنون 16 بازیکن مصدومیت عضلانی داشته اند و روی هم بیش از 62 هفته از میادین دور بودند. البته اگر مصدومیت هایی که اجتناب ناپذیر بودند را کنار بگذاریم این آمار بدست می آید.

مصدومیت دو ماهه خامس ، مصدومیت 4 هفته ای په په ، دوری شش ماهه مودریچ و سه هفته ای بنزما از نظر باشگاه اجتناب نپذیر است اما باقی مصدومین ها به نظر می رسد که روی اشتباه در زمینه بدنسازی بوده است.

راموس بیش از بقیه بازیکنان امسال مصدوم شده است. او ده بازی را به علت مصدومیت از دست داده است و در دو بازی آینده هم حضور نخواهد داشت.

بیل دیگر بازیکنی است که ضعف بدنسازی آزارش داده است. او اخیرا یک ماه از میادین دور بود. برخی از مدیران رئال از این که بیل مقابل مالاگا بازی کرد و در دقیقه سه تعویض شد به شدت عصبی هستند چرا که معتقدند کادر فنی باید طوری شرایط را مدیریت کرده که او دچار مصدومیت عضلانی نشود.

در رئال فاصله دقایق بین فیکس ها و نیمکت نشین ها خیلی بالاست که علتش بی اعتمادی آنچلوتی به نیمکت نشین هایش بوده است.

احسان احمدزاده بازدید : 104 1394/02/25 نظرات (0)

رئال نیوز - راموس که احتمالا تا پایان فصل فرصت حضور در ترکیب رئال را پیدا نمی کند، امروز توسط پزشکان مورد معاینه قرار گرفت،

مدت دقیق مصدومیت وی مشخص نیست. این بازیکن در نیمه دوم بازی با یووه با درد بازی کرده بود.

احسان احمدزاده بازدید : 46 1394/02/24 نظرات (0)

رئال نیوز - مهاجم آماده شاگردان انریکه دچار مصدومیت جزئی شده است.

لوئیز سوارز فوق ستاره اروگوئه ای باشگاه بارسلونا که پس از احساس درد در جریان دیدار برابر بایرن مونیخ در بین دو نیمه زمین مسابقه را ترک کرد، امروز با حضور در کلینیک تخصصی باشگاه به انجام تمرینات فیزیوتراپی برای درمان ناراحتی همسترینگ خود پرداخت.

گفتنی است پزشکان باشگاه بارسلونا هنوز از اعلام جزئیات مصدومیت سوارز سر باز زده و اعلام نکرده اند که آیا وی می تواند در دیدار یک شنبه شب برابر اتلتیکو مادرید به میدان برود یا خیر.

احسان احمدزاده بازدید : 93 1394/02/24 نظرات (0)

رئال نیوز - رئال مادرید مقابل یووه حذف شد که بسیاری اعتقاد داشتند که بازیکنان بدون تعصب بازی کردند. اما نمی توان چنین اتهامی را به سرجیو راموس زد چرا که این بازیکن در نیمه دوم با مصدومیتی شدید بازی کرد.

مدافع رئال مادرید مقابل یووه تا آخرین نفس بازی کرد اما مشکل این جا بود که در نیمه اول مصدوم شد و در دو بازی بعدی لالیگا مقابل اسپانیول و ختافه حضور نخواهد داشت.

کروس دیگر بازیکنی بود که بازی مقابل یووه را با مصدومیت به اتمام رساند . او در دقایق پایانی از نظر بدنی به هم ریخته بود و روی یکی از صحنه ها کاملا مقابل پوگبا جا ماند.

احسان احمدزاده بازدید : 79 1394/02/21 نظرات (2)

رئال نیوز - وقتی کروس به علت مصدومیت زمین را ترک کرد زنگ خطر در برنابئو به صدا در آمد. نبود بنزما و مودریچ و مصدومیت های مقطعی بیل و خامس در گذشته باعث شده بود که رئالی ها شدیدا نگران باشند.

احسان احمدزاده بازدید : 36 1394/02/19 نظرات (0)

رئال نیوز - با توجه به آن که یووه اسکودتو را برده است ، شاید مهمترین نکته بازی این تیم و کالیاری بازگشت پل پوگبا باشد. این بازیکن پس از مصدومیتی دو ماهه به میادین بر می گردد و فردا دقایقی مقابل رئال بازی می کند

احسان احمدزاده بازدید : 105 1394/02/18 نظرات (0)

رئال نیوز - مودریچ به زمان نیاز دارد و تعلیق لالیگا ممکن است که به سودش باشد. بازیکن کروات به ریکاوری از مصدومیتش می پردازد و اگر لالیگا تعطیل شود او با خیال راحت تری تمرین می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 49 1394/02/16 نظرات (0)

رئال نیوز - یووه همه کار می کند تا چهارشنبه آینده پل پوگبا در تورین بازی کند. ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس مطبوعاتی گفت که این بازیکن مقابل رئال بازی می کند.

احسان احمدزاده بازدید : 57 1394/02/15 نظرات (0)

رئال نیوز - مسلما غیبت پوگبا و مودریچ مهمترین نکته بازی رئال و یووه در تورین خواهد بود اما نکته این جاست که کدام تیم بیشتر لطمه می بیند.

احسان احمدزاده بازدید : 135 1394/02/14 نظرات (2)

رئال نیوز - ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید از سفر به تورین و مسابقه برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا باز ماند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,408
  • بازدید ماه : 5,652
  • بازدید سال : 55,033
  • بازدید کلی : 2,244,812