loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
کمیل چگینی بازدید : 105 1394/05/24 نظرات (0)

سه شنبه آینده آخرین باری خواهد بود که بنیتز پیش از شروع رسمی فصل ، یمش را محک می زند. این بازی معرفی تیم به برنابئو خواهد بود.

بنیتز باید برخی جزئیات ویژه را در این بازی زیر نظر داشته باشد. در حال حاضر دو مدافع اصلی رئال مصدوم هستند : په په و واران. بازیکن پرتغالی بازی مقابل گالاتاسرای را از دست می دهد اما اگر نیاز باشد خودش را به بازی مقابل گیخون می رساند. واران نیز چندین سال است که مشکالتی در زمینه مصدومیت دارد و احتمال دارد که مقابل گالاتاسرای استراحت کند. بدین ترتیب راموس و ناچو خط دفاعی را تشکیل می دهند.

در باقی پست ها جای مانور برای بنیتز بیشتر است. به هر صورت بنیتز دلیلی برای ریسک روی بازیکنانش آن هم در شرایط فعلی نمی بیند.

کمیل چگینی بازدید : 104 1394/05/24 نظرات (0)

زمانی که از یک مربی پرسیدند که بهترین ویژگی پیش فصل چیست گفت که بهترین ویژگی این است که زودتر تمام شود. در حقیقت مربیان بزرگ پس از آن که در بازیهایشان دنیا را می پیمایند و بازیهای پر سر و صدایی انجام می دهند که خبری از آماده سازی مناسب در آنها نیست چنین حسی دارند. از پیش فصل های فعلی اما می توان نکات مثبتی هم پیدا کرد ، یکی از آنها نکته رمانتیک در مورد برخی جامها مثل جام برنابئوست. رئال مادرید اگر به جای این بازی یک بازی دیگر در خارج از اسپانیا برگزار کند سود مالی بیشتری دریافت می کند. اما این بازی تجلیلی برای مردی است که تاریخ باشگاه را عوض کرد ، یک هدیه برای بخش مهمی از هواداران که نمی توانند در طول فصل به علت قیمت بالای بلیط ها بازیها را از نزدیک تماشا کنند.

واکنش خوب هواداران به بلیط فروشی نشان می دهد که فوتبال با وجود همه تغییراتش همچنان متعلق به هواداران است. هواداران در زمانی پر می شود که شهر خالی شده و مردم به مسافرت رفته اند. برای آنهایی که اکنون در مادرید هستند تماشای این بازی خیلی مهم است. این بازی باید به عنوان یک سنت باقی بماند.

کمیل چگینی بازدید : 102 1394/05/24 نظرات (0)

داوید ده خیا ، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد به حدی برای حضور در رئال مشتاق است که حاضر است که از نظر مالی ضرر کند.

در حقیقت این دروازه بان پیشنهاد تمدید قرارداد با یونایتد که از نظر مالی پیشنهاد خوبی است را رد کرده است تا به رئال بپیوندد. در واقع اگر ده خیا در یونایتد بماند 14 میلیون یورو بیش از آن که به رئال ملحق شود در شش سال آینده دریافت می کند.

ده خیا در رئال مادرید سالانه 5 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما پیشنهاد مالی یونایتد به وی سالانه 7.3 میلیون یورو بوده است.

کمیل چگینی بازدید : 106 1394/05/24 نظرات (0)

سرجیو راموس قراردادش را با رئال مادرید تا سال 2020 تمدید می کند و در سالهای اتی بخش مهمی از ترکیب رئال خواهد بود.

راموس 353 بازی در لالیگا برای رئال داشته که در 347 تایش فیکس بوده است. او در 314 بازی به صورت کامل به میدان رفته (30455 دقیقه) و 237 پیروزی کسب کرده است.

راموس به طور میانگین 30 بازی در هر فصل داشته و می تواند آمار بازیهایش در رئال را تا آن زمان به بیش از 500 برساند. سرجیو از سویی 97 برد تا رکورد کاسیاس که بهترین آمار تاریخ لالیگا را دارد فاصله دارد.

وی 128 کارت زرد و 14 کارت قرمز گرفته است. او می تواند از این حیث در تاریخ لالیگا باشد. آلبلدا با 23 و آگوادو با 4 کارت قرمز بیشتر از راموس در تاریخ رکورد دار هستند.

کمیل چگینی بازدید : 107 1394/05/24 نظرات (0)

شاید بزرگترین نتیجه ای که بتوان از مقایسه پیش فصل رئال مادرید و بارسلونا گرفت مربوط به ساختار دفاعی باشد.

هر چقدر تیم بنیتز در امور دفاعی منسجم و درخشان ظاهر شده است ساختار دفاعی تیم انریکه شکننده و زخم پذیر بوده است.

در حقیقت دو بازی اخیر بارسلونا و دریافت هشت گل ضعف این تیم را به خوبی نشان می دهد آن هم در حالی که رئال در هفت بازی پیش فصلش فقط دو گل خورده است!

کمیل چگینی بازدید : 109 1394/05/24 نظرات (0)

هواداران پورتو ورزشگاه را برای اولین بازی کاسیاس در لیگ هماسهی پر می کنند. بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال اسپانیا همان طور مورد استقبال قرار می گیرد که لیاقتش را داشته است : یک استقبال بزرگ. ایکردر پیش فصل با چندین حرکت خوب نگاه هواداران را به خود جلب کرده است اما حالا به بعد ماجرا جدی خواهد بود. بازیکن مستولزی فشاری که در فصل های اخیر بر رویش بود را فراموش کرده و از این شرایط لذت می برد.

او با جدیت ، آرامش و اطمینان حرکت می کند و می داند که چگونه پاسخ حمایت روسای جدیدش را بدهد. از امروز به بعد ، کاسیاس به خودش خواهد آمد و بدون ترس و نگرانی حرکت می کند. او فرصت دارد تا نشان بدهد که در سالهای اخیر به او چقدر بی احترامی شده است. از امروز می تواند دوباره با حرکاتش یاداور نوستالژی ها باشد. یک دروازه بان اسطوره ای که می خواهد همچنان خوشحال باشد و هواداران تیمش را خوشحال کند.

کمیل چگینی بازدید : 99 1394/05/24 نظرات (0)

به گفته سایت ترانسفرمارکت ، 6 رئالی در جمع ده بازیکن ارزشمند حال حاضر لالیگا قرار گرفته اند.

کریستیانو 120 میلیون به گفته این سایت می ارزد ، بیل و خامس با 80 ، بنزما ، کروس و مودریچ با 50 میلیون یورو در راه های بعدی هستند.

کمیل چگینی بازدید : 94 1394/05/24 نظرات (0)

روزنامه گاتزتا دلوا اسپورت ایتالیا از تمایل اینتر به خرید فابیو کوئنت رائو ، مدافع پرتغالی رئال مادرید خبر داده است.

این روزنامه ایتالیایی گزارش داد که سران باشگاه اینتر با وکلای کموئنت رائو تماس هایی داشته اند تا او را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

کوئنت رائو در دو ماه اخیر به علت مصدومیت در تمرینات رئال شرکت نکرده است.

کمیل چگینی بازدید : 102 1394/05/23 نظرات (0)

بازی رئال و یوونتوس تبدیل به پردرآمد ترین بازی تورینی ها از نظر بلیط فروشی در فصل گذشته شد.
یووه از بلیط فروشی این بازی سه میلیون یورو درآمدزایی کرد تا حضور رئال سود خوبی به آنها برساند. برای بازی رئال و شالکه در مرحله یک هشتم ، 60 هزار نفر به استادیوم رفتند و برای بازی نیمه نهایی نیز کالدرون پر شده بود.

کمیل چگینی بازدید : 33 1394/05/23 نظرات (0)

ربی سابق تاتنهام در مصاحبه با کیکا در مورد تردیدها پیرامون پیوستن ده خیا به رئال مادرید صحبت هایی انجام داد.
ردنپ اظهار داشت :” به نظر می رسد که ده خیا در نهایت رئالی می شود اما بعد از آن چه می شود؟ آیا به جای او بازیکنی از رئال راهی یونایتد می شود؟ بنزما می تواند یک گزینه  باشد ؟ شاید گزینه جالبی باشد. فن خال بازیکنی از رئال را در این معامله می خواهد. در حال حاضر این بازی کمی شبیه پوکر است  اما یونایتد آس های خودش را دارد.”

کمیل چگینی بازدید : 34 1394/05/23 نظرات (0)

دیتر هکینگ ، مربی ولفسبورگ حرفهای قبلی خود در مورد  تمایل رئال به خرید دی بروین را تصحیح کرد.
وی اظهار داشت :” در وهله اول باید بگویم که هیچ پیشنهادی برای کوین دی بروین نداریم. نکته دوم این است که نمی خواهیم جدا شود و فروشی نیست. نکته سوم این است که رویش حساب می کنم و نباید به شایعات اهمیتی دارد.”

کمیل چگینی بازدید : 33 1394/05/23 نظرات (0)

رنه هیگوئیتا ، دروازه بان شهیر فوتبال کلمبیا در مورد خامس رودریگز صحبت هایی انجام داد.
وی که مربی دروازه بان های تیم النصر است می گوید :” زمان سطح واقعی خامس را نشان خواهد داد. تا کنون آرام آرام این سطح مشخص شده است.”

کمیل چگینی بازدید : 40 1394/05/21 نظرات (0)

مارکو آسنسیو دل هواداران رئلا را ربوده است. این بازیکن در سه بازی اخیر پیش فصل مقابل تاتنهام ف بایرن مونیخ و والرنگا استعداد خود را به رخ کشید و هواداران را با عملکردش به وجد آورد.
باشگاه اعتقاد دار که فروش قرضی به یک باشگاه خوب لالیگایی تا بتواند 30-35 بازی در فصل آینده باشد بهترین تصمیم برای اوست. زمانی باشگا برای کارواخال هم چنین تصمیمی گرفت. آسنسیو بهترین بازیکن یوروی زیر 19 سال بود. در حال حاضر ایسکو ، خامس و بیل در پست هافبک هجومی حضور دارند و بعید است که بتواند فصل بعد زیاد بازی کند.
رئال مادرید فقط یک بازی تدارکاتی دیگر تا شروع فصل دارد.

کمیل چگینی بازدید : 38 1394/05/21 نظرات (0)

ایبار به دنبال تقویت خود در خط حمله است و نگاهش را به بورخا مایورال جلب کرده است. باشگاه باسکی به دنبال خرید قرضی این بازیکن است و با رئال هم مذاکره کرد که پاسخ اولیه سران باشگاه مادریدی منفی بود. در برنابئو هیچ کس تمایلی به فروش مایورال ندار هر چند که خود بازیکن دوست دارد که در لالیگا بازی کند.
رئال مادرید در نظر دارد که مایورال در این فصل به کاستیای زیدان کمک کند تا به دسته دوم صعود کند. از سویی ویکتور فرناندز ، سرپرست جدید آکادمی رئال اعلام کرده که بنیتز هم به این بازیکن علاقه دارد. مایورال 60 دقیقه در پیش فل بازی کرده که بنیتز از روندش راضی است.  او در طول فصل در صورت مصدومیت بنزما یا خسه می تواند فرصت بازی داشته باشد.
باشگاه ، مایورال را یکی از بنیان های اصلی آکادمی می داند .این بازیکن آقای گل یوروی زیر 19 سال شد. این مهاجم فصل گذشته در آکادمی در رده های مختلف 50 گل زد.

کمیل چگینی بازدید : 33 1394/05/20 نظرات (0)

سرجیو راموس برای بازی مقابل والرنگا به اسلو سفر نکرد چرا که در بازی مقابل بایرن مونیخ از ناحیه پای راست مصدوم شده بود اما اکنون در حال ریکاوری از مصدومیتش است. او دستگاه ضدجاذبه ابداع کرده است. این ماشین توسط رونالدو هم دو سال پیش در زمان مصدومیتش استفاده شده بود. این دستگاه به تمرینات هوازی کمک می کند. زمانی که راموس 75 کیلویی روی این دستگاه می دود طوری از جاذبه خلاص می شود که گویی 15 کیلو وزن دارد که این به سود زانوها خواهد ود.
این دستگاه ضدجاذبه توسط ناسا ابداع شد تا زمانی که فضانوردان به کرم زمین بر می گردند از نظر بدنی ریکاوری کنند چرا که نبود جاذبه در فضا عضلاتشان را تضعیف کرده است.
این دستگاه اکنون در باشگاه های فوتبال جهان فراگیر نشده است اما باشگاه هایی مثل رئال و بارسا در فوتبال ، شیکاگو بولز ، لیکرز و میامی هیتز در بسکتبال از آن استفاده می کنند
در حال حاضر راموس در تلاش است تا خودش را به بازی مقابل گالاتاسرای در روز سه شنبه هفته آینده برساند.

کمیل چگینی بازدید : 39 1394/05/20 نظرات (0)

کریستیانو به علت مصدومیت از ناحیه کمر در سه بازی اخیر پیش فصل مقابل تاتنهام ، بایرن و والرنگا حضور پیدا نکرده بود اما این ستاره حالا مصدومیتش را پشت سر گذاشته و می تواند پا به توپ شود.  این بازیکن روز گذشته در زمان استراحت تیمی نیز در والدبباس در کنار ادواردو پارا تمرین کرد.
این مهاجم هفته گذشته با جدیت تمرین کرده بود ( در برخی از روزها چهار ساعت) تا بتواند که در بازی دوستانه مقابل والرنگا در اسلو شرکت کند اما در نهایت بنیتز ترجیح داد که روی او فشار نیاورد.
رئال مادرید یک برد ، یک تساوی و یک شکست در سه بازی بدون حضور رونالدو بدست آورد و فقط دو گل زد. بدین ترتیب وابستگی به رونالدو بیش از پیش مشهود شد. په په ، بنزما ، واران ، آربلوا و راموس هم دیروز در والدبباس تمرین کردند.

کمیل چگینی بازدید : 28 1394/05/20 نظرات (0)

در حالی که هنوز جام برنابئو برگزار نشده است ، پیش فصل رئال را عملا می توان تمام شده دانست. تابستان با مربی جدید و چند تازه وارد در زمینه بازیکنان شروع شد. نتایج و بازیها چندان درخشان نبودند اما در کل حس خوبی ایجاد شد. تیم در فاز دفاعی منسجم ظاهر شد ، جایی که بنیتز آن را نقطه ضعف اصلی می دانست. گلهای کمی خورد و پس از لو رفتن توپ به خوبی حریف را تحت فشار قرار داد. این نکات مثبت تیم بودند.
البته این هم درست است که تیم در برخی بازیها در ایجاد موقعیت در فاز هجومی مشکل داشت اما با دیدن بازیکنان خوبی که در ترکیب وجود دارند در این باره تردیدی وجود ندارد. جوان هایی مثل لوکاس وازکز و چریشف به خاطر سطح بالایشان تیم را شگفت زده کردند و کاسمیرو بازیکنی است که در ترکیب جایش خالی بود. فیکس شدن در این تیم مشکل است و من نسبت به بردن جامهای بزرگ خوشبین هستم.

کمیل چگینی بازدید : 32 1394/05/20 نظرات (0)

داستان تمدید قرارداد راموس به پایانش نزدیک شد. پنجشنبه ، کاپیتان ، برادرش رنه ، پرز و خوزه آنخل با هم جلسه  می گذارند تا کار را نهایی کنند. این مدافع تا سال 2020 تمدید می کند و دستمزدش چیزی بین 8.5 تا 9 میلیون یورو خواهد بود.
رئال مادرید در نظر دارد که پیش از برگزاری جام برنابئو این خبر را اعلام کند. احتمالا مثل رونالدو برای تمدید قرارداد وی هم مراسم رسمی گرفته می شود. باشگاه در نظر دارد که با تمدید قرارداد با کاپیتان به نوعی با هواداران آشتی کند. در آخرین مراسم رسمی باشگاه ، هواداران خواستار استعفای پرز شده بودند.
هو شدن پرز در مراسم وداع کاسیاس نقش مهمی در تمدید قرارداد راموس شد. پرز می دانست که اگر قرار به رفتن کاپیتان دیگر تیمش باشد جایی برای او در تیم وجود نخواهد داشت. رئال مادرید پیشنهاد 60 میلیونی منچستریونایتد برای فروش وی را رد کرد و در نهایت در جلسه در گوانگژو میان پرز و خوزه آنخل در مقابل راموس و وکیلش توافقات اولیه حاصل شد. راموس در این جلسه اعلام کرد که از این که سران رئال او را پول پرست جلوه داده اند عصبی است. پرز از این بابت عذرخواهی کرد تا اختلافات حل شود.
روز شمار ماجرای راموس
24 می 2015
جوری ماخو ، کاندیدای ریاست بارسلونا مدعی شد که وکلای راموس با وی تماس گرفته اند و او را به عنوان وعده انتخاباتی پیشنهاد دادند اما او رد کرده است.
22 ژوئن 2015
راموس خواستار جدایی از رئال مادرید شد. وی از این که باشگاه شایعه جدا شدنش را تکذیب نکرده بود شاکی بود. یونایتد می خواست او را وارد معامله ده خیا کند.
25 ژوئن 2015
رئال قیمت راموس را 90 میلیون یورو تعیین کرد. منچستر پیشنهاد 50 میلیونی داده بود و البته گفت که تا رئال حاضر به فروش راموس نشود ، ماجرای ده خیا مطرح نمی شود.
4 ژولای 2015
یونایتد فشارها را ادامه داد و تاکید کرد که تا رئال حاضر به معامله برای راموس نشود ، ده خیا را نمی فروشد.
9 ژولای 2015
پرز و راموس پس از تعطیلات با هم رو در رو شدند. باشگاه تصویری از راموس در حال بغل کردن پرز منتشر کرد.
27 ژولای 2015
پس از جلسه سران رئال و وکلای راموس ، در چین آتش بس اعلام شد.
29 ژولای 2015
منچستریونایتد ، راموس را ” خائن” خواند. باشگاه انگلیسی اعتقاد داشت که راموس از آنها استفاده کرده تا قراردادش را با رئال تمدید کند.

کمیل چگینی بازدید : 34 1394/05/20 نظرات (0)

به نظر می رسد که تا پایان تابستان به جز راموس قرارداد دو بازیکن دیگر رئال هم تمدید شود.
قرارداد راموس احتمالا روز پنجشنبه تا سال 2020  تمدید می شود اما کاسمیرو و په په نفرات بعدی خواهند بود که این اتفاق برایشان رخ می دهد.
قرارداد په په تا سال 2017 تمدید می شود. قرارداد فعلی کاسمیرو نیز  دو سال پیش امضا شده و نیاز به بازنگری دارد.
در این تابستان قرارداد مارسلو و کارواخال هم تمدید شده بود.

کمیل چگینی بازدید : 24 1394/05/20 نظرات (0)

پس از هفت بازی دوستانه ، بیل همچنان در پست هافبک هجومی جا نیافتاده است. تیم اما در دفاع منسجم ظاهر بوده است.
بیل در پست هافبک هجومی
بازیکن ولزی از بنیتز خواست که در این پست استفاده کند و مربی مادرید یپذیرفت. این بازیکن 388 دقیقه در پیش فصل بازی کرد که آمار بالایی است اما عملکردش چنگی به دل نزد. در شش بازی دوستانه اش در پیش فصل به طور متوسط 64 دقیقه در هر بازی به میدان رفت و فقط یک گل مقابل تاتنهام خورد. بیل 15 شوت زد که فقط پنج تایش در چاترچوب بودند. او هر 26 دقیقه یک شوت زد از هر 6.6 شوتی که زد یکی گل شد. او فقط یک پاس گل به بنزما مقابل سیتی داد. ایسکو که در پست غیرتخصصی بازی می کرد سه پاس گل داد.در سه بازی اخیر در غیاب رونالدو ، بیل نتوانست پرچمدار تیم در فاز هجومی باشد.
نظم دفاعی
بنیتز در ناپولی در فصل گذشته از نظر دفاعی مشکل داشت. تیمش در 38 بازی 54 گل خورد و حالا در رئال از این حیث جدی تر کار می کند. بنیتز در تور استرالای و چین تمرینات 40 دقیقه ای اختصاصی برای مدافعان می گذاشت. تیمش در پنج تا از هفت بازی کلین شیت کرد و فقط دو گل خورد. اولی مقابل سیتی روی یک پنالتی ناعادلانه و دیگری مقابل بایرن در مونیخ.
مشکل هجومی
رئال در هفت بازی فقط 9 گل زده و در چهار بازی نتوانسته گل بزند. برای اولین بار در چهار سال اخیر رئال در دو بازی پیاپی گل نزده است. تیم نبود رونالدو را در این دو بازی حس کرد. با حضور این ستاره رئال به طور متوسط 13.2 شوت در هر بازی به دروازه زده است اما در دو بازی مقابل تاتنهام و بایرن بدون او 9 شوت زد. مقابل والرنگای ضعیف ، تیم 25 شوت به دروازه زد که هیچ کدام گل نشد و فقط 6 تا در چارچوب بودند. رئال سه شنبه در حالی به مصاف گالاتاسرای می رود که در پیش فصل 1.28 شوت در هر بازی زده است.
حجم بالای مصدومان
تا کنون هفت بازیکن رئال در پیش فصل مصدوم شده اند : په په ، بنزما ، ایارا ، کوئنت رائو ، راموس ، مودریچ و کریستیاو. بنیتز اعتقاد دارد که فقط په په و بنزما را می توان مصدومیتشان جدی دانست و بقیه ” احساس ناراحتی ” کرده اند. رئال در این تابستان به ندرت در والدبباس تمرین کرد. امروز ششمین تمرین در زمین تمرین رئال برگزار می شود. تیم 40347 کیلومتر را برای هفت بازی دوستانه پیموده است.
کیلور ، فیکس
همچنان دروازه بان فصل بعد رئال مشخص نیست. ماچرای ده خیا حل نشده است و فعلا کیلور که 405 دقیقه بازی کرده دروازه بان فیکس است. کاسیا که از بازی دوم به تیم اضافه شد 215 دقیقه بازی کرده و فقط یک بازی مقابل تاتنهام فیکس بوده است. کیلور احتمالا در بازی مقابل گیخون در آغاز لالیگا فیکس خواهد بود. فعلا کاسیا گلی در رئال نخورده است …
دانیلو یا کارواخال
رقابت در این پست همچنان داغ است. دانیلو گرانقیمت ترین خرید تابستان با 31.5 میلیون بود اما درخشش چندانی نداشت. او برای آغاز لالیگا دارای برتری است اما درخشش چندانی نداشته و در نقطه مقابل کارواخال خوب کار کرده است .در این تابستان بازیکن برزیلی 319 دقیقه بازی کرده و بازیکن اسپانیایی 298 دقیقه. آربلوا ، مدافع راست سوم تیم 301 دقیقه در پست دفاع چپ بازی کرده است.
کاسمیروی اغواگر
یکی از سورپرایزهای خوب تابستان رئال ، بازیکن فصل گذشته پورتو بود. کاسمیرو در این تابستان 346 دقیقه بازی کرد و نهمین بازیکن تیم بنیتز از نظر دقایق بود. وی شش روز زودتر از موعد از تعطیلات برگشت تا برای حضور در ترکیب بجنگد. در فاز دفاعی فوق العاده است و بنیتز او را یک ذخیره عالی برای مودریچ و کروس می بیند.
ایارا و لوکاس سیلوا، ضعیف
باشگاه به دنبال خرید یک هافبک است چرا که ایارا و لوکاس سیلوا عملکرد جابی نداشته اند. اولی پس از دو سال حضور در رئال توی باغ نیست. او به علت مصدومیت سه بازی را از دست داد. نه آنچلوتی را جذب کرده است و نه بنیتز. در مورد بازیکن برزیلی هم به نظر می رسد که بنیتز که می داند ماندنی نیست اصارری به استفاده از او ندارد.
خسه ، مهاجم ذخیره
بازیکن قناریایی تبدیل به ذخیره بنزما شده است. در غیاب بازیکن فرانسوی در مقابل گیخون در آغاز لالگیا در ترکیب قرار می گیرد. این بازیکن 383 دقیقه در این تابستان بازی کرد که فراز و نشیب زیادی داشت. مقابل اینتر و تاتنهام خوش درخشید اما مقابل والرنگا عملکردش چنگی به دل نزد.
اودگارد ، بی اثر
جوان نروژی بر اساس قرارداد در اردوی پیش فصل حضور داشت اما بنیتز اصراری به استفاده از وی نداشت. وی 45  دقیقه مقابل  رم و 46 دقیقه مقابل والرنگا بازی کرد.  باشگاه در نظر دارد که او در کاستیا بماند اما خودش ترجیح می دهد که به یک باشگاه لالیگایی برود.

کمیل چگینی بازدید : 31 1394/05/20 نظرات (0)

وقتش رسیده تا آخرین صفحه رمان را بنویسیم. راموس می ماند و تا سال 2020 قراردادش را با رئال مادرید تمدید می کند.خبر خوشی است. خبری که مادریدیسموها انتظارش را می کشیدند. هواداران چندان هم به خریدن یا نخریدن ده خیا چشم ندوخته اند (اگر بخواهیم صادق باشیم خریدنش در سال 2016 به عنوان بازیکن آزاد و با دیدن فن خال شکست خورده بهتر است) و حتی برایشان خرید یک مهاجم برای راحت شدن از دست اشتباهات بنزما هم چندان اهمیت ندارد. حتی این که بیل در پست هافبک هجومی افتضاح است و باید به سمت چپ برود هم زیاد نقل محافل نیست. همه برایشان این مهم است که سرجیوی محبوب ، تارزان کاماس ، کسی که قلب رئالی دارد و قهرمان دسیماست در تیم بماند… این که راموس تا سال 2020 بماند به اندازه خرید پیکه ، اوتامندی و پیکه با هم ارزش دارد چرا که راموس یک تنه به اندازه سه نفرشان روی هم می ارزد!
به همین خاطر زمانش رسیده که دیگر گذشته را ورق نزنیم و به جلو نگاه کنیم. یک ماه دو طرف به هم گلوله پرتاب می کردند و شرایط ناخوشایندی ایجاد شده بود. باشگاه ، بازیکن کاماسی را پول پرست می خواند و می گفت که او دنبال پول است (که دروغ بود) و این بازیکن هم اعلام کرده بود که از تصمیم شخصی مبنی بر جدا شدنش عقب نمی کشد (که کار او هم اشتباه بود). در این معمای عجیب و غریب و مذاکراتی که قبلا هم در میان بازیکنان دیگر تکرار شده بود (کریستیان و، الوس ، گایا و …) در نهایت باشگاه به خواست بازیکن تن داد. راموس ، خون برنابئوست و هرگز نمی توان تصور کرد که هر روز صبح در هوای بارانی منچستر با رونی به کارینگتون برود. پرز هم دوست نداشت که سه شنبه در جام برنابئو توسط هوادارانی هو شود که از رفتن کاسیاس همچنان ناراحت هستند. سرجیو می ماند ، رئال پیروز می شود ، همه برنده می شوند.
توماس رونکرو

کمیل چگینی بازدید : 24 1394/05/20 نظرات (0)

بنیتز در حرفهای اخیرش مدعی شده که بازیکنانی مثل رونالدو و راموس که از لیست بازی مقابل والرنگا غایب بودند ، مصدوم نیستند بلکه احساس ناراحتی می کنند.
مربی سابق ناپولی با نظر فیزیوتراپ های رئال تمرینات ویژه ای را انجام می دهند تا برای آغاز فصل در بالاترین سطح باشند.
بتنیتز با بدنسازانش برنامه های ویژه ای چیده تا رونالدو مثل چند فصل گذشته دچار مصدومیت نشود.رونالدو در فصل آتی نیز مثل همیشه در دقایق زیادی در طول فصل حضور پیدا می کند و آمادگی بدنی برای او حائز اهمیت بسیاری است.
راموس هم چنین تمریناتی را دنبال می کند. هر دو نفرشان دوشنبه تمرینات ویژه ای را پیگیری کردند.

کمیل چگینی بازدید : 36 1394/05/20 نظرات (0)

هواداران آرسنال بر خلاف ونگر نظرشان این است که تیمشان به خرید  کریم بنزمای فرانسوی نیاز  دارد.
در حقیقت عملکرد ضعیف ژیرو و آرسنال در هفته اول لیگ انگلیس باعث شده که آرسنالی ها در شبکه های اجتماعی خرید بنزما را ضروری بدانند.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 5,583
  • بازدید سال : 54,964
  • بازدید کلی : 2,244,743