loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
کمیل چگینی بازدید : 27 1394/04/30 نظرات (0)

رئال نیوز: بنیتز به مایورال و آسنسیو به خاطر قهرمانی در یوروی زیر 19 سال تبریک گفت.
وی در پیغامی نوشت :” اسپانیا مقابل روسیه قهرمانی یوروی زیر 19 سال شد و دو بازیکن رئال نقشی کلیدی داشتند. گل اول توسط بورخا مایورال به ثمر رسید اما کار اصلی را آسنسیو کرد که توپش به تیرک خورد. روی گل دوم هم آسنسیو یک پاس استعادانه به ناهوئل داد.به همه بازیکنان تیم زیر 19 سال به خصوص بورخا و مارکو ، تبریک صمیمانه خود را ابراز می دارم. تبریک قهرمان ها ، عالی کار کردید. زنده باد رئال.”

احسان احمدزاده بازدید : 86 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - خاویر هرناندز به ایکر کاسیاس، هم تیمی سابق خود در رئال مادرید، ادای احترام کرده و او را بهترین دروازه بان تاریخ لوس بلانکوس توصیف کرده است.

مهاجم مکزیکی فصل گذشته را به صورت قرضی در سانتیاگو برنابئو سپری کرد، فصلی که به آخرین و 25مین سال حضور کاسیاس در باشگاه مادریدی بدل شد. هرناندز بعد از انتشار خبر جدایی کاسیاس در توییتر خود نوشت:

باعث افتخار است که بگویم هم تیمی بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید، ایکر کاسیاس، بودم. موفق باشی و موفقیت های زیادی را برای تو آرزو می کنم!

کاسیاس با ترک باشگاه دوران کودکی خود، راهی پورتو شد و هرناندز هم اکنون به باشگاه منچستر یونایتد بازگشته و منتظر مقصد بعدی خود می باشد.

احسان احمدزاده بازدید : 106 1394/04/23 نظرات (1)
رئال نیوز - سنگربان تیم ملی ایتالیا نسبت به جدایی کاسیاس از مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش توتو اسپورت، پس از این که روز گذشته ایکر کاسیاس بعد از 25 سال رئال مادرید جدا شد، این بار نوبت به جیان لوئیجی بوفون بود که نسبت به این اتفاق واکنش دهد. او که رابطه خوبی همیشه با کاسیاس داشته است، در توئیترش نوشت:

تو همیشه یک نماد و سمبل در پیراهن رئال مادرید بودی و همیشه از تو به عنوان یکی از نمایندگان اصلی برترین دروازه بانان جهان در سال های اخیر یاد می شد. در ماجراجویی جدیدت موفق باشی ایکر. برایم عجیب خواهد بود که تو را در پیراهن تیم دیگری ببینم. زنده باد ایکر!

گفتنی است کاسیاس روز گذشته با قراردادی دو ساله به پورتو پیوست.

احسان احمدزاده بازدید : 107 1394/04/23 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی سابق رئال مادرید از جدایی کاسیاس می گوید.

پس از جدایی کاسیاس از رئال مادرید، کارلو آنچلوتی با انتشار تصویری از خود در کنار ایکر کاسیاس، در متنی کوتاه خطاب به سنگربان تیم سابقش نوشت:

بهترین ها را برایت آرزو می کنم ایکر، موفق باشی کاپیتان!

لازم به ذکر است آنچلوتی دو فصل در رئال مادرید با ایکر کاسیاس همکاری کرد.

احسان احمدزاده بازدید : 177 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نیوز - افسانه ایکر کاسیاس و رئال مادرید در سال 1990 آغاز شد و در سال 2015 با پیوستن به پورتو نیز پایان نخواهد یافت. لحظاتی قبل اینستاگرام رسمی باشگاه رئال مادرید با قراردادن این عکس به افتخارات اسطوره اسپانیایی اشاره کرد.
احسان احمدزاده بازدید : 316 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نیوز - کارلس پویول، جرارد پیکه و اینیستا، سه بازیکنی از بارسلونا بودند که به خداحافظی ایکر کاسیاس از رئال مادرید در صفحات اجتماعی خود واکنش نشان دادند.

کارلس پویول، جرارد پیکه و اینیستا، سه بازیکنی از بارسلونا بودند که به خداحافظی ایکر کاسیاس از رئال مادرید در صفحات اجتماعی خود واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، هر سه بازیکن، سال ها با کاسیاس در تیم ملی اسپانیا هم بازی بوده و هستند. در این میان تنها پویول است که از میادین فوتبال خداحافظی کرده است. پیکه در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خود و کاسیاس نوشت:" بازیکن بزرگی لالیگا را ترک کرد. بازی مقابل تو در همه این سال ها برای من یک افتخار بود. آرزوی موفقیت بسیار برای تو ایکر."

احسان عابدی بازدید : 261 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نيوز - کریستیانو رونالدو به تقدیر از ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال مادرید پرداخت.

کریستیانو رونالدو در حساب شخصی اینستاگرام نوشت:

ایکر، افتخار می کنم که با تو برای سال ها کار کردم. در تجربه جدیدت موفق باشی.

احسان احمدزاده بازدید : 125 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نیوز - کریستیانو رونالدو به تقدیر از ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال مادرید پرداخت.

در شرایطی که کاسیاس پس از توافق با باشگاه رئال مادرید به پورتو پرتغال پیوست، با حجم وسیعی از پیغام های دوستانه روبرو شده است. 

کریستیانو رونالدو در حساب شخصی اینستاگرام نوشت: 

ایکر، افتخار می کنم که با تو برای سال ها کار کردم. در تجربه جدیدت موفق باشی. 

http://www.shiaupload.ir/images/88298660308348403442.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 290 1394/04/22 نظرات (0)
رئال نیوز - هافبک آلمانی رئال مادرید جمله‌ای دو پهلو در توئیترش نوشت که تبدیل به تیتر رسانه‌ها شد.

کاروان رئال مادرید برای برپایی اردویی تدارکاتی جهت آماده شدن برای فصل 16-2014 به استرالیا پرواز کرد. این تیم طی روزهای آتی در کشور کانگوروها دیدارهای دوستانه‌ای برابر منچسترسیتی و آ اس رم برگزار خواهد کرد. دقایقی قبل از پرواز تونی کروس با ارسال عکسی از هواپیما که مربوط به خطوط هوایی مالزی است در توئیتر خود نوشت:" پروازمان به درازا خواهد کشید."

مشخص نیست که منظور این بازیکن از این جمله دقیقا چه بود، چرا که پرواز کاروان مادرید واقعا بیش از بیست ساعت به طول خواهد انجامید، اما از آنجایی که وی ممکن است به مفقود شدن پرواز شماره MH370 همین شرکت که از کوالالامپور به پکن می‌رفت اشاره کرده باشد، این توئیت در آلمان به سر خط خبرها تبدیل شد.

احسان احمدزاده بازدید : 85 1394/04/21 نظرات (0)
رئال نیوز - ستاره برزیلی از کاپیتان سابق رئال مادرید تشکر کرد.

به گزارش AS، پس از جدایی کاسیاس از رئال مادرید، مارسلو در اکانت رسمی اش در توئیتر نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت:

"ایکر، بیشتر از 8 سال در کنار تو بودن برای من باعث افتخار است. چیزهای زیادی ازت یاد گرفتم و همیشه بهترین ها را برایت آرزو می کنم کاپیتان!"

گفتنی است کاسیاس شب گذشته پس از 25 سال از رئال جدا شد و به پورتو پیوست.

احسان احمدزاده بازدید : 100 1394/04/21 نظرات (0)
رئال نیوز - دیوید بکام ستاره محبوب انگلیسی رئال مادرید نسب به ترک این باشگاه توسط ایکر کاسیاس واکنش نشان داد

دیروز باشگاه رئال مادرید به طور رسمی خبر انتقال کاپیتان باشگاه به پورتو پرتغال را اعلام کرد. اتفاقی که بر سال های متمادی حضور این دروازبان در دروازه مادریدی ها پایان داد. 

دیوید بکام در واکنش به این انتقال در حساب شخصی اینستاگرام نوشت:

چه چیزی می توانم در مورد این مرد بگویم. ناراحتم که ایکر با وجود اینکه هرچه در توان داشت در این باشگاه عرضه کرد،  رئال مادرید را ترک می کند. او یک دوست، شخصی فوق العاده و یکی از بهترین دروازبانان تاریخ فوتبال است. یک اسطوره واقعی رئال مادرید. گراسیاس آمیگو.

http://www.shiaupload.ir/images/12838998478402328860.jpg

احسان احمدزاده بازدید : 146 1394/04/19 نظرات (0)
رئال نیوز - گرت بیل از حساب توییتر خود استفاده کرده تا در مورد بازگشت خود به اردوی رئال مادرید پس از سپری کردن تعطیلات تابستانی صحبت کند.

این ملی پوش ولزی که مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفته بود، پس از ملاقاتی که میان باشگاه و مدیر برنامه های او صورت گرفت، متوجه شد که نقشی کلیدی در پروژه مادریدی ها دارد.

تابستان فوق العاده ای داشته ام اما بی صبرانه منتظر بازگشت به فصل جدید و آغاز چالش اوندسیما هستم. #هالا مادرید

بیل فصل گذشته در 48 مسابقه به میدان رفت و در تمامی رقابت ها 17 گل به ثمر رساند. او در طول 4,031 دقیقه ای که به میدان رفت، 12 پاس گل نیز داد. در سال نخست خود موفق شد در فینال های چمپیونزلیگ و کوپا دل ری گلزنی کند و در فینال جام باشگاه های جهان نیز دروازه حریف را باز کرد. با اینحال، فصل گذشته دو بار در ماه های آوریل و اکتبر دچار مصدومیت شد. اما با این وجود، در دیدار های مرحله مقدماتی یورو 2016 درخشش خود برای تیم ملی ولز را ادامه داد.

احسان عابدی بازدید : 136 1394/04/17 نظرات (0)
رئال نيوز - هافبک آلمانی رئال مادرید خاطره بازی جام جهانی مقابل برزیل را یادآور شد. وی با انتشار تصویر زیر نوشت : یک سال پیش در چنین روزی یکی از به یاد ماندنی ترین بازیهای تاریخ فوتبال انجام شد.
احسان احمدزاده بازدید : 193 1394/04/17 نظرات (0)
رئال نیوز - خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید که پس از پیکارهای کوپا آمریکا در حال استراحت است، جدیدترین تصویر خود را بر فراز هالیوود محلی در لس آنجلس در کالیفرنیای آمریکا را منتشر کرده است.
احسان عابدی بازدید : 228 1394/04/16 نظرات (0)
رئال نيوز - خامس رودریگز که دیرتر از باقی بازیکنان رئال به تمرینات اضافه می شود و در حال استراحت است ، در لس آنجلس سوار بر هلیکوپتر از بالای سر “هالیوود” گذشت و سلفی گرفت!

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,419
  • بازدید ماه : 5,663
  • بازدید سال : 55,044
  • بازدید کلی : 2,244,823