loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 297 1393/12/23 نظرات (1)

رختکن رئال مادرید معتقد است  که نتایج و بازیهای خوب به زودی باز خواهند گشت . هرچند که رئال مادرید در هفته های اخیر شرایط ناخوشایندی داشته است اما بازگشت مصدومان و موراد زیر باعث شده است که تیم برای بازگشت به اوج امید و تبدیل شدن به همان تیمی که 22 برد پیاپی کسب کرد امید داشته باشد .

1- بازگشت سرجیو راموس ، یک رهبر در درون و بیرون زمین
کارلو آنچلوتی هم تصور نمی کرد که فقدان راموس اینقدر حس شود . راموس به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه دور بود و در نبود او تیم یک سقوط آزاد را تجربه کرد : شکست سنگین در ویسنته کالدرون و در 3 بازی اخیرش مقابل ویارئال ، بیلبائو و شالکه ناکام بود . رئال مادرید نه تنها به قوای دفاعی او بلکه به قدرت رهبری سرجیو راموس نیز نیاز دارد . در والدیباس می گویند که صدای فرمانده به تیم بازگشته است و آنچلوتی خیالش از بابت بی خیالی راحت شده است . او در دیدار فرداشب و در الکلاسیکو در ترکیب اصلی قرار می گیرد .

2- زوج په په و راموس برای تقویت خط دفاع
آنچلوتی بار دیگر به خاطر داشتن خط دفاع فیکس خود لبخند می زند . مربی ایتالیائی به واران ایمان کامل دارد اما مدافع فرانسوی در زمان مصدومیت راموس و فیکس بودنش عملکرد قابل قبولی نداشت . راموس و په په از حالا در بازیهای مهم مثل الکلاسیکو در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت . با این حال به نظر می رسد که آنچلوتی از واران در کنار راموس استفاده کند و په په قبل از الکلاسیکو استراحت می کند .

3- بازگشت مودریچ به ترکیب اصلی پس از 4 ماه
بازگشت مودریچ بهترین خبر در شب وحشتناک رئال مادرید مقابل شالکه بود . مودریچ حالا آماده بازی کردن است و فردا در ترکیب اصلی قرار می گیرد . فردا 60 بازی می کند و اگر اوضاع خوب پیش برود در الکلاسیکو نیز 90 دقیقه بازی می کند . بازگشت مودریچ باعث می شود تحرک رئال مادرید در خط حمله بالا رود و در دفاع نیز تعادل بیشتری ایجاد شود . حضور او باعث می شود عملکرد تونی کروس نیز بهتر شود .

4- تغییر سیستم اطمینان بیشتری به تیم می شود
رختکن رئال مادرید خواهان استفاده مجدد از سیستم 4-4-2 و در نتیجه آن بازگشت قدرت است . به نظر می رسد آنچلوتی نیز برای استفاده از این سیستم به خصوص در الکلاسیکو راضی شده است . تنها سوال حضور یا عدم حضور گرت بیل در ترکیب است که البته صحبتهای اخیر پرز نشان می دهد حضور او در ترکیب غیر قابل مذاکره است . کارلو آنچلوتی باید گرت بیل را برای بازی در سیستم 4-4-2 توجیه کند و از او بخواهد در کارهای دفاعی شرکت کند . این همان کاری است که گرت بیل در بازی برگشت رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ انجام داد . رختکن معتقد است که حضور بیشتر در کارهای دفاعی حتی برای بی بی سی به سود تیم است .

5- اعتماد رختکن به کارلو آنچلوتی
اتحاد بین بازیکنان و مربی بهترین دلیل برای خروج رئال مادرید از بحران است . بازیکنان به مربیشان کاملا اعتماد دارند و تیم آماده رویاروئی با هر شرایطی است . بازیکنان می دانند که مربی را نا امید کرده اند و مربی از آنها می خواهد درون زمین شرایط موجود را جبران کنند .

6- بازگشت جیمز رودریگز برای یک چهارم نهائی لیگ قهرمانان اروپا
بازگشت جیمز رودریگز یک خبر خوب دیگر برای رئال مادرید است . جیمز رودریگز در حال سپری کردن آخرین مراحل دوران ریکاوری خود است و برای یک چهارم نهائی لیگ قهرمانان اروپا شرایط خوبی خواهد داشت . وقتی او باز گردد آنچلوتی می تواند روی کروس ، جیمز رودریگز ، ایسکو و لوکا مودریچ حساب کند که این همان ترکیب الکلاسیکو رفت و بازی در آنفیلد است . با بازگشت جیمز رودریگز دوره مصدومان رئال نیز تمام شده است .

7- گزینه های بیشتر روی نیمکت
بازگشت مصدومان باعث می شود کارلو آنچلوتی یک نیمکت تعادلی تر و کامل تر در اختیار داشته باشد . وقتی جیمز رودریگز باز گردد ، ایسکو ، خود بازیکن کلمبیائی ، هر عضو بی بی سی ، خسه و واران می توانند به عنوان تعویضی به زمین بیایند . به عنوان مثال در شب تلخ کالدرون نیمکت رئال بدین گونه بود : ناواس - چیچاریتو - ایارا - خسه - آربلوا - لوکاس سیلوا و یورنته که نمی شد روی انها حساب ویژه ای باز کرد .

8- یک هفته استراحت برای الکلاسیکو
رئال مادرید برای رویاروئی با بارسلونا یک هفته استراحت می کند و این در حالی است که بارسلونا پیش از آن با منچستر سیتی تقابل می کند . آنچلوتی 3 روز بیشتر برای تمرین دادن تیمش فرصت دارد که این از نظر روحی و فیزیکی به سود رئال مادرید خواهد بود .

9- اعتماد به ایکر کاسیاس
آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتیش اعلام کرد که به ایکر کاسیاس در الکلاسیکو بازی می دهد . ممکن است که کیلور ناواس در برابر لوانته بازی کند اما این به معنی نیمکت نشینی کاسیاس در الکلاسیکو نخواهد بود .

10- فلورنیتینو پرز از هواداران حمایت خواست
رختکن امیدوار است که صحبتهای پرز روی هواداران تاثیر بگذارد و سوتها در بازی بعدی به تشویق تبدیل شود .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عارف حسنعلی زاده در تاریخ 1393/12/24 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

اگه امروز لوانته رو ببره رئال ،قهرمانه فصل میشه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,592
  • بازدید ماه : 4,545
  • بازدید سال : 66,332
  • بازدید کلی : 2,256,111