loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان عابدی بازدید : 71 1394/02/25 نظرات (1)

رئال نیوز - در فوتبال فقط نتایج حال به یاد می مانند ، به خصوص اگر در تیمی مثل رئال فعالیت کنی. یک سال بدون جام قربانیان زیادی را می گیرد که متهم اصلی مربی است.

آنچلوتی در دومین فصل حضورش در رئال هیچ کدام از سه جام اصلی را تجربه نکرده است. کارلتو به واسطه تجربه اش می داند که در هفته های اخیر به شدت تحت فشار است. وی پس از بازی با یووه گفت :” باشگاه این حق را دارد تا مربیش را عوض کند. در مورد رئال حرفی برای گفتن نیست چرا که می خواهیم به تلاش ادامه بدهیم. قانون فوتبال همین است و باشگاه حق دارد تا تصمیم بگیرد. من همیشه به خودم نمره بیست می دهم چرا که بیشترین تلاشم را انجام می دهم.”

آنچلوتی فعلا روی حمایت بزرگان رختکن حساب می کند. کروس در موردش گفته است :” بازی کردن برای انچلوتی را دوست دارم اما تصمیم گیری با من نیست.” مارسلو گفت :” مربی یک برنده است. اگر دست من بود او را حفظ می کردم. ” و راموس گفته است :” ماندنش به ما بستگی ندارد. من همیشه از مربی تعریف کرده ام.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عارف امیری در تاریخ 1394/02/25 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

خدا کنه بمونه. درست اشتباهاتی داشته و هر کسی اشتباه میکنه سال دیگه بهترین رئال تاریخو خواهیم دید البته اگر کارلتو بمونه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 647
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,703
  • بازدید ماه : 4,656
  • بازدید سال : 66,443
  • بازدید کلی : 2,256,222