loading...
رئال نیوز
آخرین ارسال های انجمن
احسان احمدزاده بازدید : 119 1394/01/22 نظرات (0)

رئال نیوز - روبرتو کارلوس در مصاحبه با رادیو مارکا در مورد شرایط فعلی رئال مادرید صحبت کرد.
کاسیاس :” مورد انتقاد قرار می گیرد اما همچنان توپگیری های بی نظیر انجام می دهد و همچنان در رئال مادرید یک الگوست. او یک بار دیگر برتری خود را نشان داد. سحرال است. بازی می کند چرا که آنچلوتی به او اعتماد دارد.”
کارلتو:” یکی از سه مربی برتر دنیاست. مشکل مربیگری در رئال این است که با یک باخت همه از تو انتقاد می کنند.”
مارسلو :” تکنیکش خیلی بیشتر از من است. من خیلی سریع بودم اما مارسلو سریع است و از سویی کیفیتش در کار با توپ خیلی بالاست.”
دانیلو:” در پورتو خیلی خوب بازی می کند.”
راموس:” در حال حاضر بهترین مدافع وسط دنیاست. حاضرم برای خرید او 60-70 میلیون بپردازم.”
نیمار:” قبل از پیوستنش به بارسا با او صحبت کردم و در مورد رئال برایش صحبت کردم اما بارسا و راسل سریع تر بودند.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
رئال نیوز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سایت های رئال مادرید در ایران می باشد . این سایت با هدف ارائه آخرین اخبار و پوشش تصاویر و ویدئو های تیم فوتبال رئال مادرید در خدمت هواداران عزیز این باشگاه بزرگ می باشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان آئودی کاپ ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6150
  • کل نظرات : 3476
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 898
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 596
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,397
  • بازدید ماه : 4,350
  • بازدید سال : 66,137
  • بازدید کلی : 2,255,916