loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 76 1394/01/11 نظرات (1)

رئال نیوز - لوکاس سیلوا، ماه ژانویه با رقم 15 میلیون یورو از کروزیروی برزیل به رئال مادرید پیوست اما در بازی هایی که به میدان رفته، هنوز در کلاس تیمی همچون رئال نشان نداده است. طبق اخبار رسیده، باشگاه پورتو به شدت مایل است تا این بازیکن را در فصل تابستان بصورت قرضی جذب کند.

سیلوا که این روزها در اردوی تیم المپیک برزیل برای دو بازی دوستانه مقابل پاراگوئه و مکزیک به سر می برد، در این رابطه به گلوبو اسپورت گفت:" از شنیدن این اخبار شگفت زده شده ام ولی هنوز با خود من هیچ باشگاهی صحبت نکرده است. با رئال قرارداد دارم و دوست دارم به آن متعهد باشم. در چندین بازی فرصت به من رسیده و فکر می کنم در شرایطی هستم که بتوانم بازی های بیشتری برای رئال انجام داده و تاثیرگذار باشم."

کاسمیرو دیگر برزیلی رئال، فصل گذشته بصورت قرضی به پورتو انتقال یافت و با درخشش در این تیم، تابستان آتی بار دیگر به جمع کهکشانی ها باز خواهد گشت. سیلوا در همین رابطه پاسخ گفت:" بله، انتقال قرضی به تیمی دیگر و جدایی موقتی هم می تواند گزینه خوبی باشد اما تکرار می کنم که با رئال قرارداد دارم و سعیم را می کنم تا در بازی هایی که به من فرصت می رسد، توانایی های خودم را نشان بدهم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Yaser faridnia در تاریخ 1394/01/11 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

بخدا خیلی خوبه...بهش نیاز داریم....فوق‌العاده‌یت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,563
  • بازدید ماه : 4,516
  • بازدید سال : 66,303
  • بازدید کلی : 2,256,082