loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
کمیل چگینی بازدید : 26 1394/04/31 نظرات (0)

 

دیگو فورلان، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، از باشگاه رئال مادرید به دلیل رفتارشان با ایکر کاسیاس، انتقاد ‏کرد.‏

 
 
رئال نیوز: کاسیاس که در چند فصل اخیر با انتقادهای زیادی از سوی هواداران رئال ‏روبرو شده بود، سرانجام هفته گذشته راهی پورتو شد. او خبر جدایی اش از رئال را در یک کنفرانس ‏مطبوعاتی معمولی که هیچ کدام از مدیران رئال در آن حضور نداشتند، اعلام کرد. ‏
فورلان معتقد است بازیکنانی مانند کاسیاس و رابین فن پرسی، ستاره هلندی که به تازگی از منچستریونایتد ‏راهی فنرباغچه شد، شایسته رفتار بهتری از سوی باشگاه های شان بودند. ‏
ستاره اروگوئه ای در ستونش در نشریه ناسیونال، نوشت:" رئال می توانست رفتار بهتری با کاسیاس ‏داشته باشد و از او در مقابل حمله رسانه ها و هواداران خودی، دفاع کند. او همیشه رفتار بی نقصی ‏داشت؛ هرچند برای هر اشتباهی، تنبیه می شد. ‏
من برای باشگاه پورتو احترام زیادی قائل هستم. آنها باشگاه بزرگی اند که همیشه به دنبال کسب جام های ‏مختلف هستند اما آنها رئال نیستند. رئال یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست. این گامی رو به عقب ‏برای کاسیاس است؛ همان طور که برای رابین فن پرسی رفتن از منچستریونایتد به فنرباغچه، یک عقبگرد ‏بود. ‏
کاسیاس می توانست یک سال قبل از رئال جدا شود؛ با قهرمانی در اروپا و جام باشگاه های جهان. مانند ‏ژاوی که بعد از کسب سه گانه، با افتخار تمام از بارسا جدا شد.‏
اما در فوتبال احساس جایی ندارد. این حرفه ظالمی است. من بارها مقابل او بازی کردم و می توانم تایید ‏کنم که وقتی در اسپانیا بودم، او بهترین دروازه بان دنیا بود. به یاد دارم که در یک دربی در ویسنته ‏کالدرون، من و سرخیو آگوئرو درباره این صحبت کردیم که گل زدن به او غیرممکن بود. ما بارها به ‏سمت دروازه او شوت زدیم اما او همه را گرفت."‏
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 399
  • باردید دیروز : 383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,342
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 62,186
  • بازدید کلی : 2,251,965