loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان عابدی بازدید : 352 1394/03/15 نظرات (4)

رئال نیوز - به گزارش مارکا، در این روزها که کریستیانو رونالدو در تعطیلات به سر می برد، هر روز شایعات جدیدی پیرامون زندگی شخصی وی شنیده می شود که این موضوع باعث عصبانیت مرد سال فوتبال جهان شده است. در همین رابطه او در پیامی ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، خطاب به هواداران گفت:

"امسال سال سختی بود و شما همیشه کنار من هستید و وفاداری خود را همیشه نشان داده اید. من هیچ وقت از زندگی شخصی ام صحبت نکرده ام ولی الان می خواهم که از این فرصت استفاده کنم و بگویم که رسانه ها سعی داشتند در هفته های اخیر من را بد نشان دهند و از من بد بگویند. هر روز برای من یک نامزد پیدا می کند، رونالدو این کار را کرد، آن کار را کرد ... (خطاب به رسانه ها) من را تنها بگذارید و بگذارید که مثل هر سال کارم را انجام دهم وسعی نکنید وجهه ام را پیش هواداران خراب نکنید چون هیچ وقت به هدفتان نمی رسید!"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط taha eslami در تاریخ 1394/03/16 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

ما می دونیم همش شایعه ست
HALA MADRID

این نظر توسط arshavir در تاریخ 1394/03/15 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

ma hamishe poshtetim soltan

این نظر توسط ادریس مشفقی در تاریخ 1394/03/15 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

damet garm pesar ma poshtetim easheghetam

این نظر توسط just real در تاریخ 1394/03/15 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

نامردا...حسودا گاییدین خودتونو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,265
  • بازدید ماه : 4,218
  • بازدید سال : 66,005
  • بازدید کلی : 2,255,784