loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 45 1394/04/04 نظرات (0)
رئال نیوز - سرمربی سابق تیم های ویارئال، رئال مادرید و مالاگا، مانوئل پیگرینی معتقد است که تاکتیک های او مناسب تیم ملی اسپانیا بوده است.

پیگرینی که اکنون هدایت تیم منچستر سیتی را به عهده دارد، مصاحبه ای با نشریه شیلیایی El Mercurio انجام داده و از تأثیرات خود روی سبک فوتبال اسپانیا طی دوران حضورش در لالیگا سخن گفته است.

به گزارش Marca، این مربی گفت:

من با استفاده از هافبک های آزاد به جای بازیکنانی در پست های ثابت، نحوه بازی آنها در اسپانیا را عوض کردم. که توسط تیم ملی اسپانیا نیز مورد استفاده قرار گرفت. در لالیگا، قبل از اینکه من به ویارئال بروم، آنها از مهاجمان به عنوان وینگر استفاده می کردند، اما من هافبک های متحرک با فضای بیشتر را به عمل آوردم. کاری که من در ویارئال انجام دادم بزرگتر از فتح عناوین قهرمانی بود. در آنجا من به چیز هایی دست یافتم که هیچکس تاکنون به آن نرسیده و نخواهد رسید.

و من در مالاگا هم کار هایی انجام دادم که هیچکس تا آن زمان انجام نداده بود. سپس به مادرید رفتم و ما تا آن مقطع بهترین فصل را در تاریخ باشگاه داشتیم، اما عنوانی فتح نکردیم. من کار هایی انجام دادم که قبلاً هیچکس انجام نداده بود. آیا این تصادفی است؟

پیگرینی سپس بیشتر در مورد دوران حضورش در مادرید و مالاگا صحبت کرد و اظهار داشت که از ترک سانتیاگو برنابئو با دست های خالی پشیمان نیست چرا که در غیر اینصورت هرگز به لا روسالدا نمی رفت:

اگر من همراه با رئال مادرید به قهرمانی می رسیدم هرگز هدایت مالاگا را به عهده نمی گرفتم، و آن مهمترین تصمیم کارنامه حرفه ای ام بود. برای تشکیل یک باشگاه کاملاً جدید و رفتن به جایی که ما رسیدیم، برای من ارزش بسیار بیشتری نسبت به کسب عنوان قهرمانی با رئال مادرید دارد. من پیشنهادات زیادی داشتم، مالاگا را انتخاب کردم و این بهترین تصمیم دوران حرفه ای ام بود.

پس از صرف چند سال در لیگ برتر انگلستان، نظر پیگرینی را در مورد استاندارد های فوتبال در سراسر جهان جویا شدند که وی پاسخ داد:

بهترین فوتبال در اسپانیا بازی می شود اما بهترین لیگ، لیگ برتر است و تاکنون باشگاه ها قوی تر هستند، سطح تیم ها نزدیک تر است و مسابقات حکم مرگ و زندگی را دارد. در اینجا شدت کار بالاست، محیطی بهتر از اینجا وجود ندارد، ورزشگاه ها پر می شوند، اما بهترین فوتبال در اسپانیاست و شما فقط باید ببینید که چه تیم هایی در اروپا برنده می شوند. در اسپانیا بهترین بازیکنان و بهترین تیم های جهان حضور دارند. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، آندرس اینیستا، لوئیز سوارز، نیمار، سرخیو بوسکتس، سرخیو راموس،...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,363
  • بازدید ماه : 5,607
  • بازدید سال : 54,988
  • بازدید کلی : 2,244,767