loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
عارف اصغری بازدید : 116 1394/03/23 نظرات (0)

رئال نیوز - اگر ژابی آلونسو در تابستان گذشته از رئال جدا نمی شد و در تیم ماندنی می شد هم حالا با آمدن بنیتز قطعا از رئال می رفت.

ژابی به هیچ وجه رابطه خوبی با بنیتز ندارد و حتی دو سال پیش زمانی که مورینیو رفته بود و بحث حضور بنیتز در رئال مطرح شده بود می خواست از رئال جدا شود اما با استخدام آنچلوتی ماندنی شد. رابطه ژابی آلونسو و بنیتز از زمان جدایی بازیکن باسکی از لیورپول شکرآب است.

جدایی ژابی آلونسو در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات قبلی ضربه مهلکی بر پیکره تیم آنچلوتی بود. مسلما اگر آلونسو در رئال می ماند در زمان مصدومیت مودریچ تیم تا این حد به مشکل نمی خورد.

عارف اصغری بازدید : 76 1394/03/23 نظرات (0)

رئال نیوز - پیکه، مدافع جنجالی بارسلونا از طرف وزیر ورزش اسپانیا حمایت شد.

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که به خاطر اظهارات تحریک‌آمیز در جشن قهرمانی بارسلونا خطاب به زئال‌مادرید با انتقاد مواجه شده ، از طرف وزیر ورزش کشورش مورد حمایت قرار گرفت.

 

او پس از اعلام این موضوع که خواننده جشن تولد کریس رونالدو ناخواسته، برهم خوردن ذهنیت رئالی‌ها و تقدیم قهرمانی به بارسلونارا در پی داشت،به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و حتی در نیمه دوم بازی اخیر اسپانیا مقابل کاستاریکا هو شد؛ اتفاقی که واکنش وزیر ورزش اسپانیا را در پی داشت.

 

«میگوئل کاردانال» در این باره گفت:« تا جایی که به یاد می‌آوریم، پیکه همیشه با نهایت عشق و توان برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده و به این خاطر، صرفنظر از اظهاراتش در جشن قهرمانی بارسلونا، لایق احترام بیشتری از سوی هواداران است.»

 

«کاردنال» با این جملات، تمجید از او را به اوج رساند:« پیکه از کودکی همیشه در دسترس تیم ملی بوده و به خاطر آنچه برای اسپانیا رقم زده، مستحق تشکر همگانی است.برای حفظ اتحاد ملی باید حامی قهرمانانمان باشیم، نه منتقد آن‎ها. امثال پیکه با شور و نوع بازی خود، لذت‌های ویژه‌ای نصیب فوتبال اسپانیا کرده‌است.»

عارف اصغری بازدید : 251 1394/03/23 نظرات (1)

رئال نیوز - مجله فوربس در جدیدترین لیستی که اعلام کرده، 100 ورزشکار پردرآمد سال 2015 را معرفی کرده است.

مجله فوربس، یکی از معتبرترین مجلات آمریکایی است که هر ساله لیست‌های مختلفی از قدرمتندترین مرد جهان، ثروتمند‌ترین فرد جهان و هزاران لیست جالب دیگر منتشر می‌کند. اواخر هفته گذشته این دو هفته نامه مشهور اقتصادی لیستی از پردرآمدترین ورزشکاران در سال 2015 منتشر کرد. لیستی بلند بالا که بوکسور‌های «مبارزه قرن» رتبه‌های اول و دوم را از آن خود کرده‌اند.

 

می‌ودر مرد شماره یک جهان

فلوید می‌ودر، بوکسور مشهور آمریکایی، پس از آن مبارزه مشهور با مانی پاکیائو، می‌ودر چکی به مبلغ 100 میلیون دلار در همان شب دریافت کرد، اما مبلغ واقعی که «آقای پول» دریافت کرد بسیار بیشتر از این اعداد بود. میلیون‌ها نفر چشم به این مبارزه دوخته بودند و همین موضوع باعث شد تا رکورد درآمد مالی تاریخ مبارزات بوکس شکسته شود. 73 میلیون دلار درآمد فروش حق پخش تلویزیونی بود و 13 میلیون دلار هم از اسپانسرینگ به دست آمد. همین ارقام باعث شد تا مجموع درآمد این مبارزه حدود 600 میلیون دلار شود و می‌ودر 60% این رقم را به دست آورد. حالا می‌ودر با درآمد 300 میلیون دلار (تقریبا معادل یک هزار میلیارد تومان) برای سومین بار در چهار سال گذشته، در صدر پردرآمدترین ورزشکاران جهان ایستاده‌ است.

 

نیمار، جوان‌ترین ورزشکار پردرآمد

در لیست 100 نفره فوربس، عنوان جوان‌ترین ورزشکار پردرآمد به نیمار، ستاره 23 ساله بارسلونا با درآمد 31 میلیون دلار تعلق گرفته است. نیمار که در سال 2014 در رده شانزدهم قرار داشت، امسال در رده بیست و سوم قرار گرفته است.

دومین ورزشکار جوان در لیست پردرآمدترین‌ها، خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی رئال مادرید است. خامس با 23 سال سن و در آمد 29 میلیون یورویی در رده بیست و هفتم جهان قرار گرفته است.

 

لیست 20 ورزشکار پردرآمد جهان در سال 2015 به‌شرح زیر است:

 

فلوید می‌ودر، بوکس: 300 میلیون دلار

مانی پاکیائو، بوکس: 160 میلیون دلار

کریس رونالدو، فوتبال: 79/6 میلیون دلار

لیونل مسی، فوتبال: 73/8 میلیون دلار

راجر فدرر، تنیس: 67 میلیون دلار

لبران جیمز، بسکتبال: 64/8 میلیون دلار

کوین دورانت، بسکتبال: 54/1 میلیون دلار

فیل میکلسن، گلف: 50/8 میلیون دلار

تایگر وودز، گلف: 50/6 میلیون دلار

کوبی برایانت، بسکتبال: 49/5 میلیون دلار

بن ریزلیسبرگر، فوتبال آمریکایی: 48/9 میلیون دلار

روری مک الروی، گلف: 48/3 میلیون دلار

نوواک جوکوویچ، تنیس: 48/2 میلیون دلار

زلاتان ابراهیموویچ: 39/1 میلیون دلار

لوییس همیلتون، اتومبیل‌رانی: 39 میلیون دلار

انداموکونگ سو، فوتبال آمریکایی: 38/6 میلیون دلار

فرناندو آلونسو، اتومبیل‌رانی: 35/5 میلیون دلار

گرث بیل، فوتبال: 35 میلیون دلار

یان لستر، بیسبال: 34/1 میلیون دلار

درک رز، بسکتبال: 33/9 میلیون دلار

عارف اصغری بازدید : 432 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - اوون ، مورینتس و مک مانامان یکشنبه آینده در حالی در بازی پشکسوتان رئال و لیورپول به میدان می روند که یک نیمه برای هر کدام از دو تیم بازی می کنند

این دو مثل برخی پیشکسوتان دو طرفه سالهای اخیر بودند. در بازی پیشکسوتان رئال و یووه ، زیدان و کاناوارو برای هر دو تیم بازی کرده بودند و سال گذشته در بازی رئال و اینتر هم زامورانو و لوئیز فیگو.

عارف اصغری بازدید : 190 1394/03/22 نظرات (0)
رئال نیوز - رانی دلیا سرمربی سلتیک سابقه همکاری با مارتین اودگارد را دارد و آ اس گزارش داده که باشگاه اسکاتلندی می تواند مکان مناسبی برای پرورش ملی پوش نروژی باشد.
اودگارد به همراه رئال به چین و استرالیا سفر می کند، اما برای فصل آینده به باشگاه دیگری قرض داده می شود زیرا بازی در لیگ 2 اسپانیا با پیراهن رئال مادرید ب برای پیشرفت او کافی نیست.
در اسپانیا مالاگا و رئال بتیس به بازیکن 16 ساله علاقه دارند، اما رابطه او و دلیا و خانواده اش ممکن است باعث رفتن او به سلتیک شوند.
گزارش شده که اودگارد به توصیه دلیا پیشنهاد رئال را پذیرفته است.
عارف اصغری بازدید : 220 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - باشگاه رئال‌مادرید که این روزها با اخراج آنجلوتی، رفائل بنیتس‌ را درصدر کادر فنی خود قرار داده است به دنبال آن است که در بازار نقل و انتقالات تابستانی مهاجمان جدیدی را جذب کند و ناکامی این فصل را که در حضور آنجلوتی به هیچ جامی دست نیافت را جبران کند.

در این میان باشگاه رئال‌مادرید دستش را بر روی مهاجمان ژوزه مورینیو‌ در باشگاه چلسی قرار داده است و می‌خواهد دیگو کاستا و ادن هازارد را به خدمت گیرد و به نوعی مهاجمان خط حمله چلسی را جمع کند.

عارف اصغری بازدید : 176 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - با انتصاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید، کورس قهرمانی لالیگا در فصل آینده عرصه نبرد دو مربی است که دانش تاکتیکی مهمترین سلاح‌شان برای کسب نتیجه است.

به گزارش مارکا، رئال مادرید با برکناری کارلو آنچلوتی و انتصاب رافائل بنیتس به عنوان جانشین او، نشان داد به لزوم تغییر موضعی بزرگ در ساختار هدایت این تیم برای فصل آینده پی برده است. برخلاف کارلتو که به فاکتور انگیزه و روحیه سرزنده به عنوان یک عنصر کلیدی برای کسب نتیجه توجه ویژه‌ای داشت (به خصوص پس از آشفته‌بازار متشنجی که ژوزه مورینیو در رختکن رئال مادرید به راه انداخته بود)، بنیتس مربی نیست که به خاطر داشتن رابطه صمیمانه و شخصیت محبوب در میان بازیکنانش معروف باشد.

برای بنیتس نکات فنی و تاکتیکی در درجه اول اهمیت قرار دارد و این خصلتی است که لوئیس انریکه نیز در یک فصل مربیگری‌اش در بارسلونا ثابت کرد. به این ترتیب اولین ال‌کلاسیکوی فصل آینده را می‌توان دوئل تاکتیسین‌هایی که نقاط مشترکی با یکدیگر دارند، دانست.

هم بنیتس و هم انریکه شاگردان یک مکتب هستند، ‌شاگردان مکتب فوتبال منظم، سازمان‌یافته، دقیق، نظام‌مند و هر دو طرفداران بزرگ تکنولوژی «تیغه برنده» به شمار می‌روند. در میان این دو اما کفه دانش فنی و تاکتیکی به سوی سرمربی جدید رئال مادرید سنگینی می‌کند، چرا که او 20 سال سابقه مربیگری دارد. بنیتس و انریکه دو تکنوکرات فوتبالی هستند که همواره در پی یافتن راه‌ حل‌های علمی برای مشکلات‌شان در داخل زمین بازی بوده‌اند.

تجربه نشان داده است که اگر نه در تمام مواقع، حداقل در بیشتر موارد تصمیمات این دو نفر بنیان و اساس علمی داشته است و بر پایه فلسفه فوتبالی‌شان نبوده است. استدلال‌های انریکه و رافا هم بر پایه مباحث منطق‌گرایانه و تفکرات انتقادی بوده است.

به طور خلاصه می‌توان گفت که مربیان بارسلونا و رئال مادرید هر دو طرفداران پروپاقرص فوتبال علمی هستند و همیشه سعی کرده‌اند این فاکتور را به دیگر شاخصه بازیکنان بااستعداد‌شان تزرق کنند. این دو ترجیح می‌دهند که به عنوان دو فرد وسواسی در نظم و سختگیر توصیف شوند تا اینکه در دام غیرمنتظره‌ها بیفتند.

اینکه بنیتس و انریکه به استفاده از سیستم چرخشی برای به کارگیری تمام بازیکنان‌شان تمایل دارند هم اتفاقی تصادفی نیست، چون هر دوی آنها کسانی هستند که باور دارند همه چیز درباره تمام توانایی تیم‌‌های‌شان به همان اندازه اهمیت دارد که دانستن تمام جزئیات مربوط به تیم‌های حریف

عارف اصغری بازدید : 195 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - توتو اسپرت نوشته است که ایسکو ستاره ملی پوش رئال مادرید مورد توجه یوونتوس قرار گرفته و این باشگاه هم تمایل دارد برای خرید این بازیکن پیشنهاد خود را ارائه کند.

پیش از این سیتی نیز به جذب ایسکو ابراز علاقه کرده بود، یوونتوس علاقمند است ایسکو را برای جایگزینی پیرلو جذب کند.

عارف اصغری بازدید : 108 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - قیمت پیش فروش بلیط های فصل بعد رئال مادرید مشخص شد.

هر کسی بلیط 19 بازی لالیگا را بخواهد باید رقمی بین 223 تا 1840 یورو را بسته به جایگاه محل تماشای بازی در برنابئو بپردازد.  قیمت تماشای کل بازیها شامل لالیگا ، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ هم بین 332 تا 2384 یورو خواهد بود.

عارف اصغری بازدید : 76 1394/03/22 نظرات (0)

رئال نیوز - هر چند که چیچاریتو اکنون بازیکن رئال محسوب نمی شود اما وکلای این بازیکن به زودی با رئال قرار خواهند گذاشت.

چیچاریتو می خواهد که هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود و معلوم شود که رئال مادرید او را می خواهد یا نه. این بازیکن شرط گذاشته است که تنها در صورتی می ماند که به اندازه کافی به استعدادش توجه شود و مثل کل فصل قبل نیمکت نشین نباشد.

عارف اصغری بازدید : 119 1394/03/21 نظرات (1)

رئال نیوز - گروهی از هواداران رئال با پلاکاردهای انتقادی به سراغ مدیر رئال رفتند تا ناراحتی خود را از این که تیمشان ناکام مانده و کسب سه جام توسط بارسا را دیده نشان بدهند.

 

بارسایی ها در میدان کانالتس جشن قهرمانی می گیرند و در رئال فقط پول مهم است

پرز،از رئال گم شو

 

هیچ توهینی در این پلاکاردها نیست. ما مادریدیسمو هستیم و هیچ نفعی از این کار نمی بریم. پرز همین حالا از برنابئو برو گمشو!

پرز،از رئال گم شو

 

فلورنتینو ، 1000 میلیون خرج کردی و جلوی بارسایی ها زانو زدی!

پرز،از رئال گم شو

 

هیچ کدام از اعضای رسمی به تو رای ندادند ، تو رئال مادرید را دزدیدی / #پرز استعفا

پرز،از رئال گم شو

 

نه بازیکنان و نه مطبوعات ، حالا هیچ کس مدافع پرز نیست

پرز،از رئال گم شو

 

پرز ولخرجی می کند ، بارسا سه جامه می شود

پرز،از رئال گم شو

 

قهرمانی بارسا حاصل مدیریت پرز

پرز،از رئال گم شو

عارف اصغری بازدید : 104 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - حضور سامی خدیرا، ملی پوش آلمانی، در شالکه بعد از کسب تجربه در رئال مادرید می‌توانست اتفاق خوبی برای بوندسلیگا باشد، اما وی ترجیح داد به ایتالیا برود.

سامی خدیرا از بعد از پایان جام جهانی وضعیت خوبی در ترکیب رئال مادرید نداشت؛ به عبارتی دیگر کارلو آنچلوتی در تفکراتش جایی به این هافبک آلمانی نمی‌داد. او هم در لالیگا، هم در جام حذفی اسپانیا و هم در چمپیونزلیگ مجموعا فقط 17 بار بازی کرد که این میزان برای این بازیکن جاه‌طلب بسیار کم بود. به این ترتیب وی تصمیم گرفت در پایان فصل و با به پایان رسیدن قراردادش از کهکشانی‌ها جدا شود. یکی از تیم‌هایی که مصرانه می‌خواست این بازیکن را به خدمت بگیرد، شالکه بود. او حتی با سران این باشگاه ملاقات کرد و مذاکراتی هم صورت گرفت، ولی در نهایت یوونتوس تورینو را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

بعد از دیدار دوستانه شب گذشته آلمان مقابل امریکا از خدیرا سوال شد چرا به شالکه جواب رد داد. وی گفت:" من گفتگوهای خیلی خیلی خیلی خوبی با شالکه داشتم، با مربی این تیم یعنی دی‌متئو و با هورس هلت و کلمنس تونیس. مسئله بسیار جدی بود و روی آن فکر میکردم، ولی بعد از آن دیدم که این تیم وضعیت واقعا آشفته و بی‌ثباتی دارد، مربی‌اش هم اخراج شد. این اتفاقات برای من تعیین‌کننده بود و در نهایت تصمیم گرفتم مسیرم را به سمت ایتالیا کج کنم."

این بازیکن 28 ساله که شب گذشته یک نیمه مقابل شاگردان کلینزمن بازی کرد، افزود:" یووه یک باشگاه قدیمی و بااصالت است که سال‌های اخیر یک سری مشکلاتی داشت با این وجود ثابت کرد که همچنان در عرصه بین‌المللی رقیب می‌طلبد. آنها فصل خیره‌کننده‌ای در چمپیونزلیگ داشتند و یک بازی خیلی خوب در فینال ارائه کردند. من احساس می‌کنم این باشگاه مثل یک خانواده مرا در میان خود خواهند پذیرفت. برای همین تقریبا مطمئن بودم که انتخاب درستی انجام داده‌ام."

عارف اصغری بازدید : 97 1394/03/21 نظرات (0)

رئال نیوز - در حالیکه رسانه های اسپانیایی از پیشرفت مذاکرات رئال مادرید با منچستریونایتد برای انتقال دخیا خبر داده اند، دیلی تلگراف امروز ادعا کرد که رئالی ها قصد دارند هفته آینده پیشنهاد جدی و رسمی خود برای دخیا را به اطلاع مدیران منچستریونایتد برسانند. 

در این گزارش آمده است که یونایتدی ها قصد دارند برای فروش دخیا، مبلغ 30 میلیون پوند طلب کنند. یکی دیگر از برنامه های آنها، وارد کردن کریم بنزما در پروسه انتقال است. لوئیس فان خال در جستجوی یک مهاجم گلزن و درجه اول برای منچستریونایتد است و روی کریم بنزما نگاهی مثبت دارد. 

هفته گذشته شایعاتی در مورد مذاکره مدیر برنامه های بنزما با نایب رئیس منچستریونایتد منتشر شد که همگی تکذیب شدند. بعید است رئال مادرید قصد واگذاری بنزما به یونایتد، حتی برای تسهیل انتقال دخیا را داشته باشد.

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,388
  • بازدید ماه : 5,632
  • بازدید سال : 55,013
  • بازدید کلی : 2,244,792