loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 71 1394/04/13 نظرات (0)
رئال نیوز - هرنان کرسپو، سرمربي جديد تيم مودنا عنوان کرد که از مربيان پيشين خود از جمله آنچلوتي، مورينيو چيزهاي زيادي ياد گرفته است.

کرسپو در اولين فصل حضورش به عنوان مربي تيم بزرگسالان، هدايت مودنا را در دست گرفته است. او پيش تر، سرمربي تيم پايه پارما بود که با ورشکستگي باشگاه، او هم مجبور به کناره گيري شد.

کرسپو درباره شرايط فعلي تيم و مربي گري گفت:" من از 2مربي چيزهاي زيادي ياد گرفته ام: مورينيو، آنچلوتي. از خوزه روش‌هاي انگيزشي را ياد گرفتم، هيچکس مثل او بازيکنان را پر شور و با انگيزه نمي‌کرد. آنچلوتي را به خاطر رابطه صميمي اش با بازيکنان ستايش مي‌کنم. احساس آمادگي مي‌کنم و مي‌خواهم شروع خوبي داشته باشم. تفکر فوتبال من، فشار بالا بر روي حريف، فوتبال هجومي، و حفظ توپ است. تيم من بايد زمين را در اختيار داشته باشد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,290
  • بازدید ماه : 5,534
  • بازدید سال : 54,915
  • بازدید کلی : 2,244,694