loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 64 1394/01/29 نظرات (0)

رئال نیوز - هرنان کرسپو اسطوره آرژانتین که اکنون در تیم رزروهای پارما فعالیت می کند گفت که زمانی شانس ملحق شدن به رئال به عنوان مربی را داشته است.

وی در مورد سبک کاری خود گفت :” از چولو ، مورینیو یا آنچلوتی چیزهای زیادی یاد گرفته ام. در دوران فوتبالم هم فان باستن یا هوگو سانچز را تحسین می کردم اما همیشه می خواستم خودم باشم. از آن چه که دوست دارم تقلید می کنم اما همیشه می خواهم که هویت مجزایی برای خودم داشته باشم. در دوران مربیگری من نیز همین گونه خواهد بود.”

کرسپو در مورد این که می توانسته دستیار آنچلوتی شود گفت :” صحت دارد. کارلو به من پیشنهاد داد اما این اتفاق جدی نشد. باشگاه رئال به زدیان اعتماد کرد و این را درک می کنم.”

وی در این باره که چه تیمی لالیگا را می برد هم صحبت کرد :” وقتی بازیکنان بزرگی داری هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. در مورد بارسلونا بحثی وجود ندارد اما چمپیونزلیگ ، تورنمنت رئال مادرید است. رئال در اروپا بهتر می شود و تاریخ هم این را تائید می کند.”

کرسپو در مورد مقایسه مسی و رونالدو گفت :” از هر دو لذت می برم. من آرژانتینی هیستم و منطقی این است که مسی را انتخاب کنم. مطمئنم که رقابت بین آنها باعث بهتر شدنشان می شود. اگر رونالدو 60 گل بزند ، مسی 61 تا می زند یا برعکس. هر دو می خواهند بر دیگری غلبه کنند.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,274
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 62,118
  • بازدید کلی : 2,251,897