loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 128 1394/04/18 نظرات (1)
رئال نیوز - دروازه‌بان اول فوتبال اسپانیا در حال پیوستن به تیم فوتبال پورتو پرتغال است و از این بابت بسیار اندوهگین به نظر می‌رسد.

ایکر کاسیاس دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید به خوبی متوجه تلاش باشگاهش برای خرید دخه‌آ شده و می‌داند که اگر رئال مادرید در خرید وی شکست بخورد همچنان به دنبال گزینه جانشین وی خواهد بود بنابراین ایکر رسما در فصل آینده جایی در رئال مادرید نخواهد داشت.

دروازه بانی که فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم نوجوانان رئال مادرید آغاز کرد، ستاره ای که روزگاری با دوچرخه زرد رنگ و کوچک خود به تمرینات رئال مادرید می‌آمد اکنون در سکوت و بی خبری تیمش را ترک می کند و هیچ اعتراضی هم از سوی هواداران یا مقامات رئال مادرید مشاهده نمی‌کند.

ایکر کاسیاس در مصاحبه با شبکه ملی اسپانیا گفت: با تمام اندوهی که دارم در حال ترک کردن رئال مادرید هستم و همچنان به احترام این خانه و تیم بزرگ سکوت می‌کنم و می‌دانم که اگر رفتن من به سود رئال مادرید باشد این تنها کاری است که از دستم بر می‌آید.

کاسیاس ادامه داد: پورتو خانه بعدی من است و با تمام وجودم در خدمت تیمی خواهم بود که قرار است با آن قرارداد معنقد کنم، تابع دستور مشاور و وکیلم هستم اما واقعا نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1394/04/18 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

الان برام بعد ایکر بازی های رعال جاذبه ای نخواهد داشت.
متاسفم برای همه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,515
  • بازدید ماه : 4,468
  • بازدید سال : 66,255
  • بازدید کلی : 2,256,034