loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 107 1394/02/14 نظرات (1)

رئال نیوز - ژاوی در گفت‌و‌گو با نشریه مارکای اسپانیا اظهار داشت: مسابقه‌ای که برایم از همه خاطره‌انگیزه‌تر است، همان بازی بود که رئال‌مادرید را 5 بر صفر شکست دادیم. هیچ بازی دیگری را نمی‌توانم با آن بازی مقایسه کنم هرچند برد 6 بر2 که در ال‌کلاسیکو کسب کردیم هم حیرت‌‌‌آوربود. چه فوتبالی بود و عجب تسلطی. ما مدام توپ را در اختیار داشتیم و زمانی که آن را لو می‌دادیم فوراً پس می‌گرفتیم. آن بازی بالاترین سطح از فوتبال بود.

در آن بازی که اولین تجربه ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین رئال‌مادرید از مربیگری در ال‌کلاسیکو بود، آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در خانه رقیب دیرینه خود را تحقیر کردند که نقش ژاوی 35 ساله در آن بازی پررنگ بود.

ژاوی ادامه داد: سرهای بازیکنان رئال‌مادرید در پایان نیمه اول زمانی که با شکست 2 بر صفر داشتند زمین بازی را ترک می‌کردند پایین افتاده بود. ما فوراً به رختکن رفتیم و برای آغاز نیمه دوم بی‌قرار بودیم. ما حتی می‌توانستیم بیش از پنج گل به رئال بزنیم. به خاطر چیزهایی که درباره ما گفته بودند می‌خواستیم ضربه‌ای سنگین به آنها بزنیم.

کاپیتان بارسلونا سپس اعتراف کرد که همیشه جزو طرفداران تیم اتلتیک بیلبائو بوده و دوست داشته برای تیم مرکز ایالت باسک بازی کند.

او عنوان کرد: من عاشق بیلبائو هستم. برای کریسمس به آنجا رفته بودم تا بازی تیم باسک را برابر تیم کاتالونیا ببینم. با اینکه کلاه سرم گذاشته بودم، مردم مرا در خیابان‌ها نگه می‌داشتند و با شور و اشتیاق با من خوش و بش می‌کردند. حیف شد که نتوانستم یکی دو سالی برای اتلتیک بیلبائو بازی کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tohid در تاریخ 1394/02/14 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

تحقیر مورینیو نه تحقیر رئال مادرید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,369
  • بازدید ماه : 5,613
  • بازدید سال : 54,994
  • بازدید کلی : 2,244,773