loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 223 1394/04/16 نظرات (0)
رئال نیوز - دریک اوسده مدافع جوان رئال مادرید با امضای قراردادی سه ساله راهی بولتون انگلیس شد.

باشگاه بولتون موفق شد دریک اوسده مدافع 22 ساله رئال مادرید که در تیم بی رئال مادرید بازی می کرد را به خدمت گیرد.

اکانت توییتر باشگاه بولتون با انتشار این خبر اعلام کرد دریک اوسده را به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی سه ساله به خدمت گرفته است.

احسان عابدی بازدید : 49 1394/04/11 نظرات (0)
رئال نيوز - یکی از بازیکنان کاستیا رئال به انگلیس راهی شد

دریک اوسدو یکی از بازیکنان خوش اتسیل کاستیا یا آکادمی رئال به بولتون انگلیس پیوست . دریک اوسدو که از سال 2002 یعنی به مدت 13 سال در کاستیا رئال از کودکی قعالیت می کرد راهی لیگ جزیره و تیم بولتون شد

احسان عابدی بازدید : 56 1394/04/11 نظرات (0)
رئال نيوز - روبن یانیز و آبنر دو بازیکن کاستیا هستند که با تصمیم بنیتز در اردوی پیش فصل آمریکا تیم اصلی را همراهی می کنند .

روبن یانیز دروازه بان اصلی کاستیا در فصل اخیر بود . وی با تصمیم بنیتز در اردوی پیش فصل حضور پیدا می کند . با توجه به وضعیت مبهم کاسیاس و مصدومیت کیلور ناواس و همچنین حل نشدن مسئله ده خیا این دروازه بان ممکن است در اردوی پیش فصل در تیم اصلی بازی کند . آبنر دیگر بازیکنی است که در چین و استرالیا رئال مادرید را همراهی می کند . پست این بازیکن دفاع چپ است .

احسان احمدزاده بازدید : 75 1394/04/07 نظرات (0)
رئال نیوز - تیم جوانان رئال پس از پنالتی که مولینا در دقیقه 95 از دست داد با نتیجه دو بر یک از رایو شکست خورد.

در این بازی لاینهارت تک گل تیم رامیس را به ثمر رساند اما جوانان رئال فرصت خوبی برای قهرمانی را در سئوتا از دست دادند.

احسان عابدی بازدید : 55 1394/04/06 نظرات (0)
رئال نيوز - آلبرتو بوئنو ، بازیکن اسبق رئال در مصاحبه با مارکا گفت :” همیشه گفتم که رشد کردن در آکادمی رئال در پیشرفتم موثر بوده است.. مسلما بازیکنی از آکادمی هست که بتواند بیشتر از بقیه بدرخشد.”

وی افزود :” خوش شانس بودم که در کاستیا با بازیکنانی مثل بورخا والرو ، ماتا ، نگردو ، کودینا و … هم تیمی بودم. بازیکنانی که حالا در بهترین سطح موفق شده اند و البته در رئال بازی نمی کنند.رئال باید به آکادمی اطمینان کند و یک مربی باید به این جوان ها اعتماد داشته باشد و به آنها آرامش لازم را بدهد.”

احسان احمدزاده بازدید : 45 1394/04/06 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید و رایو وایکانو امروز در فینال جام حذفی جوانان در سئوتا به مصاف هم می روند.

رئال مادرید روی مایورال و لازو رای کسب قهرمانی حساب می کند. رامیس ، سرمربی تیم جوانان رئال در صورتی که امشب قهرمان شود رکورد بنیتز را تکرار می کند که در سهل اسل حضور در تیم جوانان رئال دو کوپا بدست آورد.

احسان احمدزاده بازدید : 190 1394/04/03 نظرات (0)
رئال نیوز - آگونی در یک قدمی پیوستن به بورسیا دورتموند است. هافبک قناریایی 20 ساله فصل گذشته در رئال مادرید سی توپ می زد اما این تیم منحل شد و حالا او با بند بازگشت راهی دورتموند می شود.

آگونی یک بال چپ سرعتی است که در ابتدا به تیم رزروهای دورتموند ملحق می شود و از مربیانی که گوندوغان ،کهل ، بندر و گروس کروتز را پرورش دادند درس فوتبال می گرد.

این بازیکن چهار سال پیش به آکادمی رئال مادرید آمد کهروندی صعودی داشت اما فصل گذشته به علت مصدومیت نتوانست بدرخشد.

احسان احمدزاده بازدید : 95 1394/04/01 نظرات (0)
رئال نیوز - فینال کوپا دل ری جوانان میان رئال مادرید و رایو وایکانو شنبه هفته آینده در استادیوم آلفونسو موروبه سئوتا برگزار خواهد شد.

تیم جوانان رئال مادرید برای سومین سال پیاپی به فینال کوپا دل ری رسیده است.

احسان احمدزاده بازدید : 53 1394/04/01 نظرات (0)
رئال نیوز - رئال مادرید به ویکتور فرناندز ، سرمربی دپورتیوو پیشنهاد داده است که مسئول بخش آکادمی شده است.

رامون مارتینز ، رئیس بخش آکادمی رئال اکنون در بستر آکادمی است و رئال به دنبال جانشین می گردد. ویکتور فعلا جوابی نداده است.

احسان احمدزاده بازدید : 248 1394/04/01 نظرات (0)
رئال نیوز - بنیتز در تعطیلات بسر می برد اما با دقت شرایط رئال مادرید را زیر نظر دارد. وی از طریق وبسایت خود صعود تیم جوانان رئال به فینال جام حذفی را تبریک گفت.

وی در پیغامی نوشت :” دوست دارم به صورت ویژه به تیم جوانان رئال مادرید تبریک بگویم که برای سومین سال پیاپی به فینال کوپا رسیدند. امیدوارم که بتوانند نماینده خوبی برای ما باشند. به کادر فنی ، تک تک اعضای کادرپزشکی و تمامی بازیکنان تبریک می گویم. یک تبریک صمیمانه را به تیم می گویم بر تیم قدرتمند والنسیا در نیمه نهایی غلبه کردند و برای فینال شنبه که در آلفونسو موروبه مقابل رایو وایکانو برگزار می شود برایشان آرزوی موفقیت می کنم.”

احسان احمدزاده بازدید : 170 1394/03/26 نظرات (1)
رئال نیوز - زیدان فصل بعد در کاستیا می ماند و مسلما یک بازیکن ستاره فصل بعد تیمش خواهد بود : بورخا مایورال ، جواهر 18 ساله.

این مهاجم فصل قبل 5 بازی در کاستیا داشت که دو گل زد. آنچلوتی او را در لیست بازی مقابل ختافه قرار داد اما از لیست خط زد. امسال این بازیکن 50 گل در رئال زده است : 35 تا در گروه پنجم جوانان ، چهار تا در کوپا دل ری جوانان ، دو تا در کاپ قهرمانان در رده جوانان ، هفت تا در لیگ قهرمانان در رده جوانان و دو تا در کاستیا. تازه دو بازی دیگر هم تا پایان فصل باقی است. از فصل 13-2012 تا کنون این بازیکن 128 گل زده است.

زیدان فصل بغد تغییرات زیادی را در جمع بازیکنانش در کاستیا خواهد داشت. انزو زیدان ، خوزه لئون ، فران ، کابایوو ناروائز بازیکنانی هستند که از رئال مادرید سی به کاستیا می رسند.

حمیدرضا اقبالی بازدید : 59 1394/03/25 نظرات (0)

اختصاصی رئال نیوز - لوییس لوپز با تجربه در آستانه بر عهده گرفتن هدایت دروازه بانان تیم آکادمی رئال مادرید قرار گرفت .

به گزارش مارکا ، با توجه به سابقه لوپز می توان فهمید که این یک قرارداد زیرکانه است . در واقع این مربی سابقه بسیار درخشانی دارد و در صورتی که به آکادمی رئال و کادرفنی زیدان اضافه شود انتظار می رود که ایکر کاسیاس جدیدی را پیدا کند .

او چندی پیش در لوانته مربی کیلور ناواس بود که باعث شد او درخشش فوق العاده ای داشته باشد و در نهایت به رئال مادرید بپیوندد . ناواس خاطرات فوق العاده ای از لوپز دارد و بهتر از هر کسی می داند که این قرارداد چقدر برای رئال با ارزش است .

او سابقه حضور در آکادمی رئال مادرید را تا سال 2009 داشته و در آن سال به همراه خواکین به بیلبائو رفت و سپس به همراهش به لوانته و گرانادا عزیمت کرد .

احسان احمدزاده بازدید : 76 1394/03/24 نظرات (0)
رئال نیوز - تیم جوانان رئال با گلهای لازو ، فران و مایورال با نتیجه سه بر یک بر والنسیا غلبه کردند.

شاگردان رامیس این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و حالا در بازی برگشت به دنبال صعود به فینال کوپا و کسب یک جام مهم خواهند بود.

احسان احمدزاده بازدید : 104 1394/03/19 نظرات (0)

رئال نیوز - رئال مادرید سی از فصل بعد دیگر وجود خارجی نخواهد داشت. باشگاه برنامه ریزی ها را برای حذف تیم رزروها دوم خود آغاز کرده است. در حالی که در تابستان 2012 ، باشگاه برای خرید سهمیه دسته سوم برای این باشگاه 190 هزار یورو هزینه کرد آنها سال بعدش به خاطر سقوط کاستیا به دسته سوم روانه دسته چهار شدند.

فلورنتینو در ابتدا ایده داشتن سه تیم در سه سطح اول فوتبال اسپانیا را داشت اما حالا در نظر گرفته است که تیم دوم رزروهای رئال مادرید موسوم به ” رئال مادرید سی ” را حذف کند. وی در این باره توضیح داده است :” تیمهای حرفه ای زیادی داریم. هر سال بازیکنان آکادمی ما به باشگاه های بزرگ دنیا صادر می شوند. شرایط خیلی مشکلی است.”

رئال مادرید سی امسال تحت هدایت خوزه آئورلیو خای فعالیت می کرد. این رده باشگاهی از سال 1990 در رئال افتتاح شد که بازیکنانی مثل رائول ، کاسیاس ، گوتی ، آربلوا ، گرانرو ، کایخون و موراتا نیز در آن بازی کرده اند. قرار است که زیدان در اغاز پیش فصل بازیکنان کاستیا و رئال مادرید سی را به طور همزمان در اختیار داشته باشد. برخی از آنها به تیم جوانان می روند و برخی دیگر باید از باشگاه دا شوند. احتمالا تیم سوم رئال در رده جوانان هم حذف می شود.

در حال حاضر رامون مارتینز ، مسئول آکادمی رئال مادرید دچار بیماری است که از تابستان گذشته خاویر تورالبو به جای وی در دفتر باشگاه فعالیت می کند.

این تحولات روی مربیان رده های پایه نیز اثر می گذارد. مثلا رامیس پس از سه سال حضور در تیم جوانان نیاز به پیشرفت دارد اما دیگر جایی برای پیش رفت ندارد. زیدان سرمربی کاستیا می ماند و فعلا خبری از تغییرات دیگر نیست. روند منطقی این بود که رامیس امسال در رئال مادرید سی مشغول به کار شود ، روبن دلارد از تیم دوم جوانان رئال به تیم اصلی بیاید و مربیان دیگری مثل سلادور ، سولاری و روبرتو روخاس هم پیشرفت داشته باشند اما این روند کاملا کند شده است

احسان احمدزاده بازدید : 199 1394/03/18 نظرات (0)

رئال نیوز - الکس ویدال ، خرید جدید بارسلونا در دوران فوتبالش پیش از پیوستن به کاتالان ها در سیزده تیم مختلف بازی کرده بود.

یکی از تیمهای دوران فوتبال ویدال ، رئال مادرید بوده است. وی در وایس ، کامبریلز، ناستیچ ، رئال مادرید ، رویس ، اسپانیول ، دام ، پاتراکیکو، پوبلا مافومت ، مایورکا ، آلمریا و سویا بازی کرده است. وی دو فصل در تیم های نوجوانان و جوانان رئال بازی کرده است.

احسان احمدزاده بازدید : 137 1394/03/18 نظرات (0)

رئال نیوز - آینده مارکو اسنسیو و اودگارد در فصل آینده به دور از رئال خواهد بود. احتمالا این دو به تیمی خارج از لالیگا قرض داده می شوند تا فرصت پیدا کنند. بنیتز می داند که این دو در رئال مادرید فرصت زیادی پیدا نمی کنند و می خواهد آنها در باشگاهی دیگر تجربه اندوزی کنند. ویارئال ، مالاگا و بتیس مشتریان اودگارد هستند و می توانند باعث پیشرفت وی شوند.

آسنسیو در زمستان گذشته با 3.9 میلیون یورو از مایورکا خریده شد و تا پایان فصل به این تیم قرض داده شد. بازیکن تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا این روزها آماده حضور در مسابقات یورو می شود و نمی تواند که در تور اسیا و استرالیا به تیم بنیتز ملحق شود.

اودگارد چهار میلیونی که سالی 1.2 میلیون یورو دستمزد می گیرد با تیم به تور استرالیا و چین می رود اما احتمالا فصل بعد در یک تیم لالیگایی بازی می کند مگر آن که خودش را به بنیتز ثابت کند.

بازیکنان دیگری هم در این فصل از آکادمی رئال جدا خواهند شد. دیگو یورنته 21 ساله قرار است که از رئال جدا شود. وی پیشنهاداتی از انگلیس و آلمان دارد. آگوسا یک سال دیگر قرارداد دارد اما در فکر جدایی است. کریستین بناونته هم با وست برومویچ به توافق رسیده است. درک ، مدافع سیه چرده اکادمی رئال در راه انگلیس است ، واتفورد در لیگ برتر و ناتینگهام فارست و ولورهمپتون در لیگ دسته دوم انگلیس مشتریانش هستند.

احسان احمدزاده بازدید : 195 1394/03/15 نظرات (0)

رئال نیوز - سفیدها همچنان به جذب پدیده های فوتبال ادامه می دهند.

رئال مادرید بار دیگر یکی از پدیده های نوجوان دنیای فوتبال را جذب کرد تا تیم های پایه خود را بیش از پیش گسترش دهد. به گفته آ.س، آن ها روز گذشته موفق شدند برونو ایگلسیاس پدیده 13 ساله اسپانیایی و بهترین بازیکن اسپانیا (در گروه سنی خودش) را جذب کنند و بار دیگر در این راه بارسا، سیتی و اتلتیکو را شکست دهند. این بازیکن که مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی نیز بود، به تیم پایه ای رئال که مربی آن گوتی خواهد بود، می پیوندد.

برونو روز دوشنبه به دعوت پرز به برنابئو خواهد رفت تا مراحل نهایی قراردش را تکمیل کند.

omidrealmadrid بازدید : 239 1394/03/09 نظرات (3)

رئال نیوز - باشگاه رئال مادرید در نظر دارد سومین تیم فوتبال خود را که در دسته‌های پایین لیگ فوتبال اسپانیا حضور دارد، منحل کند.

اتفاقی که سال گذشته گروهی از رسانه‌های اسپانیایی در خصوص آن گمانه‌زنی کرده بودند در شرف وقوع است و تیم فوتبال رئال مادرید C در آستانه انحلال قرار دارد.

باشگاه رئال مادرید هنوز به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده است اما نشریه مارکا ادعا کرده که تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ شده است و تنها اعلام رسمی باشگاه باقی مانده تا انحلال سومین تیم فوتبال رئال مادرید قطعی شود.

تیم رئال مادرید C تیمی متشکل از بازیکنان پرورش‌یافته آکادمی این باشگاه است که در حال حاضر در گروه هفتم از دسته چهارم لیگ فوتبال اسپانیا رقابت می‌کند. در واقع این تیم دو فصل پیش در سگوندای B، دسته سوم فوتبال اسپانیا بازی می‌کرد اما سقوط تیم دوم باشگاه رئال مادرید (رئال مادرید کاستیا) به این دسته، سومین تیم باشگاه را مجبور به سقوط به دسته پایین‌تر کرد و تنها در صورتی که یک تغییر و تحول بزرگ رخ ندهد، انحلال این تیم که در سال ۱۹۹۰ تأسیس شد، حتمی خواهد بود.

انحلال تیم رئال مادرید C‌ تأثیر منفی بر پروسه پیشرفت بازیکنان جوان آکادمی باشگاه خواهد گذاشت، چون آنها تنها فرصتی را که برای تجربه حضور در رقابت‌های رسمی داشتند، از دست خواهند داد.

احسان احمدزاده بازدید : 545 1394/03/08 نظرات (0)

رئال نیوز - تصویر بالا مربوط به زمانی است که رافا بنیتز بازیکن رئال مادرید بود و در آکادمی رئال بازی می کرد. بنیتز هرگز به تیم اصلی رئال نرسید و اوج فوتبالش در کاستیا بود.

درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 5,526
  • بازدید سال : 54,907
  • بازدید کلی : 2,244,686